Informace o přijímacích zkouškách na střední školy

Gymnázium Ortenovo nám. Střední odborná škola a Vyšší odborná škola, spol.s.r.o.

Laura20. 1. 2012 14.59
Prosím, přečtěte si pečlivě všechny příspěvky níže! Bohužel jsou pravdivé! Jsem jedna, kt. se na tuto školu upsala, stravila tam 3 roky, rozhodně nepatřím k flákačům, ale studium zde je naprosto demotivující, vsadím se s vámi, že po 3 letech čínštiny s panem PROFESOREM??? Čechem nedáte dohromady souvislou větu!!! Pokud se toužíte naučit některý z těchto orientálních jazyků, věnujte rok pečlivé přípravě a jdetě na FF UK, jinde a bez alespoň roku studia v zahraničí se tyto jazyky nenaučíte!! Ke studentům se chovají jako hyeny! Doporučuji odchytnout OPATRNĚ některého ze studentů a optat se na situaci ve škole! Vysoká škola Bastlových zkrachovala a studenti po zaplacení mastného školného odešli bez diplomu! Takže rada, googlojte více info o škole, nevěřte ani 10% co je uvedeno na stránkách a pokud už nemáte na fildu, běžte třeba na VŠO a orientální jazyk si dejte v kurzu, kde učí absolventi FF! Trhá mi srdce, jak si Bastlovi žijí na úkor studentů!!! NIKDY NEPŘESTANU LITOVAT, ŽE JSEM TAM STRÁVILA 3 ROKY!!!
Jménem studentů, nestudentů,..10. 1. 2012 14.58
Vážení uchazeči o tuto Voš, důrazně Vás upozorňuji, že pokud sepíšete s touto školou smlouvu, vážete se zároveň k nepříjemným problémům, kterým budete čelit celé 3 roky(né-li déle). Tato škola by ani v nejmenším neměla používat název voš, propagovat vzdělání a sním něco souvislého. Tato škola nemá se vzděláním absolutně nic společného. Je to pouze rodinný podnik, který se snaží nechutně vydělávat na studentech a to od samého počátku, viz 5 či 10 Kč za potvrzení o studiu =D Škola je směšná, jednání vedení je nehorázné, viz. sekretářka, Bastl, Bastlová. Vážené vedení školy, pevně věřím, že tyto informace si také čtete, co tu zde o Vás píší, protože vy nepoužíváte klasické metody školství(nebo jak to nazvat), ale snažíte se si vše získat jinou cestou. Tato škola se velmi obává špatné a pošpiněné reklamy...jejich "dobré" jméno. Vyzývám studenty, aby se se nebáli a o svých problémech informovali kde koho. Tato škola není normální, všichni by se měli dozvědět, co to je zač. Uvědomte se!... ;-)
Anonym13. 11. 2011 15.59
Je to ta nejhorší škola, jenom sliby, nakonec je vše úplně jinak. Internet nefunguje, ve třídách se netopí, na jazyky nejste rozděleny a ještě k tomu spojeni s 2 a 3. ročníkem. Platíte za semestr 13 050, vedení školy Vás neustále ponižuje, křičí na Vás, nutí Vás do něčeho, co nechcete, neustále jste vystaveni pod hrozným tlakem. Profesoři Vás nenaučí ničemu novému, vyučujícím na CR je přes 70 let! Ještě ta nesmyslná smlouva, pokud skončíte se školou tak musíte zaplatit 30% celkového školného, to je i ten důvod, že si s Vámi dělají co chtějí, protože kdyby taková smlouva nebyla, tak by se na Vás chovali mile a pořád by na Vás neječeli, to je taková drzost, nestačí, že si za to platíte a ještě se k Vám takhle chovají. Lžou, že si můžete udělat bc., ale s žádnou školou nemají uzavřenou smlouvu. Pokud někdo tuto školu navštěvoval, podal trestní oznámení a nemusel platit sankci, tak zde prosím napište. Moc by mi to pomohlo. Děkuji
anonym25. 10. 2011 16.25
A to tady neni zminka o tom, ze po \"velke nezne\" ji studenti doslovne vykopali z filozoficke fakulty. Kolika lidem ta komunisticka svine znicila zivot...
