V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 14.2.2005 20:34

Nová kapitola seriálu <i>Co musíte umět ke zkouškám</i> - <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/co-umet-ke-zkouskam.php">Thaletova kružnice</a> odpovědět

Klára – 13.2.2005 18:24

Dobrej nápad na anketu, ale já kidyž z něčeho mám strach,tak na to radši nemyslim, což se mi vždy na 100% nepodaří.Podle mě se nejvíce lidí bude bát testů z matiky,i když on takovej &quot;šikovně&quot; zadanej test studijních předpokladů taky udělá svý.... odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 13.2.2005 14:21

<a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/ankety.php">Anketa: Máš obavu z přijímacích zkoušek a z čeho</a> odpovědět

Dyndula – 13.2.2005 10:04

njn:)ale už sem pochopila,že se asi něco doplňovalo:)že by? odpovědět

Klára – 13.2.2005 08:49

Patrně :0)))) odpovědět

Dyndula – 12.2.2005 20:29

asi mi něco ušlo:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 12.2.2005 19:33

Klara: nojo, jen jsem se musel smat az do pul druhe do rana a v tu dobu uz to nebyva ono :( odpovědět

Klára – 12.2.2005 19:29

Tak to jsou opravdu perličky, aspoň se opravující mezi haldami papírů a písemek i zasmějou nebo ne?=) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 12.2.2005 15:55

tak jen par zajimavych odpovedi z uz vcerejsiho vseobecneho testu: Atomy krystalů, které jsou řazeny do rovin, různě vzdáleny od sebe, tvoří: (krystalovou mřížku) * Krystalovou přímku * Krystalovou křívku * Krystalovou příčku * Krystalovou hříčku Minerály s molekulovými mřížkami, např. síra, mají snadnou: (tavitelnost) * Palitelnost * Valitelnost * Řaditelnost * Nasitelnost * Lamitelnost * Hasitelnost * Karitelnost * Vazitelnost odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 14.1.2007 20:54

N.lo: No to záleží na tom, jak to počítáš. Já už si úlohy o pohybu moc nepamatuju, ale: Mělo by se to počítat rovnicí, kdy na jedné straně je dráha kterou oba ujely vyjádřená pomocí rychlosti cyklisty a času který ujel a na druhé straně to samé ale od autobusu. V té rovnici si musíš zvolit proměnou, kterou se snažíš zjistit. To je čas po který jeli a ten neznáš. Takže si řekneš že čas po který jel cyklista je X. Teď musíš čas, po který je autobus vyjádřit pomocí času který jel cyklasita - pomocí proměnné X. Ale ty víš že cyklista jel X hodin a autobus vyjel o 2 hodiny po něm. Takže čas autobusu je X-2. Když pak vypočítáš X, je to čas po který jel cyklista, musíš tedy připočíst k času ve který vyjel on, ne autobus. Můžeš to počítat i opačně, že proměnou si zvolíš čas autobusu. Pak ale cyklista jel o 2 hodiny dříve a jeho čas by jsi vyjádřila jako X (čas autobusu) + 2. Pak by se X připočítavalo k času kdy vyjel autobus.