Informace o přijímacích zkouškách na střední školy

Střední odborná škola podnikatelská PROFIT

Žák26. 6. 2017 14.35
matikář Dvořák je zakomplexovanej kokot !
Anonym26. 6. 2017 12.08
Tuhle "školu" ještě nezavřeli?? Slušná pračka na prachy:)
Anonym25. 6. 2017 15.21
Na tuto škola jsem chodil a úspěšně jsem odmaturoval. Každý má svůj názor, ale podle mě je tahle škola na dobré úrovni. Je to škola spíše rodinného typu, kdykoliv budete něco potřebovat dovysvětlit po vyučování, učitelé vždy rádi pomůžou, nechají vás dopsat písemky. Já osobně jsem využil individuální výukový plán a vždy jsem se na termínu zkoušení s učiteli v pohodě domluvil. Nemůžu říct jediné špatné slovo.
Anonym21. 6. 2017 11.08
Je to tu fakt prdel, včera obcházela ředitelka tridy a tvrdila nám, že jim neprodloužila smlouvu, stejně vsichni víme, že radši utekli.!!!!
Anonym21. 6. 2017 9.32
Ten matikář to tam slušně posírá :-D By mě zajímalo kde ředitelka nabrala takovýho kkta.:-DHlavně že dobrý učitelé odcházej. Hlavně jsem zvědavej kdo novej zas přijde.
Anonym20. 6. 2017 11.58
Průměr nikdo neřeší, stačí když máš na školné;)
Anonym19. 6. 2017 17.49
Fakt, že všichni aspoň trochu normální učitelé utečou max. do 2 let, mluví za vše. Pokud máte peníze, tak tady se dá zaplatit skoro vše;) Vybavení školy nulové, polovina učitelů není kvalifikovana a vedení je absolutně neprofesionální. Pokud mate sny o VS, tak na tu vás zde nepřipraví.
Lukas (e-mail)14. 6. 2017 20.01
Jde to tu z kopce ,čas svěřit se školní inspekcii.Do této školy chodím již třetím rokem a je to horší a horší.
JUJKY10. 2. 2016 20.35
Jak to funguje na škole teď? Chci sem jít ale mám průměr 2,06. Nevím jestli se dostanu.
Studentka20. 10. 2014 23.20
Škola je to docela normální, ekonomika na dobré úrovni. Paní ředitelka a pan zástupce jsou ovšem p-ř-í-š-e-r-n-í! A je jen škodou této školy, co za dějepisáře/češtináře teď ztratili.
Anonym7. 9. 2014 9.50
Vystudovala jsem, připstup ok, bez problémů.
Také student (e-mail)12. 8. 2014 5.32
Majitel školy Profit Josef Svoboda si na Marka P. dodnes dobře pamatuje. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/zivot-bez-pravidel-pribeh-marka-p-ktery-autem-zabil-divku
Anonym26. 7. 2014 7.09
Každý rok 75% pedagogů odchází!!! To už také něco vypovídá...
Anonym11. 5. 2013 11.58
Je to sběrna podvodníků. Prodávat zameškanou hodinu za 50 Kč... takže nemusíš chodit do školy a za každou hodinu, co chybíš si zaplatíš padíka???? Co to je.
Technik (e-mail)11. 4. 2013 7.04
Nesouhlasím. Škola perfektně vybavená a zařízená. V každé třídě interaktivní tabule. K dispozici audivizuální technika špiškové úrovně. Nejnovější počítačové třídy. Wi-fi v celé škole.
Školní inspektor (e-mail)11. 4. 2013 6.39
Odpaďák. Na "studium" individuálů si posvítíme...
Klothylda (e-mail)21. 1. 2012 4.23
Zvlastni,s rokem prvnich maturit a celkem uspesnemu umisteni skoly nadavky ustaly...
XXX27. 5. 2010 16.25
Nové vedení, takže škola už je v pohodě...
hmm15. 11. 2009 2.33
Limberk, Němeček a Čapková, už taky nejsou, pocholpili a utekli...
hmm15. 11. 2009 2.31
Limberk, Němeček a Čapková, už taky nejsou, pocholpili a utekli...
hmm15. 11. 2009 2.30
Limberk, Němeček a Čapková, už taky nejsou, pocholpili a utekli...
ještě že už jsem pryč11. 8. 2009 23.32
Škola na nic.....pár rozumných lidí odešlo a ti co zůstali tak jsou flegmouši, jako třeba profesoři Portych (to je kabrňák), Němeček, Limberk, Čapková. A zbytek??? škoda mluvit....
lelek14. 3. 2009 21.55
píše sem akorát banda tupých ******, který nikdy v životě nikam nedojdou, a pár normálních lidí....pro ty tupce nikdo nebude dost dobrý...a na pár vyjímek je to tam samý arogantní *****, kterej je rád, že vylezl ze základky.......JSTE K SMÍCHU
Pikeman5. 3. 2009 23.24
Je to tam zevling hoši:=) když máš dobrý omluvenky, tak ti stačí odchodit jenom půlku hodin z ročníku a nikdo to neřeší. Nechce se ti do školy - nemusíš... The BEST
bejvávalo25. 12. 2008 23.16
jak to tady čtu, tak vidím že je asi tato škola čim dál horší.tak vám přeji hodně stěstí u maturit, budete ho potřebovat:o)
student19. 12. 2008 18.04
Jasně, sem určitě píšou jenom ti, co školu nestíhají. No to je zase fór roku:-))
Předseda17. 12. 2008 16.16
Nazdárek všichni, na každé škole jsou kladné a záporné věci a také studenti,kteří jsou nespokojeni. Otazkou zůstáva zda nespokojeni nejsou ti co nestíhají a nezvládají učivo. Sáhněte si do svědomí než začnete někoho z něčeho obvinovat a začněte všichni u sebe. Škola je to dobrá a kantoři jsou fajn.A kdyby se mnou někdo nesouhlasil na co má právo. Žijeme v demokratickém státě co Vám brání zvolit si školu jinou a přejít tam. Nic . Ovšem když se někdo učit nechce a chce je kritizovat je takový web jako tento optimální.
tencotovidítakněakrealisticky16. 12. 2008 18.31
a pro ty co si zde pořád stěžují mam jen jedno přihlásili ste se sem? šli ste sem s vědomím že je to soukromá škola? studujete zde déle než prvním rokem? Pokud ste si v těchto 3 bodech odpověděli "ANO" TAK UŽ KONEČNĚ DRŽTE HUBY. Soukromou školu ste si vybrali sami nejspíš proto že na státní by ste prostě neměli. A když se vám tady nelíbí nic vám nebrání odejít, já nevim jak vy ale já poznal jak to na týdle škole funguje asi tak po půl roce a to zas není tolik vyhozenejch peněz když vim že mi tadle škola neni shopna dát to co chci. tak už konečně přestante nadávat a začněte to něak řešit uleví se nám všem
