Informace o přijímacích zkouškách na střední školy

Gymnázium profesora Jana Patočky

Anonym9. 5. 2016 13.41
Kvalitní škola. Dcera navštěvuje primu a jsme maximálně spokojení. Přístup vyučujících i paní ředitelky je 100% dobrý. Rozhodně neváhejte a studujte na této škole!
Anonym27. 4. 2016 21.45
Já bych volila Jana Patočku, je velmi kvalitní a ne každý se tam dostal z mého okolí, co se sem hlásili se že čtyř dostali jenom dva, což svědčí o tom, že Patočka si své budoucí studenty umí vybrat a hlavně spravedlivě. Což se o Zatlance říct nedá... Jak je poznat z komentářů
Anonym27. 4. 2016 21.24
GpJP nebo Zatlanka?
Anonym24. 4. 2016 9.00
To s paní ředitelkou je bohužel pravda... dostala jsem se sem ale nevím jestli toho mám využít a začít zde studovat. Mam totiž výhrady i k tomu ze se musí maturovat z jazyka, ale co když mi jazyky proste nepůjdou ? ...
Lavender22. 4. 2016 11.34
Pro anonym ze dne 21. 4. 2016 15.16: evidentně se tímto snažíš odradit konkurenci. Jsi legrační, pusinko.
Anonym21. 4. 2016 15.16
Na tuto školu se hlásím, ale co jsem pochopila ze dnu otevrenych (na kterem nebylo snad nic, co by se mi libilo, krome polohy skoly), jedinemu rozhovoru pri podani prihlasky s neuveritelne neprijemnou pani a nekolika overenych recenzi studentu teto skoly, myslim si, ze mohu tuto skolu hodnotit jako neprosperujici a špatnou.
Anonym11. 2. 2016 11.18
...hlavně Bibli.
ferry22. 1. 2016 8.40
Ahoj, jen jsem vám chtěla říct, sama na této škole studuju, a jsem ráda, že jsem si ji vybrala, nevím, proč jsou na ni různé špatné recenze, ale píší je většinou lidé, kteří byli nuceni ze školy odejít, kvůli špatným výsledkům anebo lidi, kteří se ani nechtějí učit Pokud jsem chcete jít, pojdte, pokud vás ale vůbec nebaví číst, nechodte, docela hodně čteme, no tak snad vám to pomůže při rozhodování :)
Anonym (e-mail)21. 1. 2016 20.55
Ahoj lidi! Byla jsem na dni otevřených dveří a to, jak škola uvnitř vypadá se mi líbilo. A hlavně se mi ta škola líbí kvůli španělštině. Tady jsem ale četla spíš špatný hodnocení hlavně na učitele a kolektiv a tyhle dvě věci jsou pro mě nejdůležitější... jak se vám na škole líbí? vybrali byste si ji znovu?
Lenka11. 1. 2016 17.30
Halo, halo, je tady někdo, kdo by mi něco řekl o této škole? Jakou úroveň má tato škola? Děkuji moc
Anonym30. 10. 2015 13.55
Čeština na této škole není až tak důležitá... Citát pro jednu xenofobní bubnující profesorku: "Na zrcadlo se zlobí ten, kdo má křivou hubu." Nikolaj Vasilijevič Gogol
Anonym31. 8. 2015 0.16
No s tou češtinou nevím Dzii...měli byste... Triviální chyba.
Anonym31. 8. 2015 0.14
Nová ředitelka.
Džííí Džííí (e-mail)5. 8. 2015 19.14
dobrý den ráda bych podala přihlášku na tuto školu. Neměla jsem moc dobré vsvědčení (3x3), ale podle mě na naší základce známky vůbec o vědomostech nevypovídají. Moc mi nejdou jazyky ani fyzika, zato ale čeština biologie a chemie jo. tuhle školu mám jako záložní kdyby mi nevyšlo jiné gymnázium. Jako povolání bych chtěla dělat psycholožku ve vězení anebo v dětském domově. Šla bych sem na čtyřleté studium. Setkala jsem se s opravdu spoustou názorů, ale já potřebuu něco opravdu serózního. Počítám s tím, že si s některými učiteli nesednu a taky s tím, že do kolektivu asi nezapadnu. Tak se vás opravdu reálně ptám: stojí tahle škola za to?, připraví mě na budoucí kariéru? Nechci popis jednotlivých učitelů, ani hodnocení tříd. Chci jen jednu shrnutou odpověď bez osobních výhrad a nenášenlivosti. A tak se ptám : Stojí tahle škola opravdu za to? Jesli chodíte na tuto školu a měli by jste zájem, ráda bych s vámi na emailu probrala některé věci ohledně této školy. Předem děkuji. Vaše G.G.
Anonym20. 5. 2015 15.09
Informovanost na škole je tradičně nízká
Anonym17. 2. 2015 22.18
Máte někdo informace o dobíhajícím oboru a o tom, čím bude nahrazen? Zdá se mi, že škola tyto informace moc na webu neaktualizuje. Nejsou to náhodou povinné informace, které by měla škola zveřejnit?
Anonym15. 2. 2015 17.33
Testy z přijímaček z minulých let zakoupené na této škole na DOD jsou kompletní? tzn v některých letech bylo u PZ pouze 7 úloh z matiky??Díky
Bára8. 2. 2015 20.17
Ukázkové testy bývají k zakoupení na dnech otevřených dveří. V matematice jsou otevřené úlohy a v češtině převládá zaškrtávání správných odpovědí, tj. uzavřené úlohy.
Anonym7. 2. 2015 22.30
Prosim vas, jake byly prijimacky na 4lete? Nemyslim lehke nebo tezke, ale jake typy otazek? Tohle je snad jedina skola, ktera nezverejnuje ukazkove testy. A zkousky nanecisto jsou az po odevzdani prihlasek. Myslim, ze tak prichazi o dost uchazecu...
Anonym25. 1. 2015 23.49
Co je dobíhající obor a čím bude nahrazen?
Ptf20. 1. 2015 17.21
Dobrý den, čtyřleté studium se rušit nebude. Informace o dobíhajícím oboru je správná, obor končí a je nahrazen jiným.
Anonym (e-mail)29. 12. 2014 12.15
Můžu se zeptat, moc mi nejde matika a fyzika, ale jazyky jo. Štěpánská je podle mě hrozně těžká, ale moc škol s jazykovým zaměřením není. Průměr mám kolem 1,5. Myslíte že má cenu chodit na tuhle školu? Předem děkuju za odpověď.
Kohe10. 12. 2014 22.23
Ahoj, hrozně by mě zajímalo, proč je matikářka Volprechtová, tak zlá, protivná a cynická. Nemáte nějáké rady, jak to s ní v míru přežít?
Anonym12. 11. 2014 23.23
V dřívějších letech se přijímání dětí s jedničkami rušilo, protože dětí by bylo moc a normálně proběhly přijímačky.
Anonym11. 11. 2014 12.12
Chci se zeptat, jaka je asi sance, ze se letos prihlasi na osmilety gympl vice nez 50 deti, ktere budou mit v pol.5.tridy same jednicky. Pokud jich totiz bude jen do 50ti, tak je prijmou bez prijimacek a na ostatni zbyde jen 10 mist, tak to bych se radsi hlasil jinam. Nevite, jake byly zkusenosti v minulosti? (Bohuzel studuju v zahranici a znamkuji nas tu A-D a navic mame z kazdeho predmetu i 4 znamky, a neni tu normalni davat detem jen Acka).
Anonym27. 6. 2014 10.16
Ahoj, chci se zeptat, jestli se nemá výhledově rušit čtyřleté studium na této škole. Na stránkách jsem u čtyřletého viděla zmínku, že jde o dobíhající obor. Díky
Anonym5. 6. 2014 17.42
Ahoj,chci se zeptat na osobni zkusenosti s vyukou na Jindrisske, jak hodnotite ucitele, na koho si mam dat pozor, jake predmety jsou tezke. Zatim jsem v prime na ZS Curie. Diky.
Bára5. 6. 2014 17.06
Ahoj, je tu někdo kdo se dostal a jde do prváku, ne do kvinty? :D
Anonym21. 5. 2014 16.47
Nevíte někdo, kolik lidí se dostalo na odvolání nebo kolikátý byl poslední přijatý? Díky
Anonym19. 5. 2014 18.49
Přesto, že jsou v budoucích kvintách noví lidé vítani, pro tebe bude samozřejmě lepší a jednodušší prvák. Vždycky je lehčí zapadnout mezi ostatní nováčky, než do zaběhnutého kolektivu.
Anonym3. 5. 2014 1.31
Do kvinty, někteří odejdou z kvarty, tak noví jsou vítáni...zejména fajn kluci a holky...:)
budoucí student2. 5. 2014 20.59
podobný*
budoucí student1. 5. 2014 13.09
Ahoj, mám podopný dotaz jako Štěpán. Je lepší jít do nové třídy nebo se přidat do kvinty?
Anonym29. 4. 2014 23.39
Hezkej, chytrej, novej kluk je vždy fajn...:)
Anonym28. 4. 2014 19.40
Podle toho, jestli půjdeš do áčka (šj+fr), nebo béčka(nj). V béčku moc žádný kolektiv není, ale pro kluka, je to rozhodně lepší, protože klučičí část převažuje. Lidi tak průměrní-část fajn a část nic moc..Áčko je ryze holčičí třída (jen 5 kluků),vždycky bývala docela kolektivní, často to ale mezi tolika holkama skřípe, takže atmosféra jak kdy. Na pár výjimek v áčku nejsou špatní lidé. Ideální to ale podle mě není ani v jedné, takže jak už řekl anonym přede mnou, máš se na co těšit.:D
Anonym28. 4. 2014 19.11
se máš na co těšit :DDDDDD
štěpán28. 4. 2014 19.07
Ahoj, chtěl bych se zeptat jaký je kolektiv v budoucích kvintách na osmiletém gymplu, dostal jsem se totiž na odvolání a tak mě tam přesunuli.
studentka (e-mail)27. 4. 2014 0.43
Studuji teď na GPJP v Jind.. Jsem spokojená, mám tu skvělý třidní kolektiv a učitele. Je to tady někdy přísné, co se týče přezuvek a pozdních příchodu, ale všichni víme, že na každé škole jsou nějaké povinnosti, které musíme dodržovat. A nechápu, proč je to takový problém to nedodržet. Někdy vážně nechápu své spolužáky, proč musí skoro na každé hodině vytahovat mobily nebo proč spí při hodině, pak se diví, že mají špatné známky a nejlepší na tom je, že dávají vinu profesorům. Nic proti prof. Mr., ale vážně kdo si sakra může myslet, že dokáže založit webovou stránku a urážet svoji kolegyni ? Nechápu, kde se bere ta logika. Tato škola je průměrně těžka a možna už jste slyšeli větu "v této škole jsou nejtěžší vstupní dveře", nejlegračnější na tom je, že to šíří pětkaři. V každé škole jsou učitele, které vám vyhovuji víc než ty ostatní. Mám nejraději prof. Segi, Brož, obě Sečkovi ale nejvíc se mi stýská po prof. Sazce. Jsem na této škole ráda, protože mají tady super učebny, každoročně máme možnost se zúčastnit výlety do zahraničí (Amerika, VB, FR, ŠP, IT,....výměný pobyt s Německem atd., také nás navštěvuji američané a angličané při hodině konverzaci), skvělý akce atd.. Určitě vám tuto školu doporučuji.
Anonym9. 3. 2014 22.49
Šance je vždycky.
mariejana (e-mail)8. 2. 2014 20.44
Ahoj, chci se zeptat, jestli mám šanci dostat se na GPJP s průměrem 1,94?
Anonym15. 1. 2014 17.37
Ahoj, hlavní je, jak uděláš ty testy. Je 45 bodů za češtinu, 45 bodů za matematiku a 10 bodů za vysvědčení.
kafkaf (e-mail)14. 1. 2014 20.49
Ahoj,jestli mám zájem se dostat na GPJP do Jindřišský, mám možnost se sem dostat když mám 3 z dějepisu a jinak většinou dvojky? děkuju za odpověď
..30. 11. 2013 8.16
Latina je v pohodě
student GPJP29. 11. 2013 22.19
