Zkoušky nanečisto přes internet pro žáky 5. třídy

Otevřené úlohy
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Tereza Šlesingerová – 25.4.2008 15:12

Dobrý den, Chtěla bych všem moc poděkovat, že jsem se dostala na gymnázium Ústavní a všechny moc pozdravuji!!!!! odpovědět

Michael Funderák – 24.4.2008 15:46

Moc bych chtěl poděkovat že jste mě a všechny ostatní co chodili na zkošky nanečisto já jsem se dostal na gymnazium Václava Beneše Třebízského a jsem 4 ze 36 a brali 32 dětí bude se mi po zkouškách nanečisto stýskat a pozdravujte Aleše, Renatu a všechny ostatní!! odpovědět

gabriela stefankova – 22.4.2008 17:29

Moooc vam dekuji za vasi pomoc pri zkouskach nanecisto!Chtela bych pozdravovat Alese a vas vsechny a rict ze me vzali odpovědět

stepanka – 22.4.2008 12:28

dobrý den tak vám píšu . Chodila jsem k vám na zkousky na necisto a byla jsem tam asi 3 . Ale přesto mi pomohli se dostat na gymnazium opatov kam chodí i má sestra . Tak moc děkuju . A určitě vás doporučím dalším :: Děkuji stepanka odpovědět

Pavel Atlas – 30.3.2008 09:18

Váš vzkaz...Dobrý den,chtěl bych se vás zeptat jak můžu dělat zkousky nanecisto na internetu zadarmo a nemuset si je stáhnout odpovědět

Monika Tranova – 9.1.2008 19:09

Váš vzkaz... Dobry den,chtela bych Vam moc podekovat za pripravne testy na necisto... odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 11.9.2007 21:08

Na úvodní stránce www.zkousky-nanecisto.cz si klikni na 5. třídu. odpovědět

matyskova jana – 11.9.2007 16:31

Váš vzkaz...prosím,nastoupila jsem nyní do páté třídy ZŠ a od šesté třídy bych chtěla pokračovat na gymnáziu. Můžete mi poradit kam se mám obrátit, když potřebuji nějaké testy, abych se mohla co nejdříve připravovat na příjmačky?Děkuji Jana odpovědět

Daniel Strnad – 19.8.2007 17:48

Váš vzkaz... odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Petr Husar – 18.12.2004 00:37

Formulace matematických úloh je mnohokrát téma na diskusi. Zvláště, když matematický význam může kolidovat s významem češtinářským. Klasickým příkladem je hovorové vyjádření "stálo to jednou tolik", které obhajují i mnozí vyučující českého jazyka, ale my (matematici) se jen ironicky posmíváme. Váš dotaz lze přeformulovat na následující otázku. Je ve velkém čtverci schován i sám tento velký čtverec? V teorii množin platí, že každá množina je svou vlastní podmnožinou. Podle tohoto bychom čtverec měli do celkového počtu započítat. Jinak chápu i obhajobu Vaší dcery. Dovedu si představit, že uznám odpověď typu: ve velkém čtverci je schováno celkem 8 čtverců, nepočítám-li samotný čtverec. Ale to bych chtěl od páťáka přílišnou rafinovanost. Nakonec přejdu od šedivé teorie k praxi. Příklad počítalo 7 žáků (přece jen se blíží Vánoce), 3 našli 9 čtverců, 2 našli 8 čtverců a po jednom 11 a 7. Zvláštní je, že někteří pochopili otázku na počet celkem, jiní na počet jednotlivých typů. Ale i v tom je kouzlo matematiky, že můžeme rozebírat úmysl, cíl a přesnost formulace. S pozdravem a přání šťastných Vánoc. Petr Husar