V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Dyndula – 7.4.2005 16:42

Áň:no když se HH snaží tak de všechno,ale to je málokdy,když se snaží...jenom ví,že když neudělá TC včas,že ho budeme prudit celej večer:) odpovědět

Áň – 6.4.2005 17:58

HH jak to takhle rychle stíháte? To fakt nechápu. odpovědět

Dyndula – 5.4.2005 17:29

HH radši nereaguje:) odpovědět

Dyndula – 4.4.2005 18:25

HH:ty jo nekecej že už umíš počítat?!to chce potlesk:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 3.4.2005 19:02

Jo, no rozdil byl videt na prumeru, 20 a 10 je dost rozdil :-) odpovědět

Áň – 3.4.2005 16:28

Ňo ještě jsem se zapomněla zeptat, jestli vám už někomu přišly přihlášky, protože mě ještě nic!!! odpovědět

Áň – 3.4.2005 16:22

Já jsem tam v pátek nebyla, ale podle výsledků to bylo fakt dost těžký. Myslím, že jsme asi viděli dva fakt velký rozdíly mezi lehkou a těžkou písemkou. odpovědět

Zdenda – 2.4.2005 17:02

Tentokrát souhlas s Dyndulou...páteční písemka se dala zvládnout,na tom se člověk pak nejvíc naučí(=největší přínos)...chtělo by to nějakej kompromis...to ale PH určitě najde :-) odpovědět

Dyndula – 2.4.2005 16:38

fajn,je pravda,že tohle dodá sebevědomí,jsou to standartní testy,ale stejně to bylo nejlepší včera,když se fakt dalo srovnávat...nevim,podle mě by tam PH měl dávat víc písemek včerejšího typu. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 14.1.2007 20:54

N.lo: No to záleží na tom, jak to počítáš. Já už si úlohy o pohybu moc nepamatuju, ale: Mělo by se to počítat rovnicí, kdy na jedné straně je dráha kterou oba ujely vyjádřená pomocí rychlosti cyklisty a času který ujel a na druhé straně to samé ale od autobusu. V té rovnici si musíš zvolit proměnou, kterou se snažíš zjistit. To je čas po který jeli a ten neznáš. Takže si řekneš že čas po který jel cyklista je X. Teď musíš čas, po který je autobus vyjádřit pomocí času který jel cyklasita - pomocí proměnné X. Ale ty víš že cyklista jel X hodin a autobus vyjel o 2 hodiny po něm. Takže čas autobusu je X-2. Když pak vypočítáš X, je to čas po který jel cyklista, musíš tedy připočíst k času ve který vyjel on, ne autobus. Můžeš to počítat i opačně, že proměnou si zvolíš čas autobusu. Pak ale cyklista jel o 2 hodiny dříve a jeho čas by jsi vyjádřila jako X (čas autobusu) + 2. Pak by se X připočítavalo k času kdy vyjel autobus.