GPJP je skvělá škola, jsou to super profesoři i kolektiv, přes rok jsou pořádány akce jako GPJP fest, maturiťák s afterparty atd. Velkou výhodou navíc je, že škola je přímo v centru, je z ní výhled na Jindřišskou věž, Jeruzalémskou synagogu a kousek je Václavák :) A v letošním ročníku Gymplu roku se škola umístila na 8.místě z celkového počtu 66.pražských gymplů! http://gymplroku.cz/zebricky/?year=2014
Anonym6. 9. 2013 14.26
Co taková latina, jak to jde?
Anonym4. 6. 2013 15.58
Taky myslím, že je to docela v pohodě. Jakou školu, gympl, by sis vybrala místo GPJP?
Anonym3. 6. 2013 17.05
Já nesouhlasím s jedním z anonymů - rodičů. Jsou dobří a jsou špatní učitelé. Jsou učitelé, kteří motivují a učitelé, kteří nemotivují. Na GPJP je od každého trošku. Neřekla bych přímo, že to je špatná škola, když člověk chce, naučí se toho hodně. Ale někteří učitelé jsou na GPJP doopravdy nesnesitelně arogantní a demotivující. Např. už tady někde zmíněná prof. Ulmanová.Ta, ačkoliv je tedy čas od času i docela vtipná, svůj vtip přebíjí její arogancí. Učení ji nebaví a je to na ní hodně vidět - nenaučí nic. Narozdíl od ní prof. Drake, která s ní sdílí kabinet a jsou to prostě bff, je uplně dokonalou prof. Já z jejích předmětů nemám dobré známky, ale to jenom z toho důvodu, že mě exaktní vědy, které ona vyučuje, prostě nebaví a tak na to úplně kašlu. Drake se snaží všechno vysvětlit tak, aby tomu porozuměl i ten největší blbeček, a přitom má vysoké nároky na každého ze studentů. Hodně negativně bych hodnotila pana prof. Brože - SVF. V prváku jsem ho dost obdivovala, ale postupně můj obdiv začal upadat. Ví jen to, co má ve svých prezentacích a když se ho někdo zeptá an něco mimo, tváří se na něj jako největšího blbečka na světě.Jeden z nejlepších profesorů - prof. Jelen odešel tenhle rok jinam. A to je hodně velká ztráta! Jinak např. dějepis nebo čeština jsou na GPJP vážně skvělé. Kdybych se mohla vrátit zpět, tak bych si už byla asi tuhle školu nevybrala. Tak ale stalo se a až azs tak hrozný to přece jenom neni.
Anonym22. 5. 2013 19.04
Letos i druhé kolo přijímaček.
Student 2. ročníku15. 5. 2013 23.03
@Anonym z 8. 4. 2013 22.53 Beru na vědomí, že když už píšeš takové "hejty" na paní profesorku Velgovou, že ji dobře znáš a je tvou učitelkou na chemii? Je pravda, že je hlučná, že ji jde slyšet přes půl ***** světa, ale proč ji soudit podle toho jak je hlučná a vzhledu? Je pravda, že není zrovna jedna z nejoblíbenějších kantorů na této škole, ale to neznamená, že budu šířit jen to hnusné o ní. Já ji mám osobně na chemii a jsem s ní poměrně spokojen.
Anonym29. 4. 2013 15.14
Je to dobrá škola, výborné umístění v centru, kolektiv je fajn, profesoři také a filozofické zaměření je úžasné...
Anonym22. 4. 2013 12.23
Není to tak špatná škola, složení kolektivu se moc ovlivnit nedá a učit se musí každý sám, když chce dojít k maturitě a pak odmaturovat. Jen budova by mohla být hezčí.
nekdo z Curieovky (e-mail)20. 4. 2013 22.21
na tuhle skolu nechodim, ale znam ji moc dobre a chci vam rict ze nemuzete vedet jak se vam bude darit v jake koliv skole, jakou dostanete tridu nebo jake budete mit ucitele. ale Gymnazium Jana Patocky je podle me moc dobrej Gympl
nekdo z Curieovky (e-mail)20. 4. 2013 22.16
na tuhle skolu nechodim, ale znam ji moc dobre a chci vam rict ze nemuzete vedet jak se vam bude darit v jake koliv skole, jakou dostanete tridu nebo jake budete mit ucitele. ale Gymnazium Jana Patocky je podle me moc dobrej Gympl
Anonym12. 4. 2013 11.10
Úplný elaborát, je fakt, že příchod do školy v 7, 45 rozhodně úchylný je, a poloha školy v centru má taky své zápory, ale na druhou stranu něco na každého učitele se najde na všech školách. A jak se mění učitelský sbor, mění se často i klima školy. Záleží i na kolektivu.
blabla (e-mail)11. 4. 2013 22.47
může mi poslední přispěvatel prozradit do které chodí třídy? děkuji
blabla (e-mail)11. 4. 2013 22.47
může mi poslední přispěvatel prozradit do které chodí třídy? děkuji
blabla (e-mail)11. 4. 2013 22.47
může mi poslední přispěvatel prozradit do které chodí třídy? děkuji
Anonym8. 4. 2013 22.53
Gymnázium prof. Jana Patočky je z té stránky, z které ho znám, dost nanic škola (mluvím teď hlavně o budově v Jindřišské). Rozhodně bych ho neřadila mezi gymnázia, ze kterých vycházejí řádně vzdělaní a intelektuální lidé. Většina studentů, líných zíváků co tráví volné hodiny a někdy i přestávky v parčíku před školou v obrovských skupinkách z kterých stoupají k nebi mraky kouře, prochází jen tak tak, avšak s klidem, až k maturitě. A jak někdo anonymně na facebookové stránce podotkl, nejtěžší na naší škole jsou asi vstupní dveře. Co se týče pravidel, dokázal si náš kovbojský pan ředitel vymyslet opravdu i ty sebemenší kraviny, aby nás mohl přistihnout při činu. Asi tím chtělo vedení školy posunout GPJP na vyšší úroveň, avšak musím to ohodnotit jako akci dost neúspěšnou. V podstatě nejdůležitějším posláním studentů Patočky je nošení pantoflí a chození do školy v 7:45 (myslím si však, že je to 7:44, jde nám špatně zvonění). Stížnosti z ředitelny se pak na studenty valí v jednom kuse i když doopravdy neplní své úkoly právě vedení, učitelé a uklízečky. Ve škole je zima jak v morně, uklízečky nemají ve zvyku uklízet a učitelé neplní své sliby. Hned,jak doběhnete o pár vteřin po 7:45 později do školy (jelikož vám asi dlouho trvalo otevírat vstupní dveře), krásně vás přivítá přímo odporně zamračený pohled pana školníka, který je zároveň vrátná. Sebere vám index a i přesto, že hodina začíná až v 7:50 (což je mimochodem taky úchylný), máte pozdní příchod. Myslím, že máme školníky dva, ale ten druhý, hodný, tam moc často nebývá. V přízemí jsou dvě tělocvičny, automat na kafe, automat na sušenky, hafo skříněk a školníkova kabinka. V prvním patře nic moc zajímavého, kromě překrásné růžové třídy č.20, není. V druhém patře je ředitelna, do které když přijdete, vidíte na stolku po pravé straně hromadu nebohých zabavených mobilů a za rohem v kanceláři zamračeného kovboje. Pana ředitele. V druhém patře je i kancelář zástupkyně ředitele, paní Rýdlové, jejíž lotníky jsou přímo legendární. Ve třetím patře většinou učí Denisa Velgová. A když učí Denisa Velgová, tak neslyšíte vlastního slova. I dole v přízemí je slyšet když popisuje chemické reakce. Neumí nic jiného než chemii a to ani levou a pravou stranu. Konec jejích prsou není často při vyučování k vidění, jelikož jí sahají až po kotníky. Fyziku učí buď Ulmanová, což je stará slepá bába, o které všichni říkají, že je hrozná a nebo pan profesor Sýkora, s kterým je, když nemá zrovna absťák, docela sranda. I když jsem si ještě ze žádné hodiny s ním nic neodnesla, vím, že je chytrej a dobrej. Dobrá učitelka je i Kocová, která učí zeměpis. Je mi líto, že k ní moc žáků nemá respekt, protože to není svině, je hodná, srandovní a milá. Zeměpis učí i Mrázová, kterou teď máme na matiku. Ta je hrozně zvláštní. Opravdu se chová, jako by spolkla všechnu moudrost světa, a někdy je to s ní dost těžký, ale zase jindy je s ní legrace. Je to mladá ženská a podle mě nesnáší učení víc než cokoli na světě. Učitelky angličtiny jsme měli až doposud dobrý. Bednářová a Bukačová jsou výborný učitelky, uměj naučit a jsou hodný. Kdo je ale fakt hrozná učitelka angličtiny, toť jest Tatarová. Myslím, že je to ta nejhloupější osoba se kterou jsem se kdy setkala. Je zmatená a učit neumí ani v nejmenším. Myslí si, že má respekt u studentů, když je protivná, i když si z ní stejně všichni dělaj srandu. Co se týče hroznejch a zmatenejch učitelek, rozhodně bych vám nepřála Páchovou. Je to hrozně stupidní člověk, který to nemá v hlavě dobře poskládané. Nemá ponětí o tom, co chce dělat a pořád se tváří, že má vše zorganizované, i když všechny naše kulturní deníky a pololetní práce z češtiny a hudebky ztratila. Je výbušná a zoufalá. Případ sám o sobě je ale profesor Šnajdr, co učí sice úplně nejstupidnější předměty (latinu a občanku), ale je zas nejsrandovnější. Je to úplně výstavní pošuk a exot, jehož chladné vtípky vykouzlí úsměv na tváři i těm nejprotivnějším lidem. I přes to, že má prý ženu a děti, většina studentů si ho představuje v domě s matkou, kterou zdraví: Salute mater! Učitelé na GPJP jsou různí, ale hodně z nich jsou nevyléčitelné případy. Co jsem tak, jako nováček, pochytila je, že jsou tu všichni protivní. Staří veteráni nemají rádi kvartány, terciány ani nikoho jiného, kdo se jim, podle nich, nevyrovná. Taky se tu zakázalo nosit skejty a longboardy, což vyvolalo velké hejty. Každopádně na týhle škole se necejtim dobře a budou mi chybět lidi jako je Šnajdr, nebo Kocová, ale už chci hrozně pryč.
Marie Drobná (e-mail)19. 2. 2013 16.26
Děkuju oběma .Nejspíš jsem neprolistovala stránky pořádně doufám že se dcera dostane na jednu z vybraných škol .
Anonym18. 2. 2013 22.42
Pro Marii Drobnou: na stránkách školy ten formulář mají - vlevo je nabídka Škola - formuláře a dokumenty a tam je k nalezení - http://www.gpjp.cz/gpjp/dokumenty-a-formulare
Anonym18. 2. 2013 22.38
Pro Marii Drbnou: dcera by měla dostat ve škole od třídního učitele resp. si formulář můžete stáhnout na těchto stránkách http://www.nuov.cz/nove-formulare-prihlasek-ke-studiu-na-stredni-skole
Marie Drobná (e-mail)18. 2. 2013 16.39
Dobrý den , jsem neskušená matka a chtěla bych poradit.Moje dcera chce se přihlásit na tuto školu ale i když jsem prolistovala všechny stránky webu nemohla jsem najít přihlášku.Nevím jestli rozdává přihlášku někdo ze školy nebo pro ní mám dojít do GPJP.Jsem ke všemu cizinka,mohly byste mi poradi????
Anonym10. 2. 2013 10.10
První hodina jak ve které budově, v Dušní je od 8, v Jindřišké se začíná dříve. TV 2 hodiny.