tencotovidítakněakrealisticky16. 12. 2008 18.03
Tak abych to neak shrnul Profit určitě neni ukázkovou školou a v žádnym případě neni vhodný pro lidi kteří zamýšlejí jít na vysokou na druhou stranu pro ty kteří nemají ideální výsledky ať už proto že to flakaj nebo že na to prostě nemaj nebo pro ty co např musej chodit do práce tak je profit idealní volbou A TO MYSLÍM ZCELA UPŘÍMNĚ (vážení budoucí středoškoláci)jak ste se zde dočetli rozvrhy tu opravdu nejsou do pozdních odpoledních hodin a kdo i přesto by to nedával tak není problém si domluvit individuální výukový program TZN. že budete chodit tak jednou do měsíce na konzultace (spíše takové přátelské popovídání s kantory, aby věděli že zde eště studujete)
xy15. 12. 2008 9.55
Nemáš za co děkovat! A Rumcajs je tvoje pravé jméno?
rumcajs14. 12. 2008 14.44
ach jo..co tu řešíte?..koukám jak sou tady všichni hrozně drsný.:)--pí drtinová apod. napište to aspon pod svým jménem ne vy skautíci rozmazlený..připadám si jak na základce ba možná ve školce..všichni jen brečej,žalujou a stěžujou si..zajímalo by mě..máte to za potřebí psát sem s prominutím taková hovínka??..děkuji:)
NEDOPORUČUJU14. 12. 2008 1.05
Tak něco k moudrům co tady prohlašuje studentka!!! Ano mají sem chodit žáci devátých ročníků a mají se dozvědět něco, jak to na té či oné škole chodí. Nevidím nic špatného tady psát pravdu, co se na škole PROFIT děje. Fakt nevim co si se tam mohla dozvědět novýho. K Pí ředitelce to se nebudu vyjadřovat. Ze začátku ji budete hltat, umí pěkně povidat, jen škoda že ji nemůžete věřit skoro ani slovo!!! Je mi líto těch pár lidí co ji na to skočej a je pro ně středem vesmíru. Ke škole, tak tahle (ŠKOLA) to se jen tak nevidí, JE TO ŠÍLENÝ!!! NEDOPORUČUJU, žádní profesoři tam nejsou, možná až na ty co dokončili střední školu a hrajou si na ně. STUDENTKA píše o velmi dobrym rozvrhu, ano pár hodin si tam odsedíte, jen škoda že vás nemá kdo učit a když náhodou škola sežene někoho na záskok, tak třeba se učíte ve sborovně!!! Rodilý mluvčí snim si tak možná vypravíte česky. Je to škola pro blbce co maj peníze a chtěj maturitu, jen jestli jim k něčemu bude. PROSTĚ TAHLE ŠKOLA JE OMYL. A na škole Profit není problém, když propadnete př: ve druháku a přejdete sem, tak můžete vesele a dále pokračovat do třetího ročníku, i takový případi se tam najdou. To asi normální není, toď vše!!!!
pro hmm12. 12. 2008 22.13
Zajimavé! To vypadá, že pí ředitelka vystupuje jako "Anonym". Protože ten psal o IP adresách ... A kromě černé a bílé ... kde je růžová?
:o)11. 12. 2008 22.55
pro "hmm..." : Je mi líto, ale já jsem z žádnou takovouto pohružkou seznámena nebyla.Žádná škola není úplně dokonalá,všichni víme,že je dost věcí,které by se daly změnit a nikdo s tím případně nic nedělá.Bylo by to opět na dlouhé povídání, ale o tom,že by se zjišťovaly IP adresy vážně nevím, a i kdyby,tak je mi to jedno,protože já jsem si obrázek již relativně utvořila.Obrázek je černobílý - jednou převládá černá jindy bílá,občas mi příjde,že je až moc té černé,ale pak se to na chvíli zvrátí,chápeš?
hmm...11. 12. 2008 17.06
divnéé... jen co pani ředitelka postrašila, že si zjistila IP adresy a ví, kdo sem píše, tak tu najednou přibývají kladné vzkazy... vidíte jak jste trapný???!!!!!
JUSTICE11. 12. 2008 10.23
Bravo! Souhlasím a to je tu napsáno skutečně velmi, ale velimi málo o takovýchto studentech. Pokud můžu tak bych to nazval až praktikama, kterýma dovádějí profesory k tomu, aby odešli z hodin a podobně. Jakmile se ale objeví hrozba "vyhazovu" ze školy, tak jsou tu rázem rodiče, kteří odmítají fakt, že jejích "dítko" něco udělalo a sami studenti odmítají to, že by cokoliv udělali (smutnější je to, že někteří studenti jsou skutečně přesvědčeni o tom, že nic neudělali). Nemluva o tom, jak se studenti cítí uraženi, když se je profesor chce vyvolat k tebuli!? Jak si to mohl dovolit, když oni přece jenom nedávají pozor a minulou hodinu dostali kvůli tomu pětku. Tak když dostanu jednu pětku, tak přece příští hodinu mě nechá být, ne? Bohužel takto (a ještě hůře) uvažuje více než mnoho studentů..
:o)10. 12. 2008 21.28
Všichni tu stále řešíte pouze pí.Drtinovou,co takhle se zamyslet,jestli i ta chyba není opravdu v každém z nás.Každý profesor/ka nastoupil/a s velkými ambicemi a úsměvem na tváři,ale záhy všichni zjistí,že se potýkají pouze s neúspěchem,takže chodí do tříd nevrlí.Všichni provokují a zkouší,co daný profesor vydrží.Zkuste si stoupnout na to místo a učit bandu studentů,kteří na vás pokřikují a nemají absolutně žádnou snahu se něco naučit.A když už se ona snaha objeví,tak jí zase kazí Ti studenti,kterým to je jedno.Ano,nepopírám,že PROFIT má i své zápory,vzhledem k tomu,že státní maturita má jako hlavní předměty danou matematiku,anglický jazyk a český jazyk,tak mi příjde,že je právě těchto hodin celkem poskrovnu.Tady se možná objevuje další důvod,proč to tak je.Co kdybyste najednou dostali rozvrhy,že ve škole budete do 4,do 5-ti hodin?Najednou by si všichni stěžovali a opět by to byl další neúspěch,i kdyby se objevila snaha učit řádně.Už tak se totiž studentům nelíbí,že ve škole musí být do 2 hodin - myslím,že každý jiný student by si k takovému rozvrhu velmi gratuloval.Celkově si tohle celé protiřečí,ano,je tu možná jistý problém ve vedení,ale ten problém je i ve studentech,kteří nemají zájem.Když není zájem,proč tedy do této školy chodit?Je jednodušší soudit pouze druhé a obviňovat,ale aby někdo měl tu kuráž a řekl sám sobě,že ten problém je i v něm,na to nikdo už nemá.Přemýšlejte o tom.
