V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 26.9.2005 20:34

Zkoušky nanečisto nelze neudělat. Jejich smysl je co nejvíce se pokaždé dozvědět a naučit. Chybami se člověk učí, a tak čím více to zkazíš, tím více se můžeš naučit. Možná mne podpoří někdo z loňských deváťáků. Na tvou otázku se dá odpovědět i tak, že když je neuděláš (pokazíš), naštve tě to tak, že se do přípravy pustíš naplno, budeš dělat zkoušky nanečisto každý týden, někdy v pátek i v sobotu, a tak se namotivuješ, že budeš nakonec patřit k nejlepším. Jestli mi nevěříš, tak se přijď sama přesvědčit. odpovědět

Tery – 25.9.2005 17:28

Chtěla bych se zeptat co se stane když ty zkoušky nanečisto neudělám?? odpovědět

Dyndula – 24.9.2005 23:18

Chjo,ja chci taky znova delat zkousky,zavidim devatakum... odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 15.9.2005 21:59

Ano, mohou. V tom není žádný problém. odpovědět

LLL – 14.9.2005 13:21

můžou se jednoutlivé hodiny platit samostatně? odpovědět

Dyndula – 28.4.2005 18:15

Už radši ani neodepisuje:) odpovědět

Dyndula – 27.4.2005 19:06

Lucka:HH to nedělá schválně:) odpovědět

Dyndula – 27.4.2005 19:05

Lucka:asi nikdy:( odpovědět

Lucka – 26.4.2005 12:46

HH:to jsem zas já..můžu se zeptat,kdy budou ty fotky z posledních zkn?Díky za odpověd: ) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 2.3.2005 23:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.