Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Áň – 7.4.2005 18:42

Dyndula: Podle mně se snaží všichni nás něco naučit. Ale fakt nechápu jak to stíhaj. Myslíš, že třeba PH pracuje ještě někde jinde než na Zkouškách na nečisto? P.S.: Co je TC? odpovědět

Dyndula – 7.4.2005 16:42

Áň:no když se HH snaží tak de všechno,ale to je málokdy,když se snaží...jenom ví,že když neudělá TC včas,že ho budeme prudit celej večer:) odpovědět

Áň – 6.4.2005 17:58

HH jak to takhle rychle stíháte? To fakt nechápu. odpovědět

Dyndula – 5.4.2005 17:29

HH radši nereaguje:) odpovědět

Dyndula – 4.4.2005 18:25

HH:ty jo nekecej že už umíš počítat?!to chce potlesk:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 3.4.2005 19:02

Jo, no rozdil byl videt na prumeru, 20 a 10 je dost rozdil :-) odpovědět

Áň – 3.4.2005 16:28

Ňo ještě jsem se zapomněla zeptat, jestli vám už někomu přišly přihlášky, protože mě ještě nic!!! odpovědět

Áň – 3.4.2005 16:22

Já jsem tam v pátek nebyla, ale podle výsledků to bylo fakt dost těžký. Myslím, že jsme asi viděli dva fakt velký rozdíly mezi lehkou a těžkou písemkou. odpovědět

Zdenda – 2.4.2005 17:02

Tentokrát souhlas s Dyndulou...páteční písemka se dala zvládnout,na tom se člověk pak nejvíc naučí(=největší přínos)...chtělo by to nějakej kompromis...to ale PH určitě najde :-) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 15:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.