V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 26.9.2005 20:34

Zkoušky nanečisto nelze neudělat. Jejich smysl je co nejvíce se pokaždé dozvědět a naučit. Chybami se člověk učí, a tak čím více to zkazíš, tím více se můžeš naučit. Možná mne podpoří někdo z loňských deváťáků. Na tvou otázku se dá odpovědět i tak, že když je neuděláš (pokazíš), naštve tě to tak, že se do přípravy pustíš naplno, budeš dělat zkoušky nanečisto každý týden, někdy v pátek i v sobotu, a tak se namotivuješ, že budeš nakonec patřit k nejlepším. Jestli mi nevěříš, tak se přijď sama přesvědčit. odpovědět

Tery – 25.9.2005 17:28

Chtěla bych se zeptat co se stane když ty zkoušky nanečisto neudělám?? odpovědět

Dyndula – 24.9.2005 23:18

Chjo,ja chci taky znova delat zkousky,zavidim devatakum... odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 15.9.2005 21:59

Ano, mohou. V tom není žádný problém. odpovědět

LLL – 14.9.2005 13:21

můžou se jednoutlivé hodiny platit samostatně? odpovědět

Dyndula – 28.4.2005 18:15

Už radši ani neodepisuje:) odpovědět

Dyndula – 27.4.2005 19:06

Lucka:HH to nedělá schválně:) odpovědět

Dyndula – 27.4.2005 19:05

Lucka:asi nikdy:( odpovědět

Lucka – 26.4.2005 12:46

HH:to jsem zas já..můžu se zeptat,kdy budou ty fotky z posledních zkn?Díky za odpověd: ) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 15:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.