Informace o přijímacích zkouškách na střední školy

Gymnázium Postupická

Zina (e-mail)10. 1. 2012 12.14
Je mozne abych prestoupila v pololeti?? Chtela jsem na Voderadsky gympl, ale slycham ze je vsude narvano ...., jsem ze soukrome skoly a tak jsme probirali veco o neco lehceji nez na statnich gymplech. Chtela bych se zeptat jak to u vas funguje. Dik
Anonym1. 1. 2012 18.10
Sueeé,jsi na omylu! Ty by ses na tuhle školu nedostala.Diky bohu!
adela13. 11. 2011 13.41
Mayo, na Postupickou nechoď ;)!
já :D (e-mail)12. 11. 2011 14.18
Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli se při příjmačkách hodně dívá na známky ze základky, nebo víc rozhodují ty testy? Bohužel mi to totiž tento rok ve škole nějak nevyšlo a zřejmě budu mít 1-2 trojky. Děkuju
Suee8. 11. 2011 18.19
hlavně jsi se naučil psát čárky ve větách, co ;)? prosím vás, na tuhle školu se dostane každý! lehké přijímačky a kdybyste je neudělali, tak podáte odvolání a jste tam. osobně z vlastních zkušeností tuto školu NEDOPORUČUJI!
Anonym9. 10. 2011 13.00
Jsem na vejšce a super,jsem vdečny co jsem se zde naučil.
A2. 10. 2011 15.47
Ahoj mám dotaz..Chtěla bych na tuhle školu,jsem v devítce,ale z osmičky mám v každym pololetí trojku z matiky..Dostanu se sem?Nejsem zrovna génius,ale tak průměrně inteligentní :)..Myslíte že se sem mám hlásit když se nechci furt šprtit a taky mít volnej čas?Jo a jaká je úroveň jazyků?Jsem spíš humanitní typ :)..Fakt moc díky za odpověď :)
Bařena18. 9. 2011 13.59
já osobně si myslím, že se na tuto školu dostane (skoro) každý a že je to spíše lehčí škola, ale chodí tam fajn lidi.
Anonym11. 9. 2011 19.07
vyborna skola
Honza5. 9. 2011 12.56
Podle komentářů to vypadá na jednoduchou školu. Ale naučí vůbec něco? Nebo jsou to jen odsezené čtyři sranda roky?
Anonym1. 9. 2011 16.12
Supeer gympl,příští rok maturuju!!!
anonym18. 5. 2011 11.55
na tuto školu..se dostane každý! příšerně lehké přijímací zkoušky!
Anonym1. 5. 2011 6.58
Od září bych měla jít na tento gympl. Jak je studium náročné? Dostanu se bez problémů na VŠ ? A co výuka jazyků, jakou má úroveň? Díky moc za radu.
Anonym6. 4. 2011 20.57
Super gympl,doporucuji.
:-)31. 1. 2011 15.00
čau,chtěla bych se zeptat jestli se dělají sportovní příjmačky do florbalový třídy i přesto ,když by mě vzali bez písemných příjímacích zkoušek...? prosím odpověd..:-))))
Miloš Kalina18. 6. 2010 20.25
Je tu ten hnusnej gey pipoumen Dan Titl????????slyšel jsem ze prej strka péro do vejfuků aut...je to pravda???
pepa uzdichcal (e-mail)28. 5. 2010 10.19
gympl je k hovnu
D.12. 5. 2010 19.02
Tahle škola je naprosto v pohodě, profesoři se snaží pomoci, vyznamenání máte hravě, poněvadž všichni profesoři hlásí testy dopředu...většinou tak týden a jen málo z nich pravidelně zkouší.
Daniel Titl (e-mail)23. 4. 2010 21.27
Ano jsem tu :D
Frantin (e-mail)19. 4. 2010 15.57
Chci upozornit na to, abyste si dali pořádný pozor na člověka, který se nejspíš vydává za spoustu lidí, ale ve skutečnosti jde jen o jednoho (zrzavý, lže o svém věku - jistě si jich vymýšlí více, mně trvdil 22 let, ale je mu 17), narozen v Nynburce, bydlí podle všeho v bytě na Chodově, střídá holky na diskotékách, mluví o tom, že chce vztah... ale ve skutečnosti lže, jako VŠ, kterou by tedy ve vymyšleném věku studoval si vymyslel ČVUT, ale ve skutečnosti by měl navštěvovat gymnázium (nejspíš Postupická). Dělá podle všeho bojové umění taekwon-do, působí velmi věrohodně, ale nakonec poznáte, že přece jen je spíše snílek (mluví o tom, co nemá, ale zaručeně stoprocentně ví, že to bude mít - že bude milionář se sídlem na Floridě apod.), opatrně tedy a mějte se na pozoru, je to lhář, podle všeho i krade (vyměňuje si pokémony, a vystupuje pod přezdívkou Laties, na jedné stránce si na něj stěžují, že neplatí za zboží). A víte jak se to říká - kdo lže, ten krade, a může i zabít...takže opatrnost je na místě
Potřebuju ihned!17. 4. 2010 14.14
Nemáte někdo přímací zkoušky na čtyřletý všeobecný studium z roku 2009??? potřeboval bych je! napiste někdo...
Marek Vašut7. 10. 2009 17.28
......... je tu Dan Titl?????
Marek Vašut7. 10. 2009 17.25
chtěl jsem jen podotknout že......................
Anonym (e-mail)5. 10. 2009 13.33
Pokud má někdo problémy s matematikou, ráda Vás doučím i připravím k maturitě i k přijímacím zkouškám na VŠ.
Barunka* (e-mail)28. 4. 2009 18.59
Nevite jake je procento prijeti na vysoké školy? Díky moc
Kuba24. 4. 2009 10.12
Ahoj,dělal jsem talentovky,a dostal jsem se,a ke škole bych chěl říct,co jsem dokzal vypozorovat,že učitelé,až na jednoho profesora jsou naprosto skvělí a velmi,velmi vstřícní...tot vše,v září podám report xD
Anonym9. 4. 2009 13.58
Vcelku minimální požadavky na přijetí, vcelku nenáročné studium, vcelku vybavená škola, vcelku mladí učitelé. Záleží na vás... Chcete na GYMNAZIUM?
Anonym9. 4. 2009 13.51
Vcelku minimální požadavky na přijetí, vcelku nenáročné studium, vcelku vybavená škola, vcelku mladí učitelé. Záleží na vás... Chcete na GYMNAZIUM?
Petra9. 2. 2009 8.15
Přijímačky na čtyřletý nebude dělat prvních 15 zájemců (řazeno podle průměru)
Man of War5. 12. 2008 15.52
Hlásim se a na DOD ředitel řikal, že se to bude rušit, takže budou všichni dělat testy. Gute Bericht je, že se bude dělat SCIO, takže to mají ti, co to maj jenom trochu srovnaný, hodně dobrý!!!
mmm20. 11. 2008 14.02
mam dotazek,nevíte jestli berou na tuhle školu bez zkoušek,když mám do průměru 1,2 ?
Dotaz (e-mail)31. 10. 2008 21.45
Tomast10@seznam.cz
OK28. 8. 2008 20.24
To Dotaz: a mas nejakej kontakt na sebe?
Dotaz22. 8. 2008 20.57
Premyslim o prestupu na jiny gympl,jsem student z Friedrich-Schiller-Gymnasium,a zajimalo by me jestli je tato skola v pohode,jaky jsou prumerny znamky na vyzu,a kolik hodin se musi priblizne clovek na vasi skole ucit??
Anonym31. 5. 2008 13.01