Rozumní, kteří už odešli7. 12. 2008 21.31
Zdravim, po přečtení těchto příspěvků jsem docela v šoku.. Studenti Profitu jsou tak hloupí, že neumí napsat ani jednu větu bez chyby, a to si připadají vzdělaní. Na (škole) Profit své znalosti nerozvíjíte, ale ZTRÁCÍTE. PS: Pokud nemáte co na sebe, tak paní ředitelka Vám určitě ráda půjčí svůj černý značkový kožich..Tyto služby nabízí (škola) zcela zdarma. Ze svých vlastních zkušeností a zkušeností mnoho dalších studentů Vám radím: VYHÝBAT SE TÉTO (ŠKOLE) VELKÝM OBLOUKEM.
Anonym6. 12. 2008 0.22
Koukám, že je zajímáve, kdo to tu podle tebe hrotí.. jen mě zajímá, jak si nějací studenti vůbec všimli toho, že se čast sdřídají profesoři s jejich docházkou. A u jiných se zase divým, že se jim to nelíbí, když se k novým profesorům chovají tak, že by odešel skoro kdokoliv..
anonym2. 12. 2008 22.58
nevim proč to tak hrotíš,každý ma na školu jinej názor to je normalní a je dobrý studenty z 9.třídy připravit co je tady čeka! je dobrý říct všechno co víš,a že toho neni malo.Pro mě je tohle naprosto šílená škola kde jsem nepochyil za ty roky žádny znalosti vzhledem k častý změně učitelů a celkovému vedení školy!!!
studentka 2. 12. 2008 21.53
Téédaa, tady se to rozjelo, až mě to nebaví... Na tuto stránku mají chodit žáci devátých tříd, a podle komentářů na jednotlivé školy si nějakou vyberou, ale až uvidí tyto komentáře, tak na PROFIT přihlášku posílat nebudou. TAKŽE VŠEM DEVÁŤÁKŮM neházejte PROFIT do žita a běžte se o všem přesvědčit osobně...já jsem také studentka PROFITU a sama jsem se tady dozvěděla věci o kterých jsem teda do teď nevěděla...myslím si, že některé komentáře jsou pravdivé co se týče například střídání učitelů, ale o tom že pani ředitelka souloží ze studenty?? To kdyby byla pravda, tak by to nikde nešířila (ve vlastním zájmu) takže nad tím bych se vůbec nepozastavovala! Jestli má koupený nějaký titul?? To by také nikde nevypravovala, a hlavně to má dneska kde kdo! Já sama vím o tolika lidech na profitu, kteří by si jí rádi koupily, ale jen na to nemají peníze a nevědí jak by se hlavně k tomu dostaly!! My jako studenti, tady na této stránce máme budoucím studentům říct jaká ta škole je a néé jim sdělovat, že paní ředitelka souloží ze studenty!! Podle toho si asi školu nevyberou!! Školu bych popsala asi takto : velmi dobré rozvrhy ( nejsou přehnaně do odpoledne), na španělštinu a angličtinu jsou rodilý mluvčí, ale na druhou stranu se tu učitelé hodně střídají, a né vše co vedení slíbí se hned uskuteční... Ale rozhodně to není extrémně hrozná škola, kde by se člověk vůbec nic nenaučil... Tak jak jsem napsala ŠKOLA MÁ SVÉ PLUSY I MÍNUSY!!!
Anonym1. 12. 2008 20.13
Milý a vážený B.M.,můžeš být ujištěn, že konkrétní požadavky dávno našly svého adresáta, a co se děje?.....nic. Ve své touze logicky si všechno rozebrat, mi přijdeš značně dezorientovaný!
Budoucí maturant (e-mail)1. 12. 2008 18.18
Víte je hrozně lehké říct co Vás na škole štve,(vzpomeňte si na ZŠ). Je hrozně lehké říct co mi vadí, na tomhle a támhletom člověku. Ale opravdu těžké je vést školu a každý den muset řešit připomínky i posledního studenta,problémy ostatních kolegů(třeba právě s námi studenty). Dodržování termínů, zajišťování nápojových automatů,výslýchání přání tisíců rodičů. Ale stejně tito lidé tuto práci dělají i ve chvíli,kdy ví,že večer přijde někdo,kdo bude zase jeho práci kritizovat. Takový člověk si zaslouží obdiv. Naopak ten kdo má základní vzdělání,možná výuční list bude těžko vést školu lepším směrem,(po bitvě je každý generál) ve své hlouposti ale naivně doufá,že vulgárním textem vzmůže víc než logickým dotazem na danou osobu...takového člověka je mi líto,protože nikdy svůj problém nevyřeší. Ať se bude takto snažit sebevíc.
otec bávalého studenta1. 12. 2008 18.10
Vážení, o co Vám pořád jde? Proč se jednoduše neseberete a nejdete jinam, nebo své podněty vzneste na patřičných místech. Vím, že není lehké to vše ustát a riskovat, zda mě vyhodí či nevyhodí když ji něco řeknu do očí. Píšou tu jen studenti, ktěří si na něco stěžují a nic neudělají proto aby tomu bylo konec a přitom to je jednoduché - promluvit v pravou chvíly na pravých místech. Paní ředitelka není svatá. Je prokazatelné, že její studium Bc. na VŠJAK je koupené - zjistit se to dá přes školní matriku. To že spí se studenty je asi normální, to že studentům jen ubližuje a drtí je má asi od svého příjmení Drtinová, to že žije ze svým studentem se dá taky přehlédnout i ty její řeči. To že se tu neudrží slušněj učitel s plnohodnotným vzděláním je normální a ne k smíchu jak píšete někteří ale k pláči, protože jste studenti a co jiného chcete od školy než se něco naučit a kdo jiný to může zajistit než učitel. Pokud někdo chce něco udělat tak ať to činí - bordel v evidenci zaměstnanců, bordel v evidenci školy - vždyť není schopná si vyplnit sama ani základní dokumentaci, dále se dá zpochybnit její vysokoškolské vzdělání, její bezúhonost a celkově u školy i kvalita výuky - nemyslete si že nemá příjmy ze státního rozpočtu, má a jaké za každého studenta několik desítek korun ročně. To že se dá zjistit ID počítače a to že by se někdo mohl dopustit trestného činu je možné, ale myslím že do boje ČSI, MŠMT by ona sama ani pan Dr. Svododa prostě nikdo nešel a ispekci by asi fakt zajímalo kam pouští státní peníze??!!! Toto nejsou spekulace ale fakt, paní Drtinovou znám osobně a vím o ni víc než dost, jen mi za to nestojí abych se s takovou lůzou špinil. Všem hodně štěstí a snad se po vystudování této školy úspěšně zapijíte na pracovním trhu, můj syn již nemusí, protože studuje jinde, kde toto nemusíme řešit. Otec bývalého studenta