Valee9. 2. 2013 14.04
V kolik začíná 1 hodina? a kolik máte hodin tělocviku týdně? a do kolika máte nejpozději?
Anonym15. 1. 2013 22.02
Kam jsi odešla mmm, na jaký gympl?
Anonym15. 1. 2013 22.00
Budova v Dušní je určitě hezčí, dvorek v Jindřišské pamatuje ještě žáky z minulého století...ten je tedy dost šílenej.
Anonym8. 1. 2013 10.01
Mám pár postřehů z pohledu rodiče jedné ze studentek 8.mi letého gymplu i v návaznosti na svá studijní léta. Každá škola má své oblíbené a neoblíbené učitele. Podle tohoto kritéria si nikdy školu nevyberete. Pan ředitel? Já s ním mám jen pozitivní zkušenosti, dcera můj optimismus nesdílí. Ale dá se s ním prý celkem v pohodě vyjít. Pokud jakéhokoliv člověka trochu poznáte a máte trochu inteligence, poznáte jak s ním jednat, co na něj platí. Toto platí i o učitelích a i samozřejmě v běžném životě. Škola v Dušní je přívětivější - zřejmě díky grantům a financováním Městskou částí Praha 1 (díky integraci ZŠ). Škola je spíš průměrnější co se náročnosti týče ale netvrdím tím, že lze výuku odflákat. Tak to nefunguje nikde. Je to vždy a jen o chuti studentů něco dělat. Nikde jim vědomosti sami do hlavy nenaskáčou, to nezaručí žádná škola. Pokud sám nechci a nedělám třeba i víc než je vyžadováno, nemohu čekat super výsledky. Vždy mě dojímá a to zejména od rodičů na třídních schůzkách, že se snaží svalit vinu špatných známek na učitele, že špatně vysvětlují, špatně zkouší atd. Pak se jen zeptám, jak je možné že jsou ve třídě studenti s 1 s 2. Že by si platili všichni doučování, že by byly všichni s vysokým IQ? Těžko. To potvrzuje i hodnotí i má dcera. Pokud na to někdo kašle, nedává pozor a doma neudělá nic navíc, pak nemůže očekávat, že bude mít dobré známky. Jak jsem napsal, každý žák ale i každý učitel potřebuje osobitý přístup. Proto bych si nikdy nedovolil kritizovat ani chválit žádnou školu. Na každé pracují jen lidi a nikoliv stroje. Občas někdo odejde jiný přijde a změní se tím úroveň školy. Těžko. Takže na závěr pokud máte někdo chuť a ambice studovat je vcelku lhostejné na jakou školu se přihlásíte. Pokud ne nehlašte se na žádnou.
mmmm18. 12. 2012 9.22
Lidi, sem se vážně nehlašte, chodila jsem na 8letý gympl a první čtyři roky v Dušní byly super většina učitelů moc fajn ;) možná až na p. uč. Rampicha to je hlupák non plus ultra sexista a úchyl s hrozným přístupem k holkám, alle i k některým klukům, prostě pokud někdo vyčnívá dostaval od Rampicha čóču. Další hrozný učitel, který už je myslím pouze na 4letém je Sýkora, je to starý zvrhlík a měl být dávno na léčení, páchne alkoholem a po škole chodí se studentama na pivo...ale v hodinách je jako ďas občas by se člověk bál, že dostane infarkt přímo ve vyučování. Další příšerná odoba jak svým vzhledem tak i vystupováním je matikářka, fyzikářka a zástupkyně Nushartová, rozdává neustále domácí úkoly, které si pak vybírá a známkuje- opravdu jak na prvním stupni základní školy...na druhou stranu vám to do tý hlavy natluče, v případě naší třídy používala také pojem pozitivní diskriminace, takže nám nikdy nic neodpadlo a na supl jsme vždy měli matiku...nejhorším tupcem školy je však pan ředitel ,který dříve asi působil v nějakém pasťáku, jelikož nejen se studenty ale i s rodiči jedná naprosto arogantním způsobem, praktiky, které vyžaduje jako být přezut ve škole být ve max. 7:45 pak se zamiká a otevírá se až v 8:05...dále pokud jdete po chodbě s mobilem má tu drzost jít a mobil vám vzít, přičemž ho dá až rodičům osobně, když se mi toto stalo mamka do školy volala řediteli, kter posléte do telefonu vyhrožoval a to jsem ani nezmínila fakt, že sebou nosí do školy střelnou zbraň, telefon jsem nakonec dostala já, ale ještě předtím jsem byla koberečku u p. Rýdlové, tlusté nenasytné zástupkyně, která mě na tři doby, co si to vůbec dovoluju porušit nepsaný zákon školy, pak přišel i ředitel, aby si dokázali jací to jsou páni. Proto na vás apeluji, na škole panuje silný diktát a musíte držet hubu a krok jinak je zle, tak hlavně, že tento gympl se honosí jménem chartisty bojujícího za svobodu. Jsou tu i dobří učitelě např. Segi ale i ta má divné praktiky, dále Jelen ten však chodí pořád pozdě, Brož...zvláštní mimoň ale fajn, na osmiletém jsem měla ráda Fukovou, já jsem ze školy po kvintě odešla, jelikož jsem chtěla studovat v klidném prostředí kde nebudu jak nějaký vězeň či co ...GPJP, naučíte se toho spoustu pokud budete chtít, ale to můžete i jinde na gymplech s normálním a vstřicným jednáním.
Anonym11. 11. 2012 20.12
Chci se zeptat - jsou přijímací testy (pro 4-leté studium) formou "otázka-odpověď", výběr a,b,c, mix, Scio... ? Děkuji za odpověď.
Anonym11. 11. 2012 19.40
Zdravím, jak je to tu se systémem bodování u úloh u přijímaček? Jako jestli je tu 45 úloh po 45 bodech,nebo 9 úloh po 5 bodech.A jestli je to tak že když máte celý příklad,tak 5 bodů a když máte třeba jen postup tak třeba jen 2 body nebo žádný?ptám se na čtyřleté studium.Děkuju moc
Anonym10. 11. 2012 0.35
Tento gympl bych přiřadila k těm jednodušším, ale jako všude záleží na profesorech. Jestli chceš na prestižní školu tak sem ne. Dá se dobře zvládat i se sportem a dalšíma aktivitama. Organizace není uplně dobrá. Spousta nařízení je trochu na hlavu. A co se týče zkoušek jsou v celku lehké.
Anonym5. 11. 2012 19.06
Ahoj, mohl by mi prosím někdo popsat jací jsou lidé na čtyřletém cyklu? Jako jestli jsou to takoví ti hodní slušňáčci nebo naopak frajírci co kouří, já se totiž řadím mezi ty "slušňáky" a tak bych si nerad připadal jako páté kolo u vozu, o této škole uvažuji ale studenty vůbec neznám takže díky za odpověď, kdyžtak bych zvolil keplera nebo štěpánskou ale patočka mě zaujala.
Maštěj4. 11. 2012 23.15
Abych začal od začátku, musím zmínit, že na této škole se moc hrotí pozdní příchody a jednou za rok přezůvky. Studenti musí být ve škole do 7:45 a ani o sekundu později, protože škola se potom zamkne a máte smůlu... K tomu přezouvání, to je všem jedno, ale jednou za rok pana ředitele něco vyruší ze spaní a on se rozhodne udělat ve škole razii (Když říkám razii, myslím razii jakou takovou) proti lidem bez přezůvek a tak jednou za rok dostane tři čtvrté školy poznámku... Co se týká profesorského sboru, tak to není tak skvostné jak tady každý popisuje... Například p. profesorka S. na český jazyk mi velice leze na nervi tím, že pořád vykládá jak se kdo má chovat a že se dotyčný nechová podle pravidel, buď už těch školních, nebo morálních a potom sama předvede něco co je v rozporu s oběma, například dá facku žákovi, i když malou. Další na řadě je p. profesorka Z. na španělštinu. Omlouvám se za využitá vulgarismu v následující větě ale nejde ji popsat jinak než, zakomplexovanou *****, která vůbec nedbá na školní řád a na práva studentů. A konečne se dostáváme k vrcholu a to k p. S. na biologii (Né není to S.ová, i když se to v Čechách nesmí, ale ona je přeci úžasná a bezchybná, jak sama o sobě pořád a stále tvrdí) dobře vám radím, aby jste si na ni dali pozor, ona totiž bere školu jako jedno velké divadlo, tudíž se pořád přetvařuje a co je nejhorší, myslí si, že je úžasná a že ví vše... Když odpovíte na otázku opraví vám tím tónem 'Pane bože, ty jdi ale ******', nevím jak popsat její ****** (Znovu se omolouvám za vulgarismus) charakter, to si musíte prožít sami, jen na konec dodám že je nás vě třídě 30 a z toho 29 ji považuje za totálně ****** člověka a jak já rád říkám netoleruji ji jako zvíře. Naopak pan profesor B. na ZSV je naprosto v pohodě, vykládá látku, vysvětluje a odpovídá na dotazy, nejvíc mi je na něm sympatické, že látku vykládá i přesto, že se celá třída baví, nebo poslouchá muziku, či spí. Jemu je to jedno, protože ví, že je to problém oněch studentů jak se doučí látku, kterou vyložil v hodině. Jako další skvělé profesory a profesorky bych jmenoval p. V. (Chemie), p. K. (Zeměpis), p. N. (Angličtina). K fungování školy bych řekl, že post ředitele je jen na okrasu, protože školu řídí zástupkyně, se kterou jsem zatím neměl čest se více pobavit, ale z dosavadních zkušeností mohu říct, že je velice vzdělaná, ale nehodí se na post ředitelky o který má tak moc velký zájem a já jen doufám, že se jí to nikdy nepodaří. Na závěr bych rád shrnul, že naše škola má jednu velkou výhodu, která podle mě vyvažuje všechny nevýhody a to, že je úplně v centru! Příspěvek byl administrátorem upraven pro nevhodné výrazy.
anonym1. 11. 2012 22.43
Ahoj, jsou těžké přijímačky?
.. 14. 10. 2012 10.45
jakou formou jsou tam prijmacky? scio, nebo si pripravuji je pripravuji sami?
Marcela Mrázová (e-mail)10. 10. 2012 0.03
Nene, učila letošní kvintu B na jindřišský, ale od loňského března je pryč, založila jsem i její vlastní stránky!!!!! Na zš curie již nepůsobí jako učitelka 2 roky, stránky zde: http://cestinanasnebavi.webgarden.com/
Anonym9. 10. 2012 20.56
Ilona Horáčková už na škole ale není druhý rok, pokud vím, takže žádná novinka.
Marcela Mrázová9. 10. 2012 17.04
Já jsem teď vyžraná jako bedna kytů, koupila jsem si i novou růžovou kolekci, do oblečení jsem se už nevešla!!!! Slavím teď úspěch, podařilo se mi vyhodit z gpjp učitelku českého jazyka mgr. Ilonu Horáčkovou, to jsem dobrá co????? Vaše Marcela
Anonym25. 9. 2012 13.13
Co Ullmanová a matematika?
eliskl@seznam.cz25. 9. 2012 8.42
Ahoj, pro ty, kteří budou dělat zkoušky na jakýkoliv gympl- mám skoro úplne novou knížku MATEMATIKOU KROK ZA KROKEM K PŘIJÍMACÍM ZKOUŠKÁM- PetrHusar....tak kdybyste měl někdo zajem, tak pište na mail.. Je vážně dobrá, můžete se podivat na internetu..a mně rozhodně pomohla ;). Cena: 110 Kč (nová okolo 200Kč).
Anonym24. 9. 2012 23.41