Myslim si ze tohle je vazne dobra skola :) pokud teda nechce mit narvanej mozek znalostma,da se to tady docela dobre solichat s minimem stravenym casem ve skole a nad ucenim take :) Myslim ze jestli tuhle skolu dodelam tak na ni budu vzpominat jeste hodne hodne dlouho. Samozrejme vsechny kurzy jsou naprosto uzasny a da se opravdu jet na hodne akci. Profesori jsou vesmes dobry,osobne napriklad kabiny telocviku naprosto zboznuju...Adolf je dobrej reditel. Myslim ze se hodne snazi,ale ted sme prej ve financni krizi. A nazaver se vyjadrim k efkum. Maj trosku jinak urceny priority a asi tam zadny mozci nebudou,ale urcite jsou mnohem praktictejsi a normalnejsi nez valna cast sestiletych. A pozor posledni dobou se zde vyskytuje problem s hoperama!
kuba (e-mail)10. 4. 2008 22.16
Ahoj myslím si že tento gympl je užasny - jsou tu supr učitele ale zase nadruhou stranu je škoda je ti nejlepší už odešli předměty tu ujdou všem kdo na tuhle školu chce jít tak mu doporučim že je ta nejlepší škola
Peťka19. 2. 2008 20.29
co já vim, sou tu dost dobrý florbalistky:D zase nás totiž porazily;-( takže kdo ho hraje nebo ho má rád..běžte sem;-) anebo na naší:D OA Heroldovy sady..hmm maličká reklama
Petra (e-mail)4. 2. 2008 14.12
Ahoj ,chtěla jsem se zeotat jestli když se přihlásím do třídy s výukou TV,tak tam je zaměření hlavn na florbal ? Nebo tak nějak všeobecně všecny sporty?Dík za odpověd zatím
Tigris11. 1. 2008 16.03
Pokud se hlásíš na všeobcný studium tak určitě. Je to suprová škola a jezdí se tam na suprový kurzy. Tam sice je trošku víc pohybu ale to jen tak jednou dvakrát do roka :) Jinak ve všeobecnym zaměření je to s tělákem jak na zákledce (1 hodina 2x týdně)
Anonym2. 1. 2008 19.17
Myslíte že stojí za to jít na tenhle gympl, i když nejsem moc na sport???
kajík15. 12. 2007 8.29
chodím na tuhle školu a dělala jsem přimačky z primy nejsou ani tak těžký akorát když se ti hlásí 250 lidí tak to neni lehký ale ta škola je nejvíc super hodně se sportuje a na jinou školu bych v životě nešla
tyna12. 11. 2007 20.17
nejdriv jedes na seznamovaci kurz pak na lyzak
priserka12. 11. 2007 20.15
kam se jezdi na vylety v prvaku??
Verča=)25. 10. 2007 20.41
4 anonym:Menouškovou mam na němčinu a jako je fakt děsná..sry jestli ji máš rád/a ale celá naše třída ji nesnáší..
Verča=)25. 10. 2007 20.38
na postupickou chodim ted druhym rokem a musim rict ze to tam je bezvadny..jezdi se hodne na vylety a sportuje se za skolu..hlavne sem mela stesti na tridu..to je myslim dost dulezity..ale znam tam hodne lidi a vetsina jich je super..
Anonym25. 6. 2007 13.05
ahoj,prosím kdo znáte prof. Menouškovou, chtěla bych se zeptat jaká je...napište někdo prosíím...
Anonym5. 6. 2007 19.08
Nechápu milý anonyme, kde si přišel k názoru, že máme vyříznutý jazyky... To že nejsme zdivočelý jako vy z efka neznamená, že nestojíme za nic...
AnonIm29. 5. 2007 17.28
Jednoznačně v efkách jsou nejlepsi lidi ze vsech,do sestiletych chodi predevsim existence kterym byl vyriznut jazyk zrejme,ale taky jsou vyjimky.
smíšek (e-mail)25. 5. 2007 13.00
no a jsou hodne tezky??
Andy23. 5. 2007 15.26
Já myslím, že přestupové zkoušky dělat musíš.
smíšek (e-mail)21. 5. 2007 19.22
zdarec! rada bych se zeptala,jestli musim delat prestupove zkoušky z nejmenovaneho gymplu sem(rada bych prestoupila po skonceni kvarty) - do prvaku, a jestli je pravda co rika tady petra
terimassek (e-mail)18. 2. 2007 9.07
ted sem v sekunde a vsem co se sem chteji dostat pres zkousky......sou lehky!!! vazne nemusite chodit na pripravky a podobne, staci si ztahnout z webu skoly zkousky z minulych let, udělat si je a nemate se ceho bat:)
Anonym11. 2. 2007 21.40
Myslím, že tato škola je instituce ve které se sešel opravdu skvělý výběr profesorů, a samozřejmě i když každému vyhovuje někdo jiný, tak je to asi v pořádku, ale myslím, že tady ani není problém kvůli jednomu profesorovi/profesorce si zamilovat celou školu . . . ať zaklepete na jakýkoliv kabinet, vždy vám otevřou lidi, od kterých můžete čekat slušné chování a nabídku pomoci. A toho si já cením. Mám štěstí i na spolužáky a nebudu lhát, když řeknu, že se těším na pondělí, až zase půjdu do školy. Jen tu cítím potřebu obhájit jednu profesorku, protože u ostatních, které bych jinak taky obhajovala, to už někdo udělal, a nebo na ně nikdo ,,špínu neplival", ale u téhle ano. Nemyslím, že by paní Pavlíčková ,,terorizovala" své žáky, myslím, že chce v zásadě dvě věci, a to aby lidi v hodinách makali a přemýšleli. Někdo nedělá jedno, někomu nejde druhé, ale nemyslím, že vina je na její straně.
Andy2. 2. 2007 20.51
Bohužel každý musí dělat přijímačky, i ten se samíma jedničkama.
anonym31. 1. 2007 20.27
čau chtěla bych se zeptat jestli se promíjejí přijímačky s nějakým průměrem.díky
Andy12. 1. 2007 12.03
Já jsem šla se samýma jedničkama, ale myslím, že o to zas tak nejde. Přijímačky byly hodně těžký, především matika, protože tam jsou věci, které se berou na základce až ke konci roku, tj. po přijímačkách.
jáááá10. 1. 2007 15.36
teď sem na ní 3. rok a sem tu celkem spokojená. Mslim, že jsou tu i dobří profesoři, výjimky se samozřejmě najdou všude.... Ale sem tu spokojenější než na základce.
Tomáš Dvořák (e-mail)29. 11. 2006 10.01
Velmi pozorně jsem si přečetl názory.Všechny nespokojené rád vyslechnu a pokusím se vysvětlit mojí "filosofii". Mějte se hezky a přeji všem klidné a pohodové svátky vánoční... T.D.
Lenka Jiroutova12. 11. 2006 13.26
Na tehle skole jsem stravila krasnych 6 let. Ke vsem profesorum se vyjadrovat nemuzu (napr. Karolina Pajkova byla moje kamaradka a spoluzacka z vyssiho rocniku), ale napr. Ivos Pohorely, Petr Fousek, Elena Zemanova, Maria Halbrstatova a par dlasich jsou uzasni lide a perfektni profesori, kteri studenty touzici po vzdelani vazne nauci.. Mam na tu skolu jen nejlepsi vzpominky a docela dobre me pripravila i na dalsi studium. :)
Jana23. 10. 2006 19.30
Souhlasim, jak rada bych se vratila...roky straveny na tomhle gymplu byly to nejlepsi, co me mohlo potkat..kazdymu bych to prala. Vsude se nekomu neco nebude libit,ale vcelku to je opravdu fajn skola.
Anonym16. 10. 2006 12.08