Anonym2. 7. 2009 8.30
Je to asi první případ, kdy si vedení školy zřídilo stranky pro své studenty na spolužácích. Aktivita bude povinná sledována a vedením školy náležitě hodnocena?
Anonym1. 7. 2009 10.52
Na učitele jsem nenašel celé sekci jedinou kritiku. Kde je prosím tabulka škol?
Anonym1. 7. 2009 8.20
Tak na spoluzacich uz jsou zalozeny vsechny tridy, tak se tam hlaste :) uz se na vas vsichni moc tesime :) neni to tak spatna skola jak tady furt pisete :) naopak, je to tady uzasny! To, ze je tezka na uceni, a to, ze patri mezi 10 nejlepsich skol v CR, neznamena, ze ji budete pomlouvat! Asi to konkurence nemuze prenest pres srdce :))
Anonym22. 6. 2009 18.24
Ne chytrej, vychytralej, to je rozdil bastl je ukazkový příklad zahradníka z filmu, proto jediny možný postup je podat trestní oznámení. Není možné se zavázat dopředu k něčemu o čm nevím jaký bude mít výsledek. Takový zavazek je neplatný. A v tomto případě i z vážného důvodu jste povini platit. Přitom druhá strana nemá žádné zavazky. A u soudu samozřejmě vyhrává. Ovšem trestní oznámení by bylo nutné vyšetřit. Sebere peníze naslibuje hory doly, a potom kdyyž se ti nelíbí běž pryč ovšem nejdřív zaplať.
Anonym21. 6. 2009 11.02
Arogance mocných: ... jestli se tady nekomu nelibi, tak at vypadne jinam! tady vas nikdo nedrzi! ... uvedených výše pod body 1.a), b) a c) zavazují zaplatit škole smluvní pokutu, jejíž výše se stanoví jako násobek ročního školného a počtu let, které studentovi zbývají do absolutoria. Tímto způsobem vypočtená částka se sníží o 70 %. ... . Proto je jediné řešení podat trestní oznámení a ne podávat žaloby.
Anonym21. 6. 2009 10.49
Takže: Student a jeho ručitel se v případech uvedených výše pod body 1.a), b) a c) zavazují zaplatit škole smluvní pokutu, jejíž výše se stanoví jako násobek ročního školného a počtu let, které studentovi zbývají do absolutoria. Tímto způsobem vypočtená částka se sníží o 70 %. Školné zaplacené na školní rok, který student začal studovat, se nevrací, a to ani jeho poměrná část. citace smlouvy je ten důvod, proč si každý rozmyslí jestli zanechat studia z jakého koliv důvodu. Bohužel, když nový student nastupuje do nové školy většinou nestuduje smlouvy a nepředpokládá tak závařné porušení prav svobod. Jistě by bylo zajimavé průběžně si stahovat třeba jednou za měsíc tuto smlouvu a porovnávat jejich znění. Smlouva je jeden ze základních dokumentu a měla by bý jasně dsažitelná a nikoliv ukryta, tak abych ji studen musel hledat. Anonym uvedený níže je také studentem školy a podívejme jak osočuje svoje kolegy. Místo aby uvedl odkaz na stránku se smlouvou.
Anonym20. 6. 2009 18.53
Není jistě náhodou, že na stránkách školy není smlouva. V roce 2007 opustily dvě třídy gymnazia školu i přes podmínky dané ve smlouvě zaplacení školnéjako zbývající roky studia. Tohle je jeden z důvodů proč zůstávají.
Anonym20. 6. 2009 15.37
Jestli se tady nekomu nelibi, tak at vypadne jinam! tady vas nikdo nedrzi! jenomze vy jenom kritizujete, vyhrozujete zalobama, ale nikdo odtud nechce odejit, protoze na jinych skolach byste neziskali zadny titul, tady ano!
student, bohužel19. 6. 2009 14.39
Zažalujeme jí, ale stejně si nepomůžeme. Nechápu, jak může takový člověk být ještě na svobodě, s tolika podvody, co už udělala. Soukromé školy v ČR bohužel moc velkou úroveň nemají, ale tato škola je snad nejhorší. Navíc je to jen divadlo, žádné předměty neprobíhaly nějak dlouho, vše bylo jen na pár týdnů na max tři hodiny týdně. Jazyky žádný. A paní jednatelka neustále jen lže a vykrucuje se a ještě se diví, že jí nikdo nevěří a že si ověřujeme situaci se slíbenýma státnicema na jiné škole...
