V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 22.12.2005 01:19

Fotky z <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/fotky-hrad.php">prohlídky Pražského hradu</a> odpovědět

Veronica – 19.12.2005 18:08

neplanujete i pripravu z nemeckeho jazyka? Mohu se prihlasit pouze na jeden test,nebo musim absolvovat vsechny? odpovědět

Dyndula – 15.12.2005 21:27

tak co devataci,jaxe tesite na zkousky:D odpovědět

Q – 11.12.2005 12:51

na tabuli cti jsou jen vseobecne testy-kam zmizela Matika Cestina? odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 8.12.2005 08:33

Nově nabídka <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/scio-testy.php" title="Příprava na scio testy">přípravy na <strong>Scio testy</strong> - nabídkové testy nanečisto</a> odpovědět

Dyndula – 26.11.2005 23:46

:))))))hm aspon by ty dotazy tady uz byly pravem:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 25.11.2005 21:22

možná by se vyplatilo tu Zatlanku přece jen koupit :) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 25.11.2005 20:35

Pro Danicu: syn dostane všechny práce opravené automaticky ihned na výuce, oznámkované, obodované a se slovním hodnocením. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 25.11.2005 20:33

Pro Radulu: zkoušky nanečisto se konají úplně každý pátek a úplně každou sobotu, jedině na Štědrý den a na Silvestra ne. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Petr Husar – 30.1.2023 11:47

Dobrý den, Zkoušky nanečisto sledují úplně jiné cíle než ostré přijímací zkoušky v dubnu a v květnu. U přijímacích zkoušek je cíl děti otestovat a potom pustit domů. Zkoušky nanečisto si kladou za svůj hlavní cíl naučit a komplexně připravit. Součástí Zkoušek nanečisto je posilování vnitřní motivace, budování různých úrovní vnější motivace, každý probíraný jev a příklad pečlivě vysvětlit. Naučit žáky správné strategické a taktické postupy. Ukázat důležité prvky řešení u těch nejnáročnějších typů otázek. Celý systém naší výuky je daleko více vzdělávacím procesem než ostré zkoušky. Petr Husar