Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Lucka – 26.4.2005 12:46

HH:to jsem zas já..můžu se zeptat,kdy budou ty fotky z posledních zkn?Díky za odpověd: ) odpovědět

Lucka – 22.4.2005 16:42

Dynda:taky si říkám: ).. odpovědět

Dyndula – 22.4.2005 15:36

Lucka:No moc od toho neočekávej...počítám,že to bude tak někdy za deset let:)) odpovědět

Lucka – 20.4.2005 17:18

HH2:Aha..tak to jo..ale pokus se prosimtě o to co nejdřív: )Hodně zdaru odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 20.4.2005 17:08

Lucka: No budu se snazit co nejdriv. Ale ted zrovna prepisuju asi 1000 cisel do exelu aby byly TC pro 5 a 7 ze soboty. Tak nekdy az pak :-) odpovědět

Lucka – 20.4.2005 17:04

HH:no ty,jak ste nás fotili naposled,pro ty méně chápavé:ty z posledních ZKN..ještě nějaké dotazy: )?Díky za BRZKOU odpověd Vaše Lucka odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 20.4.2005 15:44

jaky konkretne? :-) odpovědět

Lucka – 20.4.2005 15:35

Čauky,chtěla bych se zeptat,kdy budou ty fotky:-)?díky za odpověd.Lucka odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 19.4.2005 20:15

Vzakz Lence: Tento pátek ZKOUŠKY NANEČISTO nebudou. Začnou asi příští pondělí (25. 4.) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 15:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.