Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Áň – 7.4.2005 18:42

Dyndula: Podle mně se snaží všichni nás něco naučit. Ale fakt nechápu jak to stíhaj. Myslíš, že třeba PH pracuje ještě někde jinde než na Zkouškách na nečisto? P.S.: Co je TC? odpovědět

Dyndula – 7.4.2005 16:42

Áň:no když se HH snaží tak de všechno,ale to je málokdy,když se snaží...jenom ví,že když neudělá TC včas,že ho budeme prudit celej večer:) odpovědět

Áň – 6.4.2005 17:58

HH jak to takhle rychle stíháte? To fakt nechápu. odpovědět

Dyndula – 5.4.2005 17:29

HH radši nereaguje:) odpovědět

Dyndula – 4.4.2005 18:25

HH:ty jo nekecej že už umíš počítat?!to chce potlesk:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 3.4.2005 19:02

Jo, no rozdil byl videt na prumeru, 20 a 10 je dost rozdil :-) odpovědět

Áň – 3.4.2005 16:28

Ňo ještě jsem se zapomněla zeptat, jestli vám už někomu přišly přihlášky, protože mě ještě nic!!! odpovědět

Áň – 3.4.2005 16:22

Já jsem tam v pátek nebyla, ale podle výsledků to bylo fakt dost těžký. Myslím, že jsme asi viděli dva fakt velký rozdíly mezi lehkou a těžkou písemkou. odpovědět

Zdenda – 2.4.2005 17:02

Tentokrát souhlas s Dyndulou...páteční písemka se dala zvládnout,na tom se člověk pak nejvíc naučí(=největší přínos)...chtělo by to nějakej kompromis...to ale PH určitě najde :-) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 14.1.2007 20:54

N.lo: No to záleží na tom, jak to počítáš. Já už si úlohy o pohybu moc nepamatuju, ale: Mělo by se to počítat rovnicí, kdy na jedné straně je dráha kterou oba ujely vyjádřená pomocí rychlosti cyklisty a času který ujel a na druhé straně to samé ale od autobusu. V té rovnici si musíš zvolit proměnou, kterou se snažíš zjistit. To je čas po který jeli a ten neznáš. Takže si řekneš že čas po který jel cyklista je X. Teď musíš čas, po který je autobus vyjádřit pomocí času který jel cyklasita - pomocí proměnné X. Ale ty víš že cyklista jel X hodin a autobus vyjel o 2 hodiny po něm. Takže čas autobusu je X-2. Když pak vypočítáš X, je to čas po který jel cyklista, musíš tedy připočíst k času ve který vyjel on, ne autobus. Můžeš to počítat i opačně, že proměnou si zvolíš čas autobusu. Pak ale cyklista jel o 2 hodiny dříve a jeho čas by jsi vyjádřila jako X (čas autobusu) + 2. Pak by se X připočítavalo k času kdy vyjel autobus.