Anonym19. 6. 2009 9.15
Nynější třeťačko žalování není k níčemu. Trestní oznámení pro podvod na oba majitele je dobrý krok. Od počátku věděli jak to dopadne. Současný pedagogický sbor včetně akademické rady znal skutečný stav věci, takže trestní oznámení i na ně, pro spolúčast na podvodném vylákání peněz. Jenomže k tomu Vám a Vaším kolegum chybí odvaha, vždyť vy přeci chcete titul že jo. A tak nakonec budete sborově psát petice jak je škol výborná a jak nehumání je její zavření.
nynější třeťačka vš (e-mail)18. 6. 2009 18.32
Chtěla jsem si dodělat Bc. Teď si říkám: kéž bych sem nelezla. Od p. Bastlové jedna lež za druhou. Nevím koho žalovat dřív. Jestli ji nebo ministerstvo školství, že nám studentům svým rozhodnutím zničilo rok studia. P. Bastlová nám asi náhradní školu nesežene. Akorát nás tahá za nos. Škoda, že jsem na to přišla tak pozdě, co je ta jejich famílie zač. Nelezte sem lidičky. Je mi z tý situace na blití.
Bývalá studentka13. 5. 2009 10.45
Ano, mě takto před lety taky uchvátil, ředitelka se tvářila jako děsná kamarádka, její syn (nynější ředite) taky. Byla jsem nadšená z takového množství jazyků. Ale nakonec spousta lidí neměla vůbec možnost výběru a ten kdo chtěl studovat italštinu, dostal např. čínštinu. Protože podle paní Bastlové se italštinu naučí sám ráno ve vlaku.
Anonym12. 5. 2009 14.40
Smula, ja uz na tuhle skolu odevzala zapisovej listek :D Byla sem na dod, reditel byl prijemnej, a uchvatila me nabidka cizich jazyku. I studenti a profesori rikali, ze je to tam skvely.
Bývalá studentka12. 5. 2009 13.18
Proboha lidi, hlavně sem nelezte. Doufám, že po odebrání akreditace už Doc. Bastlová nebude zakládat další školy. Celé 4 roky studia jsem se bála, všichni jsme se báli. Řěditelka chodila po chodbách a naslouchala, když někoho přistihla na chodbě (že jde třeba na toaletu) měl velký malér. Škola byla vlastně nedobytná pevnost, kromě 5 minut ráno a o přestávce se tam nedalo dostat. Nebylo možné ani odejít. Nevím, co by se stalo, kdyby ve škole náhodou hořelo. Asi by tam všichni uhořeli nebo bychom museli vyskočit z oken. Testy na drogy jsou také velice ponižující a chudáci profesoři, kteří nás u toho museli kontrolovat. Modlím se za to, aby tuto ženu jednou dostihla spravedlnost, ale bojím se, že se tak nestane.
Anonym26. 4. 2009 16.40
Tak jak: http://www.vos-cestovni-ruch.cz/slovo-reditele
Anonym26. 4. 2009 13.31
Nevšim jsem si že by byly stížnosti na učitele, nebo kvvalitu výuky. Stížnosti byly na vedení a to je stále stejné.
Anonym25. 4. 2009 18.18
Tak abyste nerekli, pomery na skole se zmenily. je pravda, ze to byla priserna skola, ale... asi pred mesicem se zmenil reditel a veci se zlepsily: skrinky za prachy zrusili, dali misto nich krasne, nove. Zrekonstruovali zachody, konecne je v nich cisto a utulno. Cely pedagogicky sbor dostal vypoved, misto nich nastoupili mladi, kvalitni ucitele a od pristiho roku nam snizili skolne o 20%. Proste zazrak
Anonym12. 4. 2009 19.10
A je: http://www.denik.cz/z_domova/vysoka-skola-cestovniho-ruchu-skonci20090411.html
Anonym21. 3. 2009 8.57
http://www.iprima.cz/index.php/plain_site/content/view/full/81614/(name)/date čas 21:33
Anonym3. 3. 2009 14.26
Jsem student na zdejší vošce a podle mě je tato škola odstrašující případ..dobrý příklad toho, jak se z lidí tahají peníze. Jediné, co mohu ohodnotit kladně, je profesorský sbor..ale jak dlouho tu ještě vydrží??
