Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 2.3.2005 23:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím. odpovědět

Klára – 2.3.2005 20:08

A já se k tomu chci zeptat, jestli bude něco i na nerovnice, to není moje silná stránka =) odpovědět

anča – 2.3.2005 18:45

Chtela sem se jenom zeptat, jestli budou do zkousek nanecisto zarazeny v nejblizsi dobe i funkce. Na nekterych skolach to totiz klidne davaj u prijimacek. odpovědět

Klára – 2.3.2005 13:14

PH: To zas takový problém není, ale když znáte 30 lidí, kteří jsou podobně dobří (každý máme svoji hrdost :0) a kteří chtějí do té samé třídy, co vy, tak to je pak problém :-) odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 21:13

Jana:co?:)proč?:)ale já nebyla na zatlance:))) odpovědět

Jana – 1.3.2005 20:03

Dynda:ty jo..chudák pan uč. Husar: ) odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 19:51

Jana:NO dělaly sme si tam s kámoškou srandu z jednoho kluka:)a pak mi tam zase něco vyprávěla:)a ten učitel nám tam vysvětloval goniometrický funkce a to sem jaxi moc nepochopila!:( odpovědět

Jana – 1.3.2005 19:39

Dynda:a z čeho prosimtě? odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 19:38

Jana:já sem vysmátá pořád,hlavně dneska na přípravkách,to sem měla výtlemy úplně nějvětší... odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 15:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.