V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Klára – 2.3.2005 20:08

A já se k tomu chci zeptat, jestli bude něco i na nerovnice, to není moje silná stránka =) odpovědět

anča – 2.3.2005 18:45

Chtela sem se jenom zeptat, jestli budou do zkousek nanecisto zarazeny v nejblizsi dobe i funkce. Na nekterych skolach to totiz klidne davaj u prijimacek. odpovědět

Klára – 2.3.2005 13:14

PH: To zas takový problém není, ale když znáte 30 lidí, kteří jsou podobně dobří (každý máme svoji hrdost :0) a kteří chtějí do té samé třídy, co vy, tak to je pak problém :-) odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 21:13

Jana:co?:)proč?:)ale já nebyla na zatlance:))) odpovědět

Jana – 1.3.2005 20:03

Dynda:ty jo..chudák pan uč. Husar: ) odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 19:51

Jana:NO dělaly sme si tam s kámoškou srandu z jednoho kluka:)a pak mi tam zase něco vyprávěla:)a ten učitel nám tam vysvětloval goniometrický funkce a to sem jaxi moc nepochopila!:( odpovědět

Jana – 1.3.2005 19:39

Dynda:a z čeho prosimtě? odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 19:38

Jana:já sem vysmátá pořád,hlavně dneska na přípravkách,to sem měla výtlemy úplně nějvětší... odpovědět

Jana – 1.3.2005 19:35

Dynda:ty seš z toho nějak vysmátá : ) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 15:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.