Spustili jsme přihlašování na školní rok 2025/2026!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 13.2.2005 15:21

<a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/ankety.php">Anketa: Máš obavu z přijímacích zkoušek a z čeho</a> odpovědět

Dyndula – 13.2.2005 11:04

njn:)ale už sem pochopila,že se asi něco doplňovalo:)že by? odpovědět

Klára – 13.2.2005 09:49

Patrně :0)))) odpovědět

Dyndula – 12.2.2005 21:29

asi mi něco ušlo:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 12.2.2005 20:33

Klara: nojo, jen jsem se musel smat az do pul druhe do rana a v tu dobu uz to nebyva ono :( odpovědět

Klára – 12.2.2005 20:29

Tak to jsou opravdu perličky, aspoň se opravující mezi haldami papírů a písemek i zasmějou nebo ne?=) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 12.2.2005 16:55

tak jen par zajimavych odpovedi z uz vcerejsiho vseobecneho testu: Atomy krystalů, které jsou řazeny do rovin, různě vzdáleny od sebe, tvoří: (krystalovou mřížku) * Krystalovou přímku * Krystalovou křívku * Krystalovou příčku * Krystalovou hříčku Minerály s molekulovými mřížkami, např. síra, mají snadnou: (tavitelnost) * Palitelnost * Valitelnost * Řaditelnost * Nasitelnost * Lamitelnost * Hasitelnost * Karitelnost * Vazitelnost odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 12.2.2005 16:54

Radka: Zkousky nanecisto pro devate tridy <b>budou az do prijimacich zkousek kazdy tyden dvakrat</b>, v patek a sobotu. Pred prijimacima zkouskama budou terminy pravdepodobne i castejsi, nekolikrat do tydne. Staci sledovat stranky a informace o dalsich terminech se zde urcite ukazi. odpovědět

Radka – 12.2.2005 14:13

Dnes sem byla popré na prijimackach nanecisto a zda se mo to, jako velmi dobra priprava.. Budou trvat az do prijimacich zkousek? odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 16:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.