Celý týden od 28. 10. do 3. 11. neprobíhají naše Dlouhodobé, Distanční a Domácí kurzy.
V pátek 1.11. a 2.11. se na Vás budeme těšit na Zkouškách nanečisto!
Od 9.00 do 17.00 nám neváhejte zavolat
702 147 931
702 147 932
702 147 933
702 147 934
Nebo použijte
kontaktní formulář
zkousky-nanecisto.cz 2024, autorem grafických prvků je Josef Quis
Váš vzkaz...jak se dostanu na testy odpověste co nejdříve odpovědět
Nevím, Jakube, jak se ti to zobrazilo, ale při správném zobrazení se jedná o součin dvou trojciferných čísel, ve kterém neznáme některé číslice, ale z těch číslic, které jsou známé, umíme vše šikovně rekonstruovat a doplnit. odpovědět
Jak se počítají tyto příklady-2?? .?11 21? ??? 217 ????? nebo 2?4 .??? 7?? 2?? 4?? ???42 odpovědět
Dobrý den, kolegyně říkala, že vám napíše. Já to upřesním ještě v této diskuzi. Při přípravě na zkoušky nemůžeme my, kteří pro vás přípravu připravujeme, vycházet pouze z toho, co je v osnovách. Každý rok pečlivě analyzujeme, co která škola do přijímacích zkoušek zahrnula, a z této analýzy vytváříme naše testy a pomocné studijní materiály. Snažíme se, aby nám nic neuniklo a aby vás (vaše děti) naše testy připravily na vše, co vás může u zkoušek potkat. odpovědět
Váš vzkaz...český jazyk - Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda učivo o určování druhu vedlejších vět patří do osnov českého jazyka pro 1.stupen základní školy. Podle mých informací se druhy vedlejších vět budou probírat později, ale protože se tato otázka objevuje ve vašich testech, musíme s dcerou toto téma probrat. Nevím, však do jaké hloubky. Děkuji odpovědět
Na web byla přidána Síň Slávy, kam se dostane jen ten, kdo byl v některém předmětu na On-line Zkouškách nanečisto nejlepší - první ze všech. <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/sin-slavy.php?trida=4&mode=i">Síň Slávy je zde</a> odpovědět
Zadání už je na webu, dali jsme ho tam přibližně v půl sedmé. Pokud nechcete dělat test všeobecných znalostí, nemusíte ho vypracovat a posílat, jenom potom nebudete mít celkové srovnání s ostatními a nedostanete se na tabuli cti v celkovém součtu, což by pro vás byla menší vypovídací hodnota. Domnívám se, že je lepší složit zkoušku celkově. Každé ze zúčastněných dětí bude skládat přijímací zkoušky jinde, v trochu jinak nastavených podmínkách, ale chceme-li si celorepublikově porovnat schopnosti a šance na úspěch, musíme si trochu sjednotit pravidla. odpovědět
Váš vzkaz...Kde mohu najít otázky pro třetí kolo pro 5.třídu a zda je možné do dalších kol objednat pouze matematiku a český jazyk(z jiných předmětů se přijímací zkoušky v Sokolově nekonají)? odpovědět
Formulace matematických úloh je mnohokrát téma na diskusi. Zvláště, když matematický význam může kolidovat s významem češtinářským. Klasickým příkladem je hovorové vyjádření "stálo to jednou tolik", které obhajují i mnozí vyučující českého jazyka, ale my (matematici) se jen ironicky posmíváme. Váš dotaz lze přeformulovat na následující otázku. Je ve velkém čtverci schován i sám tento velký čtverec? V teorii množin platí, že každá množina je svou vlastní podmnožinou. Podle tohoto bychom čtverec měli do celkového počtu započítat. Jinak chápu i obhajobu Vaší dcery. Dovedu si představit, že uznám odpověď typu: ve velkém čtverci je schováno celkem 8 čtverců, nepočítám-li samotný čtverec. Ale to bych chtěl od páťáka přílišnou rafinovanost. Nakonec přejdu od šedivé teorie k praxi. Příklad počítalo 7 žáků (přece jen se blíží Vánoce), 3 našli 9 čtverců, 2 našli 8 čtverců a po jednom 11 a 7. Zvláštní je, že někteří pochopili otázku na počet celkem, jiní na počet jednotlivých typů. Ale i v tom je kouzlo matematiky, že můžeme rozebírat úmysl, cíl a přesnost formulace. S pozdravem a přání šťastných Vánoc. Petr Husar odpovědět