Budoucí maturant (e-mail)1. 12. 2008 18.00
Víte je hrozně lehké říct co Vás na škole štve,(vzpomeňte si na ZŠ). Je hrozně lehké říct co mi vadí, na tomhle a támhletom člověku. Ale opravdu těžké je vést školu a každý den muset řešit připomínky i posledního studenta,problémy ostatních kolegů(třeba právě s námi studenty). Dodržování termínů, zajišťování nápojových automatů,výslýchání přání tisíců rodičů. Ale stejně tito lidé tuto práci dělají i ve chvíli,kdy ví,že večer přijde někdo,kdo bude zase jeho práci kritizovat. Takový člověk si zaslouží obdiv. Naopak ten kdo má základní vzdělání,možná výuční list bude těžko vést školu lepším směrem,(po bitvě je každý generál) ve své hlouposti ale naivně doufá,že vulgárním textem vzmůže víc než logickým dotazem na danou osobu...takového člověka je mi líto,protože nikdy svůj problém nevyřeší. Ať se bude takto snažit sebevíc.
otec bávalého studenta1. 12. 2008 17.42
Vážení, o co Vám pořád jde? Proč se jednoduše neseberete a nejdete jinam, nebo své podněty vzneste na patřičných místech. Vím, že není lehké to vše ustát a riskovat, zda mě vyhodí či nevyhodí když ji něco řeknu do očí. Píšou tu jen studenti, ktěří si na něco stěžují a nic neudělají proto aby tomu bylo konec a přitom to je jednoduché - promluvit v pravou chvíly na pravých místech. Paní ředitelka není svatá. Je prokazatelné, že její studium Bc. na VŠJAK je koupené - zjistit se to dá přes školní matriku. To že spí se studenty je asi normální, to že studentům jen ubližuje a drtí je má asi od svého příjmení Drtinová, to že žije ze svým studentem se dá taky přehlédnout i ty její řeči. To že se tu neudrží slušněj učitel s plnohodnotným vzděláním je normální a ne k smíchu jak píšete někteří ale k pláči, protože jste studenti a co jiného chcete od školy než se něco naučit a kdo jiný to může zajistit než učitel. Pokud někdo chce něco udělat tak ať to činí - bordel v evidenci zaměstnanců, bordel v evidenci školy - vždyť není schopná si vyplnit sama ani základní dokumentaci, dále se dá zpochybnit její vysokoškolské vzdělání, její bezúhonost a celkově u školy i kvalita výuky - nemyslete si že nemá příjmy ze státního rozpočtu, má a jaké za každého studenta několik desítek korun ročně. To že se dá zjistit ID počítače a to že by se někdo mohl dopustit trestného činu je možné, ale myslím že do boje ČSI, MŠMT by ona sama ani pan Dr. Svododa prostě nikdo nešel a ispekci by asi fakt zajímalo kam pouští státní peníze??!!! Toto nejsou spekulace ale fakt, paní Drtinovou znám osobně a vím o ni víc než dost, jen mi za to nestojí abych se s takovou lůzou špinil. Všem hodně štěstí a snad se po vystudování této školy úspěšně zapijíte na pracovním trhu, můj syn již nemusí, protože studuje jinde, kde toto nemusíme řešit. Otec bývalého studenta
Studentka30. 11. 2008 19.34
Ahojda Anonyme, já teda nevim , na co tady nadáváš. Já sama nesouhlasim s výukou některých předmětů, stejně jako ostatní a jak píšeš i ty..., nechápu, co tady řěšíš s nějakou šuknou...příště mírni svoje výrazy...tohle je pravdu trapný
Anonym30. 11. 2008 19.02
Všichni stejný názor.. myslíte toho jedno, dva, tři lidi z celé školy, kteří se cítí ublíženi a píšou tu dokola? A to, že lidská hloupost je bezmezná se opět potvrdilo. Dřív, než začnu něco, nebo někoho kritizovat, tak si zjistim, jak se věci mají a popřípadě jaké jsou zákony.. On se Vám tenhle přístup "já jsem machr a můžu si dělat co chci, protože můj otec má peníze a já veliký koule a svaly" (přitom jste většinou méně, než chcíplá krysa spláchlá do kanálu, aspon jako osoby, ty svaly a koule jsou nezpochybnitelné) omlátí v životě o hlavu. Každý dostane to, co si zaslouží.. a toho jsme nebyli pouze jednou svědci.. :o)
Anonym30. 11. 2008 18.57
Všichni stejný názor.. myslíte toho jedno, dva, tři lidi z celé školy, kteří se cítí ublíženi a píšou tu dokola? A to, že lidská hloupost je bezmezná se opět potvrdilo. Dřív, než začnu něco, nebo někoho kritizovat, tak si zjistim, jak se věci mají a popřípadě jaké jsou zákony.. On se Vám tenhle přístup "já jsem machr a můžu si dělat co chci, protože můj otec má peníze a já veliký koule a svaly" (přitom jste většinou méně, než chcíplá krysa spláchlá do kanálu, aspon jako osoby, ty svaly a koule jsou nezpochybnitelné) omlátí v životě o hlavu. Každý dostane to, co si zaslouží.. a toho jsme nebyli pouze jednou svědci.. :o)
Anonym30. 11. 2008 18.43
Všichni stejný názor.. myslíte toho jedno, dva, tři lidi z celé školy, kteří se cítí ublíženi a píšou tu dokola? A to, že lidská hloupost je bezmezná se opět potvrdilo. Dřív, než začnu něco, nebo někoho kritizovat, tak si zjistim, jak se věci mají a popřípadě jaké jsou zákony.. On se Vám tenhle přístup "já jsem machr a můžu si dělat co chci, protože můj otec má peníze a já veliký koule a svaly" (přitom jste většinou méně, než chcíplá krysa spláchlá do kanálu, aspon jako osoby, ty svaly a koule jsou nezpochybnitelné) omlátí v životě o hlavu. Každý dostane to, co si zaslouží.. a toho jsme nebyli pouze jednou svědci.. :o)
