Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 2.3.2005 23:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím. odpovědět

Klára – 2.3.2005 20:08

A já se k tomu chci zeptat, jestli bude něco i na nerovnice, to není moje silná stránka =) odpovědět

anča – 2.3.2005 18:45

Chtela sem se jenom zeptat, jestli budou do zkousek nanecisto zarazeny v nejblizsi dobe i funkce. Na nekterych skolach to totiz klidne davaj u prijimacek. odpovědět

Klára – 2.3.2005 13:14

PH: To zas takový problém není, ale když znáte 30 lidí, kteří jsou podobně dobří (každý máme svoji hrdost :0) a kteří chtějí do té samé třídy, co vy, tak to je pak problém :-) odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 21:13

Jana:co?:)proč?:)ale já nebyla na zatlance:))) odpovědět

Jana – 1.3.2005 20:03

Dynda:ty jo..chudák pan uč. Husar: ) odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 19:51

Jana:NO dělaly sme si tam s kámoškou srandu z jednoho kluka:)a pak mi tam zase něco vyprávěla:)a ten učitel nám tam vysvětloval goniometrický funkce a to sem jaxi moc nepochopila!:( odpovědět

Jana – 1.3.2005 19:39

Dynda:a z čeho prosimtě? odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 19:38

Jana:já sem vysmátá pořád,hlavně dneska na přípravkách,to sem měla výtlemy úplně nějvětší... odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 31.3.2005 21:44

Mám tři věci. První. Chtěl bych, aby všichni věděli, že 60% zisk u zkoušek je super a stačí na přijetí. To je u nás 18 bodů z 30 v jednom předmětu, 54 bodů ze všech. Každý, kdo je pravidelně vysoko nad, je těžce za vodou. Každý, kdo pravidelně tuto metu atakuje, je na dobré cestě. V posledních termínech se na našich zkouškách nanečisto schází elita vašeho ročníku. Za 20 let budete vědci, lékaři, učitelé, politici atd. Chci říct i těm, kteří nejsou na tabuli cti a jsou u celkové hranice 54 bodů (klidně i 50, 48), že až půjdou na zkoušky, budou na té či oné škole mezi nejlepšími. Druhá věc. Uvědomte si, jak je pěkné mít cíl a jít za ním. Vím, že vás zkoušky trápí, ale také vím, že plněním svého cíle se stáváte den po dni více dospělými. Chcete něčeho dosáhnout, usilujete o zdolání jisté mety. A to má v životě opakovaně svoji nedozírnou hodnotu. Třetí věc. Na zkoušky nanečisto začali ve větší míře chodit žáci z mého dlouhodobého kurzu. Pravidelně patří do superšpičky. Čtete-li to další kurzisté, přijďte také. Dopilujete to, co jsme půl roku opakovali.