Leta na G Postupicka byla temi nejlepsimi v mem zivote! S odstupem casu nelituju niceho, co jsem tu zazil. Diky za takovy fajn lidi jako je Fousek, obe dve Zemanove, Sedlakova, Saresova aj. Po letech mi dokonce nedela problem vzpominat na studia prirodovednych oboru, acokoli jsem v nich prave nevynikal. Lidicky, jak rad bych se mezi vas vratil...
Anonym15. 10. 2006 23.12
Slečno neznámá, prof. Pajková je jedna z nejlepších. Jsem tu už dost dlouho, abych mohl hodnotit...
Lůca10. 10. 2006 15.35
Twe, co máte všichni s Pajkovou?? Je skvělá a hotovo!!
Teruska :)3. 10. 2006 20.19
Ahojky všeci :) na této škole jsem byla dva roky a po té ( i díky mojí blbosti) jsem přestoupila ze sekundy do prváku jinam :)... a musím říct,že se mi strašně špatně odcházelo,protože i když jsou dny,kdy jsem všechno vzdělání chtěla hodit za hlavu a vypadnout,zkrátka když toho bylo moc..tak mám na tuhle školu neuvěřitelně krásný vzpomínky..nejenom ty přátelé,kteří v těch srdcích zůstanou na pořád,ale také spoustu zábavy v hodinách (Fousek,Měchura,Pajková atd..) a proto vám chci říct,neberte to na lehkou váhu..a snažte se..protože i když se an tuhle školu pořád jenom nadává (nechápu proč -protože stejně nejvíc nadává ten,kdo by to za a) naživo neřekl za b)má asi nějaký vlastní komplexi)protože pak až odejdete..ať už z jakéhokoliv důvodu..bude vám to tu moc chybět ;).. mějte se tam kráásně ;)
.. Markéta .. (e-mail)27. 9. 2006 13.20
Čuzz, Tahle škola.. no docela v poho, ale na zš to bylo lepší. No a souhlasim se "Slečnou Neznámou" v tom, že když píšem test z chemie a zvednu od něj hlavu, tak Pajková se hned na mě začne dívat, jestli nopisuju a to mě strašně znervóňuje, takže tam kvůli ní nic nenapíšu :)) Jinak docela ujde. A ostatní učitelé taky docela jdou. Jo i Měchura je super. Tak doufám, že tady odmaturuju...
Slečna Neznámá27. 9. 2006 13.15
Jako, třeba taqková prima, to bylo hrozný.. úplně příšerný.. chtěla jsem odtamtud odejít, ale zůstala jsem. Možná, že teď se mi tam líbí víc, ale stále nemůžu zapomenout na tu skvělou základní školu :'((. Jinak neeejlepší na týhle škole jsou počítače, které se pořád mění a jdou s dobou a taky, že na ně máme Ondru Měchuru. Ten je super. No a za super učitelku jsem považovala i Pajkovou, ale v primě. Je hrozně přísná a například, když někomu nejde třea chemie, hned se naštve, aby ten dotyčný přišel na konzultačky.. No jako je to můj případ a od tý doby ji nesnášim (asi tak od konce sekundy). Ale doufám, že se konečně umoudří a bude jako dřív. A taky mě na ní štve, že když píšu test a potřebuju přemýšlet, tak zvednu hlavu a ona si hned myslí, že chci něco někde opsat (sice bych chtěla vědět kde jako podle ní bych něco opsala, když si všimne každého taháku!) No i když.. například v primě jsem používala taháky pořád a ona si toho NEVŠIMLA! Holt smůla, takyže jsem měla super vysvědčení.. Oki, tak jsem ji trochu pomluvila a na další.. Ostatní jsou v poho - hlavně Měchy :))
Athéna Pallas27. 9. 2006 13.09
Na týhle škole jsem jen pro to, že to tam mám nejblíž, jinak nic moc.. ale jo jde to.
¨teuinka22. 9. 2006 18.40
tahle skolicka je fasne bozi a tove fsech ohledech....ucitele sou supr skola je supr, prostredi, jidelna(podoptykam nova( a prej by mel bejt i bazenek!!!! kze ploste guit schola a ja nemam co dodat
Anonym21. 9. 2006 16.38
p?ipadá mi to tu super,je pravda že školní jídelna by se mohla zlepšit. Ale zase nikdo neni dokonalej. nejradši mam p.u?.Radkovskou. Neni to tady v?bec lehké jako na základce ale klidn? m?žu doporu?it
anonym12. 9. 2006 13.25
Pan Poho?elý drží úrove? ZSV na této škole velmi vysoko.
Romana4. 9. 2006 11.00
No. Je pravda, ze se efka vic resi. Asi proto, ze jsou vic blby. My, ty sestilete tridy, se resime malo a to znamena, ze jsme v pohode, ne????
Anonym4. 9. 2006 10.49
Skola je v pohode. Ucitele taky. Nejvice mi sedi vyuka od Pajkove. Opravdu uci SKOLA HROU. A hlavne je pro svou tridu ochotna udelat hodne... To se ceni, nebo aspon ja jo. Skolni jidelna by se mohla ale polepsit. Nektera jidla jsou hrozny, jen malo jich je dobrych a hodne prumernych. Na druhou stranu, vsechno zly je pro neco dobry. Obchod Kv?tuška, pokud jidlo neni pozivatelne, ma trzby. A ne maly. Chodi tam skoro vsichni.... Nekdy i ja...
student25. 8. 2006 21.03
ale nebojte, vsichni nadavame, ale neni to tak hrozny. jeslti to pan reditel vic, ci nevi, to opravdu netusim, ale co by se tim zmenilo? poslete sem kluka, mi vam ho pekne vychovame..
rodi? nastupujícího žáka15. 8. 2006 16.09
Když jsem tohle všechno p?e?etl, tak jsem se zd?sil, kam jsem to kluka vyslal!!! Opravdu nechci, aby kluk byl výbornej jenom ve florbalu. Co na hodnocení ?íká pan ?editel. Ví v?bec o tom, jak je žáky posuzován?
Jakub Hlavac podruhe=naposledy29. 6. 2006 0.19
jenom se chci omluvit za "vydeli" takova vec se mi stava maximalne 2x do roka letos to druhe slovo bylo "Smysek" kdyz by vas to zajmalo no nic... dobrou...
Jakub Hlavac (e-mail)28. 6. 2006 23.59
Sem tady poprve a opravdu se hrozne bavim... mylim ze zkratka lol to vystihuje velice trefne... proc tady vsichni brecite jak se nadrzuje efkum ve sportovnich hrach? to je pro vas na ty skole nejdulezitejsi? mimochodem nikdy sme celkove nevyhrali a nemyslim ze s tou vasi vybasnenou podporou panu profesoru Jandy a Kaspara v neposledni rade pani prof. Beranove(ktera nas vskutku miluje) by se nam to nepodarilo preci jen nejsme uplne neschopny... skoda ze se taky nekdy nezamyslite nad tim jak se na nas divaj profesori v "normalnich" hodinach podle me aniz by nas jedinkrat vydeli uz byli rozdeleni na dve poloviny- jedna s panem reditelem v tom jak vede skolu souhlasili a proto podporila i vznik sportovni tridy, druha bohuzel pro nas vychazi z predpokladu sportovec=tupec stejne tak sou asi rozdeleni studenti... pochybuju ze me zna byt zlomek tech kteri sem ty blbosti pisou a urazi me- nepochopim... to je jedno zbytecna ztrata casu, lituju ze sem se nechal zase vytocit lidskou blbosti... btw. skola je celkem v pohode tem kteri nechteji na uplne nejtezsi gymnazium vrele doporucuju;-) omlouvam se za chyby pravdepodobne sou to vsechno preklepy:-)