Asi takhle, doslechlo se mi, ze gpjp bylo zalozeno Michalem Valkem, keremu v te dobe bylo asi 260 let, uz tehdy se rikalo ze dlouho si reditelovani neuzije, ale ejhle, on uz je tam 19. rokem, asi takhle, ale dlouho uz to snad nevydrzi, asi se brzo rozpadne, ani moc vlasu uz nema....
Bára :)20. 9. 2012 20.04
AHOJ,JAKÝ JE KOLEKTIV NA ČTYŘLETÉM STUDIU?????
Anonym19. 9. 2012 19.45
Ale az reditel odstoupi do duchodu tak se to snad zlepsi! A kdy to má být?
Anonym (e-mail)3. 9. 2012 15.04
Ahoj, ano tato škola ma dve budovy dusni a jindrisska. Ma neschopneho reditele ale super ucitele! Bacha na mrazovou(m,z), na zacatku se chova strasne vtipne a pratelsky. Ale po delsi dobe se projevi. Otcenaskova(nj) je takova *****, dokaze se dojmout na jekekoliv blbosti a potom odchazi s brekem. Volprechtova(nj,m) je velka kamaradka mrazovy, ale neni zakerna, musite pocitat s tim ze co jim reknete vi okamzite cela skola. Urbanova(cj,d) je taky super a nauci. Snajdr(L,Vo) je exot a latina je pro nej zaklad jednou si v dusni v patek zapomel mobil na nabijecce a zjistil to az ve stredu! Pritom do dusni chodil na hodinu jen v patek a jinak je na jindrissky. Botkova(bi,ch) je taky bezva, je hodna a ujeta ma super smysl pro humor. Zahorsky(fj,vo) je mimon. Ma divne ucebni metody a z ucebnice ktera ma 150 str. jsme projeli jen 50. Bukacova je dlouholeta ucitelka aj. Uz ani nevi kdy mluvi cesky a kdy ne! Jinak je super. Mlcochova je dalsi ucitelka aj, tento rok ale jen pro dusni. Novakova ilona je taky super vytvarkarka. Na Sykoru(m,fy) ma kazdy jiny nazor, uz je to stary pan, ale je neskutecne chytrej! Na zacatku toho moc nenaucil, ale je fajn, dejte ale pozor! Strasne pachne! Pozor si tedy davejte na mrazovou, je to hrozna zena, je mlada, ale mysli si ze sezrala celou moudrost sveta. Celkove bych skolu zhodnotil jako docela dobrou, je extremne spatne organizovana a internetovy stranky jsou tragedie. Ale az reditel odstoupi do duchodu tak se to snad zlepsi!
anonym31. 8. 2012 10.01
cau, chtel bych se zeptat jak mily tu jsou profesori, a pokud mozno tak jednotlivy ucitele...hlavne Sykora :) diky moc!
Anonym25. 8. 2012 21.40
Chci se zeptat jestli pro osmileté gymnázium na GPJP jsou dostupné skřiňky abych do školy nemusel/a nosit aktovku, ale jenom nějakou tašku přes rameno. Předem díky za odpověď.
Šárka25. 7. 2012 19.11
Ahoj :)) Otázka pro studenty: jaký je Váš názor na čtyřleté studium na této škole?
Michaela21. 6. 2012 7.57
Takze letos byli prijimacky od SCIO?
Anonym20. 6. 2012 23.50
Scio nebylo předloni.
Michaela6. 6. 2012 21.45
Ahoj,chci se zeptat jestli jsou přijímací zkoušky formou SCIO testů nebo jestli si je škola připravuje sama.
Anonym6. 5. 2012 13.24
Jde to, uvidíme jaké to bude ve škole v Jindřišské, zatím známe jen budovu v Dušní. Někteří to zkoušeli na 2 jazyčné 6 ti leté gymply.
Lukáš (e-mail)1. 5. 2012 11.21
ahoj, na patočku jsem přijatej. jen jsem se chtšl zeptat jak jste se školou spokojený.
Anonym25. 4. 2012 23.27
2. kolo myslím nebývá
Anonym25. 4. 2012 22.43
Myslíte si, že bude 2.kolo?
Anonym16. 3. 2012 12.51
Bruslení v hodinách TV je fajn.
Anonym14. 3. 2012 20.18
Úžasné domácí prostředí :) :) :) :) :)
Anonym14. 3. 2012 20.13
Tato škola je moc dobrá. Ráda do ní chodím a většina učitelů jsou velmi simpatičtí až na pár arogantních jedinců. Ale pár arogantních jedinců má každá škola , tak co řešit.Jsem zde spokojena. Na tělocvik se chodí zimě bruslit na takzvaný franťak. Je to sportoviště 2 minutky od školy. Tak neváhejte a pojďte to zkusit na GPJP.
kl 14. 3. 2012 20.05
Ahoj chodím do primy. A odpovídám na to kolik se hlásí zhruba lidí. Je to různé, ale většinouje to na gpjp okolo 200 nebo 300. Nás tam bylo 260.
Anonym19. 2. 2012 20.10
Nevíte kolik se na školu hlásí lidí a kolik z nich je přijato?
Anonym29. 1. 2012 23.02
no škola docela dobrá, pokud chcete mít na papíru, že jste chodil na gympl... jako neni to špatný, ale nic moc vám to do života asi nedá, ale nemůžu hodnotit, když jsem v teprv druhym ročníku primy... učitelé celkem fajn, až na volp.(matika, nj) a vuč(šj).
Anonym20. 1. 2012 18.50
Opruz je, že na v budově gymnázia v Jindřišské je začátek vyučování od 7,50 nebo nějak tak. Rodiče by si přáli posunutí nejlépe na 8, 30, ředitel se vstřícně netvářil.
kl19. 1. 2012 18.38
Velmi dobrá úroveň jazyků
Stela (e-mail)7. 11. 2011 17.36
Ahoj, měla bych velký zájem o studium na této škole, ale nejsem si jistá svými schopnostmi. Matika u mě totiž není nic moc.=( Hledí se na téhle škole hodně na matiku? A jaké byly příjmačky? Ocenila bych recenzi tuto na školu od někoho, kdo tam chodí.=)
Amy23. 8. 2011 0.09
Zkušenosti s arogantním chováním ředitele nemám, vlastně ho během roku nikdo ani nevidí, když nižší část gymnázia je v jiné budově a na jiné adrese. Ani se nepamatuju, že by se nějaké výstupní hodnocení dávalo.
Lenka18. 7. 2011 12.20
Když jsem podávala přihlášku na osmileté gymnázium této školy, setkala jsem se s VELMI AROGANTNÍM jednáním přímo pana ředitele. Pravda, chybělo mi výstupní hodnocená žáka, o kterém na webových stránkách školy nebyla ani zmínka (až paní sekretářka připustila, že hodnocení mohu zaslat poštou či doručit na přijímačky). Na můj nesmělý návrh, zda by nebylo dobré umístit tuto informaci na stránky a také to, že přihlášky se odevzdávají do budovy čtyřletého gymnázia ... aby se po této skutečnosti nemuseli rodiče "pídit", reagovat pan ředitel velice arogantně a hulákal na mě, že to není jeho povinnost. Pravda - není. Ale oč by bylo vše jednodušší, kdyby se rodičům dostalo všech informací. Výsledkem bylo to, že jsem přihlášku na této škole sice nechala, ale na zkoušky dcera nešla. NIKDY bych ji neposlala do ústavu, který vede člověk, který se neumí slušně chovat. Dcera se dostala na ostatní dvě gymnázia, kde byli lidé příjemní nejen při odevzdávání přihlášek, ale i kdykoliv jindy, když jsme školy navštívily. S podobným vystupováním (ne přímo pana ředitele) se setkala také maminka spolužáka mé dcery, který vzhledem k okolnostem na zkoušky také nedorazil.
Karol18. 7. 2011 9.20
Ahoj. Chtěla bych se zeptat jaká je na této škole úroveň jazyků?
lon22. 6. 2011 20.21
teda budu
lon22. 6. 2011 20.20
Chtěla bych se zeptat jaká je paní profesorka Fuková mám jí jako třídní a je mi simpatická.
KKK22. 6. 2011 20.19
je to tu bezva
Baboka5. 6. 2011 19.58
Já vím, to jsem si spletla asi s gymnáziem Palacha..
Amy3. 6. 2011 21.52
Francouzština se vyučuje a bazén,leda Vltava...
Baboka18. 5. 2011 12.05
mají tam vlastní bazén, ne? nebo si to zase pletu s nějakou jinou školou..já jsem se koukala na strašně moc gymplů a možná se mi to plete, navíc to bylo docela dávno. v tom případě lituji, že jsem sem nepodala přihlášku :D! moment, možná jsem ji nepodala z důvodu, že se tu nevyučuje francouzština (?)
Anonym5. 5. 2011 18.48
Jaká je výuka španělštiny? díky
chocomuffin28. 4. 2011 14.19
Mimochodem, přijímačky primitivní.... Já jsem měla z těch asi 200 lidí s jedním člověkem nejvíc bodů :) Stačí umět česky, umět matiku a mít průměr 1.0 =)
Choco-Muffin (e-mail)25. 4. 2011 12.02
Ahoj, prosím jak moc těžké jsou rozřazovací testy z AJ? Mám za sebou jen první učebnici Projectu a nevím, jestli to bude stačit.
Amy4. 4. 2011 20.56
Přijímačky celkem lehké a je lepší jít na zkoušku nanečisto. Gympl v podstatě taky ok.
někdo kdo se sem chce dostat!! (e-mail)1. 4. 2011 22.27
prosím, prosím, prosím všechny co mají s touto školou zkušenosti tak mi napište orientačně jaký jsou profesoři, lidi a HLAVNĚ ZKOUŠKY!!!! na tuto školu se chci dostat a bojím se přímaček!!! např. který lidi si mám dávát pozor. jestli by jste byli hodní a prosím mi o tom více napsali!! předem děkuju
Amy25. 3. 2011 14.53
Bylo jen bruslení a to je fajn, plavání by bylo skvělé.
Amy25. 3. 2011 14.52
Plavání, o tom nevím, v primě není. Ve kterém ročníku je plavání?
Baboka (e-mail)18. 3. 2011 21.31
Kdyby tato škola neměla povinné plavání, tak bych podala přihlášku sem. Jenže škola si musela zařídit bazén a hned do cpát ostatním studentům..
Amy15. 3. 2011 22.50
Je to celkem ok škola...
Jana Kosařová (e-mail)31. 1. 2011 21.00
Omlouvám se pane Slávek, já vám řikala že jste mi je vzal a proto se nemůžu přezouvat... Proč píšete i ke GPJP? máte s touto školou něco společného?
skolnik31. 1. 2011 20.59
zastavam tam tricatou prvni nejvvysi funkci hned po doplnovači automatu takze mam :)
Jana Kosařová (e-mail)31. 1. 2011 20.56
Omlouvám se pane Slávek, já vám řikala že jste mi je vzal a proto se nemůžu přezouvat... Proč píšete i ke GPJP? máte s touto školou něco společného?
skolnik31. 1. 2011 20.52
Jano ty svine, zacni se prezouvat uz me stves !
Jana Kosařová (e-mail)31. 1. 2011 20.51
Ahoj, ty chodíš taky na patočku, je to moje vysnění gymnazium... mam sice 2 dvojky ale doufám že udělám příjmačky :( je to tam hodně těžký jak se řiká o této škole? díky moc
skolnik31. 1. 2011 20.50
Jano ty svine, zacni se prezouvat uz me stves !
Radek Zadek31. 1. 2011 20.47
všichni :D
Jana Kosařová (e-mail)31. 1. 2011 20.46
Ahoj, ty chodíš taky na patočku, je to moje vysnění gymnazium... mam sice 2 dvojky ale doufám že udělám příjmačky :( je to tam hodně těžký jak se řiká o této škole? díky moc
Radek Zadek31. 1. 2011 20.39
všichni :D
zuzka (e-mail)26. 1. 2011 19.54
Chtela by jsem se zeptat jestli nevíte z předchozích roků z kolika žáku bylo kolik přijato ..? předem děkuji hrozne moc by mi to pomohlo..
hmmm (e-mail)25. 1. 2011 16.15
Chodim sem druhym rokem a musim říct že ta škola neni zas tak špatná. Až na jednu věc- úplně blbá organizace! máme někam jít a člověk neví kdy a kam. Jeden den vám řeknou tohle druhej den támhleto a vůbec nevíte co se vlatně děje. Jinak docela fajn.