Anonym28. 2. 2009 22.31
Myslím že ironie mailu a hodnocení je jasná a i pani doc. PhDr. Bastlová se v chybách poznává. Ačkoliv jak ji znám pochybuji.
Anonym28. 2. 2009 22.27
Spokojený anonyme jak můžešte dělat marketing, učetníctvi a další ekonomické předměty bez základního kurzu matematiky. Jasně že jste spokojená. Jak se vám líbý výuka jazyků se studenty gymnázia.
Anonym28. 2. 2009 10.25
Z teto skoly jsem pred par lety utekla. Bylo to opravdu strasne!!! Uz tenkrat jsem se snazila, aby se na pani reditelku Bastlovou "prislo", ale nejmenovany urad s tim opet nic neudelal. Sice skolu navstivil, ale pak nam oznamil, ze nemuze nic delat. Kdo tomu neveri, tak si to pojdte vyzkouset!
anonym28. 2. 2009 1.07
Jiri Stastny ty si totalny vygumovany smejd, ked dokazes nieco taketo napisat. Daj sa liecit!!! Retard zakomplexovany.
Michael Švec (e-mail)27. 2. 2009 23.21
Vážený pane Šťastný, jsem zde také spíše náhodou. Nechápu, z jakého důvodu napadáte slečnu, jejíž projev je navíc (až na zmiňovanou větu) poměrně kultivovaný. Považuji za menší prohřešek nezvládnout shodu přísudku s podmětem, než za tuto banalitu vynadat dámě do blbečků. O Vašem vzdělání nepochybuji. O vychování možná. S pozdravem
Jiří Šťastný (e-mail)27. 2. 2009 22.51
Školu neznám,mám však věcnou poznámku (dostal jsem se na tuto stránku náhodou...) V anonymním příspěvku z 22.2., čas 2:04 se píše "témata nám nesměli být sděleny" - autor příspěvku je údajně student 2.ročníku. Nevím, zdali nebude má reakce vymazána jako vulgární, ale má-li student 2.ročníku SŠ takovouhle úroveň písemného projevu, nezaslouží si nic jiného než být psycho..., socio... a jinak ...patickou ředitelkou být odírán z kůže (resp. jeho rodiče, kteří přihlásili blbečka na střední školu). Tahle úroveň gramatiky svědčí o tom, že autor příspěvku asi nikdy nic nečetl - taková kumulace gramatických zvěrstev není náhoda ani překlep. J.Š.
Anonym27. 2. 2009 22.31
Pro ilustraci. http://www.novinky.cz/domaci/162614-osud-stovek-studentu-v-praze-ohrozuji-dluhy-majitelky-skol.html http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=630654
Anonym27. 2. 2009 22.02
Pro studenty a hlavně jejich rodiče: mojí dceři jsem po šíleném prvním ročníku našla jinou školu; s právníkem jsme sepsali výpověď, poslali jí a tím to skončilo. Nic jsme neplatili- to bych radši Bastlovou vzala něčím po hlavě. Za tyto "úžasné" služby, které studentům poskytla, by spíš měla platit ona. Nenechte se zastrašit, spojte se s ostatními rodiči a tvrdě do ní. Přece už konečně musí skončit!! Já osobně se divím, že si na ní ještě nějaký temperamentní tatínek někde nepočkal a nepocuchal jí ten nevinný obličejíček. Jí v žádném případě nejde o studenty, ale jen o vlastní profit.
Anonym26. 2. 2009 19.33
Nemyslím, studenti VŠCRTS jsou, jak bylo patrné z TV byvalí studenti uvedene VOŠ. VŠ funguje teprve semestr a to byli studenti třetího ročníku.
Zuzana26. 2. 2009 17.19
Koukni na www.vos-cestovni-ruch.cz chceš-li i obrázek, pak jdi na "slovo ředitele"
anonym26. 2. 2009 17.08
Asi jste si spletli školu ne?
Anonym26. 2. 2009 10.25
Pan rektor byl včera v TV překvapen, avšak podle zápisu AK "v rámci zahájeného řízení k odnětí akreditace SP byli přítomni: Jaromír Beránek, Pavel Franěk, Otakar Němec." byl jednaní 26. – 28. ledna 2009 přítomen. Myslím že pán ministr ani rozkladové a jiné komise nemají o čem uvažovat. A vzhledem k dnešnímu datu je 15. denní lhůta dávno pryč.