Anonym10. 6. 2006 9.58
všechny zdravím,chodím na tenhle gympl třetím rokem,takže myslím,že už o něm něco vím a že ho můžu hodnotit.tak nejprve k té věčné"problematice"s efkama.nemyslím si,že by jim někdo nadržoval-spíš si na ně všichni stěžujou-teď myslím tedy profesory...jediný,kdo jim "nadržuje" je řiditel,ale to jen tak,že se s nimi baví víc než z ostatními studenty,když je potká na chodbě.On jednoduše zbožňuje všechny sportovce.protekce funguje v každé třídě-vždy má profesor někoho radši....efkaři-rozhodně nejsou o nic víc dementnější než ostatní třídy.profesoři jsou všichni v pohodě,když aspoň něco děláte.když na to kašlete,tak se nemůžete divit,že vám občas nějaký profesor vynadá a nebo se na vás křivě podívá.není to nijak skvělej gympl,ale ani příšernej.
Anonym22. 4. 2006 17.39
na jiny skole jsem nebyla, tak nemuzu srovnavat. petraskova dokaze podusit, ale jen ty, co na to kaslou a nedaji dohromady ani vetu, jinak je fajn. a donuti cloveka aspon neco delat, cimz ho nauci. do jidelny nechodim, tak to je mi jedno. Fousek genialni, Mensikova v pohode, Bimova dobra ucitelka. jediny, co mi na tyhle skole fakt vadi, je vyuka anglictiny. a nechapu, proc se tady porad vzrusujete porovnavanim florbalistu a studentu vseobecnyho, vzdyt to kazdymu muze bejt uplne jedno, nekteri muzeme bejt vubec radi, ze se svym pristupem k uceni na skole jeste jsme
Anonym20. 4. 2006 12.13
Bohužel musím na takto vulgární reakci (od ploduRikitanovy pedofilní lásky) na moje hodnoceni odpovědět. Za žádnou chudinku se nepovažuji, každý může psát svůj osobní názor na absolvovanou školu - já jsem tuto školu absolvovala s velice negativními zkušenostmi s Petráškovou a Pavlíčkovou, ale rozhodně jsem svůj omyl ve studiu na této škole napravila a úspěšně vystudovala VŠ (to kopání příkopů Vám ráda přenechám). Jinak Vám přeji hodně úspěchů ve studiu na této škole, když Vám v podstatě vadí jen smradlavá atmosféra, tak to jste šťastný člověk.
plodRikitanovy pedofilní lásky18. 4. 2006 17.42
Drahá slečno poslední, dovoluji si tvrdit, že větší problém než zakomplexované profesorky, jsou zakomplexovaní studenti. Měla jsi čtyři (možná šest let) na to, abys svůj nejhorší omyl napravila a táhla někam- třeba kopat příkopy. Jestli jsi taková chuinka, jak to z Tvýho příspěvku vypadá, možná by bylo lepší, kdybys žádný děcko neměla. Bordel v tý škole asi je, že, ale upřímně, kde neni... Obědy jsou hnusný, tácy špinavý, školní osazenstvo (studentstvo ROZHODNĚ nevyjímaje) zasmrádlé. Tělocvikové šatny kvůli problémům s odpadem téměř neobyvatelné... Ale co... Samozřejmě, jak jsem ta chronická brbla, se mi nepozdává i jedna učitelka, která vice než učí, nadává a vzdychá, jak toho má moc a jak nic nestíhá a jak je to všechno hrozný a bla, bla, bla. Ale taky jsou tu takoví učitelé, o kterejch myslím, že vopravdu jako špatní nejsou. Třeba prof. Bímová, Gajdošová, Jankovská, Petrášková, Sixtová. Tvrdím, že tyhle paní/slečny učej fajn a facky, co tady dostávaj, si rozhodně nezasloužej.
Anonym13. 4. 2006 9.05
Toto gymnázium jsem absolvovala v roce 1991 a považuji to za nejhorší omyl mého života. Obzvlášť po zkušenostech s "profesorkami": Renátou Petráškovou a Olgou Pavlíčkovou!! I když na této škole působí už jen Petrášková (Pavlíčková už terorizuje své žáky v modřanském gymnáziu - Rakovského), tak v životě bych na toto gymnáziu své dítě nedala - vždycky to byla škola plná chaosu a zakomplexovaných "profesorek".
Anonym27. 3. 2006 21.00
Tahle škola úroveň fakt už nemá, takže tam radši ani nechoďte, i když sportovní zázemí je díky panu řediteli víc než dobré:)
radsi nic21. 3. 2006 17.06
takže...my si tady hlavně stěžovali, že se efkům nadržuje, to jo a slušně. Ať sou si blbý, ale tady rohle prostě není fér!:-P Vojnová rozhpdně nebyla dobrá učitelka - jeden z mála dobrých tahů našeho "schopného" vedení a loňská 1.F NEMĚLA nejlepší průměr vysvědčení..byla to sexta se sekundou P.S.neim, jak může naše mezi ploty komentovat někdo, kdo tu v ži votě nebyl howg
kvartánka3. 3. 2006 19.51
Tak koukám, že v poslední době se tady řeší hlavně florbalisti. Souhlasím s názorem, že florbalové třídy jsou na naší škole hodně protěžované a nelíbí se to nejen studentům, ale i profesorům(osobní zkušenost). Mrzí mě, že odešly tak skvělé profesorky jakými byly prof. Janátová, Vojnová aj. K ohodnocení stávajících profesorů snad radši psát nic nebudu. Já mám nejraději prof. Menšíkovou. A.. asi bych zlepšila úrověň výuky aj(aspoň tedy v některých případech). Ale teď to hlavní. Nechápu, proč se u nás na škole zavádí povinný seminář z informatiky. A to na úkor jednoho jiného semináře. Takže místo standardních dvou si budeme moci zvolit pouze jeden. To je fakt bomba! Snažila jsem se o tom dozvědět něco více na MSMT, ale tam o tom nic nepíší. Doufám, že se nám to podaří změnit. Přeji mnoho studijních úspěchů ***
Teruška19. 2. 2006 21.03
Už jsem sem jednou psala,ale to co tu čtu teď,mě přímnělo napsat ještě jednou.. jak už jsem řekla,jsem v sekundě a co se týče nás,tak nás náš třídní (konkrétně Fousek)a i jiní profesoři informují,že jsme zcela nejhorší třída na škole..průměr máme děsnej a to chování,snad ještě horší.Jo možná z toho vyrostem,ale možná taky ne..a proč to tu říkám? Když tu všichni furt řešíte,že se zhoršil průměr atd. DÍKY EFku... tak tady vydíte,že se nezhoršil ,,jen" díky němu.. asi jsem divná,že tady ,,pošpiňuju" naší třídu..ale prostě mi to příjde nefér..já miluju volejbal a kdybych měla možnost jít na nějakou školu s tímhle zaměřením,tak neváhám ani minutu.Tak proč odsuzovat lidi za to,že dělají něco co je baví a co je nějakým způsobem naplňuje??? Teď si všichni řeknete,ježiš co se do toho ta ,,MALÁ sekunďanka" plete,ale v tomhle si fakt připadám dospělejší než vy...
Honza S. 2.F19. 2. 2006 9.19