Anonym30. 11. 2008 16.14
jo a pně souhlasim s tim že je lepší mít za ředitelku benevolentní šuknu než zamindrákovanýho komunistu
Anonym30. 11. 2008 16.10
abych se přiznal přestávam věřit vlastním očím kam až ste se tady dostali. Víte něco jiného je nadávat na to že nejsou učitelé a výuka že by mohla být lepší na tom se tady shodneme asi všichni, ale nezdá se vám trapný šířit tady drby ve stylu " Drtinová chrápe s tamtim a uplatila tohodle atd. atd. atd. to je podle mě už fakt dost ubohý a to eště když tak něak vim kdo co píše a fat bych to do vás lidi neřek no připadali ste mi vyspělejší todle se hodí tak na úroveň ZŠ a ne pro dospělí lidi. Neříkam že sem s pani ředitelkou za jedno ale musim uznat že todle si ani ona nezaslouží a myslim si že kdyby se s ní hodila normální řeč o tom co se komu nelíbí tak by se to dalo normálně probrat ale asi ne po tom co všecko ste o ni tady řekly a ruku na srdce komu zvás vadí maturita bez něaký ekstra přípravy mě teda ne. A těm co tady furt papouškujou že ředitelka nemá titul zkuste si to opravdu ověřit a ne jen uplatňovat názor jedna paní povídala protože kdyby se ukázalo že ho má tak ste se dopustili trestného činu pomluvi a tam už jsou taky zajímavý sazby:=) a že píšete anonymě to vám nepomůže zjistit IP adresu danýho PC neni žádnej problém
anonym28. 11. 2008 14.26
Tak to toho chlapče nevíš asi dost,na to,že jsi student této školy v tom řípadě do školy asi moc často nechodíš,když nevidíš co se tam děje!!Kdyby to nebyla pravda tak na to tady nemají všichni stejný názor.
Budocí maturant (e-mail)28. 11. 2008 8.49
Reakce na xy: Neznám tě, tudíž nevím jáké máš přesně informace o ředitelce, rád si s tebou o tom promluvím, klidně zcela anonymně, určitě musíš mít dobré informace, když toho víš takovou spoustu. A souhlasím s tím, že je mladá, ale že nemá vsokou školu to se mi nějak nezdá...jak jsi na to přišel(a)?
xy27. 11. 2008 21.50
No nevím, co se snaží naše ředitelka zvednout, ale úroveň naší školy to rozhodně nění. Nemůže se snažit o úroveň, když jí sama nemá. A ty kecy o nových netotalitních ředitelích - to je k smíchu. Každý ředitel by měl být autorita, morálně bezúhonný, měl by mít patřičné vysokoškolské vzdělání a po něm i absolvovanou povinnou pedagogickou praxi předepsanou ze zákona. Nic z toho ona nemá. Na státní škole by mohla tak leda uklízet záchody.
Anonym27. 11. 2008 20.04
Souhlasím s OPČ. Taky se musím smát! To je nejlepší vtip za několik posledních let!
Budoucí maturant (e-mail)27. 11. 2008 19.49
Rád bych zde ještě reagoval na ohlasy, že nejsem studentem této školy...Jsem studentem, a proto reaguji na příspěvky psané mými spolužáky. Pokud bych studentem nebyl, necítil bych důvod proč zde publikovat. Snažil jsem se zde objektivně zachytit své myšlenky a otázky jež mi v hlavě vyvstaly. Pokud bude někdo chtít velmi rád si s ním o situaci na škole popovídám, třeba bychom společně našli nějakou možnost jak tyto věci řešit. Sám mám k určitým věcem své výhrady. Přijde mi, že pokud budeme vést debatu, je to mnohem přínosnější, než když v uvozovkách každý napíšem svůj názor do větru. Přikládám zde e-mail a pokud mě někdo kontaktuje, jak jsem již řekl velmi rád s ním o situaci na naší škole pohovořím. PS:Vysoká škola je výsadou, kterou jsem ještě neměl možnost absolvovat, třeba budu mít více štestí v následujících letech. S pozdravem maturant
Budoucí maturant (e-mail)27. 11. 2008 19.43
Rád bych zde ještě reagoval na ohlasy, že nejsem studentem této školy...Jsem studentem, a proto reaguji na příspěvky psané mými spolužáky. Pokud bych studentem nebyl, necítil bych důvod proč zde publikovat. Snažil jsem se zde objektivně zachytit své myšlenky a otázky jež mi v hlavě vyvstaly. Pokud bude někdo chtít velmi rád si s ním o situaci na škole popovídám, třeba bychom společně našli nějakou možnost jak tyto věci řešit. Sám mám k určitým věcem své výhrady. Přijde mi, že pokud budeme vést debatu, je to mnohem přínosnější, než když v uvozovkách každý napíšem svůj názor do větru. Přikládám zde e-mail a pokud mě někdo kontaktuje, jak jsem již řekl velmi rád s ním o situaci na naší škole pohovořím. PS:Vysoká škola je výsadou, kterou jsem ještě neměl možnost absolvovat, třeba budu mít více štestí v následujících letech. S pozdravem maturant
studentka27. 11. 2008 19.05
Je jasné, že příspěvěk budoucí maturant rozhodně nepsal student.
OPČ ......27. 11. 2008 18.03
Musim se smát: jestli snaha vypadá tak, že na škole učí profesoři se středoškolským vzděláním, kteří navíc plácají páté přes deváté...tak to asi budu muset snížit svoje nároky...
Anonym27. 11. 2008 16.12
Po srovnání "projevu" Filipa Kosaře (též maturanta) a "budoucího maturanta" se nabízí otázka, zda tento poslední komentář vůbec psal student. Tím spíš student Profitu. Na maturanta to sice vypadá, ale spíš takového, který maturoval před mnoha lety a na jiné škole. Možná má za sebou i vysokoškolské studium ...
M.M. (e-mail)27. 11. 2008 10.22
Není tu sice vše ideální, ale je to především o osobním přístupu. Kdo se chce něco naučit, naučí se. A ředitelka? Je v pohodě, snaží se dělat svou práci. Asi to není jednoduchý, já bych to dělat nechtěl.
