Informace o přijímacích zkouškách na střední školy

Soukromé gymnázium Minerva

Ondra Č.20. 7. 2010 22.45
Minerva FOREVER a Žilinčár taky...Best time...Ondra Č.
Anonym13. 7. 2009 12.04
new school is the best
Anonym8. 5. 2009 19.54
Na Minervě jsem strávil 4 roky a byl jsem spokojenej, kdyby to nezkrachovalo, neměnil bych. Teď jsem na jiném gymplu, jsem taky spokojenej, ale fakt je, že ve spoustě předmětů dost těžím z toho, co jsem se naučil na Minervě. Profesoři byli výborní a kdo se aspoň trochu chtěl něco naučit, ten se tam naučil.
MH16. 2. 2009 14.18
Je mi čím dál víc líto, že Minerva skončila. V angličtině žiju (na jiném soukromém gymnáziu) z podstaty. Spolužáci nás (šlo nás víc) přijali, ale zlobení je ve třídě normou... Učíme se podrobnosti k ničemu. Nikam necílíme. Skoro žádné výběrové semináře...
Hubert (e-mail)9. 2. 2009 16.51
Toto je děsná škola naštěstí jsem přestoupil dávám 0/10. PS: Školný je děsný
chuchlinka (e-mail)22. 10. 2008 21.29
tak ja musim říct že škola to byla docela fajn co vam vadi dyt to byla pohoda . a k tomum autu jako takovou sracku? si snad moh kouopit neco naslaplejsiho aspon landcruisera ale todle ...jo a znam chlapa co ma koule o deset centaku vejs nez ostatni ...
Anonym17. 8. 2008 13.34
AHOJ,JAK SE MÁTE?TĚŠÍTE SE DO NOVÝCH ŠKOL?
ha ha10. 7. 2008 12.42
mě nevadí,že Minerva končí,konečně jsem se dostala na státní gympl a lépe se dostanu na výšku-život je změna
Anonymník2. 7. 2008 23.01
Tato škola byla kvalitní již co se vybavení týče (počítače vynecháme, ty byly z bazaru) a výuka zde kvalitní byla také. Kdo se něco chtěl naučit, naučil se. Kdo chtěl zewlovat, zewloval. Neházejte svou vinu na jiné.
Mates19. 6. 2008 13.30
Mě se tam i líbilo byla tam sranda do školy se moc chodit nemuselo každý si dělal co chtěl ale jediný co jsem se vv té škole naučil bylo jen chlastat a kouřit zbytek moc ne....Na vysokou jsem se taky dostal ale tam jsem musel začít od znova a vše sám tvrdě dohnat...Alee že jsem tam byl 4 roky nelituji bylo to nezapomenutelné takový "malý čundr" to byl...a za půl roku když jsem chtěl tak jsem vše dohnal
Anonym3. 6. 2008 19.46
už jste to viděli v televizi (ČT 1) o gymnáziu pod vyšehradem? Tak mám dojem, že minerváci, který jdou pod Vyšehrad, jdou z bláta do louže. To abyste si pro jistotu hned od září radši začli hledat jinou školu.
Dianka2. 6. 2008 19.31
Děkuji paní prof.Šmídové.Díky ní mě začala bavit Čeština.Seznámila nás se začátky psychologie,literaturu doplnovala filmy a ukázky z knih.Stačí,když jsem se doma učila a ve škole jsem se dívala na doplnkové filmy adt.Děkuju,Dianka
Anonym30. 5. 2008 16.30
Přesně,ŠMÍDOVÁ nás nic nenaučila.Na začátku roku jsme se pořád koukali na filmy a ted víme jedno velké h....!
Anonym30. 5. 2008 15.04
tak jak vám zewláci šly ty testy s češtiny,nějak tam chyběly ty filmy ,já se ze šmídovky asi po...teď abych doháněl na příští škole češtinu
Anonym29. 5. 2008 12.52
Maturita na Minervě- aneb žádný hněv a velká fraška!!!!!!!!!!!!! Máte doma průměrného šimpanze a chcete z něj udělat úředně potvrzeného inteligenta? Pošlete ho odmaturovat na Minervu, neboť in on by zde měl velkou šanci. Jak si jinak vysvětlit, že z podprůměrných studentů se čtyřkami se během svatého týdne stanou géniové, kteří odmaturují s jedničkami. Na škole profláknuté skandály chybí nejen peníze určené k provozu školy, ale i soudnost profesorů, kterým evidentně už nezáleží na úrovni a jménu školy, jejíž budoucnost je nejasná. Můžeme se jen domnívat v jakých kapsách skončily odměny za ukončení středoškolského vzdělání.