Anonym25. 2. 2009 10.47
Neni jistě náhoda, že není uveden seznam učitelů a není vlastní milov adresa akontaktní mail je na sekretariat a volny. A kdo hledá jak škola hospodaří hledá marně, přitom informace o dotacích a výsledky hospodaření jsou věc veřejná.
Anonym23. 2. 2009 3.17
Nelze odolat abych neoznámil odkaz na tuto stránku MŠMTba jejich zprávu bod 5. http://www.msmt.cz/uploads/soubory/akak/zapisy_ak/zapis_ak_01_2009.doc Zápis č. 01–09 ze zasedání Akreditační komise 26. – 28. ledna 2009, Kamenice nad Lipou
Anonym23. 2. 2009 2.40
Nelze odolat abych neoznámil odkaz na tuto stránku MŠMTba jejich zprávu bod 5. http://www.msmt.cz/uploads/soubory/akak/zapisy_ak/zapis_ak_01_2009.doc Zápis č. 01–09 ze zasedání Akreditační komise 26. – 28. ledna 2009, Kamenice nad Lipou
Anonym22. 2. 2009 2.04
Chodím do 2. ročníku této "úžasné" školy. Myslela jsem, že po roce, kdy jsem si připadala jako v Jiříkově vidění, už mě nemůže nic překvapit. OMYL! Ve středu ráno přišel ředitel k nám do třídy a oznámil nám, že v pátek si máme přijít do kanceláře zapsat téma na absolvenskou práci. Jenže nikdo neznal témata (dokonce nám nesměli být sděleny), takže se každý musel během pár minut rozhodnout o čem bude psát až na místě. Ale největší gól byl, že témata, která profesoři odevzdali, vedení úplně změnilo za jejich zády. Jaké to bylo pro profesory překvápko, když se dozvěděli, že u něj bude student psát práci na téma o kterém nemá ani ponětí. Jeden profesor kvůli tomu dal dokonce vpověď...upřímně se mu vůbec nedivím a kdybych mohla, tak odejdu taky. Tohle je jenom ochutnávka toho, co se na naší škole děje. Radím dobře, nenechte se nalákat na výuku 3 jazyků - úroveň je děsná. A radši si najděte jinou školu, kde nezaplatíte desetitisíce za nic.
student11. 2. 2009 22.18
Jsem studentkou prvního ročníku VOŠ a ikdyž jsem se sem opravdu těšila díky velkému množství cizích jazyků,jsem zklamaná a lituji toho, že jsem se sem nechala nalákat.Jinak další perla pro tuto školu,má zdravotní pojišťovna mi nedávno oznámila,že již od září neví,zda jsem student či OSVČ,takže tato "úžasná" škola mě a plno dalších mých spolužáků nebyla ani schopna nahlásit,že u nich studujeme.Fakt góóól!!!A o "velice příjemném" jednání sekretářky nemluvě!:-/Jsem zvědavá, čeho se od nich ještě dočkám!Jo jinak s těma skříňkama na ně pěkně kašlu, při tak hloupém rozvrhu se nedá pracovat, natož si hradit nějaké přihlouplé skříňky!!!Jinak pokud se tam někdo chystá,raději skutečně dvákrát měřte,než se rozhodnete!papa
Rodič5. 2. 2009 9.33
Po návštěve dne otevřených dveří je nám nad slunce jasné že syna na tuto školu nepošleme. Vybavení školy - pamatuje krále Klacka, celkově škola působí spíše že čeká demolici, navíc nepřiměřeně vysoké školné.. Je spousty soukromých škol, které i poměrně nižším školným ukazují že se starají a učitelům a žákům poskytují kvalitní a příjemné zázemí. Výběr jazyků je velký, ale je mnohem výhodnější poslat žáka do jazykové školy při studiu. Tato škola opravdu NE. Apropó -díky nepřiměřeně vysokému školnému ku poměru této školy...Kde peníze vydané rodiči této škole končí? Prádelna peněz, první co mě napadlo ku souvislosti k této škole
Vendula (e-mail)1. 2. 2009 19.11
Všechno o té škole je pravda- a to jsem jí navštěvovala 5 let zpátky-BASTLOVÁ JE TYRAN,jsem neuvěřitelně ráda,že mně odtamtud vyhodili za neomluvené hodiny-akorát mně to zachránilo!