...21. 12. 2010 0.00
Chodím sem už čtvrtým rokem a jinam bych nechtěla :D Přirostla jsem k téhle škole, super mladí učitelé, ti postarší jsou taky povětšinou fajn :D Někteří zvládáme učivo bez větší námahy a jiní se zase musí učit dost, je to podle člověka. Zkoušky nejsou nijak těžké (alespň ne na osmiletou větev). K hodně starým komentářům: Co to o Botkový čtu? Že vy od ní máte špatný známky :D Jinak k Míše Páchový, super učitelka, kdo se chce dát na Fj (na 8) tak má jasnou výhru, když se tu francouzštinu s ní dokáže naučit i takový antitalent na jazyky jako já :D
hjfhjhfjxd5. 12. 2010 20.06
přátelska skola skoro až s domácím prostředím ;) já jsem spokojena :)
Amy22. 11. 2010 0.10
Celkem dobrý..............
fantom11. 10. 2010 14.22
vydržte fantom
Amy5. 9. 2010 17.08
Uvidíme jak se to rozjede, po 3 dnech nelze hodnotit
josef27. 5. 2010 20.06
Cs,uz sem prijat a chci se zeptat jestli nekdo nevite o kolik se muzu zhorsit nakonci roku ? diky moc
...29. 4. 2010 19.20
Nevím co tu všichni píšete tak spatne, jako myslim vsude jsou tu horsi profesori, ale pak i spousta velmi dobrych, jo zalezi na nahode koho vyfasujete...ale to je vsude, myslim si, že na tzehlůe škole je to tak, že jaky si to udelate takoveto mate, zalezi na vasem postoji, i co se tyce kolektivu ve tride a tak, Jsem na tomto gymplu jen prvni rok, ale má to tu ráda! Je to taková mála přatelská škola! :)
Z.Velenská25. 4. 2010 23.01
Nevím o žádné jiné škole,která by požadovala písemnou žádost o konání přijímaček.O nutnosti podat tuto žádost se rodiče dozvěděli daleko po odevzdání přihlášky ke studiu pouze z internetu.Takže kdo nesledoval pravidelně "stránky školy ",promeškal termín odevzdání žádosti.Což se stalo většině uchazečů o studium.Jasně to dokládá poměr podaných přihlášek a vykonaných přijímaček -290:51.Hodnotím to jako velice neseriozní a kdyby toto gymnázium bylo v Praze jediné svoje dítě tam studovat nedám.
josef24. 4. 2010 22.39
Chodim sem uz 3 rokem a musim rict ze nic moc,pokud ste se dostali jinam jdete jinam !
Student (e-mail)22. 4. 2010 18.15
Prostě "dží pí džej pí" :D
Martin K (e-mail)5. 2. 2010 18.29
Ahoj, sice je to uz par let co jsem na GPJP (uspesne) odmaturoval, cca 2000-2004,a vetsina profesorstva se zmenila, ale nedam na tuhle skolu dopustit. Kdo chtel, hodne se naucil. Kdo chtel jen prolezt(jako ja) tak se ucil akorat na ctvrtletky a zbytek vosmelil a v klidku był do trojek. Sice už to mozna neni ta rodinna skola, ale i tak dekuji za nejlepsi roky zivota
9.Ž (e-mail)22. 1. 2010 22.38
jo a nezapomeňte si koupit modrýho murphyho zatim to byl můj nejdražší kamarád za ****** 500,- a zatim sme ho ani jednou nevytáhli a potom tu ***** učebnici ese... grammer ... in .. use je fakt suprová za tu cenu fakt doporučuji a když vyfasujete ještě nejmeovaného profesora tak to bude prostě super krásně Vám vysvětlí jak s ní máte doma studovat :-D
9.Ž (e-mail)22. 1. 2010 22.35
jo a ješště jsem zapoměl zvykněte si na tento systém známkování : 100-98% .... 1 97 - 96,9....2 96,8-96......3 95...........4 94,9-0.......5 jako dá se to na tu jedničku jde to ani učit se moc nemusíte ono to půjde samo a sorry za překlepy :D
9.Ž (e-mail)22. 1. 2010 22.30
No tak jak jsem tu pročítal články tak se mi chtělo zvracen je to absolutní jednička mezi pražskými střed. školami Profesoři sou úžasní halvně na angličtinu ti opravdu nemají chybu :o tuto školu doporučuji všem, ale prosim Vás berte na vědomí že jdete na gymnázium a měli by jste mít nějaké znalosti a nebýt blbý od toho sou učňáky JDĚTE RADŠI TAM ! Na tento názor jsem našel inspiraci i v naší třídě :( bohužel kíp smajling
Anonym14. 12. 2009 17.38
Fuková je dobrá
Anonym14. 12. 2009 17.37
Já s touto školou příliš spokojený/á nejsem
anonym9. 12. 2009 16.27
Skola na osmiletym je docela pohoda.sem G1A a mam tridni,ktera se jmenuje M.Páchová.Je docela mladá,ale nesmi se vytocit.Jinak to umi dat cloveku pekne sezrat.Nevim,co mate proti Botkovy.Je docela v pohodě.Nejvetsi **** jsou:Volprechtova a Fukova.Ty mě ***** ze vseho nejvic.Nejlepsi ja Haas.Na prijimackach letos v dubnu jsem skoncil 15.,takze docela v pohode.Vy,co si myslite,ze je na ***** pristup kantoru,tak jste blby.Jedinej,kdo je uzasne vypatlanej,je Valek.muj bracha ho ma na fyziku a ten kokos dava za jednu chybu 3-.
E.3. 11. 2009 20.02
Ahoj, chodím do druháku a celkově mě tato škola dost překvapila.Mile.Profesoři jsou celkem vstřícní,prostředí školy se mi líbí a súpolužáci?jako na každé jiné škole...ale jinak fajn lidi.Četeb je tu vážně hodně,poslední dobou to vychází 2 na měsíc.Jediný co mi ani jeden rok nevyhovovalo je prof. na fyziku a systém omluvenek.Přijde mi to dost přehnaný poslední dobou...Školu bych určitě doporučovala a jsem ráda,že jsem sem nakonec šla.
Anonym19. 10. 2009 14.26
nic moc
Anonym18. 10. 2009 15.41
Ahojky, chtěla bych si podat přihlášku na tuhle školu ale z vašich komentářů soudim, že to moc dobrá škola asi neni co? Tak jak to teda je? :-D
zdenk (e-mail)14. 9. 2009 23.35
Super škola. Kdo maže, ten jede. Nejlepší...
Adriana (e-mail)29. 8. 2009 16.47
Ahojky...Přestěhovala jsme se do Prahy a hledám nějaké gymnázium na dobré úrovni,které mě připraví kvalitně k amturitě a na přijímací zkoušky na VŠ.Moc bych Vás proto chtěla poprosit,zda byste mě někdo nemohl informovat jak je na tom Vaše škola s kavlitnou výuky a zda je tady možnost mít jazykovou kombinaci aj-šj.Prosím ozvěte se mi...Mé icq je 456993690 Mějte se krásně a v novém šk.roce hodně štěstí!!!
...28. 8. 2009 19.49
Dostla jsem se na tuhle školu a budu mít za třídní Jírovskou tak jsem se chtěla zeptat jaká je?
ja26. 8. 2009 17.15
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pomoooooooooooooooc
Anonym25. 8. 2009 11.20
No,nezávidim vám že ste dostali botkovou..ta má nosánek hodně,hodně vysoko.ta vás dokáže třeba ponížit před celou třídou..no,nezbývá vám nic než si zvyknout:-D
...21. 8. 2009 19.29
Asi tak no:D protoze je to taky moje budouci tridni...a nevim jestli 4 roky bych to vydrzela!
ja20. 8. 2009 13.39
no bezva, a ja ji mam mit za tridni.....doufam, ze se ti neda verit :D
Anonym20. 8. 2009 12.17
Arogantni, neprijemna, pretvarujici se, namyslena, asi nejhorsi profesorka na GPJP.
ja19. 8. 2009 18.24
ahoj, nevite jaka je pi.prof. k.botkova?
Anonym6. 8. 2009 16.59
Čau lidi, nastupuju do Primy B na osmiletým studiu. Kdo tam jde taky, ať mi napíše mi na ICQ:383222927... Díky a zatim...
proste ja5. 8. 2009 14.38
jo, promin ja psala prima, ale myslela jsem tim 1.B na ctyrletym :) takze diky!
...28. 7. 2009 20.01
jo promin...ja myslela, ze myslis prvaky na ctyrletym...primu nevim
...28. 7. 2009 20.00
Ahoj, heled na schuzce rikali, ze pro B bude tridni Kamila Botkova
proste ja13. 7. 2009 22.47
ahoj, nevite kdo bude mit primu B?....pry je to nejaka ucitelka na př a ch...diky
Anonym2. 6. 2009 21.02
Co vim ja, tak predevsim ty omluvenky jen vadily ulejvacum. A co si vubec myslis?jako ze si budes chybet kdy se ti zachce a skola ti to bude zrat? spis se mi zda ze si nezvladla maturitu a za to to chces skole poradne opeprit.
Anonym2. 6. 2009 16.57
Souhlasím, že tahle škola stojí dost za prd. Přístup profesorů není příliš profesionální. Obsahově to taky za moc nestojí. Ale vztah profesor-student je čistě individuální. A abych reagovala na komentář, že ulejvákům tento systém nevyhovuje, tak upravdu nesouhlasím. Nejsem ulejvák a nezatahuju ani nic podobnýho a přesto mi tento systém omluvenek také vadil.
Anonym2. 6. 2009 16.57
Souhlasím, že tahle škola stojí dost za prd. Přístup profesorů není příliš profesionální. Obsahově to taky za moc nestojí. Ale vztah profesor-student je čistě individuální. A abych reagovala na komentář, že ulejvákům tento systém nevyhovuje, tak upravdu nesouhlasím. Nejsem ulejvák a nezatahuju ani nic podobnýho a přesto mi tento systém omluvenek také vadil.
Anonym2. 6. 2009 15.33
(To byla reakce na komentář z 20.5.)
Anonym2. 6. 2009 15.29
Ulejvákům jo? Když o tom nic nevíš, tak to laskavě nekomentuj. Píšu to tu proto, že někdo z budoucích prváků teď dostane právě tu třídní, co jsem měla já, a to opravdu nikomu nepřeju! Není zcela obvyklé, když nejlepší studenti mají dvojky či trojky z chování.
Anonym2. 6. 2009 15.27
Souhlasím, že tahle škola stojí dost za prd. Přístup profesorů není příliš profesionální. Obsahově to taky za moc nestojí. Ale vztah profesor-student je čistě individuální. A abych reagovala na komentář, že ulejvákům tento systém nevyhovuje, tak upravdu nesouhlasím. Nejsem ulejvák a nezatahuju ani nic podobnýho a přesto mi tento systém omluvenek také vadil.
Anonym28. 5. 2009 17.46
GPJP? parádní škola pro ty co si chtěj střední vážně užít a neležet celý dny v učebnicích ale zároveň se i dost naučíte! doporučuju!
Anonym20. 5. 2009 18.02
Chapu,ze ulejvakum to vadi.
Anonym19. 5. 2009 19.16
Tuhle školu jsem vystudovala a rozhodně bych na ní znovu nešla! Výuka není příliš kvalitní a obzvlášť systém, že i když je vám 18, musíte nosit omluvenky od rodičů a lékařů, nás vytáčel!
Nelíbí!15. 5. 2009 22.27
Tak tohle je hnus největší tahle škola...bohužel palec dolů :(
Shary12. 5. 2009 15.28
Ahoj lidi..tak sem se taky dostala na GPJP..a nevim jestli tam mam jit. Když tu vidim že někteří říkaj jaká je to horzná škola tak se mi tam moc nechce. Ale když sem se tam byla podívat tak mi ta škola nepřišla zas tak hrozná. Napište sem prosím někdo kdo tam chodíte. jak to v té škole chodí a jestli je dobrá..díky
Anonym27. 4. 2009 13.58
GPJP opravdu není dobrá škola, zeptej se někoho z vyššího ročníku a uvidíš co se všechno dozvíš...
