Připomínáme, že zítřejší termín Zkoušek nanečisto v Gymnáziu U Libeňského zámku se z důvody havarijní opravy vody nekoná.

Diskuse Jak jste dopadli u zkoušek na SŠ? Vaše ohlasy po skutečných přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Michal – 24.4.2006 14:29

#9#Dneska jsem dělal zkoušky na AG Štěpánská. Nejdřív byla matika a byla překvapivě celkem lehká. Pak čeština spojená s všeob.testem a to byla trošku síla,ale šlo to. Trošku jsem to \"protypoval\" a snad správně:D. Mám docela dobrej pocit. Hlavně k tý matice mi zkoušky nanečisto hodně pomohli. Díky P.S.výsledky budu vědět zejtra večer;-) odpovědět

Tomas H. – 24.4.2006 13:58

#9#Zdravim, sel sjme na Gymnazium U Libenskeho zamku, hlasilo se 191 lidi a brali 150 ja byl 89-90 a z M sem mel 15 chyb a Cj 7, ale hlavne sem prijat !!! odpovědět

sipulka – 24.4.2006 13:36

#9#no, zkoušky bych klidně oželela, ale co mám dělat ? snad to dobře dopadne, protože jestli ne, tak ... radši nemyslet... odpovědět

sipulka – 24.4.2006 13:35

#9#no, zkoušky bych klidně oželela, ale co mám dělat ? snad to dobře dopadne, protože jestli ne, tak ... radši nemyslet... odpovědět

Denny:))) – 24.4.2006 12:41

#9#Teda Scio se asi zblaznilo!!! Tak tezkou a otresnou cestinu a OSP jsem jakziva nevidela!!! Vsechno bylo priserne sporne!! Ale matika byla uplne nadherna! Diky Denny odpovědět

Nicky – 24.4.2006 12:17

#5#Váš vzkaz... Tak sem to taky dala a už se fakt moc těším. Děkuji za báječnou přípravu pane Husar..!!!! odpovědět

Katka Ř. – 24.4.2006 10:27

#7#Ahoj-ahoj-ahoj! Právě jsem dorazila domů ze zkoušek! Výsledky se dozvím až v pátek ve 3h odpoledne-takže si budu muset ještě chvilku počkat :-) Můj nynější dojem ze zkoušek je tak 60-70% úspěchu. Pamatuju si zadání jednoho příkladu: Do nádoby nalijeme 0,5l vody takže zaplníme vodou 2/5 (dvěpětiny) jejího objemu.Kolik je objem celé nádoby? Z češtiny jsme tam měli úryvek z knížky Fimfárum+kdo ji napsal, byly tam souvětí podřadné a souřadné (to mi obzvlášť nešlo) a byl tam taky úryvek ze slovníku spisovné češtiny. Jinak mi matematika pomohla i při psychologickém testu u příkladu: Máme číslo např. 21 a za ním v závorce napsané další číslo-např.3-které udává počet čísel, na které musíte předchozí číslo rozdělit,ale pozor-ty čísla musí jít po sobě. Takže: 21:3=7, 7-1=6, 7+1=8....Takže požadovaná čísla budou: 6 7 8 Ale jinak jsem ráda, že už to mám za sebou :-) Díky Vám všem za přípravu! Katka odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 23.4.2006 20:25

Ahoj kluci a holky, už od rána vám budu držet palce a čekat na první vaše zprávy a ohlasy. Držte se, jste na vrcholu svých matematických a vůbec intelektuálních sil a všechno dobře dopadne. Váš Petr Husar odpovědět

George – 7.11.2005 18:08

#5#Tak,nejdřív bych vám chtěl poděkovat jak jste připravovali zkoušky.Nebýt vás a vašich vysvětlování,vašich testů atd. tak bych se na GYMPL nikdy nedostal.Na gympl je hodně těžký se dostat.Ale pokud jste sebou jisti a jste pozorní tak byste se tam měli dostat.Nebyl sem zrovna nejlepší(50z59)ale velkýDÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍKY.Všem přeju hodně štěstí. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Lilit Hovsepyan – 30.4.2023 08:02

Syn byl přijat na obě šestiletá gymnázia, kam jsme se hlásili - Gymnázium Jana Nerudy a Gymnázium Na Vítězné pláni (MA - 46 body, CJ - 41 body). Z produktu "Zkoušky nanečisto" syn absolvoval dlouhodobý kurz českého jazyka a matematiky, 20 kol zkoušek nanečisto, První MASO, První SOJČE, za což ho moc chválím. Je bezpodmínečně nutné poděkovat celému týmu "Zkoušky nanecisto", zejména učitelům: Natálie Doležalová, Sebastien Zikmund z dlouhodobých kurzů, za jejich úsilí a čas strávený přípravou mého syna a ostatních na zkoušky. Studijní materiály, které poskytli, byly jasné a snadno srozumitelné, relevantní pro nadcházející zkoušku. Zkoušky nanečisto jsou nezbytné pro efektivní přípravu na zkoušky. Tým poskytl cvičné zkoušky, které simulovaly skutečné prostředí zkoušek, aby jednotlivec získal představu o tom, co může v daný den očekávat. A nejvíce se nám líbilo, že vždy po zkouškách diskutovali o svých chybách a dostávali konstruktivní zpětnou vazbu na svou práci na zkouškách. Tato zpětná vazba byla užitečná při identifikaci oblastí, kde se jednotlivec může zlepšit nebo zaměřit více pozornosti. Opravdu bych doporučila využít možnost této úžasné přípravy na zkoušky.