budoucí maturant27. 11. 2008 2.57
Rád bych se zcela nestraně bez nějakého vměšování pustil do analýzy této školy. Na jedné straně vidím nespokojenost určité strany studentů a na druhé školu. Jsem studentem a tudíž je pro mne prioritou mé studium a jeho dokončení. Jelikož je tato škola soukromá jsem si vědom toho, že jsem ji vybral z toho důvodu, že pro mne v danou chvíli byla lepší volbou než škola státní. Výuka na této škole by měla studenta připravit k maturitní zkoušce, což si myslím, že se děje jako na každé škole. Pokud je vyuka narušena rotací profesorů, či jinými změnami je to nepříjemné pro obě strany. Škola musí prakticky vzato stále zalepovat díry které vzniknou odchodem některých profesorů. Jako student si mohu říct, že mě nic takového nemusí zajímat. Škola by podle mého názoru měla v první řadě žít s žáky školy v určitém souznění. Dalším tématem je kvalita profesorů, domnívám se, že kvalita úzce souvisí z praxí, vzděláním, cenou atd. Objektivně lze říci, že kvalitní profesor má určitý titul střední věk opřený o zkušenost a v neposlední řadě jistě i nějaké své požadavky. Uznávám, že ne každý profesor naší školy je kvalitní. Doufám ale, že buď on nebo jeho náhrada se bude snažit splnit požadavky které mu ukládá Ministerstvo školství. Doufám, že se tato pozice profesorů na škole bude zlepšovat a povede ke stabilizaci. Myslím, že studenti by měli diskutovat o tom co se na jejich škole děje, a jací profesoři zde učí, je to logické platí si za ní přece...měli by své prosby ale například pomocí třídní samosprávy ventilovat vedení, myslím si, že to minimálně za úvahu stojí, bude - li třída takto prezentovat svůj názor má to určitý smysl. A závěrem, co se týká ředitele školy:Myslím si,že je to nová generace ředitelů, kteří již nejsou tolik ovlivněni totalitním režimem, jako občas ještě vídáme na některých základních školách.A konkrétně k řediteli, vlastně ředitelce naší školy, myslím, že se svou školu snaží zvednout, protože i pro ní to bude mít pozitivní dopady. A na úplný konec bych rád studentům popřál pevné nervy a profesorům též...ať nás odmaturuje co nejvíc.
studentka odjinud25. 11. 2008 18.42
Tak co ředitelka je už v klidu? Já ji znám z jiné školy a byla to síla, dělala to se studentama i tady.
XXX-XXX20. 11. 2008 19.57
Tady jde o hodnocení této školy a ne diskusi jestli rešit nebo neřešit problémy s vedením,to co tu píší studenti jsou svobodné názory a nikdo by jim to neměl vyčítat. Je to taková pravdivá reklama pro tuto školu.
Anonym20. 11. 2008 18.01
příspěvky, jinak já radši přírodu:-)
studentka20. 11. 2008 17.21
Ředitelka?
Anonym20. 11. 2008 17.13
mě se líbí :-)
L.H.19. 11. 2008 22.47
Tak už dost, protože kvůly některým, až moc drsným větám tady, ted na nás vedení bude koukat jako na ty nejhorší, co neumíme nic vyřešit bez nadávek !!!
mamča18. 11. 2008 23.01
nezlobte se na mě, ale kdo nyní studuje na této škole, tak toho upřímně lituji..státní maturitu neudělá nikdo, jelikož Vám nebudou dány vědomosti ke složení této zkoušky..a ten kdo je zvládne, tak se stejně neuchytí..nějaké účetnictví??katastrofa..ekonomie??to ani nikomu neříkejte, že jste to studovali..atak dále..a s vedením Vás upřímně lituji..nejenom, že ztratíte roky na této škole úplně zbytečně, ale ke všemu utrpíte psychickou újmu po nátlaku vyhrožování vedením po Vámi vyjadreném názoru..a to, že máte v dnešní době držet hubu a krok, tak to teda né..za školu si platíte a máte za to dostat kvalitní vyuku, aby jste se pak po škole nemuseli stydět za to, že Vás nic nenaučili..a to myslím opravdu vážně..tento maturitní list z Profitu si můžu tak akorát dát za rámeček a pověsit..při přijímacích pracovních pohovorech vyhoříte a po pěti Vás už přejde chuť se chodit někam ztrapňovat a poslouchat, kde že jste maturoval/a?? jediné co Vám mohu poradit po této zkušenosti na Profitu je to, aby jste si co nejdříve našli jinou školu,kde na Vás možná budou přísní, ale přivedou Vás k maturitě připravené a zkoušky pak lehce zvládnete..je to Vaše budoucnost a jak se říká, zlomte vaz....myslím, že s tímto názorem bude souhlasit spousta bývalých studentů..o:))
tyttto14. 11. 2008 8.39
Pardon..chtěl sem říct Anonyme
tyttto14. 11. 2008 8.38
Myslim,že sem se nebavil o tom kdo jak zvládá český jazyk(tim nepopírám,že já žádnej přeborník nejsem)..myslim si,že opravovat tady někoho je dost ubohý,ale jak myslíš ANÁLKU...
M....13. 11. 2008 22.09
Nezávidím nižším ročníků státní maturitu, protože na týhle "škole" jí opravdu neuděláte...
anonym13. 11. 2008 21.48
To je fakt. Poslední dobrý učitelé tu byli loni.Docela mě to i bavilo. Teď je to vopruz.
Anonym13. 11. 2008 16.36
Jasne a co ta nova uca na anglinu? Je to blazen
anonym13. 11. 2008 13.35
řešit s vedením?Tak jdi za ředitelkou nebo za svobodou a řekni jim co se ti tady nelíbí,a druhej den už nemusíš chodit,protože tady nemůžeš nic říct akorát budeš nejhorší ty,tahle škola se nikdy nezmění pokud tady bude tahle ředitelka!!a kvalifikovaný učitele tak to by mě zajímalo koho myslíš??!Tahle škola je fakt omyl ale radši držim hubu ja už to tady nějak doklepu ale je mi líto těch co sem zase nastoupí a neví co je tady na ty škole hrůzy čeka!každej tejden novej učitel to neni na žádný škole!
rrr13. 11. 2008 10.22
