Objednávky kurzů, Zkoušek nanečisto a materiálů pro školní rok 2024/2025 spustíme 1. července.

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Dyndula – 11.4.2005 18:40

Áň:njn:))tak když mi dává do těla on,tak musim taky...trochu:))já se hlásim na štěpánskou,co ty?:) odpovědět

Áň – 11.4.2005 05:27

Dyndula: Chudák HH ty mu dáváš teda pěkně do těla. Kam se vlastně hlásíš? odpovědět

M.Holkup – 9.4.2005 09:53

Děcka nemáte někdo přípravu na přijímačky na střední z matiky a čj.jestli ano prosím pšlete je ne muj E-Mail odpovědět

Dyndula – 7.4.2005 20:05

Áň:TC je tabule cti:)a nemysli si že HH je Honza Hlaváč,je to Hlouhpý Honza,ale on o tom ještě neví:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 7.4.2005 19:44

TC nic :-) zatim ke me nic nedorazilo odpovědět

Áň – 7.4.2005 19:42

Dyndula: Podle mně se snaží všichni nás něco naučit. Ale fakt nechápu jak to stíhaj. Myslíš, že třeba PH pracuje ještě někde jinde než na Zkouškách na nečisto? P.S.: Co je TC? odpovědět

Dyndula – 7.4.2005 17:42

Áň:no když se HH snaží tak de všechno,ale to je málokdy,když se snaží...jenom ví,že když neudělá TC včas,že ho budeme prudit celej večer:) odpovědět

Áň – 6.4.2005 18:58

HH jak to takhle rychle stíháte? To fakt nechápu. odpovědět

Dyndula – 5.4.2005 18:29

HH radši nereaguje:) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Petr Husar – 30.1.2023 12:47

Dobrý den, Zkoušky nanečisto sledují úplně jiné cíle než ostré přijímací zkoušky v dubnu a v květnu. U přijímacích zkoušek je cíl děti otestovat a potom pustit domů. Zkoušky nanečisto si kladou za svůj hlavní cíl naučit a komplexně připravit. Součástí Zkoušek nanečisto je posilování vnitřní motivace, budování různých úrovní vnější motivace, každý probíraný jev a příklad pečlivě vysvětlit. Naučit žáky správné strategické a taktické postupy. Ukázat důležité prvky řešení u těch nejnáročnějších typů otázek. Celý systém naší výuky je daleko více vzdělávacím procesem než ostré zkoušky. Petr Husar