Ze se vam kvuli nam zhorsil prumer?! Profesori prichazeji a odchazeji.. to je zivot a je jen a jen na vas jak se s tim vyporadate, ale je mi jasny, ze snazsi nez se zacit vic ucit, je obvinit florbalisty. Je to normalni, ze ucitel nadava na tridu, setkavam se s tim denne.. ale nevadi mi to.. mozna az se mi zhorsi znamka.. zalozim web "Smrt Primanum".. ale co za rok, kdy tu budou novy primani? Nejspis dle zabehnute metody necham stranky bezet.. priman jako priman ne?
slečna romanopiska17. 2. 2006 13.44
No chlapci, ten problém je v tom, že když nastoupila první 1. F. tak se chovali jako páni světa (1.A teda taky) a byli fakt nehorázně blbí. Měli ale štěstí, že 1.A na tom byla úplně stejně. Jenže, profesoři začali mít kvůli vám problémy s ředitelem a dost jich odešlo, na což jsme třeba my dost doplatili. Navíc, takovej profesor co vás učí, ještě celej zpruzenej z toho, že před váma učil efko, to taky není nic moc. Tak se nám nedivte, že jsme proti vám zaujatý. Vás by to štvalo taky. A některé jedince ještě štve, že se nám kvůli vám zhoršil průměr. Jasně, třeba už zase ne, ale lidi to maj v paměti..
Popsec 2.F16. 2. 2006 21.09
Naprostej souhlas s Honzou S. :) vážně vás lidi moc nechápu............jen proto že sme z F tak sme špatný nebo co??? Ja osobně floorball vubec nehrál když sem se na tu školu hlásil jen sem měl prostě rád sport a myslel sem si že ve sportovní třídě budou i pohodovy lidi a vubec sem se nespletl...........kdybych mel i ted moznost zmenit tridu tak bych to neudelal a popravde receno ty řeči proti 1. 2. 3. a ja nevim kolikaty F ještě mě osobně připadaj už celkem vtipny ty lidi co Fko kritizujou tak mi přijde že mužou bejt naštvaný jen sami na sebe a trochu by se nad sebou měli zamyslet kritizujte až někoho poznáte jak sem řikal mě floorball nikdy uplně nebavil a ten sport můžu kritizovat ale nikdy nebudu kritizovat ty lidi co ten sport provozujou to bych byl s prominutim BLBEC v Fku sou lidi co mam i nemam rad ale to sou snad v každý třídě ne??? NIKDO NENÍ DOKONALÝ to ani vy kritici tak už ticho jasný!!!!!!!!! A vůbec každej kdo nedělá freeskiing je hloupej!! Nepřipomíná vám ta věta něco.. co pomlouváte.....ŽE NE??? tak takhle podobně se chovate VY!!!!!!!!!
Honza S. 2.F13. 2. 2006 21.12
Je to fakt k smichu ze tady "anonymni ubrecinek" place nad rozlosovanim skolnich turnaju... to je uplne nepodstatny. Uz me ani nebavi obhajovat tady svoji tridu. Vite, my si ty prijmaci testy nevymysleli ani tady naplaceme kvuli treninkum.. ani jsme nezvolili Dvoraka reditelem a byli bysme zticha a soupali bysme nohama kdyby do nas porad nejaky zakomplexovany mantakove neryli...proste hrajem hru ktera nas bavi a kdyz jsme se v patnacti rozhodovali co dal delat (©jihlvanka), tak jsme zvolili skolu, ktera nam nejvic vyhovovala. Stejne tak jako lidi co se zajimaji o PC sli na gymnazium Arabska, my sli na gymnazium se zamerenim - florbal. Radsi budu "hloupej" florbalista nez zdegenerovanej, namyslenej gymnazialni typ, kterej lidi dava do skatulek aniz by je znal. Vubec bych se ted nedivil kdyby mi nejakej inteligent opravil pravopisny chyby v mym prispevku..to by vam bylo podobny.
slečna romanopiska2. 2. 2006 22.53
No, já jen nechápu, když teda naše milé efko argumetuje tím, že maj tréninky a jak jsou z toho udřený-tak proč sem, sakra, lezli? To to jako netušili, nebo co? Já měla taky plno tréninků a neuvěřitelný množství jinejch věcí, ale přežívám tu už čtvrtým rokem a docela v pohodě.(btw, s těma "težšíma testama" jak tu někdo říkal...já na ně koukala, o kolik byly těžší...výsměch. A sorry, ale když máte otázku a zakroužkovat odpovědi a) b) c) nebo d)-taky výsměch. No a vrchol všeho je, když se vás tam hlásí 37 a přijímá se vás 35-výsměch potřetí). Führera (blonďák=ředitel) nemám ráda, neb jsme díky němu přišli tak o polovičku sboru, která jeho nechutnou diktaturu už nemohla snést. Co se týče výuky..hm, fakt různý, podle kantorů, ale Palouček třeba diktuje rychle, no ale co jste čekali? Že vám na střední bude psát výpisky na tabuli, nebo co? Máte snad i takovou věc, učebnice se jí říká. On je zrovna jedním z Kantorů. ( pro ty, co by to nepochopili, tak to je jako s velkym K)
Anonym15. 1. 2006 18.41
no hele ja nevim co to tady kidate s tema treninkama , ja mam trenink 4x az 5x tejdne , zapas nebo turnaj a nestezuju si . jenze tady je jeste problem v tom ze proste efka sou podle myho mineni hodne protekcni tridy , staci se podivat kdyz je ve skole nejakej sport napr. fotbal , basket atd. jaky maj soupere , porad samy primy , sekundy atd. , a at mi nerikaj ze to tak rozlosovali
Teruška5. 1. 2006 15.05
Ahoj,jak jsem si všimla,pořád se tu řeší téma - florbalové třídy...Já na téhle škole jsme druhým rokem (jsem v sekundě) a nemůžu si nějak výrazně stěžovat.Jasně,jsou tu profesoři/profesorky,kteří mi nejsou sympatický..ale to je tak asi u každýho..A teď abych navázala na ty florbalisty..tak já osobně,si nemyslím,že by byli nějak chytrostí za námi.jo,jsou tam lidi,kteří mi příjdou trochu ,,jednodušší" ale jsou tam i naprostý vyjjímky-teda aspoň podle toho,co vidím já...a neřekla bych,že se nějak výrazně liší od nás..Já sama mám,co dělat abych nepropadla z matematiky,protože tyhle předměty (matika,fyzika) jdou naprosto mimo mě..teď se jich nechci zastávat,ale fakt bych je neodsuzovala.A jestli někdo řeší,že maj místo dvojky trojku,tak určitě svůj podíl na tom mají ty časté tréninky a zápasy.Jak už tady někdo zmiňoval,my příjdeme domů (popř.z jiných aktivit) a můžeme se normálně učit,ale oni musí na tréninky atd..a jestli si někdo tím,že na ně háže ,,špínu" řeší nějaký svoje osobní mindráky,pak je mi to upřímně líto,ale oni za to nemůžou..
T.1. 1. 2006 0.35
