Objednávky kurzů, Zkoušek nanečisto a materiálů pro školní rok 2024/2025 spustíme 1. července.

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

... – 28.11.2008 22:11

ahoj, jak probihaji zkosy nanecisto? odpovědět

pavel – 12.8.2008 19:23

narazil jsem na zajimavy iq test tady http://cz.iq-test.eu/?d=16088 , otazky jsou kladene pomoci symbolu slozenych z obrazku, pismen a cislic. odpovědět

Zuzana – 16.4.2008 18:00

...jako jenom na angličtinu matematiku za sebou odpovědět

Zuzana – 16.4.2008 17:51

mohla bych s eprosím zeptat jestli v so 19.4. mužu jít jenom na 2 testy místo všech 4 odpovědět

Klara – 16.4.2008 14:10

potrebovala bych jenom z matematiky odpovědět

Michelle Hansenová – 7.4.2008 15:51

Dobrý den, mohla bych se jen zeptat, v sobotu na zkouškách nanečisto z matematiky pro 9. ročník říkal pan učitel, ze na techto internetových stránkách najdu už vyřesené všechny možné typy slovních úloh, ktere by se mohly vyskytnout v přijímačkách, ale já jsem je tu nenašla... Mohl by jste mi na ně dát prosím odkaz? Předem děkuji :) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 19.3.2008 21:59

Ne, zítra nejsou, ve čtvrtek budou poprvé za dva týdny, tzn. 2. 4. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 19.3.2008 19:44

Božena: <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/modules.php?name=Tabule&sid=9999&menuzvol=devata&trida=3">Tabule cti devataku</a> Káča: <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=31&menuzvol=devata">Termíny zkoušek nanečisto pro devataky</a> odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Petr Husar – 30.1.2023 12:47

Dobrý den, Zkoušky nanečisto sledují úplně jiné cíle než ostré přijímací zkoušky v dubnu a v květnu. U přijímacích zkoušek je cíl děti otestovat a potom pustit domů. Zkoušky nanečisto si kladou za svůj hlavní cíl naučit a komplexně připravit. Součástí Zkoušek nanečisto je posilování vnitřní motivace, budování různých úrovní vnější motivace, každý probíraný jev a příklad pečlivě vysvětlit. Naučit žáky správné strategické a taktické postupy. Ukázat důležité prvky řešení u těch nejnáročnějších typů otázek. Celý systém naší výuky je daleko více vzdělávacím procesem než ostré zkoušky. Petr Husar