Anonym28. 1. 2009 16.22
Taky jsem tu školu dokončila, ale díky Bohu že jsem pryč. Bylo to nejhorší rozhodnutí v mým životě. A taky jsem neodešla proto, že jsem se bála penále, ale slyšela jsem, že ti co odešli, nic neplatili.... co se týče toho placení za skříňky, to je fakt síla...ale my jsme přezouvání řešili tak, že jsme si v nemocnici sehnali ty igelitový návleky a bylo po starostech....tak směle do toho!
Anonym28. 1. 2009 15.38
ach jo je videt ze jste z toho vsichni paf ze vsech reci co to kolujou..tuhle skolu jsem navstevovala a zase tak hrozny to nebylo..na kurzy a super ucitele vzpominame i ted s kamosema...a i lidi co od nas odesli v prvaku zadny penale neplatili..nesmite se zase vseho bat a vsemu verit..
anonym25. 1. 2009 1.40
chodím do prvního ročníku VOŠ. Co se zde píše je pravda. Mrzí mě, že jsem o praktikách na této škole nevěděla dřív. Co mě drží nad vodou jsou akorát tak jazyky. Nemůžu si dovolit odejít a platit penále. A jako bonus pro zlepšení nálady a dárek do roku 2009 nám tato škola na základě hygieny přidala skřínky. Což by nebylo ničím zvláštní, kdyby ovšem nebyly na pětikorunu, která se nevrací. S nelogickými dvouhodinovými pauzami v rozvrhu to pro mne znamená cca 40 Kč denně. Když se nepřezuji - vyhodí mě? Je to fakt sprosté.
xxx22. 1. 2009 15.54
Jsem v 1. ročníku na této škole a opravdu kdybych se mohla rozhodnout znova,nikdy bych sem nesla!!!! Tohle se soukromou školou nemá nic společného!!!! Musím to vědět, navštěvovala jsem už jednu soukromou a tam bylo vše v nejlepším pořádku!!! JE TO JEDEN VELKÝ PODVOD!!!!
Anonym2. 1. 2009 12.32
Tato škola je naprosto šílená!!!!! Jsem v 1.ročníku a moc lituji toho, že su sem šla... Přístup vedení a profesorů na této škole je příšerný... Co se týče hygieny apod....noo hrůza...záchody rozpadlé, smradlavé, toaletní papír snad jen v pondělí... TATO ŠKOLA ROZHODNĚ NEMÁ ŽÁDNOU ÚROVEŇ....BASTLOVÁ SE SVÝM SYNÁČKEM SI TU DĚLAJÍ CO CHTĚJÍ...JEDNOU NÁM DOKONCE VYNADALA, ŽE MÁME NOTEBOOKY ZAPOJENÉ V EL.ZÁSUVCE...A TAK... NEJRADŠI BYCH ODSUD ODEŠLA, ALE NECHCE SE MI ZA TO PLATIT....NOOO NEZBÝVÁ NIC JINÉHO NEŽ TRPĚT!!!!
ada26. 10. 2008 10.33
Nevím o čem to tady píšeš, chodím sem druhý rok a škola se vůbec nezamyká.
pass22. 10. 2008 19.11
Reakce na e - 13.8.2008. Nevím jak teď, ale v době kdy jsem školu navštěvovala já bylo úplně nepodstatné jestli chceš nebo nechceš studovat... Kupříkladu mimopražští vlakem dojíždějící studenti - nebo i jiní, kteří měli smůlu a někde cestou je postihla dopravní nehoda atp... zkrátka ti, kteří nestačili přijít do školy do 7.55, neměli už možnost se na výuku dostat. Pominu, zda je 5-10 minut zpoždění prohřeškem tak velikým, že je pro studenta spravedlivým trestem, nechat ho čekat na v chodbě na dalších 5 minut, kdy bude škola otevřena. Spíš bych podotkla toto: množství profesorů přicházelo do školy také v době, kdy byla škola již zavřená (neútočím na jejich morálku či pozdní příchody, to v žádném případě!), vlastním klíčem si otevřeli, na nás - sedící na schodech jen s lítostí koukli a konstatovali, že nás bohužel prostě pustit dovnitř nesmí. Mnoho z nich mělo problémy za to, že někdy někoho pustili a "někdo" to viděl. Tento postup byl zdůvodňován tím, že by mohl do školy vstoupit cizí člověk, nestudent. Učitelé měli strach brát vlastni studenty na své hodiny, i když věděli, že čekáme za dveřmi. ... Je to snad to, čemu se říká možnost a chuť studovat??
