Zkoušky nanečisto přes internet pro žáky 5. třídy

Otevřené úlohy
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak se boduje test nanečisto z matematiky? odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 3.5.2021 15:52

Dobrý den, v bodování se snažíme přiblížit způsobem bodování CERMATu, přesněji se strháváme body za stejné chyby jako CERMAT. Přesto se náš způsob bodování úmyslně liší z didaktických důvodů. Snažíme se bodování vést více motivačně, jelikož je naším cílem děti danou látku naučit. Bodujeme tedy co nejvíce i částečné postupy, které se třeba dětem nepodaří dotáhnout, přesto vedou dobrým směrem. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 13.10.2017 11:44

Dobrý den, zápis výpočtu je v pořádku. Takto by to stačilo. S pozdravem Petr Husar odpovědět

Pavla – 3.10.2017 20:18

Váš vzkaz...Dobrý večer, ráda bych se optala ,zda by syn prošel hned prvním příkladem z mat, kdy počítá hlávky zelí. Nemá zapsán celý postup vypočítaného příkladu. Náš příklad : 28:2 =14 14-2=12 14+2=16 Zk:16+12=28 Zajímá nás ,jestli by takto stačilo? Děkuji mnohokrát. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Magda – 28.2.2017 11:56

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Test znova zkontrolujeme a upravíme. Přejeme hodně úspěchů při řešení našich testů i na přijímacích zkouškách. :) odpovědět

Honzajs – 27.2.2017 11:15

Dobrý den, v Online přípravě na přijímací testy pro 5. třídu z českého jazyka je v 7. testu podle mne matoucí chyba. V otázce č. 10 se má určit, kde jsou správně doplněné uvozovky. U "správné" varianty je ale za prvními uvozovkami mezera a teprve pak začíná věta. V daném případě tedy není žádná varianta zcela správně a asi by bylo fajn tuto chybu odstranit alespoň pro budoucí generace. :-) Děkuji. odpovědět

Milena – 2.5.2014 21:24

Také moc děkuji za pomoc s přípravou na přijímací zkoušky. Syn využíval internetovou formu zkoušek nanečisto, nejsme z Prahy a spolu s nějakými scio testy to úplně stačilo, aby se bez problémů dostal na obě gymnázia, na která se hlásil. Díky. odpovědět

Gabra – 2.5.2014 18:45

Moc děkuji za skvělou přípravu na gymnázium.Musím velice uznat,že kdybych na zk. na nečisto nechodila na moje oblíbené gymnázium bych se nedostala... D :) Gabra odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 10.1.2014 23:33

Napište objednávku přímo na můj mail. odpovědět

Marcela – 9.1.2014 10:12

Váš vzkaz..Dobrý den,chtěli bychom si zakoupit testy pro 5 třídu 10 balíčků,ale bohužel nám to nejde odeslat.Poradíte mi i s případným zaplacením?Děkuji Vám za odpověď.Marc. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Petr Husar – 18.12.2004 00:37

Formulace matematických úloh je mnohokrát téma na diskusi. Zvláště, když matematický význam může kolidovat s významem češtinářským. Klasickým příkladem je hovorové vyjádření "stálo to jednou tolik", které obhajují i mnozí vyučující českého jazyka, ale my (matematici) se jen ironicky posmíváme. Váš dotaz lze přeformulovat na následující otázku. Je ve velkém čtverci schován i sám tento velký čtverec? V teorii množin platí, že každá množina je svou vlastní podmnožinou. Podle tohoto bychom čtverec měli do celkového počtu započítat. Jinak chápu i obhajobu Vaší dcery. Dovedu si představit, že uznám odpověď typu: ve velkém čtverci je schováno celkem 8 čtverců, nepočítám-li samotný čtverec. Ale to bych chtěl od páťáka přílišnou rafinovanost. Nakonec přejdu od šedivé teorie k praxi. Příklad počítalo 7 žáků (přece jen se blíží Vánoce), 3 našli 9 čtverců, 2 našli 8 čtverců a po jednom 11 a 7. Zvláštní je, že někteří pochopili otázku na počet celkem, jiní na počet jednotlivých typů. Ale i v tom je kouzlo matematiky, že můžeme rozebírat úmysl, cíl a přesnost formulace. S pozdravem a přání šťastných Vánoc. Petr Husar