V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 14.2.2005 20:34

Nová kapitola seriálu <i>Co musíte umět ke zkouškám</i> - <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/co-umet-ke-zkouskam.php">Thaletova kružnice</a> odpovědět

Klára – 13.2.2005 18:24

Dobrej nápad na anketu, ale já kidyž z něčeho mám strach,tak na to radši nemyslim, což se mi vždy na 100% nepodaří.Podle mě se nejvíce lidí bude bát testů z matiky,i když on takovej &quot;šikovně&quot; zadanej test studijních předpokladů taky udělá svý.... odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 13.2.2005 14:21

<a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/ankety.php">Anketa: Máš obavu z přijímacích zkoušek a z čeho</a> odpovědět

Dyndula – 13.2.2005 10:04

njn:)ale už sem pochopila,že se asi něco doplňovalo:)že by? odpovědět

Klára – 13.2.2005 08:49

Patrně :0)))) odpovědět

Dyndula – 12.2.2005 20:29

asi mi něco ušlo:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 12.2.2005 19:33

Klara: nojo, jen jsem se musel smat az do pul druhe do rana a v tu dobu uz to nebyva ono :( odpovědět

Klára – 12.2.2005 19:29

Tak to jsou opravdu perličky, aspoň se opravující mezi haldami papírů a písemek i zasmějou nebo ne?=) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 12.2.2005 15:55

tak jen par zajimavych odpovedi z uz vcerejsiho vseobecneho testu: Atomy krystalů, které jsou řazeny do rovin, různě vzdáleny od sebe, tvoří: (krystalovou mřížku) * Krystalovou přímku * Krystalovou křívku * Krystalovou příčku * Krystalovou hříčku Minerály s molekulovými mřížkami, např. síra, mají snadnou: (tavitelnost) * Palitelnost * Valitelnost * Řaditelnost * Nasitelnost * Lamitelnost * Hasitelnost * Karitelnost * Vazitelnost odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 2.3.2005 23:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.