Skola - pomerne pekna budova,jidelna pekna, vybaveni dobre. Profesori:Ti nejlpsi odesli.... Petraskova-NJ-mam a jen sama chvala.... Je tedy hodne prisna,znamky mam desny,ale vim,ze jednou budu umet nemecky dobre. Gajdosova-AJ- zprvu se mi zdala velmi,ale velmi! nesympaticka.. ted jsem nazor zmenila.. myslim,ze to bude OK. Paloucek - BI+CHE: nechci byt sprosta..... Stribny -MA+FY: podle meho dobrej profesor, jen ja jsem na matiku blba...Ale to uz nenijeho problem Theinerova-VV-pohoda, klidek,tabacek Jankovska-DE+AJ- :'( .... nic neumime a tentokrat to neni nase chyba.... Radkovska -ZSV+CJ- nova a jeste nezkusena, ale snazi se...!Tak uvidime:-) Beranova -ZE- hooodne v pohode, je fajn... i kdyz me asi nema rada...;-) nvm,premejslela jsem,co ohledne hodnoceni gymplu najit... ale myslim,ze to je vse jen subjektivni nazor a taky to,jak je zrovna kdo na koho nas*anej...:) Ja si myslim,ze mne by se napr. nezavdecila skola zadna...;-) Mrzi me jen,ze odesly prof.Janatova,Caisova... nikdo dalsi me ted nenapadl... Doufam,ze tu jeste 2,5roku preklepu,odmaturuju a nekam me prijmou...;-) Myslim,ze je tenhle gympl v pohode... Jen zakaz chozeni do Kvetusky(pro neznale-malej kramek na doplneni energie;))mi prijde vskutku nesmyslnej... nvm,treba by to vyresil nakej Bufac primo ve skole, jako ma napr.Voderadska,Zatlanka a dalsi... nebala bych se,ze se u nas ve skole neuzivi..;-)kdyz jsou automaty kazdou chvili vyprodany..;) Tak uz tu koncim svuj vylev(njn,dlouha chvile)..Vsem preju jen to nej nej do noveho roku 2006 a popr.spravny vyber gymnazia...;-)
Sef23. 12. 2005 22.07
no tak ja mam svuj nazor zcela jasnej , skola je po rekonstrukci hodne pekna , myslim tim volnocasovku a ucebny , ucitele sou v poho az napriklad na radkovskou , tu nemusim , ale co se tyce florbalistu , tretak bych kompletne vyhazel , nechapu totiz kdyz sem pride clovek co je ten pan flobalista tak proc nehrajou v acku skoly nebo vubec nehrajou za skolu , tyhle lidi tady nemaj co delat , jak je na tom druhak to nevim ale ty lidi mi tam moc nevadej narozdil od tretaku , stejne vas rozsekame az se bude hrat florbal ve skole , pockejte az se bude hrat fotbal , to bude vejprask
Anonym20. 12. 2005 20.26
Přiznávám, že florbalisti jsou u nás na škole něco jako permanentní objekt vtípků a zesměšňování a s jejich skutečnou inteligencí to asi bude jinak.. Co se týče profesorů tak právě kvůli řediteli jich dost odešlo a to dobrých kantorů. Na druhou stranu zase přišli noví mladí kantoři ( sspeciálně sslečna Radkovsská ) což by mi nevadilo, kdybychom ji nedostali hned prvním rokem my=kvarta (ještě primáni - nějaký zkušenosti s malýma dětma už má, bohužel ne s výukou vyších ročníků..) Nejlepší byl ovšem letošní podzim - v našem krásně vybaveném ústavu se totiž netopilo, to byla sranda psát testy z chemie v 16 stupních Celsia! Mi přimrzaly prsty na propisce!
out (e-mail)9. 12. 2005 17.41
Na tomto gymnaziu studuji sestym rokem. Kvalita profesorů se na této škole ruzní. Samozrejmě se najdou vyjimky, ale s vyssim vekem profesoru klesá i kvalita jejich výuky. Konkrétně vím o 2 profesorech, kteří by opravdu učit neměli. Pokud chce člověk získat nějaké vědomosti v predmetech které vyučují je naprosto zbytečné o hodinách poslouchat. Dokáží perfektne odrecitovat látku z učebnice, ale vysvětlovat nikoliv. Jako velmi dobré bych hodnotil profesory fancouzského jazyka, čekého jazyka, biologie a dejepisu. U Základů společenských věd, matematiky, fyziky, chemie a zemepisu se kvalita profesorů různí. Velmi záleží jakého profesora konkretne dostanete. Obecně platí nižší věk profesora = kvalitnější výuka. Jako nejhoší bych hodnotil profesory anglického jazyka. Za vše mluví fakt, že někteří studentni mají více znalostí v AJ než sami profesoři. Toto situace nastala poté co odešli 2 nejlepší profesori AJ. S výukou německého a španělského jazyka bohužel nemám žádné osobní zkušenosti.
Anonym8. 12. 2005 17.45
Ahojte, já souhlasím s předchozím názorem a jen chci dodat- ti takzvaní "blbci" se opravdu najdou v každé třídě nejen ve sportovních.Zkuste se vžít do pozice studenta ve sport.třídě, dostáváte učení naloženo stejně jeko ostatní třídy(věřte mi, že žádné nadržování tu opravdu není) a ještě skoro každý den po škole máte tréninky + o víkendech někteří zápasy.Myslíte si, že je to jednoduché?Není.Kdo nevěří, ať alespoň týden chodí po škole třeba na dvě hodiny do posilovny.Pak se vám opravdu bude chtít učit.-Ale to je jen jedna možnost. Stejně tak nám nesednou všichni profesoři, máme mezi nimi docela oblíbené profesory a pak ty, které titulujeme jinak...Myslím si, že toto je na všech školách podobné.
Anonym7. 12. 2005 16.57
Jestli to nevite, mili pratele, tak Florbalova trida 1.F(nyni 2.F) mela za minuly rok nejlepsi prospech na cele skole. Zajdete do kancelare skoly. Jiste vam dodaji podklady. Sam do teto tridy chodim a musim rict, ze nas uci stejna Petraskova, stejna Thainerova jako uci vas.. a o nejakem nadrzovani neni rec! Navic se nam dari ve sportu.. to uz je pro nektere zavistive studenty az prilis.Ze ano? Uvedomte si, ze vetsina lidi z florbalove tridy chodi 3x-4x tydne na treninky, o vikendech hraji az dva zapasy.. casto se musi ucit do noci, to zna jiste spousta studentu "nesportovnich" trid take, ale proc? Protoze po skole navstevuji Karlosy, Bohdalce, Blanice...nemam pravdu?
Anonym7. 12. 2005 16.21
Opravdu nechápu, proč se tady spousta z vás naváží do florbalových tříd. Taky je dobré vzít v úvahu, že tam nechodí jen ti "tupí florbalisté", ale lidi, co dělají úplně jiné sporty, takže bych tyto třídy brala spíš jako sportovní. Vy co to takhle odsuzujete si asi myslíte, že oni to mají jednoduché a jsou zvýhodňováni...to podle mě ale vůbec není pravda. Dělat vrcholový sport, mít tréniky 3-4 týdně a o víkendech hrát turnaje nebo mít závody a do toho ještě stíhat školu, to opravdu není nic jednoduchého. Přála bych těm, co tu píšou tyhle bláboly, zkusit takový zápřah místo toho, aby každý den seděli doma a jen se šrotili. Tím nechci říct, že by na učení bylo něco špatného, ale každého baví něco jiného a proč za to teda sportovce takhle odsuzovat? A co se týče učitelů, najde se pár vyjímek, ale jinak si nemůžu stěžovat...
Dub letní, vykotlaný7. 12. 2005 15.04
