Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Áň – 7.4.2005 18:42

Dyndula: Podle mně se snaží všichni nás něco naučit. Ale fakt nechápu jak to stíhaj. Myslíš, že třeba PH pracuje ještě někde jinde než na Zkouškách na nečisto? P.S.: Co je TC? odpovědět

Dyndula – 7.4.2005 16:42

Áň:no když se HH snaží tak de všechno,ale to je málokdy,když se snaží...jenom ví,že když neudělá TC včas,že ho budeme prudit celej večer:) odpovědět

Áň – 6.4.2005 17:58

HH jak to takhle rychle stíháte? To fakt nechápu. odpovědět

Dyndula – 5.4.2005 17:29

HH radši nereaguje:) odpovědět

Dyndula – 4.4.2005 18:25

HH:ty jo nekecej že už umíš počítat?!to chce potlesk:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 3.4.2005 19:02

Jo, no rozdil byl videt na prumeru, 20 a 10 je dost rozdil :-) odpovědět

Áň – 3.4.2005 16:28

Ňo ještě jsem se zapomněla zeptat, jestli vám už někomu přišly přihlášky, protože mě ještě nic!!! odpovědět

Áň – 3.4.2005 16:22

Já jsem tam v pátek nebyla, ale podle výsledků to bylo fakt dost těžký. Myslím, že jsme asi viděli dva fakt velký rozdíly mezi lehkou a těžkou písemkou. odpovědět

Zdenda – 2.4.2005 17:02

Tentokrát souhlas s Dyndulou...páteční písemka se dala zvládnout,na tom se člověk pak nejvíc naučí(=největší přínos)...chtělo by to nějakej kompromis...to ale PH určitě najde :-) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Petr Husar – 30.1.2023 11:47

Dobrý den, Zkoušky nanečisto sledují úplně jiné cíle než ostré přijímací zkoušky v dubnu a v květnu. U přijímacích zkoušek je cíl děti otestovat a potom pustit domů. Zkoušky nanečisto si kladou za svůj hlavní cíl naučit a komplexně připravit. Součástí Zkoušek nanečisto je posilování vnitřní motivace, budování různých úrovní vnější motivace, každý probíraný jev a příklad pečlivě vysvětlit. Naučit žáky správné strategické a taktické postupy. Ukázat důležité prvky řešení u těch nejnáročnějších typů otázek. Celý systém naší výuky je daleko více vzdělávacím procesem než ostré zkoušky. Petr Husar