| Jana (e-mail) | 9. 2. 2012 15.02 |
| Pro Eva: Nechápu a asi nepochopím proč všichni tvrdí, že prof. Bendlová nemá ráda primány... Na nás byla od začátku příjemná a hodná. Na hodinách se s námi směje a nikdy nikomu nic neudělala. Je asi pravda, že si mě oblíbila, ale to že jsme jí dali pod katedru smějící se opici s pohybovým čidlem na hlavě a když Bendlová přišla ta opice se začala smát a profesorka se neskutečně lekla, tak všichni čekali, že začne řvát nebo něco podobného. Ona ale ona se začala smát a ještě nám to pochválila jaké máme dobré vtípky! Od té doby nemůžu pochopit proč všichni říkají, že nemá ráda primány. Sama jsem teď v sekundě a mohla bych klidně potvrdit, že prof. Bendlová je jedna z nejlepších profesorů na škole. | |
| Bývalý student (e-mail) | 18. 7. 2011 14.09 |
| Už je to 8 let od doby, kdy jsem na této škole maturoval. A rozhodně můžu potvrdit, že škola suprová. Koukám, že se tu řeší stále stejné problémy. Profesorky Bendlová a Kučerová, prof. Kučerová je trochu vostřejší, ale na to, že jsem na gymplu s němčinou začínal, po 4 letech jsem u Kuč. maturoval a v současné době dokonce němčinu učím, je to dobrý výkon:-) Prostě naučí. | |
| Petra | 4. 3. 2011 15.42 |
| to Kaja - Na strankach maji jen strucne info, ale pokud jsi nebyla na dni otevrenych dveri, hodne informaci se da vycist z vyrocni zpravy v sekci dokumenty. Francouzstina se tam vyucuje a zamerenim je to vseobecne gymnazium. Petra | |
| Kája (e-mail) | 12. 2. 2011 15.38 |
| Zdravim vsechny, na posledni chvili si vybiram skolu a tahle mi tak nejak padala do oka, jenomze tim ze jsem nebyla na dni otevrenych dveri, a na strankach neni o teto škole ani ň něčeho, co by mě jako uchazeče mohlo zajímat, prosím prosím, dejte mi někdo vědět o čem talhe škola je - myslím jako na co je zaměřená, jestli se tam učí francouzština a tak... :) Děkuju :) | |
| Světluš (e-mail) | 6. 12. 2010 20.39 |
| Jsem v devítce a vybírám si školu, tahle mě docela zaujala. Mám pár otázek, byla bych moc ráda, kdyby mi někdo věnoval čas:). Hraje v příjmu na tuhle školu roli i průměr? Ze SCIA mám totiž opravdu respekt--> Jsou tu u příjmaček i obecný studijní předpoklady?:// Taky učitelé, kolektiv, a ty klasický otázky :) napište mi prosím někdo na mail...díki moc :) | |
| martina (e-mail) | 11. 9. 2010 17.55 |
| Chtěla bych se zeptat, jaká je na této škole úrověň výuky Mat-Fyz a dále úroveň jazyků. Hledám osmileté gymnázium a ráda si nechám poradit. | |
| Jotourčitěabysepakpomněvozili | 13. 8. 2010 2.35 |
| Drahá Anonymko, Taupelite je docela určitě někdo shora. Podívej se na konstrukci vět a na jejich obsah. A myslím, že nejsem moc daleko od pravdy, že tam patříš i ty. Nechápu, že si dáváte takovou práci. Vždyť ta škola zas tak špatná není, abyste jí museli pomáhat. No, nejlepší tedy taky ne, vylepšit by se toho dalo hodně. A to nejen ve vybavení... Ale jinak se tady přežít celkem dá. | |
| Anonymka | 30. 6. 2010 11.22 |
| Drazí milí všichni (potenciální) spoluškoláci. Nějaký ten pátek už na Špitálskou chodím a můžu říct,že jsem opravdu ráda že jsem právě zde. Neměnila bych ji ani "za zlaté prase"- je to malá škola, takže se všichni v podstatě známe i když se neznáme, profesoři jsou dle mého názoru velmi dobří(najdou se i výjimky, ale řekněte kde ne). Samozřejmě-ne každému padnou všichni do oka a ne všichni se mají v oblibě, ale v návaznosti na komentáře o profesorech musím říct, že ačkoliv rozhodně nepatřím mezi oblíbence paní prof. Bendlové (biologie mi prostě nejde a vím že jsem se k ní ani nechovala zrovna nejlíp) považuji ji za jednoho z nejkvalitnějších kantorů na celé škole-neříkám, že není přísná, ale perfektně naučí a i jako člověk je velmi dobrá. Na němčinu také nechodím, ale komentář si opět neodpustím-němečtí spolužáci sice ze začátku říkali jak je pí prof Kučerová přísná atp., ale teď i ti, kterým němčina zrovna nejde, by o ní neřekli nic špatného. Celkově mi připadá profesorský sbor jako velmi kvalitní. Je to jen můj názor a na každém z vás už je vytvoření vašeho vlastního-jen pro ten pozitivní musíte také něco udělat. ;) Školní jídelna-jasně, není to jak od babičky, ale na to že vaří pro spoustu lidí mi to připadá většinou dost dobré. Na závěr-ve třídě jsem v té horší části co se prospěchu týče(aby si někdo nemyslel že jsem šprtka nebo 'intelektuál s akné' když mluvím o profesorech kladně), ale i přesto můžu říct že tuhle školu včetně profesorů, jídelny, super akcí a všeho co s ní souvisí miluju a rozhodně nelituju že mě sem rodiče přihlásili (já chtěla zůstat na základce,ale jsem fakt ráda že jsem tam,kde jsem)! to Anonym: Taupelite téměř jistě není ani součástí profesorského sboru ani personálu školy. | |
| Addie (e-mail) | 17. 3. 2010 19.48 |
| Na tuhle školu jsem se minulý rok dostala, teď jsem tedy v Primě a nemněnila bych :) Ikdyž souhlasím, že lidé typu prof. Bendlová, kterou bych občas (vždy?) rozcupovala na několik kousků, za ten její xicht jsou Blééé =P Jinak škola uplně supper!!! | |
| Anonym | 16. 3. 2010 23.40 |
| tak se hlásím letos na tuto školu - na to že otevřou jednu třídu, tak se přihlásilo 258 lidí - síla | |
| Anonym | 31. 3. 2009 18.57 |
| to taupelite:paní učitelko, pane učiteli, pane řediteli nebo kdo jste - hezký výkon!!! Škoda, že těm autorům předchozích příspěvků nemůžete dát třeba nějakou důtku, že... | |
| taupelite | 30. 3. 2009 22.31 |
| Myslím si, že osobnosti typu profesorka Bendlová, případně profesorka Kučerová, budou neustálým tématem k debatám jejich zastánců a odpůrců (dovoluji si nepoužít “oblíbenců a neoblíbenců“) naší školy, jelikož, ano, každý má právo na svůj názor. Podle mě je ale tato debata celkem nevhodně umístěna na internetových stránkách, kde má být škola hodnocena především jako celek a hodnocení má sloužit budoucím studentům při volbě střední školy. Je snad malý vzorek zde se vyjadřujících studentů, s dosti extrémními názory (obou stran) na danou problematiku, dostatečným důvodem, aby odrazoval případné zájemce o studium našeho gymnázia? Protože zlatý průměr (a doufejme většina studentů) musí uznat, že obě profesorky, ač s některými nepříliš populárními (tedy přísnějšími) učebními postupy, pomáhají udržovat prestiž této školy. Pokud chce někdo varovat případné budoucí studenty před naší školou, nikdo mu v tom nebrání. Je ovšem zvláštní, pokud tak činí kvůli osobním antipatiím s některým z kantorů a pokud tento kantor v jeho očích přebije ostatních 30 členů kvalitního profesorského sboru. Pak bez závažnějšího důvodu přichází škola o kvalitní studenty. | |
| Někdo (e-mail) | 13. 2. 2009 20.48 |
| Nečetl jsem sice všechny komenty, co tu jsou, ale paní profesorka Bendlová je asi největší svině na škole. Upozorňuji vás, že pokud se jí přestanete líbit (= nebudete dělat přesně, co se jí zlíbí), tak padnete do skupiny neoblíbených. To je reakce na to, jak si tady nějaký oblíbenec píše o tom, jak je to skvělá profesorka. Jinak drtivá většina pedagogů jsou lidé, se kterými se dá velice dobře vyjít a školu bych neměnil. | |
| Anonym | 1. 2. 2009 18.54 |
| Na této škole jsem sice jen půl roku, ale rozhodně si nemůžu stěžovat, super třída skvělý profesorský sbor a hlavně pan ředitel díky kterému je podle mě tato škola i výuka na vysoké úrovni..Neměnila bych ani náhodou a Gymnázium Špitálská mohu jedině doporučit | |
| taupelite Terce | 20. 12. 2008 11.51 |
| U přijímacích zkoušek se hodnotí průměr vybraných známek z konce 8. a pololetí 9. ročníku. Celkem můžeš za výsledky na ZŠ získat maximálně 20 bodů, což je pouze 10% z celkového maximálního počtu bodů získatelných u přijímaček. Vzhledem k tomu, že zájemců na čtyřleté gymnázium bohužel není tolik, není ani konkurence mezi uchazeči tak velká, jako například u uchazečů na osmileté gymnázium, kde výsledky ze ZŠ opravdu rozhodují. U tebe bych se toho ale nebála. Na otázku obtížnosti zkoušek z matematiky ti bohužel odpovědět nemůžu, jsem ještě z generace, která si příklady počítala sama a ke SCIO testům nemá ani důvěru, ani co říct. Tak pokud se rozhodneš jít na naši školu, přeji hodně štěstí. | |
| Eva | 29. 11. 2008 22.39 |
| Annie: prof Bendlová patří k těm supr profesorům na škole ( a to prosím nejsem ze čtvrťáku...). je jen obecně známo, že nemá ráda primány a blbce, tak pokud patříš do jedné skupiny, nedivím se. V primě jsem ji taky nesnášela a když nám ji do sekundy přidělili na biologii, málem mě odvezli. Ale dneska si myslím, že je nejlepší, co nás na biologii mohlo potkat, s ní i ty šutry byly snesitelné....snad jednou poznáš | |
| Terka | 29. 11. 2008 19.25 |
| Tahle skola me zaujala na prvni pohled, jsem ted v 9.rocniku na jazykove skole. Muzu rict ze nejlepsi znamky nemam ale kdybych byla treba na takove ZS chelcickeho mela bych asi 1,2. Avsak tim ze tam nejsem a mam znamky jake mam chtela jsem se zepata zda se u prijimacek hledi hodne na znamky ze zakladni skoly a jestli jsou prijimaci zkousky z matiky tezke? | |
| . . . - - - . . . | 9. 11. 2008 13.43 |
| Já bych teda našíi školu doporučila 100%. Jednak tu je hodně profeorů a málo tříd, takže když něčemu nerozumíte, vždycky je nějakej volnej a ochotnej vám látku vysvětlit. A je tady něco málo přes 350 lidí, takže v podstatě znáte úplně všechny, i ty, které jste nikdy nepotkali, a jsme jedna velká rodina:-) no prostě tu je horda žůžovejch lidí s kterejma se můžete bavit, kteř pomůžou i potěší. A snad úplně nejlepší jsou celoškolní výlety typu Alpy, pro malý tábor na Hartě... a třeba školní párty, protože když nás je málo, tak se do PMka v pohodě vejdem:-) Jako v každý škole se najde někdo, kdo vám nesedne, ale tady je tak jeden na sto dalších, co vás rádi mají. Prostě úúúúúplně nej nej nej nej škola! | |
| Míša | 30. 10. 2008 1.07 |
| Na Špitálskou jsem se hlásila jako na prestižní školu - kvalitní 4letý gympl. Když jsem se dozvěděla, že jsem přijata, byla jsem nadšená, ale už vím, že to bylo štěstí v neštěstí. Tato škola má svá nejlepší léta za sebou. Většina starších žáků tvrdí, že nejlepší profesoři už ji opustili a já s tím bohužel mohu jen souhlasit. Pokud hledáte v profesorovi někoho, kdo vám bude spíše vzorem a dokáže vás motivovat, než někoho o kom si budete myslet, že si své povolání nevybral správně a vzdělávání pro vás díky němu bude jen nutnou zlobou - pak Špitálská rozhodně NE... | |
| Annie | 29. 6. 2008 20.48 |
| Tuhle školu bych už asi za jinou nevyměnila.Třídní skvělá. Moje noční můra je ale paní profesorka Bendlová na kterou je alergická většina školy,kromě její třídy :-(.Pořád jenom ječí,je nepříjemná...Děs.Ještě,že už jí nemáme...Jinak tuto školu můžu vřele doporučit | |
| Taupelite | 26. 6. 2008 7.51 |
| Promiň, Michale, ta poslední věta mého níže prezentovaného hodnocení rozhodně nepatřila Tobě. Článek a jeho autor, na kterého jsem touto větou narážela, byli zřejmě smazáni správcem webu... Tvé jméno je absolutně v pořádku :D! | |
| ef | 2. 6. 2008 19.59 |
| Souhlasím s tím, že tahle škola mi dala moc. Nikdy jsem nelitovala, že jsem si před 12 lety přinesla domů vyplněnou přihlášku a požadovala od našich podpis :-D a když jsme po 8 letech opouštěla tuhle školu, řikala jsem si, že moje děti se sem jednou vrátí. Úžasní učitelé s perfektním přístupem, krásný ředitel, příjemné "domácí" prostředí a spousta akcí.... (ani ta školní jídelna nebyla špatná, jsme si jí po jedné výluce hooodně vážili ;-) | |
| Téra (e-mail) | 29. 5. 2008 17.30 |
| Zdravím všecky Špitálníky!!!! Vloni jsem na Špitálský odmaturovala a musim říct, že podání přihlášky na tuhle školu bylo po základce to nejlepší co jsem mohla udělat.Kvalitu školy dělá hlavně to, jací jsou na ní učitelé. Místní profesorský sbor se až na pár vyjjímek skládá ze samých elit. Např.prof.Malaníková-Ch(úžasná dáma, s úžasnou povahou)prof.Gottwald-F(nejbláznivější a nejlepší fyzikář), prof.Fejková-Bi(pěkně od rány=), nebo prof. Přechová-M(všecko jako pro prvňáčky, ale pochopí to každej)a samozřejmě pan ředitel Zajíc (muž s obrovských charisma)a řada dalších.Pokud tady(jak jsem četla)má někdo rád seznamování na chodbách, u nás ve škole se nejlíp "parapetí"(jen pro zasvěcené). Je tu něco kolem 300studentů a tak nelze nikoho přehlídnout a všichni se navzájem znají (pro někoho je to ale samozřejmě nevýhoda, když ho zná i učitel který ho v životě neučil=).Všem, kteří nevědí co se sebou, jako jsem to před 5(6)lety nevěděla já,vřele doporučuji gymspit jako útočiště na další 4(8)roky.A všem kteří se už rozhodli mnoho štěstí na učitele, spolužáky i rozvrh=) | |
| Bára Šimi (e-mail) | 8. 4. 2008 17.53 |
| Už jsem na téhle škole 5. rok a vůbec nelituju, že jsem se přihlásila. Dost mi záleželo na tom, abych se sem dostala a teď jsem zde šťastná. Ať už je to díky fajn profesorům s vlídným přístupem ke studentům nebo díky tomu, že se ve všech třídách prakticky všichni známe (a obzvlášť vydařené jsou společné akce =D), myslím si, že jsem se dostala do takové skupiny lidí, kterou bych na základce hledala asi jen těžko. Asi jako všude se tu najdou i nepříjemný lidi, který mi zrovna nesednou, ale beru to celkově. Na jinou střední školu bych nechtěla. Ale souhlasím s Michalem, že každý má ke škole jiný přístup a podle toho hodnotí. Já naši školu doporučuju. | |
| karel | 29. 3. 2008 14.38 |
| co?? aby mé děti jednou chodili do této školy?? nedivim se, že ses ani nepodepsala!! to je snad vtip :D Doufám, že tuhle školu do ty doby zavřou, alespoň by tolik nestoupala nezaměstnanost!! | |
| Anonym (e-mail) | 14. 3. 2008 16.02 |
| Ahoj, mám nějaký prospekty z minulého roku od scia přesněji mám od nich sbírku klasik, kde je 15 testů i s percentilovými tabulkami,tak kdyby ste někdo měli zájem, tak napište | |
| Anonym | 19. 1. 2008 20.31 |
| Na této škole jsem odmaturovala a nikdy nebudu litovat,ze jsem zde pár let pobyla, mohu dokonce rici--chtela bych, aby me deti jednou chodili do teto skoly:)) | |
| Eva | 17. 1. 2008 12.24 |
| no, neber to nijak zle, ale s tvojí češtinou bych ti radila poohlédnout se po jiné škole....... | |
| petra | 12. 1. 2008 19.34 |
| myslíte,že by se tu líbilo lidem,který milujou spolčnost a navazování kontaktu i z vedlejsich trid? tahle škola mě velice zaujala,ale na druhou stranu si říkám, že mě víc přitahuje velká prostorná škola ze stovky studenty.. mam z toho strach! a jaký lidi se tma třeba hlásej? intelektualové z akné a podobné individua?? | |
| Eva B. | 21. 11. 2007 19.46 |
| Musím pochválit výrok Michala, myslím, že to řekl fakt výstižně. Je vidět, že na naší škole už nějakou tu dobu pobyl, tím pádem asi ví, o čem mluví. Celková doba 8 let s námi hodně udělá a rozdíl mezi primou a oktávou je prakticky nesrovnatelný. Snad tam z nás profesoři dělají lepší lidi, i když to nejhlavnější záleží jen na nás. Co se týče školní jídelny, nestěžuju si. Většinou se aspoň 1 varianta dá pozřít a výběr ze dvou jídel uvítám. Myslím taky, že ve škole máme velkou možnost seberealizace, nabízí se široké uplatnění na školních akcích a to pak nejeden z nás překvapí svými schopnostmi. Já jsem tady objevila sama sebe a myslím, že základka by mi tohle všechno nedala, teda aspoň ne ledajaká. Neměnila bych! | |
| Taupelite | 17. 11. 2007 20.16 |
| Gymnázium Špitálská je podle mě velmi kvalitní škola. Její technické zázemí je opravdu na poměrně vysoké úrovni a průběžně se stále více modernizuje. Co se týče níže zmíněného jídla, bude jeho kvalita dostačující přihlédneme-li k faktu, že oběd je vařen hromadně ve školní jídelně a ne naší babičkou. S největší pravděpodobností bude oběd srovnatelný s výplody ostatních školních jídelen. Výběr ze dvou jídel v dnešní době zřejmě nikoho zas tak neohromí. Menší množství tříd je myslím výhodou, jak vztahy k profesorům tak k ostatním studentům jsou osobnější než na velkokapacitních školách. Zdejší profesorský sbor je z velké většiny tvořen opravdu kvalitními kantory. Postoje profesorů ke studentům níže velmi pěkně zhodnotili Michal a Falconix, k tomu myslím nemám co dodat. Gymnázium mimo jiné nabízí velké množství výletů a zahraničních zájezdů a to v opravdu rozsáhlé nabídce. Za čtyři roky strávené na této škole mám díky tomu velké množství moc pěkných vzpomínek a zážitků. No snad dosti bylo chvály na adresu gymnázia, je čas se rozloučit :D. Zdravím Vás všechny, Taupe. Opravdu poslední zpráva určena autorovi příspěvku přímo pode mnou – Myslíš, že jsi pro reprezentaci školy zvolil ten nejvhodnější nick? | |
| Michal Voráč (e-mail) | 12. 6. 2007 21.16 |
| Postoj školy k Vám, je ponejvíce ovlivněn Vaším postojem právě k ní.. Zálěží, jak se na školu díváte.. Neboť náhled typu, který popsal Falconix, tzn. školu vnímáte jako překážku k dospělosti (omlouvám se za špatnou reprodukci, přesně si to nepamatuju ;) pak věřte, že by pro Vás žádná škola nebyla řekněme 'dostačující'.. Naopak, pokud se rozhodnete, že budete mít školu rádi, podle toho se budete chovat k profesorům, ke svým spolužákům, pak věřím, že Váš pocit z času stráveného v naší škole pro Vás nebude překážka, ale zábava a legrace.. Je totiž jen na Vás, zda si svůj život na škole dokážete zpříjemnit, a nebo ne.. To pro případné zájemce.. Pokud už u nás na škole jste, a někdo se k Vám nechová jak byste si představovali, pak nejdřív zkuste přemýšlet o sobě, proč by tomu tak mohlo být.. S největší pravděpodobností na něco přijdete.. (tolik mimo jiné k některým předchozím příspěvkům) Jako Falconix, chodím už do septimy.. Příští rok už budeme nejstarší na škole - utklo to neskutečně rychle.. Častokrát jsme od starších spolužáků slýchali, jak nám to uteče, a teď jsme TI nejstarší my.. Když jsem dělal zkoušky, nedokázal jsem si představit, že bych je třeba taky neudělal.. Věřil jsem tomu, že se dostanu.. Nic jiného neexistovalo.. A teď cítím, že to ani jinak být nemohlo a dokonce, že bych o žádnou jinou školu na světě nestál.. Během těch sedmi let, se mnozí z nás hodně změnili.. A na první pohled poznáte, komu se na škole líbilo a kdo jí bral jako pouhou a nezbytnou překážku.. Škola by měla formovat Vašeho ducha, popřípadě i tělo (díky naší posilovně), a po letech strávených zde věřím, že právě moje škola, kterou určitě na konci příštího roku neuvidím naposledy, Vás dokáže v pozitivním směru připravit na cestu životem.. Ale jak jsem řekl na začátku, nezáleží na nikom jiném než na Vás samotných..... | |
| Falconix (e-mail) | 6. 6. 2007 23.05 |
| Každý mám na školu a hlavně profesory jiný názor...například já mám opačný názor prakticky na 75% příspěvku Petry, ale to bude asi úhlem pohledu...V každém případě vím, že chodí o ročník níž:-) | |
| Falconix (e-mail) | 6. 6. 2007 23.03 |
| Co se týče anonyma, který se bojí své identity, tak k tomu nemám slov, asi je dobře, že zůstal anonymní! Gymnázium Špitálská je škola, kam pravidelně chodím již sedmým rokem a opravdu si jí nemůžu vynachválit...proč? Protože když pomineme pár profesorů s prapodivnými metodami ( ovšem nikdo mi neříkejte, že jinde nejdou) se tu člověk setká s příjemnou, skoro až rodinou atmosférou, perfektním zázemím a technickou vybaveností, která studentům pomáhá při vyučování i mimo něj. Pak už je na přístupu každého jedince, aby se buď snažil plnit dané povinnosti a snažil se to někam dotáhnout, nebo bral školu, jako časovou přítěž, jež mu brání stát se dospělým... | |
| Kris (e-mail) | 18. 5. 2007 19.58 |
| Moooc se mi tu líbí, příjemný kolektiv, rodinné prostředí, sic malá, ale celkem dobře vybavená škola!!! Neměnila bych, kdybych se měla vrátit zpět do devítky, tak bych šla určitě znova sem! | |
| Anonym | 25. 3. 2007 11.21 |
| Nic moc. S Petrou zas tak nesouhlasim. Skolni jidelna - tragedie: sice na vyber ze dvou jidel, ale vetsinou se nevybira, co mi vice chutna, ale co mi mene nechutna... Nehlede na to, ze hlavni kucharka je prijemna jak **** a nektere jeji metody... no =/ Zminena prof. Malanikova - ma nocni mura... Kdyz se ji nekdo znelibi, tak to dotycny pocituje po zbytek sveho studia. K tomu jeji hystericka kolegyne, aj. Navic v zari 06 prisel novy telocvikar a matematikar v jedne osobe... myslim, ze neco takoveho jeste nase skola nezazila... Profesor, ktery se velmi intenzivne zajima a snazi o studentky prvnich rocniku a na lyzarskych kurzech svym studentum kupuje alkohol, ktery s nimi pak zvesela konzumuje, a nakonec necha svou tridu bez dozoru cestou do Prahy, je beze sporu skvelou reklamou pro nasi skolu! | |
| Petra | 14. 6. 2006 20.01 |
| Dle mého názoru patří mezi lepší pražská gymnázia. Přestože je všeobecné, větší důraz se klade hlavně na M, F, Ch... jsou tu lepší a horší profesoři, jako na každé škole, ale všichni (snad až na jednu němčinářku Kuč.... - nadává do blbců, hladkých mozečků, aj.. ) s Vámi jednají jako s člověkem a málokdy si zasednou (ale jsou i výjimky - ty potvrzují pravidlo :D...), záleží na tom, kdo na Vás zrovna vyjde - mezi nejlepší patří chemikářka - Malaníková (skvělý člověk i profesor, už je na škole dloooouho, ale opravdu vyyyborna), fyzikari, a spousta dalsich... Jediná tragédie je, když získáte jednu profesorku na Aj, nic vás nenaučí, ale vůbec - polovina naší třídy, kterou učí, už si zařídila vlastní kroužky či jsou samouky... Ředitel je skvělý, atmosféra také. hysterickou třídní nepočítám( svěřuje problémy s dětmi a exmanželi...ale jinak je fajn) Školní jídelna: na výběr ze dvou jídel, po příchodu ze základky jsem byla víc než spokojená, postupně jsem si začala buď zvykat, nebo začaly kuchařky šetřit, prostě není to co bývalo. Jinak máme nově zrekonstruovanou tělocvičnu, nová okna, dvě počítačové učebny (jedna nová letos) vybavovaná postupně novými a rychlejšími PC, s rychlým internetem, ke kterému je přístup o všech přestávkách, aj... jsem na téhle škole spokojená (ani šprt ani flákač) a myslím, že na vyskokou připraví dostatečně. doporučuju =) | |
| Název: | Gymnázium Špitálská |
|---|---|
| Adresa: | Gymnázium Špitálská 2/700 190 00 Praha 9 |
| web: | oficiální stránky |
| e-mail: | spitalska@gymspit.cz |
| tel: | +420 283 891 459 |
| počet hodnocení: | 37 |
|---|---|
| Ohodnoťte tuto školu! |
Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.
Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd
Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz
Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.
Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.
Pošlete nám odkazy (hlavac@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.