Anonym24. 5. 2008 13.05
Je to pravda,že Minervaky nikam na statni skolu nechtěj.Ani je nezajímalo,jak dobře se učím,jaké mám dobré výsledky...To mluvím o Kepleru,Nad Alejí,Elišky Krásnohorské a Porgu-tam zas není místo...
anonym20. 5. 2008 16.07
Na minervě jsem strávila skoro 3roky a teď na ní jenom s lítostí vzpomínám. Vůbec není pravda, že by to byla nekvalitní škola. Naopak, prošla už jsem hodně gymplů a tahle byla jednou z nejkvalitnějších, aspoň co se výuky týče. Je fakt, že strašně záleží na tom, jakého jste chytli kantora. Já osobně nejvíc děkuju prof. Paulusové, protože nebýt jí, tak se plácám na novém gymplu i v matice a to už by bylo fakt na mašli! Takže i když končí, MINERVA FOREVER!
Anonym20. 5. 2008 15.07
Bankovní akademie si plete školu s bankou, chtějí poplatky úplně za všechno. Tam vemete za kliku a už vás zkásnou. Nechají si zaplatit i podání ruky. Že se nestyděj.Požadujou spoustu peněz a přitom se vůbec neví, jakou maj úroveň.Využili situace, že někdo jinej je v průšvihu, a snažej se na tom co nejvíc vydělat.
Anonym20. 5. 2008 15.04
To že MINERVÁky nikde nechtěj není pravda. Od nás se dostali všichni kam chtěli, a napoprvé. Asi ses moc flákal a seš tak blbej, že tě nikde nechtěli. Za to ale škola nemůže.
Anonym18. 5. 2008 16.34
Profeoři super,spolužáci nic moc,budova dobrá,rozvrh slušnej...Ale zřizovatel 0 bodů.PAPA...MINERVO!
magda13. 5. 2008 23.16
Milí studenti, všichni si stěžujete,jak je SG Minerva nekvalitní, jaký je to zevl apod.Ale když tak pročítám vaše příspěvky,nestačím se divit,kolik z vás má hrubky ve shodě podmětu s přísudkem a jiné chyby naprosto nehodné studentů gymnázia.Na jednu stranu je vám Minerva málo, nic vás nenaučí, ale to si myslíte, že kdybyste napsali ve slově "z Minervi" měkké i - jako to bylo v jednom příspěvku, že by vás s otevřenou náručí uvítali na nějakém státním gymnáziu ???Takže budte rádi,že nějaká Minerva je, resp.byla a že vám tam za minimum námahy nechají udělat maturitu, jinde by vás vyhodili s takovýmhle přístupem a názory už po prvním ročníku, to mi věřte.Mimochodem, jsem taky absoloventka Minervy,ale z r. 1998, takže ta úroveň byla zcela jiná:-)
Jakub Krupka (e-mail)9. 5. 2008 11.16
Dobrý den. Dprosím některého ze stávajících žáků gymnázia Minerva o vyjádření se k současné situaci na škole pro pražský Deník. Kontaktujte mě prosím v rámci tohoto fóra, připadně na mail, či na mobil 731 481 864. Vaše vyjádření bude použito pro účely redakce. Děkuji. Jakub Krupka
Anonym29. 4. 2008 14.14
Škola se chválí, jak je dobrá, ale zkuste si udělat přijímačky na jiné trochu kvalitní gymnázium. Rozdíl v úrovni je obrovský - nestačíte se divit, kolik nás toho nenaučili. Zvlᚍ někteří profesoři. A jazyky? I když patříte k nejlepším v ročníku, na jiném gymplu budete muset dohánět.
... (e-mail)18. 4. 2008 15.45
Myslím, že už není co hodnotit. Ekonomická situace této školy je vinou nebezpečně nezodpovědných lidí naprosto neúnosná. Jakékoliv návrhy jsou pouze diletantské vytloukání klínu klínem bez odpovědného zpracování plánu. Kompetentní záchranný plán nikdo nikdy nezpracoval. Všechno jsou to jen pokusy se za každou cenu udržet u lizu. Vážení rodiče, zamyslete se, než dáte své děti na tuto školu. Vážení studenti, zamyslete se a hledejte budoucnost odpovědně. Vážení budoucí studenti, zamyslete se a zvažte, zda sliby o nenáročném studiu Vám zajistí to pravé budoucí uplatnění!
???14. 4. 2008 18.14
