Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Petr Husar – 14.11.2004 11:13

#9#VZKAZ PRO TEREZU Napiš mi, do které chodíš třídy. Logické myšlení se rozvíjí postupně a dá se rozvíjet v každém věku. Schopnost logického uvažování máme všichni a nikdo z nás není na logiku úplné nemehlo. Poslal bych ti nějaké řešené úlohy, ale k tomu ještě potřebuji právě tu třídu, do které chodíš, abych neposílal nic lehkého nebo naopak těžkého. Petr Husar odpovědět

Petr Husar – 14.11.2004 11:09

#9#VZKAZ PRO NELU Neboj, palce držím a držet nepřestanu. Petr Husar odpovědět

Petr Husar – 14.11.2004 11:08

#9#VZKAZ PRO PAVLA JURSÍKA Myslím, Pavle, že už jsi té matice přišel na chuť a jde ti o hodně lépe než na začátku:-) Petr Husar odpovědět

Lucka – 13.11.2004 14:51

#9#2.stupen: ahoj, hele jestli máte nějaký problémy s matikou, nebo se potřebujete připravit na zkoušky a jste z 2. stupně ZŠ tak můžu doporučit svojí babičku- učitelku matiky (celoživotní praxe), která je tedka v důchodu... Připravovala mě na zkoušky z matiky na gympl a bylo to v pohodě... takže mi můžete napsat na mail: lucysha@seznam.cz a já vám pak na ni dám kontakt.... Myslim, že chce 150 Kč/hod... zatim pa Lucka odpovědět

Daidy – 12.11.2004 17:21

#9#Dobrej =) ... připravuju se na střední školu na Veřejnosprávní činnost ... kde se dělají přimačiky z češtiny matiky a test všeobecných znalostí jenže já všechno zminulých ročníků zapoměla a newim jak se to naučit nešlo by nějak doučovat přes internet ??? :(( icq :316-872-987 ... nebo mi pošlete nějaké testy s odpovědmi ;) na email ... nebo ja newim (potrebovala bych doucit co se tyka v cestine tech vetnych rozboru (veta hlavni ,vedlejsi ......) a v amtice slovni ulohy no skoro vse krome lomennych vyrazu) dekuji moc s pozdrawem daiy odpovědět

Michaela Pešlová – 10.11.2004 07:28

#9#Váš vzkaz... Letos budu dělat přijímací zkoušky na Obchodní akademii. A chtěla bych se tam moc dostat. A proto potřebují nějaké přijímací zkoušky, abych se trošku připravila. Děkuji předem Miška odpovědět

Zuzka Chlupáčková – 6.11.2004 19:20

#5#Už loni jsem k vám chodila na přípravku a dostala jsem se na Keplera. Jsem tam naprosto v pohodě. Jediný problém je, že jak jsem slíbila, že přijdu určitě i letos, tak nevím, jestli to půjde zrealizovat, nicméně se o to budu snažit. Poslední dobou se pořád učím Biologie, Fyzika, Zeměpis, Matika, Ájina..No hrozný..Zlatá pátá třída..Doufám, že se alespoň něco navíc naučím. Jo a co já vím, tak od nás ze třídy k vám na přípravku chodili(nebo aspoň byli tam) asi 4- 5 lidí. To dokazuje, že jste naprosto skvělý..Jo a ještě něco! Moc vám děkuju za to, co jste pro mě udělali a malý mejlík od pana Husara určitě potěší..Tak se všemi díky Zuzka odpovědět

Mgr. Petr Sedivy – 31.10.2004 17:24

#9#Jsme radi, ze se vam u nas libi a vstavani v sobotu v 7 rano neni to nejhorsi. Ja kazdou sobotu vstavam v 5.45 abych vam vase pisemky mohl po dopsani opravit. Tak vas snad uklidni, ze nekdo je na tom jeste hure :) odpovědět

jakub koch – 30.10.2004 08:52

#7#Váš vzkaz...8 třída nevím na jakou školu mám jít odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková