Dlouhodobé kurzy pro 3., 4., 6. a 8. třídu se nekonají ve středu 1. a 8. května! Podrobné informace najdete v rozvrhu.

Maturitní otázky z matematiky

Dlouhodobá příprava Elektronické materiály Tištěné materiály
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 30.1.2015 23:08

Dobrý den, posílal jsem odkaz 29. 1. Snad už můžete počítat. Petr Husar odpovědět

Michaela Paříková – 27.1.2015 20:11

Dobrý den, Chtěla jsem se zeptat 26. 1. 2015 jsem platila na Váš účet verzi stáhnout z internetu a ještě mi nepřišel odkaz. Kdy mi přijde. Děkuji odpovědět

Antonín Jaroš – 27.5.2014 08:16

Vážený pane učiteli Husare, včera jsem si objednal Vaši učebnici a do teď jsem nedostal odkaz ke stažení z internetu. Kdy mi ji, prosím Vás, pošlete? odpovědět

Alena Křížková – 20.5.2014 07:50

Váš vzkaz...Vážený pane učiteli Petře Husare, chtěla bych Vám za syna poděkovat za Vaši učebnici Matematikou krok za krokem pro 5.ročník. Na podzim o mém synovi jeho třídní učitelka řekla, že mu to pálí, řešení vždy najde, ale je pomalý. Díky Vašim písemkám se velmi zlepšil. Přijali ho na obě gymnázia, na které je hlásil. Na prvním gymnázium měl z matematiky maximum bodů, na druhém ztratil jen jeden bod. Je už v počítání o hodně rychlejší. Na prvním gymnáziu dokonce vše vyřešil za 30 minut (měli na to 60 minut, pak odevzdal písemku a chtěl odejít ze třídy. Učitel mu ale odchod nedovolil, tak následující půl hodinu svačil a díval se na ostatní, jak počítají. "Tahle část přijímaček se mi líbila nejvíc," řekl mi. V tomto případě skutečně platilo: Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.Děkujeme Alena Křížková, Plzeň, [email protected] odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 7.1.2014 23:46

Dobrý den, Veroniko, dnes jsem ho posílal. odpovědět

Veronika Koldová – 7.1.2014 17:20

Dobrý den, Chtěla jsem se zeptat 5.1.2014 jsem platila na Váš účet verzi stáhnout z internetu. Ještě mi nepřišel odkaz. Kdy mi přijde. Děkuji. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 7.12.2013 00:30

Dobrý den, Michale. Vámi žádanou formu nemá, ještě mne to nenapadlo. Ale není to špatný nápad. Jen teď nestíhám, uvidím, zda a kdy bych to stihl realizovat. Zatím bych poradil si to nějak schovat a zkusit to. Koncepce byla taková, aby čtenář právě mohl přímo studovat postupy a postupně jim porozumět. S pozdravem Petr Husar odpovědět

Michal Smrek – 28.11.2013 11:43

Dobrý den, koupil jsem si cd - maturitní otázky z matematiky. Za příkladem je hned řešení, což mi trošičku vadí neboť to svádí se kouknout. Nemáte náhodou v pdf formátu pouze příklady bez řešení ? (Nebo v jiném formátu) Jde mi o tytéž příklady z matematiky které jsou na cd. S pozdravem Michal Smrek odpovědět

Jarka – 27.5.2013 20:54

Dobrý den,děkuji za materiály - ráda je používám při výuce. Doplněná verze je zase o kus vpředu - chválím všechny, kdo se o ni zasloužili. Hezký den JJ odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
elizabeth – 30.4.2009 07:37

Dobrý den, jsem matka kluka na víceletém gymnáziu a musím konstatovat, že kvalitních učebnic pro samostudium je tak zoufale málo. Pokud tedy student z nějakého důvodu (nemoci apod.) zamešká podstatnou část výuky matematiky, tak způsob jak dohnat látku není mnoho, učitelé nemohou poskytovat privátní hodiny na "dovysvětlení" učiva, tak nezbývá nic jiného než pátrat po učebnicích a na internetu. Pokud dáte takovému klukovi učebnici s "přesnou" matematickou terminologií a teorií, veřte mi, že mu mnoho nepomůže, odloží ji a bude se v matematice plácat dál po svém. Zamyslel jste se někdy pane Martíšku nad tím, po jakém druhu učebnic by byl mezi studenty zájem? Je to jednoduché, zájem je o jasné, stručné učebnice se spoustou modelových příkladů a ostatních příkladů na procvičení. Matematickou terminologii si nechte do skript pro studenty VŠ. Jsem pro každou snahu přiblížit matematiku studentům středních škol a plošné hanění ve stylu "Celé to stojí za ..." mi připadá nedůstojné představitele Ústavu matematiky FSI VUT v Brně. Místo toho bych raději viděla, kdyby došlo ke spojení Vás jako odborníka s panem Husarem a probral s ním vlastní náměty a připomínky. Vaše vyjádření z 23. 4. 2009 20:09 mi spíš připadá jako vylití si jednorázového vzteku na webu bez jakéhokoliv zamyšlení nad tím co píšete. Prosím Vás, co kdybyste to vzal za jiný konec a snažil se udělat pro propagaci matematiky u mládeže něco jiného než veřejné hanění a diskuze bez smyslu. Nevím, jestli jste někdy učil třeba malé předškoláčky, ale vysvětlovat jim, že když mají jedno jablko červené a druhé zelené tak mají dohromady dvě jablíčka terminologií, že provedeme součet.. asi není úplně ideální. Takže prosím každé úrovni vzdělanosti je potřeba dát specificky odlišný výklad, takže děkuji za výklad pro studenty ZŠ A SŠ bez přehnaně přesné matematické terminologie. Tu můžete začít stavět v momentě, kdy budou ovládat základní principy matematiky. Děkuji