Hele, co vim tak ten bordel v organizaci se snažili řešit už profesoři loni. Ale narazili. S neomylnou Drtinovou není řeč. Tak odešli.A že odpadaj hodiny, to není normální. To si namlouvá jen zaslepenej blbec.
ww13. 11. 2008 10.19
A kolik těch "kvalifikovaných " kantorů tu vlastně učí? A co víme o jejich vzdělání? No to je vlastně jedno.
Anonym13. 11. 2008 9.00
Hm, zajímavé, zajímavé. Nastoupili dobří a kvalifikovaní profesoři. Někteří jsou dokonce schopni pokrýt výuku všech předmětů. Vypadá to, že na té vaší škole do této doby učil školník s uklízečkou.
P....12. 11. 2008 20.49
Hm, zajímavé zajímavé. Asi takhle, máte pravdu tato škola není dokonalá,ale ruku na srdce, kerá ano. Víte, to, že když odpadají hodiny tak máme všichni radost. Tak nevím o čem se tady bavíte, teď nastoupili myslím si, kvalifikovaní a dobří učitelé, kteří vydrží-UVIDIME. a ty útoky tady? Nevím jestli je to dobré řešení,nikdo není dokonalý a nemůžeme se zavděčit všem.Mě paní ředilka nepřijde vůbec špatná. a ty rozvrhy,nebo odpadání hodin, nemyslíte, že se to nevyřeší tady? Zkuste to řešit s vedením, bude to nejlepší. Myslím, že je to názor s kterým bude většina souhlasit,když se nad tím zamyslí
babas11. 11. 2008 20.22
Hele me to je jedno .. Ja se pod svuj nazor podepisu .. To,jestli budu propusten se dozvime v zapeti ... CO si budem povidat,nikdy sem pilnej student nebyl a asi ani nebudu ... Ale vadi mi zpusov vyuky (teda,kdyz uz probehne) a nezkutecnej zmatek a CHAOS,kterej tam probiha ... Vadi mi to z jednoho duvodu .. Ne proto,ze bych se chtel ucit a neco se dozvedet,ale proto,ze proste potrebuju odmaturovat ... Kdo zazil prvak,tak vi,ze to tak je uz od prvaku ... Jenze tehdy nam to vsem velice vyhovovalo ... V druhaku se to pomerne zlepsilo .. Mel nas kdo ucit a vyucovalo se ... Ve tretaku uz je to zase peklo ... Muj nazor na celou vec je,ze bysme to meli resit s vedenim skoly a ne si tady navzajem nadavat a jeste se pod to ani nepodepsat ... HOWGH domluvil sem ....
Anonym11. 11. 2008 16.57
Paní ředitelka, si asi celou situaci pořád neuvědomuje, jiná ředitelka už by dávno rezignovala na svou funkci !! Protože teprve až bude jiné vedení bude škola v pořádku... je to smutné, ale je to názor všech !!!
Anonym11. 11. 2008 16.25
Zajímavé je, že školu chválí student, který se tam ukáže jednou za měsíc a půl !!!!:)
Anonym11. 11. 2008 15.56
Hele kosiku co to tu meles za hovna? V cem ti prosimte pomáha? vzdyt i tebe potápí!!jenom o tom nevis...takze docela k smichu xD si jako myslíš ze más zasluhy za to tvoje donášení?xD Nejhorsí škola na světe nic se tam nedeje ze ctyr hodin odpadnou dve ne ze sem nejaky pilny student ale i todle je na me moc! Kazdý s tý školy zdrhá asi vý proč jenom takový blbečky jako si ty tam zůstavaj protoze z nich nikdy nic víc nez delník v cocacole nebude! stejne maturita z profitu je k nicemu na kazdy skole jen co slysi jmeno profit a uspesne jmeno drtinova tak se kazdy jen smeje.. čím to asi bude?? ze se tu vsichni na tom shodujeme :) Neustálá a nesmyslná šikana ze strany ředitelky k zákum si myslí bůh ví co a o vztahach ke spoluzakum xD ani nemluvim radsi no comment.. xD no já nemám slov!! Asi nejideálnejsím řesení problému a ukazaní všech skutečností školy profit by bylo dobré zavolat tam komisy a uchranit zbytek zaku.. ukoncením skoly bude pro kazdeho spis vysvobozenim xD
anonym...10. 11. 2008 15.22
Jsem kamarád studenta z téhle školy, musím potvrdit, že níže napsané komentáře jsou na místě!!
Anonym7. 11. 2008 18.02
Jediné co bych mohla k této škole říct, že už ji v životě nechci ani vidět
Anonym7. 11. 2008 10.34
Naprosto souhlasim ,že ta škola stojí za *****.Koukal jsem na státní maturu a to je bez šance ,aby mě na to dokázali připravit.Už ani nevim kolik prošlo naší třídou učitelú a dělat někomu sponzora.To rači ty prachy investuji do rodiny.
.....6. 11. 2008 22.44
Naprosto souhlasim.
strýček Skrblík5. 11. 2008 23.33
Hele kačere Donalde, važ slova...meleš tady samý blbosti, jako vždy
filip kosař5. 11. 2008 0.23
hele ste mi u prdele já vim že odmaturuju kdekoliv to jen člověk nesmí bejt idiot...asi nevíte jaký to je na opravdu zasraný škole...zajmavý že když ste něco chtěli tak ste se vtírali a nemyslim si že ste zrovna studenti který sere že odpadá výuka...napřed si zameťte před vlastnim prahem...to že odmaturuju jistý nemam protože je státní maturita...hele víte co já na vás seru mě de o mě, myslete si o mě co chcete ale nenavážejte se do mě.já norozdíl od vás řeknu svůj názor svym jménem a nestydim se za něj i kdyby byl zápornej.vlezte mi na záda
chacha4. 11. 2008 21.24
:-) :-) :-) ne skola hrou, ale skola k smichu
Studentka4. 11. 2008 20.01
Ps:Jasně, že na každé škole se něco najde a nikdy se nezavděčíš všem. Ale aby ti odpadala výuka dva měsíce v jednom předmětu, měsíc v dalším a tak to jde furt dokola, tak to už není normální,hlavně když z toho musíš nebo chceš maturovat. A to ani nemluvim o tom, jak s těmahle znalostma chceš jít na vysokou....?????????Všechno se bohužel člověk doma nenaučí sám a k něčemu potřebuješ výklad. Studenti, kteří prozřeli se dávno rozutekli jinam a další znovu odejdou, stejně jako profesoři - díky systému. Tím se ovšem nebojím, že by tahle škola zkrachovala....Díky lopatám, co na ní zůstanou a ještě budou hrdě platit za to, že se neučej, nemám opravdu strach, že by tenhle byznys zkrachoval. A jako bonus můžeš ještě poslat učitelku do prdele a nic se ti nestane. No, to je paráda, ne?
