Vypsali jsme nové termíny Dlouhodobých kurzů pro 5., 7. a 9. třídu na Praze 1 - SPŠST Panská.
Od 9.00 do 17.00 nám neváhejte zavolat
702 147 931
702 147 932
702 147 933
702 147 934
Nebo použijte
kontaktní formulář
zkousky-nanecisto.cz 2024, autorem grafických prvků je Josef Quis
Dobrý den, chci se zeptat jestli by bylo možno poslat mi CD na dobírku, které jsem si dnes objednal pod stejným jménem na vyplněné bydliště, bylo by to pro mě velké usnadnění, děkuji za odpověď odpovědět
Dobrý den, mám maturovat příští rok, tudíž státní maturita. Jenže já chodím na dálkové studium, kde výuka matematiky je velice skromná. Myslíte, že je možné se takto doučit až k maturitě? A je potom nějaká možnost aktualizace podle toho, co vymyslí úředníci? Také bych chtěla vědět jakou učebnici na procvičení si koupit, abych měla přehled o chybách. Děkuji odpovědět
Děkuju budu to potřebovat dělám teď v úterý. odpovědět
Díky Marku za upozornění, už jsem to opravil a webmaster to ještě dá do doplňků na web. Přeji úspěch u maturity. odpovědět
DD Nevím jestli to už někdo říkal ale v učebnici, kapitola 20 jsou podle mě chybné goniometrické vzorce. Strana 3. odpovědět
Vážený pane Martišku, materiály a kurzy autora, před kterým varujete, mi pomohly zvládnout přijímačky na VŠ a velmi mi pomohly i při samotném studiu po přijetí. Takže asi tak. Uvědomte si, prosím, že ne každý je matematický génius a někdy je prostě potřeba uhnout od strohé terminologie a vykládat to \"lidsky\" (samozřejmě ne nepřesně nebo dokonce chybně, ale to jsem u pana Husara nikdy nezažil). Nestrhávejte, prosím, něčí práci jenom proto, že není matematicky \"košer\". odpovědět
Vážený pane Husare. Nenechte si brát životní elán a chuť učit ostatní a přibližovat jim matematiku. Někteří lidé jsou velmi omezení ve svém náhledu na život a jeho rozmanitost. Tak jako si někteří studenti nezapamatují a ani nepochopí matematické definice podané strohým a přesným matematickým jazykem, tak někteří docenti za celý život nepochopí, že je potřebné mluvit s ostatními jazykem, kterému ti ostatní rozumí. Z tohoto nepochopení plyne i ta zášť pana docenta, která vzniká díky tomu, že mu mnoho lidí asi nerozumí. Velikost člověka tkví v pochopení a uznání druhých, v nalezení společné řeči, ne v hanobení těch které nechci chápat. Mému klukovi ta Vaše učebnice pomohla. Je mi 47 let, pracuji ve stavebnictví a za život jsem mnoho věci z matematiky nikdy ani nepotřeboval. Přesto si je pamatuji díky skvělým učitelkám matematiky na ZDŠ a SPŠ. A tak děkuji pane Husare za to, co děláte a prosím, dělejte to dál s radostí jako dřív. odpovědět
Pan Husar je nejvetsi frajer, pripravil spousty lidi jak na stredni skolu, tak na vysokou a navic jsou jeho hodiny zajimave. Ucebnice je jasna pro vsechny a nejdulezitejsi je, ze to ctenar pochopi !! odpovědět
Dobrý den, jsem matka kluka na víceletém gymnáziu a musím konstatovat, že kvalitních učebnic pro samostudium je tak zoufale málo. Pokud tedy student z nějakého důvodu (nemoci apod.) zamešká podstatnou část výuky matematiky, tak způsob jak dohnat látku není mnoho, učitelé nemohou poskytovat privátní hodiny na "dovysvětlení" učiva, tak nezbývá nic jiného než pátrat po učebnicích a na internetu. Pokud dáte takovému klukovi učebnici s "přesnou" matematickou terminologií a teorií, veřte mi, že mu mnoho nepomůže, odloží ji a bude se v matematice plácat dál po svém. Zamyslel jste se někdy pane Martíšku nad tím, po jakém druhu učebnic by byl mezi studenty zájem? Je to jednoduché, zájem je o jasné, stručné učebnice se spoustou modelových příkladů a ostatních příkladů na procvičení. Matematickou terminologii si nechte do skript pro studenty VŠ. Jsem pro každou snahu přiblížit matematiku studentům středních škol a plošné hanění ve stylu "Celé to stojí za ..." mi připadá nedůstojné představitele Ústavu matematiky FSI VUT v Brně. Místo toho bych raději viděla, kdyby došlo ke spojení Vás jako odborníka s panem Husarem a probral s ním vlastní náměty a připomínky. Vaše vyjádření z 23. 4. 2009 20:09 mi spíš připadá jako vylití si jednorázového vzteku na webu bez jakéhokoliv zamyšlení nad tím co píšete. Prosím Vás, co kdybyste to vzal za jiný konec a snažil se udělat pro propagaci matematiky u mládeže něco jiného než veřejné hanění a diskuze bez smyslu. Nevím, jestli jste někdy učil třeba malé předškoláčky, ale vysvětlovat jim, že když mají jedno jablko červené a druhé zelené tak mají dohromady dvě jablíčka terminologií, že provedeme součet.. asi není úplně ideální. Takže prosím každé úrovni vzdělanosti je potřeba dát specificky odlišný výklad, takže děkuji za výklad pro studenty ZŠ A SŠ bez přehnaně přesné matematické terminologie. Tu můžete začít stavět v momentě, kdy budou ovládat základní principy matematiky. Děkuji odpovědět