Spustili jsme přihlašování na školní rok 2025/2026!

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

ruslan – 8.1.2006 20:13

#9#Čus Mate někdo přimačky na obor hotelnictvi a turismus???Jestli jo tak mi je prosim pošlete na z.ruslan@seznam.cz!!!DÍK odpovědět

Nikola – 8.1.2006 19:35

#9#Chtěla bych se zeptat, jestli tady někdo nedělal přímací zkoušky na uměleckou školu! Jak sou složitý?! Děkuji odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 8.1.2006 13:51

Právě probíhá první kolo <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/scio-testy.php">Přípravy na Scio testy - Nabídkové testy nanečisto</a> pro zkoušky na střední školy. odpovědět

Albinka=) – 8.1.2006 11:56

#9#Ahojky!!!Moc prosim, nemoh by mi někdo poslat přijimaci testy na veřejnopravní akademii v Ústí n. Labem????Fakt moc je potřebuju!!!!Předem moc děkuju!!!! odpovědět

Veronika – 8.1.2006 11:40

#9#Váš vzkaz...Prosím vás nemáte nějaké testy nanečisto na Hotelovou školu do Šilheřovic nebo do Poruby??????Obor Hotelnictví a Turismus?Děkuji předem Testy všeobecné a čeština odpovědět

Veronika – 8.1.2006 11:39

#9#Váš vzkaz...Prosím vás nemáte nějaké testy nanečisto na Hotelovou školu do Šilheřovic nebo do Poruby??????Obor Hotelnictví a Turismus?Děkuji předem odpovědět

Jaroslav Mach – 7.1.2006 17:27

#5#Váš vzkaz...potřebuju hlavně z češtiny ale i z matyky by se hodili.......Díky odpovědět

Hanča – 7.1.2006 15:59

#5#Máte někdo odkazy na příklady a zkoušky na osmiletý gympl? Pošlete mi prosím nějaké testy. odpovědět

ja – 7.1.2006 13:48

#7#nemate tady nekdo zkousky na osmiletej gympl? odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková