V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Julie Zidaskova – 15.4.2012 03:56

Prosím, mohl byste se kouknout na email, poslala jsem Vám problémových příklad. Děkuji odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 4.4.2012 19:22

Budou. Bez ohledu na svátky a volna se zkoušky nanečistio konají každý pátek a každou sobotu. Petr Husar odpovědět

Petr – 4.4.2012 08:00

Dobrý den, budou zkoušky v sobotu 7.4.2012 ? děkuji. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 30.3.2012 21:17

Natálko, kontroloval jsem to a už je to v pořádku. Asi to jen trvalo, než se celá databáze správně nahrála. Byla by to ale škoda, protože dnes to byl od tebe supervýkon a ještě zpětně moc a moc blahopřeji. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 30.3.2012 21:15

Natálko, co nejrychleji to opravíme. Petr Husar odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 30.3.2012 21:14

Terezo, je možné se dostavit na libovolný předmět dle tvého výběru a libovolnou kombinaci. odpovědět

Natalálie Vaidišová – 30.3.2012 16:32

Dobrý den, jen bych se chtěla zeptat, proč mám označeno, že jsem ČJ nepsala, když jsem z ní dnes měla 25 bodů. Předem děkuji odpovědět

Tereza – 30.3.2012 14:44

Je možné se dostavit jen na matematiku a na češtinu, když nepotřebuji ten zbytek odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 15.3.2012 09:18

V pátek i v sobotu je možné přijít jen na matematiku. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 15:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.