Spustili jsme přihlašování na školní rok 2025/2026!

Diskuse Jak jste dopadli u zkoušek na SŠ? Vaše ohlasy po skutečných přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Tereza – 18.5.2025 20:48

Děkuji za skvělou přípravu na šestileté gymnázium, chtěla bych poděkovat hlavně Jakubovi Havránkovi, který mě skvěle připravil na matematiku. na přijímačkách jsem měla celkem 73 bodů z testů a 10 bodů za vysvědčení a byla jsem v první polovině přijatých na mojí prioritní školu. odpovědět

Hana Kaštovská – 18.5.2025 16:16

Dobrý den, dcera 88 bodů (43 mat, 45 čj), přijata na gymnázium v Čelákovicích - 1. priorita (na všech třech vybraných gymnáziích bodově hoodně nahoře). Kombinovala přípravu ve škole, testy on-line a u Vás dlouhodobý kurz matematiky Na Zatlance. Mohu jen doporučit, u p. učitele Husara pochopila souvislosti, principy a najednou jí matematika dávala smysl a šla. Dobrý vklad i do studia na gymnáziu. Děkujeme za skvělou přípravu! odpovědět

Veronika – 18.5.2025 14:00

Dobré odpoledne, přidáváme se s velkým poděkováním za skvělé prezenční kurzy a materiály. Dcera se dostala na své vysněné osmileté gymnázium, a to i díky Vám. Oceňujeme srozumitelná výuková videa, množství materiálů, prezenční kurzy i zkoušky na nečisto. Díky nim získala dcera sebedůvěru a naučila se pracovat se stresem, nicméně souhlasíme s tím, že zkoušky na nečisto by mohly být těžší, aby svou obtížností více odpovídaly testům Cermat, které (alespoň letos) byly náročnější. Každopádně velmi děkujeme za vše! Bez Vás by to nevyšlo! Přejeme, ať se Vám nadále daří a rozhodně Vaše kurzy a materiály doporučujeme! odpovědět

Adam Pfeifer – 17.5.2025 19:53

Tak jsem se nakonec s 67 body dostal na 1. prioritu a to na SPŠE Ječnou. Měl jsem 29 b matiku a 38 b češtinu. Bylo to o fous, ale dostal jsem se. V testech mě nic moc ani nezaskočilo, jen z rychlosti a stresu nejspíše vzniklo pár chybek. Tedy v obou termínech mě i celkem bavily, jen ty chybky… Moc děkuji týmu Zkoušky-nanečisto a vřele doporučuji všem! odpovědět

Petra – 17.5.2025 06:51

Dobrý den. Syn v 5. třídě k Vám chodil na dlouhodobý kurz ČJ a MAT v úterý na Zatlance + zkoušky na nečisto. V přijímacích zkouškách získal 38 bodů z ČJ a 42 bodů z MAT a dostal se na vysněné gymnázium nad Alejí. Bez přípravného kurzu by to nezvládl. Oceňujeme, jak umíte motivovat děti (samolepky), kvalitu materiálů. Zkoušky na nečisto zase nasimulují podmínky ostrého testu a dítě pak není tak vystresované. Děkujeme celému týmu a od října tam máte pro změnu naší dceru. :-) odpovědět

Veronika – 17.5.2025 00:29

Dobrý den, syn byl díky půlroční přípravě dlouhodobého prezenčního i domácího kurzu z M a Čj, a navíc absolvováním několika zkoušek nanečisto u Vás na gymnáziu Na Zatlance přijat na 8leté gymnázium ( 1.priorita). Povedlo by se mu v podstatě dostat na všechna 3 gymnázia, kdyby on priority prohodil a ostatní je ponechali. A to nás velmi překvapilo, zvláště u škol s počtem uchazečů nad 550. Výklad pana profesora Husara byl pro syna zážitkem, zábavou, pobavením a hlavně pochopením veškerých témat. Za toto mu velice děkujeme. Děti také díky Vám dokážou pochopit a uchopit s postupem času stále složitější a zapeklitější úlohy. Mám jen tuto výhradu: ačkoli na Vašich zkouškách nanečisto syn v posledních testech sbíral 50 bodů z M a sám ohodnotil poslední sérii testů jako lehčí, ostrý test z M napsal na 37 bodů, protože byl výrazně těžší, jak to u Cermat testů bývá. Pokud mohu něco vytknout, Vaše verze zkoušek nanečisto z M by měly více simulovat cermatovský test, který je o poznání těžší, pak u přípravného domácího kurzu se vyhnout cvičením, které v přijímačkových testech nebývají a naopak se zaměřit pouze na ta, která se tam vyskytují. V češtine zase, ač ta se více podobala ostrým testům Cermat, chtělo děti testovat delšími, složitějšími texty, kterých je v cermatovských ostrých nadmíru. Každopádně svůj smysl Vaše příprava splnila a bez ní, troufám si říct, nemá smysl ke zkouškám chodit, resp. u nich uspět, ač Cermat tvrdí opak. Děkujeme Vám všem. odpovědět