student4. 11. 2008 18.32
to nejsi moc inteligentni, kdyz to ze k zivotu potrebujes maturu,ti musela rict az reditelka
studentka4. 11. 2008 18.12
Pane jo, to do tebe rodiče museli vrazit peněz:-)
Anonym4. 11. 2008 16.22
Tak Filípku, koukám že ty patříš také k těm kteří jsou pod pí. Drtinovou, věřím že na této škole už odmaturuješ..... A pokud jde o to že většina píše anonymně, tak je to jen proto že ta ,,úžasna,, ředitelka by nechala vyházet všechny kdo otevřeně napíše co si o ní myslí. Jo,jo ZA PRAVDU SE ČLOVĚK ZLOBÍ-ŽE?!!!
Filip Kosař4. 11. 2008 15.24
3 krát jsem opakoval druhý ročník a nechoval jsem se zrovna jako student přiměřeně svému věku a vychování...díky paní ředitelce Věře Drtinové jsem zjistil, že pro život maturitu potřebuju a, že je na čase se vzchopit. vždy když jsem potřeboval pomoct tak mi pomohla a zůstala diskrétní. i kdyby psycholožka nebyla tak pomohla hodně lidem...to že jí někdo neni po chuti a de z kola ven je docela ubohý komentář a ostatně na které státní škole tohle není?sám to vím moc dobře...drž hubu a krok je pravidlo všech škol takže si myslím že vaše komentáře jsou ubohé...nelíbí se vám, že jde někdo z kola ven ale když se někdo chová slušně a problémy nemá tak je zase mazánek. holt si neumíte sami chovat tak aby vás lidi měli rádi to je celé.jako anonym zvládne psát každej idiot...podle mě ste idioti vy a vyližte mi prdel.já sem na svojí ředitelku hrdej a mam jí rád a to na této škole studuji 2 roky. takže když ste tak tvrdí a správní proč píšete anonymě?srabi
Anonym3. 11. 2008 16.21
Tuto školu doporučuji pouze těm , kterým jde pouze o papír/maturitní vysvědčení/. Ve škole vás nic nenaučí, profesoři se tady střídají jako na nádražním nástupišti a nikdo s tím nic nedělá. Zlaté státní školy.
Sponzor31. 10. 2008 19.39
Studia na této škole určitě nedoporučuji. Ředitelství je kapitola sama pro sebe. Majitel školy je uťáplý mužíček, kterému se všichni smějí a jen občas udělá bu, bu, bu....Funkci ředitele na této škole vykonává žena, které se pravděpodobně zmocnil pocit, že být ředitelkou na této škole je stejné, jako se stát středobodem vesmíru. Přístup ke studentům drž hubu a krok, a na nic si nestěžuj, nebo ti to dáme sežrat, není zrovna ideální. Škola o studenty zájem nemá, studenti o školu také ne. Je to škoda, ale škola je to opravdu ubohá.
studentka30. 10. 2008 22.53
O jaké rodinné atmosféře to mluvíte? Ředitelka má pár nohsledů, kteří za ní pobíhají jako pejskové, celí uslintaní z její " přízně " a na všechny ostatní kašle. Naštěstí. Většinou ale ty příliš samostatné pronásleduje a vyhrožuje jim vyhazovem, protože to nejsou psychouši a tím pádem, jak sama řekla, pro ní nejsou zajímaví. Kdyby radši dělala to, co jako ředitelka dělat má a nehrála si na psycholožku, všem by se ulevilo.
Michaela (e-mail)30. 10. 2008 11.39
Na této škole si velice vážím rodinné atmosféry a pomoci právě paní ředitelky, která je vždy ochotná pomoci třeba i v osobních záležitostech.
Ja229. 10. 2008 15.50
Většina studentů na téhle škole jsou ti, co drží krok a pusu, protože chtějí odmaturovat. Nicměně každý ví, jak to na této škole chodí a málokdo by si ji vybral znovu, kdyby měl tu šanci.
Ja29. 10. 2008 13.07
Pěkné, někdo mi poslal odkaz ny ty komentáře zde a ani se nedivým, proč tu není nic pozitivního. Ono totiž ty spokojené studenty ani nenapadne vyhledávat po internetu kdeco a stěžovat si na to. Což je většina, podle přispěvků zde. Škola Profit? Spokojenost největší, oproti tomu, co je jinde.
rodič bývalého studenta19. 10. 2008 13.42
Můj syn přestoupil na jinou školu, protože na této se nevyučuje. A to vůbec nemluvím o kvalitě těch hodin, které výjimečně jsou vyučovány. Divím se jen, že si na takovouto " školu " neposvítí inspekce, protože podle toho, co jsem slyšel, ani většina učitelů nemá patřičné vzdělání, ředitelku nevyjímaje. Ještě, že u státní maturity už vše bude probíhat transparentně a takovéto školy nutně zaniknou.
anonym19. 10. 2008 9.37
nejhorší škola na světě!!!!
Anonym18. 10. 2008 20.03
vyhozené peníze, ředitelka šikanuje a vyhrožuje studentům, neustále se mění profesorský sbor-ti co to mají v hlavě srovnané odcházejí,
student dálkového studia13. 10. 2008 10.00
Něco nepředstavitelného ! Všichni dobří profesoři odešli kvůli poměrům na škole a kvůli ředitelce.
student6. 10. 2008 23.53
Jestli se chcete přihlásit na školu Profit, rovnou můžete peníze vyhodit z okna. Ve škole se mění každé pololetí celý pedagogický sbor a vedení není schopné zařídit suplování.
Student17. 6. 2008 16.11
Jde to. Nevýhodou je poměrně častá obměna pedagogického sboru.
Anonym21. 3. 2007 14.04
!!Skvělá škola!!

Informace o škole

Název:Střední odborná škola podnikatelská PROFIT
Adresa:Hovorčovická 1281/1
180 00 Praha 8 - Kobylisy
web:oficiální stránky
tel:+420 284 692 139

Hodnocení

počet hodnocení: 109
Ohodnoťte tuto školu! 

Vyřešené přijímací testy

Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.

Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd

e-matematika.cz

Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz

Zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.

Maturita

Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.

Stránky studentů a tříd

Pošlete nám odkazy (podpora@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.

Menu

TOPlist