Já studuji na Minervě druhým rokem a naprosto souhlasím s názorem, že je to všechno o přístupu. Já se rozhodně nepovažuji za "zevla" a myslím, že všem v naší třídě alespoň trochu záleží na jejich známkách, i když někdy to prostě líp než na 4 nejde, protože ti, kteří se záměrně přihlásili na jazykové gymnázium, praděpodobně nebudou mít extra buňky na matiku nebo biologii. Mezi tyto lidi patřím i já, ale pravda je, že (a teď to neberte jako vychloubání nebo tak) mně jde víceméně všechno a to prosím nejsem šprt. Ono to občas na ty jedničky taky jde, ale člověk pro to musí něco udělat. Nestačí jen zatáhnout hodinu, kdy se píše písemka, pak si zjistit otázky a napsat si na ně tahák... pak se nemáte divit, že vás Minerva "nepřipraví na VŠ". Co se týče profesorů, fakt je, že ohledně tohoto mám smíšené pocity. Moje nejoblíbenější profesorka je Synková. Když jsem ji měla první hodinu, tak jsem jen seděla jak přimražená s otevřenou pusou. Ona je přísná, ano, ale to je prostě ono. Dělejte to, co ona chce (protože ona snad ví co po vás má chtít, aby z vás něco bylo) a máte to u ní vyhraný. Nemluvím teď o podlézání, to vůbec, ale ona ty nemožně a nezvladatelně dlouhé nudné úkoly asi dává z jistého důvodu, ne? Může se taky zdát jako ledová královna, nekompromisní a zlá, ale jakmile to vypadá, že byste museli propadnout, okamžitě jste ve středu jejího zájmu a ona vás přímo DOKOPE k tomu, abyste si to na tu 4 vytáhli a ona vás nemusela nechat propadnout. Musím ale podotknout, že tohle je jen popis jejího "profesorského já". Máme samozřejmě i další skvělé profesory a taky ty příšerné, ale zkuste mi někdo tvrdit, že na některé škole je to jinak. Já to tu mám ráda. Neříkám, že je to nejlepší škola na světě, to zdaleka ne, ale spokojená tu jsem a pokud školu v červnu zavřou, špatně se mi bude odcházet.
No radši anonym13. 4. 2008 14.01
ještě jsem zapomněl, doufám, že si vedení školy odpustí tu blbost s pololetními testy a zachová se solidně. To znamená nebou hrotit známky
...13. 4. 2008 12.28
Minerva je dobrá škola pro ty, co se chtěj flákat a nechtěj se učit. Na druhou stranu ale kdo se chce něco naučit, tak mu k tomu dávaj dobrou příležitost. Někteří profesoři jsou sice možná blbý a neumí třeba ovládnout bordel ve třídě, jako nejmenovaná paní profesorka, ale jinak jsou tam i perfektní profesoři, který jsou v pohodě, naučí a dá se s nima normálně pokecat. Jazyky jsou tu na dobrý úrovni a jazykáři jsou taky dobrý. Je to škola, kde neni kantor a pak až žák, ale je tam přátelská domovská atmosféra a vztah mezi profesorem a žákem. Je fakt, že chuchla je debil, protože nechce přiznat barvu ani se nestará o budoucnost školy, hlavně, aby se dostal z dluhů a považuju to za nehoráznou drzost žádat ještě od rodičů prachy, obzvlášť i přesnou částku!! Je to debil, že se nechce školy vzdát a už jednou propásl jednu takovou příležitost- nabídku odkoupení školy british councilem. Nechce se mi ale odcházet kvůli těm lidem, který jsou suprový a hlavně kvůli těm dobrejm profesorům, který ale stejně většina pude pryč..
Anonym13. 4. 2008 12.00
Heleďte,když jste tak chytrý,tak mi ukažte školu,která má jenom samý vynikající profesory (kterejm je jedno,že při hodinách akorát děláte bordel a jsou ochotný vaše nulový výsledky hodnotit jinak než za 5).Jo jasný,taky je na Minervě několik profesorů,který stojej za h....,ale znovu opakuji,takhle je to všude nebo aspoň ve většině školách.To si jako myslíte,že když půjdete na jinou školu,tak vám to do těch vašich vymatlanejch hlav naskáče samo?Tak to bohužel nefunguje,musíte se taky trochu snažit.Do školy se chodí kvůli učení,ne vést společenský život.
