V týdnu od 29.9. začínají Dlouhodobé kurzy. Přihlašovat se můžete i do běžících kurzů!

Diskuse Jak jste dopadli u zkoušek na SŠ? Vaše ohlasy po skutečných přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Přidáváme se ke všem děkujícím. Syn se i díky vašim kurzům na přijímačky vyloženě těšil, a hlavně - uspěl (45 a 50 bodů). Budem vás chválit, kudy budem chodit! Díky, ip odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 15.5.2024 08:33

Těší nás, že jsme synovi pomohli získat potřebnou jistotu k úspěšnému složení přijímacích zkoušek! Gratulujeme a přejeme krásné léto! :) odpovědět

Dobrý den, děkuji za skvěle připravené on-line kurzy na šestileté gymnázium. Dcera je přijata na vysněné gymnázium (M 43, ČJ 45). Kurzy byly výborně koncipované, nutily k pravidelnosti, tabule cti motivovala. Při sobotních zkouškách nanečisto v závěru přípravného období dobrá atmosféra, motivační vzkazy na testech. Bez vás by to nedala! Michaela odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 15.5.2024 08:32

Děkujeme za Vaši zprávu o úspěchu u přijímacích zkoušek! :) Vyřiďte od nás dceři velkou gratulaci a přejeme, ať se jí na vybrané škole jenom daří! :) odpovědět

Dobrý den, děkujeme moc za přípravu na šestileté gymnázium, syn je přijat. Na vaše doučování a zkoušky nanečisto chodil velice rád, moc se mu líbilo komunikativní prostředí. Bez vaší přípravy by to nedal:-). odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 15.5.2024 08:31

Děkujeme za dobré zprávy! Vyřiďte od nás synovi obrovskou gratulaci a přejeme, ať ho další studium těší! :) odpovědět

Filip – 13.5.2024 08:30

Syn napsal matematiku na 46 bodů a český jazyk na 31 bodů - úspěch v matematice přičítáme vaší matematické soutěži a také přijímačkám nanečisto. Je skvělé se to díky vám vyzkoušet. Děkujeme - Filip (5. třída) odpovědět

Anna – 18.4.2024 09:17

Dobrý den, dcera měla výsledky takové, jaké přibližně psala i na Vaší škole. ČJ má 33 a M 31 bodů. Na její šestileté gymnasium to bude stačit. Syn se také s Vámi připravoval na střední technickou školu. A také dopadl, jestli přepsal výsledky správně , jako přibližně u Vašich testů - 47 bodů M a 35 bodů ČJ. Mockrát děkujeme za přípravu. Bez Vás a skvěle připravených testů by ani tento výsledek mé děti nezvládly. Výsledky dopadly lépe než jsem očekávala. odpovědět

Jan Beránek – 18.4.2024 08:18

Z matiky jsem dopadla 42 a z češtiny nic moc 38.Děkuji i tak jste mi pomohli :-) Hedvika(5.tř.) odpovědět

Radka – 17.4.2024 19:27

Dobrý den, dcera se s vámi připravovala, bohužel jí to nesedlo, testy s M byly jiné, než jsme trénovali. Tak snad jindy. odpovědět

amelie křížová – 17.4.2024 05:13

Dnes jsem zjistila že mám 45 bodů. moc děkuji Amálka odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 26.4.2006 20:10

Dobrý den, Martine, rozhodně s vámi souhlasím v názoru na způsob podávání přihlášek. Zaprvé jsem přesvědčen, že se dřívější bezproblémový model dvou přihlášek neměl měnit. Model jen jedné přihlášky nutí žáky volit "strategicky" a ne podle svých hlavních priorit a tužeb. Navíc rozkolísal celou strukturu přijímacího řízení (aspoň v Praze), různé školy v honbě za co nejširším spektrem uchazečů a v obavách před nenaplněností mění pravidla za pochodu, nadbíhají žákům přijetím na průměr, čímž nešetrně poškozují jiné. Další školy různě proměňují náplň zkoušek a tím na poslední chvíli mění pravděpodobnost přijetí toho či onoho. Zadruhé se mi nelíbí, když nějaká škola vyhlásí ve finále přijímací řízení už jen na pár zbylých míst, aniž by uchazeči byli o této možnosti včas informováni. Podle mne by měly být hlavní atributy přijímacích zkoušek: spravedlnost a rovnost pro všechny zájemce, transparentnost a včasná informovanost. Bohužel to občas vypadá, že školy preferují, je-li pro ně přijímací řízení bezpracné a pohodlné. Jinak nevěste hlavu, uvidíte, že ve finále vše dobře dopadne. Tenista může taky prohrát první set a přesto nakonec zvedá ruce nad hlavu po výhře v celém utkání. Nic, co do svého vzdělání syn nainvestoval, se mu neztratí a vše ještě docení. Držím palce.