Do florbalovky nechodím, známky mám děsný. A rozhodně bych to nesváděla na starý komunistky, nekvalifikované mládí či na ředitele propagujícího sport. Počítám, že nemálo kritiků florbalistů a vyučujících je na tom se známkama (jakož i s inteligencí) dost podobně jako já. Blbě. Někteří to dokonce brilantně zvládli ukázat i na pár sem vložených řádcích, ale to nic. Myslím, že na každý škole se najde nějakej ..chm... míň kvalitní.. učitel (no jo, já vím, profesor, bože), ale že by jich tady bylo víc než jinde, tomu nevěřím. Každý má svého miózního vyučujícího. Když to není debil, aspoň si neholí nohy a má mastný vlasy. Ne vážně, takový kecy. Ospravedlňovat vlastní nedostatek talentu (a já nevím čeho všecho) řečmi o nekvalitních profesorech a tupých florbalistech (je vážně skvělý ukazovat na florbalisty, když sám mám průměr tři a půl), to je dost ubohý. Možná mám štěstí, ti, kdo učí mě, jsou fajn. Věřím v jejich dostatečnou kvalifikaci.
Anonym7. 12. 2005 14.31
Hloupej je ten kdo se snaží pomlouvat,takoví lidé si budou stěžovat pořád,celej život,takže je nemá ani smysl poslouchat...Já na Postupickou chodim,rozdíl mezi základkou a střední je značně znatelný,takže si nemyslím,že by učební praktiky byly nějaké zanedbávané.Co se týče učitelů,můžete ukázat na každýho učitele z každý školy a najdete na něm chybu,možná palouček diktuje rychle,ale možná je načase si uvědomit,že na střední nemusí nikdo z vás nespokojených chodit,můžete si hřát zadky doma a psát pomluvu na všechno co vás napadne,ale pulicerova cena z toho nebude.Říďa je hodně zvláštní člověk to uznám a s jeho myšlením se nestotužnuji,kdybych chtěl mohl bych se o něm i rozepsat,ale o tohle prostě nejde.Je to sportovní škola a holt se tam myslí víc na sport,smůla pro ty co čekali že na sportovním gymnáziu najdou široké přírodovědné zaměření,ale to už není chyba gymnázia...Mě to naštěstí neštve,ale když vidim jak si někdo naprosto bez zkušeností,navíc když se tu ukážou i lidi co okolo týhle školy ani nepáchli,jak jí pomlouvaj,tak se silně zamýšlím nad tím,proč takovýhle stránky existujou...
neschopný pedagog7. 12. 2005 11.04
Milí PC přátelé, to je tedy soubor pindů ( nechci použít horší výrazy). Škoda, že většina pisatelů skočí ke klávesnici v zoufalé situaci po písemce či zkoušení( neúspěšném?). Vypadá to, že některé z vás tady nepotkalo nic dobrého. Někteří se úspěšně vyhnuli všem vyučovacím hodinám, takže se nemohli nic naučit. Naše chyba, že jsme si toho nevšimli, co naplat. Berme to jako důvod k zamyšlení. Mimochodem, mezi florbalisty jsou nejen DUBY, ale i BYSTROŠI, stejně tak jako mezi neflorbalisty a mezi námi PÁNY POSTUPICKÉ!
Anonym1. 12. 2005 13.59
Na tuto školu jsem v minulém roce dělala přijímací zkoušky,na vysvědčení jsem měla pouze 3 dvojky y chodila jsem na přípravné kurzy,měla jsem ještě individuální doučování,sice mě vzali ale na odvolání a jak tato škola píše,že se tam hlásí děti s průměrným průměrem 1,8 ,tak to neni pravda ,průměrný průměr je 1,3...Také přemýšlím,že přestoupím na jinou školu ,protože výuka je na velmi nízké urovni a dávaj zde přednost tělocviku např. před jazykama...nevim co bych dodala..snad si vezmete poučení
Anonym25. 11. 2005 22.50
Chodím na Postupickou 5 let a poznal jsem zde mnoho profesorů a studentů. Co se týče úrovně vzdělání, ta se bohužel snižuje, a ač se to florbalistům nebude líbit, je to především kvůli nim. Podle statistik z konce minulého roku mají florbalové třídy nejhorší průměr na škole. Ve florbalových třídách samozřejmě jsou studenti, kteří mají o studium zájem a jejich výsledky podle toho vypadají, ale není jich mnoho. Ostatní se radši opírají o své hole a běhají za dírkatým míčkem a snaží se ostatním ukázat, že umí alepoň něco. Profesoři nejsou zde tak hrozní, jak se píše v předešlých příspěvcích. Mnoho kvalitních profesorů odešlo, mnoho jich však také přišlo. Osobně musim vyzdvihnout příchod pana profesora Měchury, který dokázal během dvou let kompletně zrekonstruovat učebnu IVT, vytvořit volnočasovou učebnu IVT, zařídit umístění počítačů a projektorů do specializovaných učeben apod. Nevim jak to vypadá na ostatních pražských školách, ale osobně si myslim, že vybavení učeben IVT, učebny němčiny, fyziky, chemie či vybavení nově zrekonstruovaných učeben angličtiny a francouzštiny je na špičkové úrovni a těžko bude hledat konkurenci. Nakonec se ještě vrátim ke sportu. Ačkoliv jsme díky přítomnosti florbalových tříd škola se sportovním zaměřením, vybavení tělocvičen tomu naprosto neodpovídá. Tělocvičny by potřebovali zrekonstruovat, ale všechno nejde dělat najednou, na to nejsou peníze. Pan ředitel však s touto investicí do budoucna jistě počítá, takže studenti, kteří v příštích letech budou na Postupickou přicházet, budou mít podle mě jedno z nejlepších zázemí v Praze.....
Jana9. 11. 2005 19.16
O urovni florbalovych trid si kazdej myslime svoje,ale ja jsem na tyhle skole sestym,tzn.poslednim rokem. A rozhodne si nemyslim, ze by uroven naseho gymplu byla na tak hrozny urovni,jak tady vetsina z vas pise...To,ze Paloucek diktuje rychle prece nevypovida o urovni vzdelavani.Mame moc hezky predelany jazykovy ucebny, stejne tak fyziku nebo chemii. Nerikam, ze souhlasim se vsim,co reditel podnika nebo zavadi,ale celkove si myslim,ze je to gympl na velice slusny urovni,kterej se rozhodne nema za co stydet. A informatika uz se taky moc zlepsila (ovsem ne diky Smitkovi). Na kazdy skole se najdou profesori,kteri za nic nestojej,nemuzou bejt vzdycky vsichni se vsema spokojeny.. Prosefori anglictiny opravdu nejsou z nejlepsich,ale slychavam od kamaradu z jinych gymplu,ze to kolikrat neni o moc lepsi...
Tereza29. 10. 2005 18.39
Tak když už tu jsem,tak se taky zapojim...na této škole jsem druhým rokem a myslím,že má dost velkou úroveň..to,že tady někdo tvrdí,že florbalové třídy jsou ,,blbé" je holt jenom jejich blbí názor...já do florbalové třídy nechodím,tudíš můžu nestraně říct,že mě teda osobně nepříjdou vědomostně níže oproti jiným třídám...mimoto každá škola nepořádá již někde zmiňované akce..jako výměné pobyty,lyže (mimo lyžařský výcvik) apod..zkuste se nad tím zamyslet...