Křičková – 16.5.2025 20:30

Využili jsme online domácí přípravu od 8. třídy. Dcera se díky tomu dostala na 1. prioritu - Školu EU, obor diplomacie. Úspěšná by byla i na dalších dvou vybraných školách. Systematická příprava jí pomohla ke zlepšení bodových zisků. Určitě doporučujeme. Děkujeme :-) odpovědět

D. S. – 16.5.2025 18:39

Syn byl přijat na Prio1 v Praze. Kursy navštěvoval pouze Český jazyk - pokud bych měla něco zkritizovat, tak velikost písma v domácích úkolech, chápu šetření papírem, ale to se nedalo přečíst. A ke konci kursu mi přišlo, že byly už dost speciality, které úplně nesouvisely s obsahem Cermat testů... Každopádně syn se během pololetí hodně zlepšil. Zkoušky nanečisto ho ukolíbaly v tom, že je matematický génius, jak už tu někdo zmiňoval, matematika bývala letos lehčí, výkony k 50 bodům ho namlsaly, ale pak při ostré zkoušce to byla studená sprcha. Každopádně Zkoušky nanečisto hodlám využít i u dalšího dítěte, simulace ostré zkoušky je to dobrá. odpovědět

Šárka – 16.5.2025 15:23

Dobrý den, syn se dostal na gymnázium, na které chtěl. Máme velikou radost, zkoušky nanečisto ho bavily. Díky moc a ať se daří! odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Celerinová – 1.5.2008 23:13

#9#Dobrý den, chci vám poděkovat za přípravu na přijímací zkoušky. Dělala jsem zkoušky na gymnázium Nad Štolou. Když nám rozdali češtinu, tak jsem se docela lekla. Na začátku byla korektura, ta byla v pohodě. Byla to úryvek z knihy Kniha Džunglí. Ze 4 nabízených autorů jsem měli vybrat, kdo ji napsal. Potom tam bylo určování VV, významy slov, větné členy, pak tam bylo použít slovo ŽAL ve dvou větách a aby pokaždé bylo jiným slovním druhem. Pražané kdy se píše na začátku s malým P a kdy s velkým. Potom jsme tam měli báseň Sedmá od Jiřího Ortena a v ní vyhledat několik určených básnických pojmů. A nakonec jsme měli vysvětlit význam názvu sbírky Elegie, ze které pochází tato báseň. Potom přišla matematika. První příklad byla rovnice, vytýkala se tam -1. Vyšla mi zkouška, takže mě to uklidnilo :) Pak tam byl příklad, kde byl čtverec o straně 5 cm a v něm je kružnice vepsaná a opsaná. Mělo se spočítat o kolik cm je kružnice opsaná delší než vepsaná. Dál tam byl příklad na poměr, nepamatuju si údaje, ale bylo to lehké. Pak tam bylo příklad na nepřímou úměrnost. Pak tam byl příklad, se kterým jsem si nevěděla rady. Máme kvádr s podstavou obdélníku o rozměrech 3 a 4 cm, a známe tělesovou úholopříčku, která je dlouhá 13 cm. Měli jsem vypočítat obsah a povrch. Pak tam byl pro mě lehoučký příklad. Jen byl zadán tak, aby se v něm člověk zamotal :) Máme obdélník, jehož délka je 5x delší než šířka. Když obě jeho strany zkrátíme o 3 cm, bude se jeho obvod rovnat obvodu 75% původního obdélniku. Dál tam byl příklad na rychlost. A potom na společnou práci. Celkově mi matika dopadla lépe než čeština. Potom jsme psali ještě čtenářskou gramotnost. Bylo to strašně nudné, mělo to asi 6 stránek, měli jsem tam nějaký text a k tomu otázky. To by mi ještě nevadilo, mně vadilo tom ,že tam byl nějaký text a k tomu třeba jen 2 otázky a zase text a zase 2 otázky. Hlavně ty texty byli nudné. Pak tam bylo ještě vybrat dvojici slov s nejvíce podobným vztahem mezi sebou jako daná dvojice. Ve čtenářské gramotnosti jsem skončila 4.-5. V matematice jsem byla 2. a z češtiny 5. Z těch co psali PZ jsem byla 4. psalo nás to 25. Celkově se tam hlásilo 39 lidí a brali 30. Děkuju moc za vaši pomoc. Pamatuju si na svůj první test na Zatlance, dostala jsem 4 :D a na posledním jsem měla 1*** :D Hodně jste mi pomohli, hlavně v matematice!! DĚKUJU!! :)