V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

sandwort – 17.3.2007 13:50

Mám dotaz-na papíru, co jsem dostala na kurzech, je napsáno, že ve čtvrtek budou zkoušky nanečisto z matematiky-těžší verze-od 16,30 do 18,00 , ale tady ne webu je, že jsou 15,00-16,30. Tak nevím jak to vlastně je. Dík za odpověd odpovědět

Marie – 15.3.2007 19:31

Děkuji za odpověď!!! odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 11.3.2007 00:14

Angličtina je v pátek od 18.30. Po opravení je na tabuli cti, pokud byl počet žáků dostatečný k tomu, aby tabule cti byla aspoň trochu reprezentativní. odpovědět

Marie – 9.3.2007 17:42

Chtěla bych se zeptat v kolik hodin mám v pátek přijít, když chci jen na angličtinu. Děkuji za odpověď :-). odpovědět

Ančííínka:)K:))) – 8.3.2007 14:35

Váš vzkaz...ahojky, chtěla bych se zeptat,jesli ty zkoušky z ájiny jsou také po opravení na webové stánce( zkoušky nanečisto) na tabuli cti...díky moc za odpověd:))Ančííínka:)K:))) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 8.3.2007 00:07

Ano odpovědět

M – 7.3.2007 20:48

Je možné dělat pouze testy z ČJ a M? odpovědět

Mářa – 2.3.2007 15:40

Chtěla bych se zeptat v kolik hodin mám přijít v sobotu, když chci jen na angličtinu?!...Děkuji za odpověď. odpovědět

jeřábková – 23.2.2007 09:34

Váš vzkaz...Jakou formu mají zkoušky nanečisto-jde o testy společnosti SCIO nebo příklady a otázky připravené školou? odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 15:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.