Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Přihlašování spustíme 12. května ve 13:00.

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Áň – 18.4.2005 18:45

Vážený pane Husare, chci se jenom ujistit, že zkoušky nanečisto pokračují ž do 19. května. Předem děkuji za odpověď. odpovědět

Jakub Vlček – 18.4.2005 17:24

Byl jsem přijat na gymnázium Arabská obor programování a chci vám poděkovat za vybornou přípravu na zkoušky, jelikož byla úspěšná a především díky vám mám jako jeden z mála plný počet bodů z matematiky. odpovědět

Dyndula – 14.4.2005 18:13

Áň:njn:)tak někdy jindy:) odpovědět

Áň – 14.4.2005 17:11

Dyndula: Čím víc se zkoušky blíží, začínám litovat, že je nemůžu alespoň zkusit. Chtěla bych si zkusit hlavně to, jak dopadnu. A na co mám... odpovědět

Dyndula – 13.4.2005 19:10

Áň:No to se máš:)to já se na zkoušky celkem těšim,když to udělám,dokážu si že sem dobrá:) odpovědět

Áň – 13.4.2005 18:31

Dyndula: Já se hlásím na Zatlanku, ale už mě vzali na průměr. Takže pohoda. Nejdu ke zkouškám.. Hurá!!!!! odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 13.4.2005 10:53

Ve čtvrtek i v pátek jsou zkoušky nanečisto od 15.00. V pátek je anglický jazyk, začátek je přibližně v 18.30. odpovědět

Kristýna – 13.4.2005 10:21

dobrý den, chci se jenom zeptat, jestli bude tento týden ještě nějaká zkouška z anglického jazyka ???Děkuji za odpověď !! Kristýna odpovědět

Puf – 13.4.2005 07:25

Zítra je ta zkouška taky od tří? odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.