Anonym17. 9. 2005 18.26
A proč byste nedělali testy s Bi, když na to máte zaměření? Já bych to tak nechválila, netradiční dny se nám smrskly na jeden, údajně kvůli tomu, že sme se z nich ulejvali. Uznávám, že patřim mezi ty, co to párkrát vynechali, ale neřekla bych, že to vynechává tolik lidí, aby měli důvod udělat tohle. Úroveň výuky je velice rozdílná podle profesorů. Jestli chcete konkrétně, když máte na Bi Pajkovou, tak to je v pohodě. V hodině zvládne všechno. Má přehlednej zápis a většinou to neni takovej vopruz, ale třeba Palouček...vykládá o něčem a najednou přeskočí. Lidi, co píšou pomalejc to nemaj šanci stíhat. Nejdřív máme napsat tohle, pak si to rozmyslí..jenže pokud si na to při zkoušení nevzpomene, sme nahraný. A tohle neni jediný...Nemyslim, že sme nejhorší, ale top pražskej škol rozhodně nejsme. Ředitel - super, že v počítačový době myslí na sport, ale, bohužel, nemyslí na nic jinýho.
Anonym2. 9. 2005 14.02
Nejlepší!!!!
Anonym22. 8. 2005 18.19
Někdo psal, že intelogenční úroveň florbalových tříd je na nule. Nesouhlasím. Sama jsem ve 2. ročníku florbalové třídy a když jsem dělala zkoušky, chtěli po nás víc testů (+ biologie a telentovky), aby právě sem přijali lidi, co zvládnou sport a zároveň učení. Jinak škola se mi zdá být v pohodě, akorát tý češtiny by mohlo být míň... :-)
Honza28. 7. 2005 20.08
Tahle skola vubec nepatri mezi nejhorsi..ted jdu do druheho rocniku a zatim mi to tam prijde idealni..vyuka nemciny, cestiny, informatiky, biologie, chemie je naprosto super.. vybaveni pocitacove ucebny je vysoce nadstandardni..hlavne Postupicka je jedna velka rodina, coz se o vetsine gymnazii v Praze rict neda..! TO PETRA: Argument, ze si nemuzu najit ani poradnou brigadu kdyz neumim s pocitacem mi prijde smesny..predpokladam, ze ten vzkaz jste psala ze sveho pocitace..takze jestli jsou vam vedomosti nabyte studiem na postupicke malo, tak si kupte prirucku "jak na PC" kvalitni odkaz ..:: http://www.cpbooks.cz/pocitac/Edition.asp?ID=79 ::.. Mejte se... Postupicka 4 EVER :)
Petra18. 7. 2005 20.49
Nikomu bych ho nedoporučila, informatika hrůza, jazyky taky, jen ten sport tam jede. Když jsem tam nastoupila, museli jsme se učit nazpaměť povely z t 602-to už mluví za sebe-a to byla první a poslední výuka informatiky. Pan ředitel vede ke sportu a to je tak jediné-všechny slušné pedagogy vyštval, ve snaze omladit sbor, který je nekvalifikovaný a podle toho to tam vypadá. Dobrá tam byla výuka matiky-ovšem pro toho, kdo v ní moc nevyniká(to samé chemie, fyzika)je tato škola k ničemu! Tahle škola mě nic nenaučila a teď s tím mám docela prolémy-i najít slušnou brigádu, když neumíte nic s počítačem, je problém. Řekla bych, že je to jeden z nejhorších nesoukromých gymplů v Praze, tak tam raději nechoďte, pokud se nechcete věnovat sportu a mít problémy s přijetím na VŠ.
Anonym18. 7. 2005 11.59
Podle mě, toto gymnázium udělalo za poslední 4 roky značný pokrok. Počínaje nadstandardním vybavením nově vytvořené volnočasové učebny, moderní jídelnou s možností volby ze tří druhů jídel konče. Momentálně se rekonstruuje i dobře vybavená školní knihovna. Ke škole patří i po všech stránkách vyhovující venkovní hřiště. Většina učitelů vyniká přátelským přístupem ke studentům a snahy kvalitně připravit uchazeče o VŠ ke zkouškám. (Samozřejmě, že záleží na individuálním zájmu studentů. Bez něj je veškerá snaha učitelů zbytečná). Zdůrazňuji vysoce kvalitní výuku německého jazyka. Co se týče ředitele, osobně neznám lepšího. Vyniká kladným přístupem ke sportu, což se v dnešní "počítačové" době velmi cení, mimo to dvakrát ročně pořádá pro studenty i profesory "netradiční školní dny", kdy máme možnost se ulejt z učení a místo toho se zábavnou formou seznámit s nejrůznějšími obory, kulturami, činnostmi... záleží na vlastním výběru z bohaté nabídky. A při posledním zvonění mají muzikálně nadaní studenti možnost předvést své umění přímo před školní budovou, takže se pak celý Spořilov otřásá rockovými melodiemi. Ale co by pro nás naše gymnázium neudělalo :). Osobně tuto vzdělávací instituci všem vřele doporučuji.
Anonym22. 5. 2005 22.53
S florbalem by se, údajně, mělo končit. Letos se přijala poslední třída, jelikož si konečně všimli velmi nízké inteligenční úrovně těchto tříd (samozdřejmě, všude jsou vyjímky). Avšak ředitel je stále stejný. Nejvíc mě šokovalo omezení školních výletů pouze na sportovně zaměřené nebo jazykově poznávací. Ani se nedivím, že tato škola, alespoň podle mých informací, patří k nejhorším v Praze. A věřte - je tu důvod.
Anonym20. 1. 2005 23.30
gymnázium transformující se pod vedením svérázného pana ředitele ve florbalovou vzdělávací instituci, integrující tupé závodní hráče kolektivních sportů. část učitelského sboru je příjemná a inteligentní, část tvoří naprosto nesnesitelné zdegenerované staré komunistky, profesoři s předpotopními pedagogickými i životními názory, naprosto příšerná je "výuka" informatiky i stav a funkce výpočetní techniky na celé škole, je absurdní, že se v roce 2005 absolvent všeobecného gymnázia ať už chce nebo nechce víc dozvěděl o chemii, fyzice (v horším případě florbalu), než výpočetní technice, jejíž obor není od prvního ročníku vůbec v osnovách, ani volitelný (!)

Informace o škole

Název:Gymnázium Postupická
Adresa:Postupická 3150
141 00 Praha 4
Spořilov
web:oficiální stránky
e-mail:postupicka@postupicka.cz
tel:272 761 001
den otev. dveří:30.11. 2005 a 25.1. 2006 (od 18.00)

Hodnocení

počet hodnocení: 114
Ohodnoťte tuto školu! 

Vyřešené přijímací testy

Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.

Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd

e-matematika.cz

Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz

Zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.

Maturita

Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.

Stránky studentů a tříd

Pošlete nám odkazy (hlavac@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.

Menu

TOPlist