No radši anonym11. 4. 2008 11.16
Nejhorší škola - vůbec nechápu, proč jsem na ni dělal zkoušky (nejhorší je, že jsem si nevšiml, že je to JAZYKOVÉ gymnazium, to bych se mu vyhl obloukem, protože cizí jazyky mě nebaví, a tak mi nejdou, nejdou mi, protože mě nebaví - parafráze na pana učitele Andrése). Páni učitelé a paní učitelky jsou , až na výjimky strašliví - to co předvádí jedna angličtinářka během vyučování, by vydalo na celou knížku, a tak jen několik málo příkladů - 1. feministka jako pra.., kluků si nevšímá, hovoří jen s děvčaty 2. během konverzace si všimne nového účesu spolužačky, nového oblečení a několik minut si vzájemně vyměňují komplimenty - příklad konverzace Uč: open your book on page 52. Jé ty máš nový tričko. Spolužačka: Vy jste si všimla. Nó včera jsem si ho koupila. Mám z něho strašnou radost! Uč: Nedivím se, moc ti totiž sluší. Já jsem si zase včera koupila novou voňavku. Spolužačka: Říkala jsem, že dnes voníte trochu jinak. Uč: "samolibý usměv". Spolužačka: Budu hádat, co to je za značku. Uč: pojď si přivonět. "natáhne ruku". Na to se všechna děvčata s chichotem seberou a už běží hádat značku voňavky naší milé paní učitelky. Ta následně potom rozdá své oblíbené malé 5 všem chlapcům za zlobení. Úroveň vyučování je podprůměrná především díky neschopnosti kantorů udržet klid ve třídě. Někteří, resp. některé si snaží vydobýt respekt žáků trestnými písemkami a zkoušeními - ubohé to snažení lidí, kteří na to prostě NEMAJÍ. Jedni z mála, kteří klid v hodinách mají, jsou většinou označováni za debily, kretény a i jinými slovy označujícími stupeň demence, jen pro to, že si z vyučování nedělají prdel a snaží se žáky skutečně něco naučit. Jen jich však, žel, jen žalostně málo. Hodnotím tuto školu na stupnici 1 - 5, přičemž je 1 nejlepší, jednoznačně za 10. A doufám, že VZP nepřipustí prodloužení doby splatnosti dluhu, a školičce tak KONEČNĚ definitivně udělám papa. P.S. kkantory označuji za učitele, neboť profesory nejsou - ty může jmenovat jen jistý pan V.K.
Terka:) (e-mail)9. 4. 2008 17.39
Nejlepší gymnazium jaký sem kdy viděla!!!! je prostě úžasný... i prosefoři:)....
Anonym9. 4. 2008 17.35
Tady ta škola je ta nejlepší co jsem kdy viděla.:)rOZHODNĚ VŠEM DOPORUČUJU.Skvělý profesorský zbor a hodně dobrý kamarádi.
Anonym4. 4. 2008 19.16
Fakt je, že za poslední rok úroveň školy hodně upadla. Zewla má spíš většina profesorů, těch kvalitních je minimum. Myslím, že po tom, co se dělo za poslední týden budeme příští rok už ale nebude koho hodnotit. Pochybuju, že rodiče budou ještě chtít platit 30000, když není jisté, jestli bude škola za rok ještě fungovat. Dodneška totiž nikdo neřekl pravdu, co se vlastně stalo a kde peníze zmizeli, Chuchla jen mlží. Nejlepší na tom je, že někdo ukradl 12 mil a zřizovatelka ho kreje a prý nepodala trestní oznámení a nesnaží se peníze získat zpáky. Čeká, že to zasponzorují rodiče. Divím se, že ještě někdo nepodal trestní oznámení na ní. Ale nám co tady jsme dýl se po několika letech bude těžko přestupovat.
Anonym1. 4. 2008 17.20
Myslím, že připlácet se má vždy za kvalitu a něco navíc, ne za standard a průměr. To bohužel Minerva nabízí. Pár výborných kantorů s promyšlenou výukovou koncepcí (např. viz prof. Žáčková) pověst školy bohužel nezachrání. Tato škola bohužel zůstala hluboko v totaliě. Zejména díky některým profesorům (prof. Paulusová). Snaha téměř po "bolševicku" zadupat sebevědomí žáků zcela do země je bohužel prioritou klasických metod. Pokud profesor nedovolí opravit studentům špatný výkon a ještě se mu arogantně vysmívá, je to dost pádný důvod odtud rychle zmizet.Neboť právě v tomto momentě všechna další motivace padá.I na gymnázium by mělo platit, že není ostuda něco nepochopit, ale ostuda je smířit se s vlastní nedostatečností. Této škole prostě chybí nový vítr, je příliš šedívá, nepřátelská a nudná.
Anonym1. 4. 2008 16.56
ja si myslim ,ze na gymnazium jako minerva nebo jakemkoli jinem zalezi na tom ,kolik ste ochotni vlozit do uciva a jak moc mate o studium zajem . kdo chce nauci se i tady.a kdyz si nekdo nakonci ctvrtaku vzpomene ,ze chtel na vejsku a nevzli ho ,tak opravdu nejjednodussi je ,to hodit na minulou skolu.
Anonym (e-mail)31. 3. 2008 21.01
Tahle škola je jeden skandál za druhým.Třeba teď s tou exekucí. A vyvrátí mi to někdo? Tady není CO vyvracet. Zaslouženě Minervě všichni říkají "ústav!"
Anonym8. 12. 2007 1.11
Mozna nejde ani tak, jestli vas skola pripravi na VS, ale jestli vas nauci se ucit. A to Minerva nedela. Prolezt neni problem. A vy, co vas teprve prijimacky a studium na VS ceka, tak si pockejte. Teprv pak zjistite, ze kdyby vyuka probihala jinak, byli byste na tom lepe. Je spousta lepsich skol, tak jdete na ne, pokud netrvate na vyuce jazyku. Ale uprimne, penize za skolne bych radeji venovala do intenzivnejsiho a efektivnejsiho studia jazyku - bud se soukromych ucitelem nebo na jazykove skole. Prece jen jinak budete mit ve tride spoluzaky, kteru na jazycich nelpi jako vy a mohou vas zpozdovat.
anonym4. 12. 2007 17.05
no nevím..jsem tu třetí rok a připadá mi že je to docela dobrá škola, i když teď odevšať slyším spíš negativum, mě se tu celkem líbí..:)
Anonym10. 11. 2007 14.22
jediné plus minervi je rozšířená výuka jazyků, čímž výčet pozitiv končí. tato škola, dle mého názoru, není apsolutně schopná přimět žáky k učení se, což pro některé při studiu na VŠ,kde je přeci jen trochu větší objem učiva, velký problém. sama jsem na minervu chodila ale po roce jsem přestoupila na státní gymnázium, mohu tedy úrovně obou škol srovnat. minervu bych přirovnala k druhému stupni školy základní.
Anonym7. 11. 2007 19.34
Inu... tak jsem si precetl mineni mych kolegu a zatimco s nekterymi musim souhlasit, s jinymi nikoliv. To, ze vas tato skola nepripravi na VS je skutecne otazka hodna dalekosahle diskuze. Anzto jsem jiz druhym rokem studentem CVUT FEL, mohu rict, ze pristup kantoru "Chces-li, nauc se... nechces-li, neuc se to, ale nechces-li mit se mnou problemy, neni to prilis moudre" je pomerne rozumny a vicemene odpovida pristupu kantoru na VS. Mylny je nazor, ze na VS vam budou kantori implicitne vychazet vstric, ze vam poradi, vse vysvetli a jeste nad vami budou stat jako drabove a nutit vas k cinnosti. Jediny rozdil je, ze na Minerve preci jen obcas zafunguje jakasi selektivni zachrana sit, diky niz toho nekoho nevyhodi (zda je to dobre nebo spatne neminim rozebirat). Mozna vas tahle skola na techniku ci matematiku nepripravi (jak jsem se ostatne presvedcil), ale pokud se - tak, jako ja - neco chcete naucit, naucite se to stejne... a lhostejno pak jest, kde jste absolvovali stredni skolu. btw. tahle skola mi dala pomerne dobre zaklady anglictiny (vyslovnost, intonaci, obecnou slovni zasobu)... Jen bych doporucil vic konverzace... zkratka chybi tak trochu kontakt s praxi (ale na ktere skole ne? ;)
P.M.P.3. 11. 2007 22.30
Naprosto souhlasím!!!! Minerva mi hodne dala z toho,(ikdyz chci pristi rok prestoupit na jiné gymnazium) ze se musim ucit mimo skolu,abych neco dokázal.Jinak nekterí profesori jsou naprosto perfektní (viz. nový profesor na matematiku) - naucí, kdyz se chcete neco naucit a ne na to jenom srát.
Anonym3. 11. 2007 14.27
Minervu jsem navštěvoval pár let a je to o přístupu. Škola sama o sobě nic moc, ale když zaberete tak už to stojí za to. Chybou školy je, že vás k ničemu nedonutí, že vám dává až moc velkou volnost a když se prostě někdo učit nechce tak nemusí, protože má jistotu, že ho nevyhoděj. Školu nedoporučuji už jenom protože jsou lepší školy, které jsou levnější nebo dokonce státní, a na kterých získáte ať už stejné nebo lepší vzdělání ale minerva není nic extra za ty peníze.
Anonym30. 10. 2007 9.32
Tak já nevím... Většina lidí tu o Minervě říká, že je špatná a že vás na VŠ nepřipraví. Myslím, že to jsou ti samí lidé, kteří si večer sednou k televizi a nechají se bavit. Budou asi zvyklí, že je rodiče obskakují, že jim všichni umetají cestičky, ale vlastně ani sami pořádně neví, co chtějí. Na Minervu chodím druhý rok a jsem docela spokojená. Jasně, že není všechno ideální, ale to stoprocentně není nikde. Všude je něco! Loni jsme měli problémy s jedním předmětem, resp. s tím, kdo jej učil. Škola nám vyšla vstříc a už nás učí někdo jiný a problémy už nemáme. Myslím, že i toto je známka toho, že prostředí na Minervě je docela kultivované. Na Minervu jsem šla proto, že CHCI dělat jazyky. Žádná škola v celé ČR nemá takovou časovou dotaci jazyků jako Minerva. Někteří zde také píšou, že to na škole docela jde, až na angličtinu. Prof. Synková je moje nejoblíbenější profesorka právě proto, že je tolik přísná a tolik náročná. Šla jsem sem s tím, že angličtina je tady hodně těžká, když se dostanu k Synkové. Chci to tak!! A protože se chci dostat na prestižní VŠ, makám i sama - nečekám, že to do mě někdo naleje!! Myslím, že všechno je o přístupu nejen školy nebo profesorů, ale taky nás studentů. Jo, a ještě o tom pravopisu - téměř se zde nenajde příspěvek s hrubými pravopisnými chybami. Nemluvím o slangových výrazech, ale o hrubkách. I vyjadřovací schopnosti řeknou mnoho o pisateli, že, kolegové studenti...
Anonym14. 9. 2007 9.40
víte, nemyslím si,že je na minervě zevl. myslím si, že to záleží na přístupu lidí k učení a vůbec. Pokud se učíte všechno co máte, je to docela záhul,tak jako na každý jiný škole.a dokonce v porovnání s jinými školami jsme celkem "chytrý".jinak co se týče peněz, je to docela síla...Chtějí prachy úplně za všechno...Profesoři jsou tu fajn a někteří lidi taky. jinak jestli můžu doporučit, nechoďte sem, jděte radši na státní. Pro vaše vlastní dobro.
Dominik6. 9. 2007 11.13
Je to super škola !!!!Hlavně mě baví jazyky a fyzika.
Anonym8. 6. 2007 21.44
Já studuji na Minervě (ročník neřeknu, leč je to osmileté gymnázium jeden z prvních čtyř ročníků) a přestoupil jsem sem z jiné školy (shodou okolností též soukromé). Ze své minulé školy jsem musel odejít, nebo´t jsem to tam nezvládl, ale na Minervě je to v pohodě a přitom se skoro neučím (což jsem na minulé škole dělal). Je to trochu zvláštní že? Také mě překvapilo jaký je zde ubohý kolektiv...ve třídě je asi 20-30 lidí, ale bavit normálně se dá tak s pěti. Ostatní se omezují na koverzaci typu "di do prdele, debile". Potvrzuji jen názr všech pode mnou, tedy to, že pokud se chcete něco naučit a nikam to dotáhnout musíte se učit mimo jen samotná Minerva Vám nepomůže (a to říkám už ve chvíli, kdy nemám ještě ani půlku odstudováno). Jsitě má to své klady ne všichni profesoři dovolují zde zmíněný "zevl", nicméně je určitě pravda, že propadnout můžete jen těžko. Celkově mě minerva jako škola sklamamla, ale našel jsem si tam slkupinku ambicióznějších přátel a v jejich kruhu je to v pohodě, ale, kdybch si mohl propříště vybrat školu Minervu bych nevolil a vy pokud to chcete někam dotáhnout byste jí neměli volit také.
Anonym27. 5. 2007 19.42
Tak sem taky přihodím nějakej ten názor. Já mám Minervu ráda. Má strašně moc negativnívh věcí, to určitě... O tom víme všichni hodně, ale zároveň je to pro ěm druhý domov. Strašně ráda se sem vracim, mám ráda jak lidi, tak učitele, na které nikdy nezapomenu. A myslim, že pokud chcete tak se na státní VŠ dostanete, ale musíte chtít a ne spoléhat na to, že na Minervě všechno projde:)
KÁŤA23. 5. 2007 18.23
Do téhle školy jsem chodila jenom rok a musím říct že jsem ráda že už do ní nechodím. Všichni v ní byli nepříjemní a nebyla s nimi žádná sranda což mě docela mrzí protože jsem tam měla i paár lidí ráda.
Anonym (e-mail)19. 5. 2007 11.58
Chtela bych yvratit famy,ketre rikaji o Minerve jak se tu da vsechno podplacet,jak je tu nejvetsi zewling.Mylsim si,ze profesori tady nas teda nenechaj jen tak poflakovat a dbaj an to abysme neco umeli.Minerva je super skola
Anonym11. 5. 2007 15.51
Tahle skola je docela v pohode, muzes si delat co chces, profesori sou uplne super, teda az na vyjimky .. Je to super zevl, kde ti vsechno dovoli .. Jenom kdyby ten zrizovatel nebyl takovej vul!
Anonym8. 3. 2007 15.19
Taky jsem zde našla spoustu přátel. Na VŠ mě ale nepřipravili. Kdybych se neučila mimo školu, na státní VŠ bych se nedostala, mohla bych jít tak maximálně na soukromou, ale všichni máme povědomost, jak to na soukromých VŠ chodí. Zaplatíš a máš to!! Kdo chcete v životě studuvat seriózní vysokou školu, tak na Minervu nechoďte. Je lepší mít trojky na jiných školách než jedničky na Minervě.
Anonym25. 2. 2007 15.07
Já s touhle školou nejsem spokojen, ale nemůžeš je soudit podle pravopisu, já letos maturuji a vzpomínám si jak nám připadalo ,,drsný" mluvit jak dlaždič, není to sice vhodné sem takhle psát, ale budiž. Každý má právo napsat svůj názor a věřím, že ti co sem píší jsou z Minervi jelikož v některých věcech vědí o čem mluví. Škola opravdu do života moc nepřipravuje už jen tím, že každému zde v podstatě všechno projde maximálně se sníženou známkou z chování, na jiné škole by je z ůstavu vyhodili. Jedna profesorka mi letos dokonce řekla, že se musím učit sám, že škola mě na zkoušky na medicínu napřipravý a všichni kdo se odtud chtějí dostat na státná školu musí studovat mimo Minervu a jelikož většina lidí není zvyklá se na škole učit, ale jen nějak udělat pár ročníků a maturu se většinou dostanou na soukromé vš a to většinou na školu vš mezinárodních vztahů, která sídlí společně s minervou v jedné budově. Neříkám, že jsou lidé na Minervě zlý nebo nepřátelští- samozřejmě najdou se zde namyšlení jedinci jako všude. Občas mi škola připadá jako taková malá kasička na 30000 ročně, což mi přijde opravdu hodně když vezmu v úvahu, že škola dostává od státu na jednoho studenta 36000 a to beru v úvahu nejspíš dražší nájem budovy, ale zase zařízení školy je oproti ostatním školám ,,nic moc", žádné vybavené učebny ani třídy, prostě šetří si pan zřizovatel kde může, vlastně ani není schopen jako zřizovatel platit to co ostatní školy- jak státní tak skoukromé, například režijní poplatky na obědy- 1700, a vyučtování a vratné se nikdy nekoná. Ano, tohle by se dalo přehlédnout, kdyby škola byla jinak v pořádku. Je to nesolidní jednání, které o lidech svědčí. Ani ty platy profesorů za nic asi nestojí, když se furt mění. I když zase na druhou stranu si každý najde alespoň jednoho oblíbeného profesora na škole, já jsem si například oblíbíl profesorku Petchatovou, která na škole učí Německý jazyk a Výtvarnou výchovu. Toť asi vše, jen jsem chtěl tuto školu trochu poodhalit, protože z internetových stránek se jako vždy dozvíte jen chválu, tímto nechci školu poškodit i když se tady možná objeví takové názory, jen jsem chtěl napsat názor, který jsem si vytvořil za 8 let školní docházky na Minervu. Samozřejmě jsem zde našel spoustu přátel a známých, na které asi v životě nezapomenu.
Anonym5. 2. 2007 18.33
Všem chci napsat, že tato škola vůbec není špatná jak zde někteří píší. Už pravopis napovídá, že pisatelé určitě z Minervy nebudou.Na vysokou jsem se dostala bez problémů ( a na státní). Jsou tu skvělý učitelé a kamarádi.Když je nějaký problém vždy se podařilo najít kompromis a vyřešit to. Doporučuji všem.
Anonym5. 1. 2007 19.15
Jo a jeste bych chtel rict ze jestli si nekdo mysli ze kdyz to je soukromy gymnazium tak ze tam musej bejt lidi rozmazleni
Anonym5. 1. 2007 18.38
vazne nechapu kdo muze rict o tyhle skolu ze je blba profesori jsou tu asi nejvic ochodní co jsem videl,vyukou to taky neni spatny krome anglictiny
Anonym3. 11. 2006 18.18
Fakt příšerná škola. Už sem tu dýl, nic vs neneučej ale snažej se vám vždycky nasekat známky dyž žádný nemaj najdenou- během tedjne známky za celý pol. Jsem z Tercie a fakt hrozný i lidi sou tu příšerný. Jestli chcete bejt uplně vypatlaný a bejt mezi rozmazlence minerva je pro vás to pravý..
Anonym16. 7. 2006 14.31
Jsem tady a zdá se mi to v pohodě (až na výjimky),nejhorší pověst má prima A a ani se nedivim.Na to,že tu jsou první rok, tak děs.Mám v primě ségru a řikala, že tam jsou děsný spolužaci, tak nevim.
Anonym28. 6. 2006 10.00
Na Minervě jsem strávil 8 let, teď na VŠ mně dochází, že tato škola na VŠ nepřipraví, učitelé jsou sice na vás hodní, ale to je tak všechno. Když ukazuje statistiky úspěšnosti dostání se VŠ, zapomíná zmínit, že tak 85% lidí jde na soukromé VŠ, na ty státní se nás dostalo jen pár a to jen díky tomu, že jsme na tom dělali sami. Jestli chcete něco dokázat, vyberte si jinou školu! Pokud chcete jen prolézt, je to ta pravá volba!
Anonym16. 6. 2006 17.59
Tahle škola je fakt dobrá,jsem teď v primě a je to tu ok zvlášť některý kluci(ale bohužel všichni z vyšších ročníků např. z kvinty:o))
Anonym13. 4. 2006 16.22
Minerva....no to je proste nejj skola na svete.Nejlepší lidičky kolem vás,kolektiv je tu naprosto úžasnýý.Do týhle školy chodim strašně ráda,je to moje druhá rodina.Tady se nerovná učitel nepřítel,profesoři jsou výborný,naučí dokáží se zasmát a to si na nich nejvíc vážím.Tahle škola mi dala hodně,jak dobrý vědomosti(když to tak pozoruju oproti ostatním školám)tak supr kamarády na který v životě nezapomenu.

Informace o škole

Název:Soukromé gymnázium Minerva
Adresa:Soukromé gymnázium Minerva
Dubečská 900/10
100 31 Praha 10
web:oficiální stránky
e-mail:info@gymnazium-minerva.cz
tel:274 821 234

Hodnocení

počet hodnocení: 59
Ohodnoťte tuto školu! 

Vyřešené přijímací testy

Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.

Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd

e-matematika.cz

Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz

Zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.

Maturita

Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.

Stránky studentů a tříd

Pošlete nám odkazy (hlavac@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.

Menu

TOPlist