Tak tohle opravdu ne...26. 4. 2009 21.02
Mohu Te ujistit, ze tohle opravdu nechci. Pokud se Vam ta skola libi, tak tam bezte. byl to jen muj nazor a rada. omlouvam se za diakritiku, pisi z mobilu.
Anonym25. 4. 2009 17.58
Spíš to vypadá,že ty jsi pod čarou,když takhle přesvědčuješ lidi,ať raději volí obchodku a gympl pustí.Ty pak po uvolněném místu hned skočíš....
Tak tohle opravdu ne...25. 4. 2009 16.06
Na tuto školu jsem přijat, ale v žádném případě se nechystám na toto gymnázium nastoupit. Přihlášku jsem si sem dal, jako záchrannou, že půjdu bez zkoušek. Lidí se tam přihlásilo tolik, že sem dělat zkoušky musel a i tak udělal. Ale jakmile jsem poznal, na jaké úrovi tam jsou zdejší profesoři. No.... Samé staré existence, kteří brání mladým učitelou prosadi se. Lidi, kteří mají být dývno v důchodu. No prostě hrůza. Škola = stará, rozhodně nepříliš čistá a páchnoucí. Rozhodnutí je jen na Vás. Kdybych se měl však rozhodovat mezi zouto školou a obchodkou, volím obchodku :))
drak25. 4. 2009 12.26
hnus hnus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym24. 4. 2009 19.49
Přijata! Přijata! Přijata!^^
Honza (e-mail)6. 4. 2009 19.36
Zdravim, na týhle škole jsem necelej rok a myslim si, že se učení dá v pohodě zvládnout když na to člověk úplně nekašle. Co se kolektivu týče, tak to podle mě není zas tak valný, ale asi spíš záleží na ročníku. Jinak se mi tady celkem líbí...:)
...5. 4. 2009 19.42
a nevite, jestli v predchozich letech se kalkulacky pouzivat smely?
Anonym2. 4. 2009 20.09
Na průměr nepůjde nikdo,nově na stránkách školy píšou,že všichni uchazeči budou dělat přijímací zkoušky.
Prague2. 4. 2009 19.46
Mimochodem...NEJSOU POVOLENÉ KALKULAČKY
Prague (e-mail)2. 4. 2009 19.46
Jste pěkný mr*ky co jdete na průměr to vám teda řeknu!!!!!!
...16. 3. 2009 15.11
ahoj nevite teda nahodou jestli jsou povolene kalkulacky?diky...
Verčaa10. 3. 2009 19.18
Ahoj dneska sem tam byla dát přihlášku,taky půjdu na průměr,tak snad to vyjde, protože se prej zatim zaplnila asi jenom max 1třída lidí co jdou na průměr:))
katíík (e-mail)2. 3. 2009 15.08
čau lidi, chtěla jsem se zeptat jekej je u vás poměr kluků a holek...?? asi je víc holek co..?? a ještě..chci jít na tuhle školu,ale někteří lidi mi to rozmlouvaj.. tak mě přesvědčte at sem du.. :-) dík
ančulajda1. 3. 2009 12.50
Ahoj, no mam prumer 1,06...tak snad se nebude hlasit vic jak 90 lidi s dobrym prumerem...jinak budou delat prijamcky vsichni.
...28. 2. 2009 22.31
ahoj. jakej mas prumer?
Ančulajda28. 2. 2009 18.56
tak jo...podala jsem prihlasku na Patocku...doufam, ze toho nebudu litovat, protoze tu vidim opravdu rozdilne nazory v nekterych pripadech. Chodi sem do prvaku moje kamaradka a dala jsem na ni:)tesim se tam a snad me vezmou na prumer aby to bylo vse bez stresiku:)....tak se mejte a budu se teba tesit pristi rok:)
...27. 2. 2009 19.46
proc?
Anonym27. 2. 2009 14.22
Si děláš prdel ne?
...27. 2. 2009 12.27
ahoj, chtela bych se zeptat, jestli se pri prijimackach muzou pouzivat kalkulacky.
prvanda28. 1. 2009 23.10
no ja jsme tady zatim prvnim rokem a musim rict ze jsem tu spokojena. prijimacky jsou uplne lehky, a studium se da zvladnout,ale clovek si zas nemuze rikat, ze nic nedela, nebo se nic neuci. nekdy trochu nestiham cetby, ale jinak se staci trochu snazit a pred pisemkou na to doma mrknout. profesori jsou vetsinou vazne moc fajn a kazdej ma neco do sebe, i kdyz samozrejme jsou veci, ktery mi na nich celkem dost stvou, ale nemuzu byt spokojena se vsim,ze. jazyky bych hodnotila hodne pozitivne(delam ajinu a fj), i kdyz je asi fakt, ze jsem mela stesti na dobry profesrky. kolektiv je, jak uz bylo receno urcite zase o stesti. my mame v pohode tridu a nikdo mi nevadi, ale jako kolektiv si nemyslim ze by to bylo naky slavny,ale az tak mi to nevadi. jinak jsem fakt rada ze jsem sem sla, takze to muzu vsem vrele doporucit. asi hlavne tem, co radi ctou, ale i matika a fyzika jsou tady na vysoky urovni:-)preju hodne sil k prijimackam
Monča (e-mail)21. 1. 2009 22.27
ano....jako většina z vás,co tu diskutujou chodím na Patočku.V primě to bylo celkem lehké a přijímačky upřímě řečeno primitivní..no podle toho jestli vám sednou SCIO nebo obyč testy..ale zvládla jsem to :)...teď jsem v sekundě a bohužel dvě třetiny profesorského sboru odešlo....dostali jsme tedy nové a trvalo nám půl roku,než jsme si na ně zvykli...Bohužel..přemýšlím,že bych odešla,protože na GPJP svoje šance nevidím..je to spíše typicky průměrná škola..co se týče výuky jazyků je jedna skupina o 20 stránek napřed než ta druhá..a jsou tu poměrně ´´tupý´´ (myslím při pohledu na jejich znalostech)studenti..což o sobě říct můžu :) ..takže,jak se rozhodnete,to je jen a jen na vás..vlastně nezáleží na tom,jestli jsou přijímačky lehké nebo ne...můžete toho totiž litovat..jinak kolektiv je super a bez dobrého kolektivu..by vám vlastně nic nešlo...a to je taky vlastně to jedniné,co mě tu drží xD
Anonym9. 12. 2008 0.09
GPJP je nejlepsiii!!! Primacky tezky ani nejsou... je to tady ale zamereni celkem na filozofii... ty cetby je tady celkem hodne,ale da se to zvladnout! Profesori?! SUper! (az na vyjimky,samorejme) Takze jestli nekdo uvazuje o nasi skole?! TAk urcite se sem prihlaste!!! :D
verčča29. 11. 2008 18.18
ahoj, chci se jen zeptat kdy že jsou přesně den otevřených dvěří,Jsem se na to koukala a našla jsem ruzné datumy.dík za odpověd
...27. 11. 2008 21.30
to jsem rada, ze to vim:)....a co jini ucitele jsou dobri?jo a na co jsou teda prosim zamerene ty prijmacky
Anonym19. 11. 2008 21.29
Bróža je náš bůh....
hanuš10. 9. 2008 15.35
no já si myslim,že gpjp moc dobrá škola neni,navštěvuju jí už třetí rok...no a co se brožíka týče,tak ten je třída:)
...7. 9. 2008 15.03
ahoj, premyslim o teto skole.....chtela bych se zeptat, jestli jsou prjmacky tezke a na co jsou zamerene...dekuju moc
blboun z prváku3. 7. 2008 16.32
Čusan chtěl bych se zeptat starších studentů na pana profesora Brože. Co si o něm kdo myslí??? díkkk
Anonym3. 7. 2008 16.28
Ahoj na Patočku chodim přesně rok. Myslim, že je to moc fajn škola. Nevim jak to funguje na jiných středních, takže to nemůžu moc dobře posoudit. Učitelé se k nám chovali velmi dobře. Myslim, že jsme si to ani nezasloužili. A kolektiv je uplně neeeeejlepšííííííí!!! V každý třídě je to asi jinak ale u nás je kolektiv fakt nenahraditelnej!! Teď jsme přijeli z chorvatska, kde jsme se seznámili ještě s lidma z vyšších ročníků. Všichni jsou taky moc fajn, takže pojdte k nám na školu. Jo a přímačky jsou fakt strašně lehký!
radšiANONYM22. 5. 2008 19.42
rozrazovaci testy sou pisemny.... a stejne sou naprd- pak budete ve dvou skupinach naprosto stejny urovne a naucite se kulovy... teda pokud budete mit smulu jako ja a mych 29 spoluzaku....
velmi pilný študentík15. 2. 2008 15.09
chodim na patočku do druháku a mám z něj poněkud smíšené pocity....kolektiv hodnotit nebudu, to je třída od třídy různé, i když teda upevnění vztahů přispívá vynikající seznamovák...jinak je vo týdle škole škole známo, že je zaměřená humenitně, a dle toho to vypadá...k učitelům...paní zástupkyni jsem ještě neměla tu čest poznat, ale slyšela jsem samou chválu, tak snad za rok...ny fyziku mám Nushartovou, pravda, sympatická moc není, ale ke mě se vždycky chovala spravedlivě, a když člověk aspoň trochu poslouchá při hodině, jakž takž to pochopí(upozorňuju, že doma jsem ještě neotevřela ani jednu učebnici). No, Bróža-náš Bůh...ale příští rok se vrátí. Hodiny Zsv a dějepisu neměli chybu, člověk sice musel poslouchat, ale jinak to ani nešlo...na výklady o Freudovi asi nikdy nezapomenu-slabší povahy červenaly. Šístek má vše nabiflované ze školy, člověk řekne vlastní názor a von se nechytá...Pantoflíček je svým způsobem nezapomenutelný, ale dlouho ho poslouchat nende-a to mám přitom dějepis ráda. Bróža byl náš třídní, místo něj máme letos Martínkovou. Učí aj..nepochybuji, že ty, co mají zájem o aj, naučí. Lae hrozně moc hodnotí snyhu, víc než znalosti-což je u mě poněkud problém. Usmívá se sic neustále americkým úsměvem, ale je studená a nelidsky bezchybná. Otčenášková-poněkud člověka děsí. Nepochybuji, že je svým způsobem hodná, ale mě osobně moc nesedla, nehledě na to, že se neustále snaží vychovávat. Dvořáková-je možná hodná, ale neumí učit, je poněkud zákeřná k neoblíbeným (udělá všechno pro to, aby mohla potopit), není ji slyšet, a když už jo, neumí ani pádovat...bez komentáře...Muellerová-takhle-literaturu neumím a jsem dyslektik, ale když včas stáhnete četby(1 A4 velikostí 18 TNR, nezkutečný žvásty-za 1), máte bez problémů 1 na vysvědčení-při zkoušení, když mluvíte rychle,neposlouchá a přikyvuje..to je esi tak vše...
Lia14. 1. 2008 23.15
Caute,nejvic uvažuju že bych šla na tuhle školu.Jak tady čtu,Angličtina nic moc.Jsem hoooodne na Agnličtinu hakliva.miluju ji totiž:D Tak jestli je to teda na nic,mate to rzdeleny do skupin,kolik jich je v kazdy skupine?A profesori jsou asi češi...? Dekujuu:D
Anonym9. 12. 2007 21.03
fakt nejhorší škola, profesoři sou uplný dementi! nic se tu nenaučíš, všeobecnej rozhled už v dnešní době nemá smysl. nevíš kam po základce? sem fakt ne, protože pak taky nebudeš vědět kam!
Anonym29. 11. 2007 18.39
Ahoj, chodim na gpjp a rozhodne musim souhlasit s poslednim nazorem, co tady stoji. Vyuka jazyku je strasne moc ovlivnena tim, koho mas za profesora. Martinkova je uplne nejlepsi. Nauci te fakt mluvit a jeji hodiny te bavi. Co se tyce pani Rydlove, tak sice vyzaduje od studentu docela dost vysoke naroky,ale da se to zvladnout. V prvnich dvou rocnicich se s ni clovek moc nesetka a nepozna ji,ale jakmile chodi na seminar, tak poznas, jaka je a co od tebe vyzaduje. Je to jedna z mala osobnosti, ke kterym muzes na nasi skole vzhlizet...
fazolka (e-mail)5. 11. 2007 9.35
to studentka gpjp: Ta uroven jazyku je 100%ovlivnena tim kdo uci,protoze na nemcinu jsem mela Bendovou a bylo to v poradku a na druhous tranu MArtinkovou jsem mela az v poslednim rocniku a asi kdyby byla driv bylo to uplne o necem jinem.A s pani Rydlovou...vsak zmenis nazor.Vetsina lidi o ni ze zacatku mluvila jako ty...fakt temer vsichni co prisli do druhaku...v tom tretaku ti tak nejak dojde jak to je.A rozhodne si nemyslim, ze nema rada prvaky.To v zadnem pripade.Ona ma jen svuj styl jak chce lidi donutit,aby se zamysleli nad tim co delaji.Kdyz ke vsemu budes pristupovat zodpovedne tak hned uvidis jak se zmeni jeji pristup k tobe.
studentka gpjp4. 11. 2007 14.38
Řekla bych, že naše škola je docela fajn. Chodím tam ráda, ale to asi hlavně proto, že máme super kolektiv. Hodiny jsou povětšinou uvolněné a učitelé s námi i vtipkují(zejména profesor Jelen;))...Nushartovou člověk musí brát s nadhledem. Je pravda, že dělá sviňárny , je přísná, někdy dost nepříjemná a neumí vysvětlovat látku. Ale ona nám jenom vrací zpět naše chování. Pokud uvidí snahu a ukázněnost, tak je potom vidět i snaha z její. Naše třída v prváku z fyziky propadala(kdo měl čtyřku,tak se radoval),ale to proto, že jsme jí pořád srali a ona nám to pak oplácela (neohlášený testy,sbírání testů po 10 minutách,nevysvětlení otázek v testu ad.)..teď se už ve druháku snažíme poslouchat a rázem se náš třídní průměr zvedl o dva stupně..:)...paní zástupkyni zatím na nic nemáme a musím říct,že po tom ani moc netoužím.možná je milá,jak tady někdo říkal,ale na mě rozhodně takovým dojmem nepůsobí!nesnáší prváky,cokoli člověk udělá,tak je špatně ,řeší úplný kraviny a ze všeho dělá hroznej problém a tragédii..navíc je opravdu nepříjemná!..pan profesor pantoflíček opravdu nic nenaučí,to můžu potvrdit..sice je vidět,že opravdu umí,ale jeho výuka probíhá formou semináře a je mu jedno,jestli člověk poslouchá nebo si čte noviny,či svačí..:D.....prostě mluví mluví a pak nám dá test...ten probíhá tak,že si otevřete učebnici a vypíšete si z ní do testu odpovědi..pak vás čeká jednička jako vyšitá a pan profesor už neřeší, že je trochu divné,že odpovědi jsou v celé třídě naprosto stejné..k panu řediteli..sice jsem ho zatím na nic neměla,ale už jsem měla tu možnost párkrát se s ním "střetnout"...musím říct, že já s ním žádný problém nemám, vždy je na mě příjemný a hodný,ale to možná proto, že má slabost pro holky, zvláště pak blondýnky:D takže do třeťáku na fyziku se na něj docela těším;-P..musím souhlasit, že paní profesorka žalmanová je skvělá..někdy je sice přísná,ale za to velmi férová, hodná a milá. je schopná přistoupit ke kompromisům a pochopit člověka, pokud má například nějaký problém. Přijde mi jako kdyby byly její hodiny úplně dokonalý, jak to má prostě zorganizovaný. Biologie mě nikdy nebrala, ale teď uvažuju, že z ní budu dělat maturitu....jinak nemůžu souhlasit s tim, že je tady angličtina na špatný úrovni.My máme Martínkovou a ta je prostě naprosto nejlepší na aj. Vyučuje takovym tim americky stylem. To znamená, že jenom tak něco nebiflujem, ale její hodiny jsou zábavný a člověk se s ní naučí strašně moc.(hlavně teda konverzovat a to je asi to nejdůležitější). Strašně mě mrzí, že odešel Brož, protože jeho hodiny jsem měla ze všech asi nejradši.Výklad podával vždycky hrozně zajímavě. Ve třídě bylo skoro hrobový ticho, protože všichni hltali jeho slova. Místo něj teď máme zakrslýho naprostobezautoritního šístka, kterej je úplnej opak brože. Navíc zadal každýmu jenom jednu četbu na půl roku a to mi jako fakt moc nevyhovuje. Píšeme s nim jenom čtvrtletní práce, přestože jsme ho prosili o to, abychom psali i nějaký menší písemky..čtvrtletka totiž obsahovala nějakejch 20 otázek,přičemž každá byla na dlouhou odpověď.prostě nešlo odpovědět stručně,takže to skoro nikdo nestihl. No jinak já v těch četbách vidím spíš výhodu. Takhle si člověk může nasbírat dobrý známky. Díky četbám jsem měla v prváku ze zsv jedničku..jinak němčina nemá žádnou úroveň-s profesorkou kosovou celý hodiny děláme jenom cvičení z učebnice(i při konverzaci),takže mluvit neumíme vůbec...toť asi vše..
Anonym22. 10. 2007 21.18
Na této škole jsem zatím necelé dva měsíce, ale za tu dobu jsem už asi zjistil co škola od studenta očekává. Určitě samostatnou práci, utvoření si vlastního názoru apod...četby je tu fakt strašně moc, ale stihnout se to dá, knihy většinou nemají tolik stránek. Jinak co se učitelů týče musím souhlasit s názory spousta lidí přede mnou o paní prof. Nushartové, jejíž výuka je opravdu nepoutavá, alespoň pro ty lidi kteří se nechystají na matfyz. Zakomplexovaný pan ředitel asi opravdu je a studenty nemá příliš v lásce alespoň co se dá soudit z jeho chování. Úroveň jazyků je podle mě docela dobrá. No uvidíme ale uvidíme za pů roku :)
fazolka (e-mail)19. 10. 2007 10.03
Ja patrim mezi lidi, kteri uz maji toto gymnazium uspesne za sebou.Co se tyce ucitelskeho sboru tak musim jednoho jedince zde vyvest z omylu pani Rydlova nepatri mezi nejvice neoblibene prave naopak. Sice mozna lidem nahani hruzu a jeji naroky na studenty jsou vysoke, ale to vse kvuli tomu, ze kazdeho chce naucit zodpovednosti a spravnemu pristupu, ale jinak je moc hodna a pokud budete mit nejaky problem a pozadate ji o pomoc urcite vas neodmitne.Moje nejoblibenejsi byla pani profesorka Zalmanova.Myslim si, ze je nejlepsi vyucujici na cele skole. Jeji pristup k vyuce a ke studentum je skvely a z biologie je stal muj nejoblibenejsi predmet a na jeji hodiny jsem se vylozene tesila. Na druhou stranu me nevyhovovala vyuka samotneho pana reditele.Ten je vzorem toho jak nemit zadny vztah ke studentum ani k probirane latce a spouste lidem tim zpusobil hodne problemu.Kolikrat neprisel do hodiny a latku sme se museli naucit sami a to ve fyzice je ponekud slozitejsi.Dalsi je dejepis s panem Pantoflickem.Jeho vyklad je poutavy,ale jen pro fandy dejepisu nebo sprty.Ten kdo zajem nema se cele 4roky nebude nic ucit a pri testu bude jednoduse opisovat.A klidne z ucebnice na lavici.Takze ani tahaky si pripravovat nemusite.Potom me moc nevyhovovala vyuka jazyku.Osobne jsem prisla ze zakladni skoly kde jsem se ucila nemecky. A byla jsem zarazena do tridy kde meli byt anlictinari zacatecnici.Realita byla jina.-Zacatecnici sme byli ve tride pouze dva.A vyucujici zacal rovnou druhym dilem ucebnice a zacatecnikum rekl ucte se sami doma. Prvni rocnik si me pani profesorka nevsimala.Obcas me vysvetlila proc je nekde to a to.A tim to skoncilo.NA konci roku jsem dostala dobrou znamku za snahu.Problem nastala ve druhem rocniku kdy uz nejaky vykon chtela...proste za cele ctyri roky jsem sve spoluzaky nedohnala i presto, ze jsem mela doucovani,ale chybeli me zazite zaklady a to se potom tezko stavi neco dalsiho.Co se tyka ZSV. Precist toho musite opravdu hodne,ale da se to zvladnout.Skoda, ze udajne odesel pan Broz protoze ten ucit umel.Pan David me totiz vyhovoval mene.Za zminku stoji i pani profesorka Ulmanova.Po prvnich hodinach jsem si rikala ta je tak protivna,ale za cas ji prijdete na chut.Sice chce musite umet,ale je hodna a da se s ni mluvit jen si musite zvyknout na jeji styl.I presto, ze jsem se tesila az z teto skoly odejdu tak se mi ted styska a rada vzpominam-
studentka15. 10. 2007 19.07
Tahle škola je fakt náročná co se četeb týče - a to jsem na ní měsíc :D zatim se to celkem dá vydržet..jsem zvedavá jak to bude dál..taky se tu dost hlídaj pozdní příchody..uz jeden mám..:D jinak jsou tu ceklem v pohode učitelé..my bohuzel schytaly Nushartovou na matiku i fyziku, ale zatim jakžtakž žijem..jako je tu výbornej kolektiv a fakt si nemuzu stězovat..jenom tech četeb je tolik ze nestiham vlastni.. jo! a to nejdůležitejší - připadá mi ze tahle škola ke desne zmatečná...na začátku, kdyz byl jeste provizorní rozvrh nám obcas učitelé nepřišli na hodinu a další se tam srazili tři..a taky dali asi 13 lidem místo španělštiny němčinu..což docela nastve a jenom nabídli spanelstinu jako volitelnou..ale kdo chce delat jeste další jazyk navíc ze? to me dost nastvalo protoze nemcinu fakt nemám ráda..a za tohle muze reditel a učitelé který mu nedali to jakej jazyk chceme...proste bordel..jiank fajn skola no :D
Alča (e-mail)15. 6. 2007 20.19
Ahoj všichni!!! letos mě na váš gympl vzali bez přijímaček, jsem šťastná jak blecha, ale zároveň se bojim že hned poletim :-)) ale co vám to tady vůbec cpu, co.... chci se jen zeptat jestli čistou náhodou tu není někdo, koho taky vzali, čili můj budoucí spolužák (čka)- nebo někdo kdo na Patočkovi studuje a moh by se mnou třeba trochu pokecat..... ale nedělám si zbytečný nadějě.. tak se mějte lidi, čus!!!
... (e-mail)21. 5. 2007 11.41
Na gpjp chodím jeden rok a moc se mi tu líbí. Je tu teda dost četeb a jsou dost hlídaný podvody, ale když je člověk šikovnej, tak jde všechno ;-) Z učitelů mi asi určitě nejvíc vadí Nushartová, fakt jí nemám rád, dělá i podrazy, když si na někoho zasedne (5 za ignoraci atd..).Ale myslím si, že když se člověk snaží a ona si toho všimne, tak to jde. Ostatní učitelé jsou buď normální nebo ještě lepší. Další na koho si dávat pozor je paní zástupkyně, zřejmě nejneoblíbenější osoba na téhle škole. Já na francouzštinu nechodím, ale co jsem slyšel od ostatních, tak nic moc a je jen pro polovinu jedné třídy, takže je těžké se na ní dostat. Výku aj je na nic, moc toho nenaučí a škola počítá s tím, že jste ji měli už na základce.Takže jestli někdo z těch co se sem hlásí měl na základce jen němčinu, tak by měl chodit na doučko, nebo se sem nehlásit..Jinak kolektiv atd je super, komunikujou všichni mezi sebou, prváci se nešikanují ani nic takového..Přijímačky byli jednoduché poměrně, čeština byla tak na dvacet minut a matika byla podobná jako v těch papírech co se prodávaj na gpjp. Je to super škola a jsem rád že jsem si jí vybral
Eva Suchardová (e-mail)15. 2. 2007 16.40
Ahoj lidičky i já mám jeden dotaz - španělština. Jak je to u vás se španělštinou? Jo a taky jaký ste vy? Bylo tu dost o škole, učitelích, ale nebylo tu moc o kolektivu. Je u vás komunikace i mezi ročníkama nebo se třída s nikým jiným nebaví? Co třeba posměch prvákům? Chci k vám jít, ale jen když máte ok španlštinu. Kdyby se chtěl někdo ozvat, třeb akdo se taky hlásí nebo i kdo už chodí, budu ráda. Školu už trochu znám chodila jsem tam na první stupeň ZŠ a letos na tancování RnB ve středu... Mějte se Eva (732480562)
Anička31. 1. 2007 13.59
ahoj lidi,chtěla bych se vás na něco zeptát.Já uvažuji docela hodně o tomto gymnáziu,nebo o Štěpánské a všude slyším samé chvály na učitele atd... ale mě by spíš zajímalo vše kolem zkoušek.Jestli jsou zde tipové příklady z MA a jaká byla Čj.díky za vaše odpovědi
die Studentin1. 12. 2006 19.57
takže je to tu ok, až na jistou profesorku fyziky... Nushartovou,která je fakt příšerná, ale jinak se tu dá všechno přežít :)
zlatííííško17. 11. 2006 17.28
Takže tenhle gymplíček je celkem f poho... Sice je pravda, že je tu hodně četeb, slohove,atd... ale profesoři jsou v pohodě. Všechni se daj nějak zkousnout i Nushartová se dá přežít... ta ale neni zlá, jak by si wšichni mohli myslet, ona je jenom posedlá fyzikou a matikou, prostě nadšenec. Nebo například prof. Dvořáková, ta je střašně hodná a ochotná. Je pravda, že trochu kuňká a neumí si zjednat pořádek, ale když ji budete vnímat, tak jí budete rozumnět a skvěle vás látku naučí. Kdyby to někoho zajímalo, tak sedim v předposlední lavici a rozumím jí dobře! Stručně řečeno: je to tu pohoda a navíc skvělá úroveň výuky (teď myslím všeho).
Anonym9. 5. 2006 15.21
:o) Tak o škole na kterou chodím jsem se tady toho moc nedočetla, tak to napravím :c) kdosi přede mnou sem psal, že na školních akcích musíte být hodní a vzorní- tak s tím si dovolím nesouhlasit, před pár dny jsem se vrátila z výletu do Berlína- a tam se děli věci, které by asi jen tak na některých školách neprošli- záleží na tom, kdo s vámi jede :-) jinak naše škola opravdu nabizí hodně akcích- seznamovací kurzy, kažforočně Chorvatsko, druhý ročníky jezdní na výměnný pobyty v Německu, třeťák- Anglie, výlety a růůzné :o) Jinak, k profesorům a učení: co já vím, tak nejvíce stížností padá na prof. Nushartovou, ale tu já naštěstí :o) na nic nemám, ale naproti tomu prof. Ullmanová ( na kterou je tady někde stížnost) mi tak hrozná nepřipadá- sice vyžaduje určitou dosciplínu, ale¨to férová ženská a je vtipná- jen se někdy nesmí brát tak vážně :o) další je prof. Otčenášková, která učí němčinu- jestli budete mít ji, tak máte aspoň jistotu , že se tento jazyk opravdu naučíte, což se nedá říct o Angličtině, kde se můžete v klidu prospat :-) prof. Brož- hodně,hodně,hodně četeb- ale dá se to zvládnout :-) a nejlepší na škole je bezesporu prof. Jelen na zeměpis- jeho jsou opravdu úžasný a nemaj chbu, dokáže zaujmout, je vtipnej. ale přitom naučí. ¨já jsem se na tuhle školu dostala až v druhém kole a můžu říct že jsem doopravdy hodně ráda. Jsem spokojená- super kolektiv( hlavně žádný šprti ani barbíny- jo a pro holky-hezký kluci :o) )no, prostě si nemůžu stěžovat :-)
studentka24. 4. 2006 18.14
Musím připustit, že pan řiditel je opravdu "zvláštní". Pokud sem chcete jít, počítejte s tím, že na veškerých školních akcích musíte být vzorní...Je fajn, ze tu nejsou šprti, ale lidi, co mají něco v hlavě. Stížnosti jsou na prof. Dvořákovou(Matika). Je hodná, ale kuňká a neumí si sjednat pořádek, takže se nic nenaučíme. Pozor na Ulmanovou (Fyzika, Matika), jednou se podíváte z okna a deset minut nadává. A nakonec jedna z nejdůležitějších postaviček je profesor Brož. Učí ZSV a budute muset číst spousty filosofických knížek. Jsou sem sice lehké zkoušky, ale těžší je udržet se tu. Bez těch četeb neprojdete ať jste sebelepší...takže jestli nejste schopni aspoň na stránku okomentovat knihu, i přesto, že Vám nic neříká, radši běžte na jiný gympl. Pokud jste schopni zapřemýšlet, pojďte k nám a uvidíte, že pro Váš názor je tu vždycky místo.
Anonym22. 3. 2006 18.00
skola celkove neni az zas tak hrozna, ale uroven anglictiny mi nepripada moc dobra. nemcina je docela fajn. Myslim si, ze je tu kvalitni matika, ale fyzika je priserna, zvlast s Nushartovou, ktera celou hodinu pise nejaky vzorecky a pak nam da za mesic test a divi se, ze pulka tridy ma petky. Jinak je to skola, ktera cloveku da hodne do zivota a ma potom dobry rozhled. nemuzu si stezovat
Anonym22. 2. 2006 19.13
Naše škola: nedá se šíct, že je to šílenej ústav a ani to, že by byla úžasná. Prostě všechno na škole má své plusy a mínusy. Vedení školy hodně klade důraz na vzorné chování. Ano, řeknete si, to dělá každá škola, ale s tímto přístupem se asi jen tak nesetkáte. Jinak profesoři asi jako na každé jiné škole:dobří i horší. Samozřejmě neznám celý učitelský sbor a ani vám ho tu nebudu jmenovat, ale podle mého názoru taky hodně záleží na vašem přístupu k onomu předmětu. Mně osobně by nepomohl sebe lepší profesor na matiku nebo fyziku, prostě tyto předměty budu vždy nenávidět a vůbec nezáleží na tom, kdo je vyučuje. Jinak jak už je řečeno v ostatních názorech, je zde hodně povinné četby. Někdy vám nesedne, ale někdy si zas přečtete něco hodně zajímavého, ale každopádně budete mít perfektní rozhled, už teď to začínám pociťovat(a to jsem ještě nedostudovala GPJP) Výběr je samozřejmě na vás. Tak držim palce!!:)
Anonym14. 11. 2005 16.08
Že by byla kvalitní výuka jazyků bych si nedovolil tak tvrdit. Třeba NJ je v poho, ale na AJ děláme pořád jenom historii a pěkně mě to už všechno sere. Nebo ty četby z každýho druhýho předmětu, co 14 dní, musí bejt nová četba, když to vyprůměruju. Lidi!!!!Pokud nechcete dělat filosofii nebo se nechcete srát s četbama a pod., nelezte sem!!!!
Žačka GPJP29. 1. 2005 10.10
naše školička je poměrně mladá, letos oslaví své jedenácté narozeniny. Zřejmě není ani příliš známa, ale myslim si, že jednou se o ní skutečně bude mluvit. Je na ni poměrně dost povinné četby, obzvláš%t co se spoleečenských věd týče. Někdy se budee divit, co to čtete. Na společenské vědy je tak jedna četba na měsíc a plus z ní udělat rozbor. Četby na anglinu jsou 3 na šk. rok a na němčinu též, přičemž od druháku by se měli psát už v onom jazyce. Z češtiny dostáváme příležitnostně. Řekla bych, žeproslavená na naší škole je paní profesorka Nushartová. Učí matematiku a fyziku. Já ji osobně znám pouze z hodin matematiky. Má svůj určený systém. Vlastní zasedací pořádek a přesné rozdělení do skupin. Obvykle jede přesně podle učebnice a v hodině vás nenechá ani minutku vydechnout. Ze začátku se vám bude zdát dooost přísná, ale to dooost se časem rozplyne a zůstane pouze přísná. Řekla bych, že má poměrně autoritu. Co se pana ředitele týče, má takovej svůj humor a když zrovna na to nemáte náladu, tak vám řeknu, že to neni nic příjemného. Učí fyziku, občas se před tabulí střídáme, jak ovce na porážce. Je to ale naší blbostí a leností. Kybychom se něco naučili, přihlásili se, tal pan ředitel nás vyzkouší z toho, z čeho si řeknem. Jo a jede s každým prvákem na lyžák, hlavně běžkovat. Pan ředitel je holt pan ředitel, ale školu řídí paní profesorka Rýdlová. Líbí se mi její lidský přístup k žákům a k jejich problémům ohledně chování či prospěchu. A ve škole má opravdu obrovskou autoritu. A nemá ráda kuřáky, vlastně naše škola je proti kouření. Kdybych se tu takhle měla rozepisovat o každém profesoru, kterého ze školy znám, tak tu budu dlouho. Snad ještě bych neměla zapomenout na pani profesorku Žalmanovo. učí biologii, není už nejmladší, ale je správná. Má svá pravidla a její vyuku mám fakt ráda. na tačátku prvku je suprovej seznamovák, bez profesoru. Hlídali nás studenti vysoké školy a bylo to fakt super. Takže naše škola je malá, ale za to se tam za chvíli budete cítit jako doma, není to žádná ohromná škola a to se mi právě moc líbí.
Anonym22. 1. 2005 18.49
K naší škole můžu říct jen to že pokud někdo chce studovat filosofii, ať jde k nám. Na této škole je kladen velký důzar na vlastní názor a nemusí se tolik biflovat. Na druhou stranu je tu až přehnaně kladen důraz na informatiku (teď myslím množství látky) a velmi nepříjemná paní profesorka Nushartová na fyziku. Pokud vám nevadí zakomplexovaný ředitel(pokud vás bude učit tak stačí velký výstřih a na lyžáku mít věci vyskládané do komínku) tak pojďte k nám. Zkoušky nejsou tak těžké a výuka jazyků je kvalitní.

Informace o škole

Název:Gymnázium profesora Jana Patočky
Adresa:GPJP
Jindřišská 36
110 00 Praha 1
web:oficiální stránky
e-mail:info@gpjp.cz
tel:+420 224 239 061
den otev. dveří:15.12.2005 (17.00) a 26.1.2006 (17.00)

Hodnocení

počet hodnocení: 230
Ohodnoťte tuto školu! 

Vyřešené přijímací testy

Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.

Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd

e-matematika.cz

Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz

Zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.

Maturita

Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.

Stránky studentů a tříd

Pošlete nám odkazy (podpora@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.

Menu

TOPlist