Ex-student18. 10. 2008 23.12
Reakce na hodnocení z 22.5.2008 Milý Pane profesore! Obávám se,že my jsme toho zažili trochu víc než Vy, který jste učil 2hod/týd, navíc v pátek odpoledne.Takže nemluvte o objetktivitě.
madafaka4. 9. 2008 20.53
http://www.pmson.cz/ ....HEH???
e13. 8. 2008 21.18
Já nevím,jsem studentkou školy už tři roky a nezdá se mi tak strašná.pokud někdo chce studovat,nestará se o osobní záležitosti ředitelky.od začátku víte,že je soukromá a za celé tři roky se školné navýšilo o 500kč.
Anonym13. 8. 2008 8.49
Po delší době jsem se koukla na stránky školy, kde studoval můj syn. Opravdu se této škole vyhněte obloukem. Mladý ředitel je synem býv.ředitelky.Poměry, které zde zažil můj syn,který zavčas odešel, byly neuvěřitelné.Během jednoho roku se vystřídali 4 třídní učitelé, za vše, včetně potvrzení o studiu atd. se platilo.Nic ze slibovaného nefungovalo.Jen nezájem může tuto školu konečně ukončit. Smlouva je napadnutelná, protože neodpovídá podle právníků "dobrým mravům".Pravda je, že se zde objevili i velice dobří učitelé, kteří ale také brzo odešli.Škoda.
jani26. 6. 2008 13.22
No být tebou, tak si to dobře rozmyslím, i kdyby byla polovina, co se tu píše pravda, tak to je mnoho... No, tenhle mladý sympatický muž je synem již zmiňované ředitelky.. Je to taková rodinná dobře fungující firma. Jinak k těm praxim v zahraničí, i kvůli tomu jsem tam šla, ale jediný člověk, pokud si to nezařídil sám, tak určitě v zahraničí nebyl, škola ti nic nenajde!!!!!!! A jeste je blby, ze se nam střídaj jazykáři:-( Na NJ budu mít už 4.:( rozmýšlej:)
Katka (e-mail)25. 6. 2008 22.36
Také jsem měla zájem studovat na této škole-voš, především kvůli širokému výběru jazyků a praxe i v zahraničí. Ale po přečtení této stránky jsem nějak ztratila chuť. Kritizuje se tu především ředitelka.. ale není teď ředitelem mladý sympatický perspektivní muž? Aspoň se nám tak na "pohovorech" představil. Prosím poraďte zda má cenu jít na tuto školu, když se změnil ředitel. Mám i jiné možnosti a musím se co nejdříve rozhodnout. Děkuji.
Janisska (e-mail)23. 6. 2008 10.17
Na této škole jsem vystudovala VOŠ. To, co se tady píše je bohužel pravda, ale můžu Vás ubezpečit, že například Ing Kubista, který učil marketing, management a ekonomiku byl výbornej!!!Na VŠO v Praze, kde jsem dostudovala na Bc se management vyučuje nesrovnatelně hůř..Nebo pan profesor Novák, který byl zapálen pro kulturu...nebo pan profesor Petr Čech na čínštinu-neuvěřitelně zábavný hodiny. Takže jsem se držela, užívala si ty světlé chvilky a teď už sem BC.! Dá se to, ale člověk prostě musí ržet jazyk za zuby a krok. Je fakt, že absolutorium byla fraška, maturita byla tisíckrát těžší a o svých výkonech jsem si rozhodně nemyslela, že by byly na samé jedničky a přesto:-).Pokud ale máte čas a možnost, běžte jinam..ušetříte se stresu.
Anonym22. 5. 2008 9.52
Prosím, studenti, buďte objektivní v hodnocení školy. Hodnocením můžete mnohé poškodit. Vyučuji na škole druhým rokem, jsem spokojen. Setkal jsem se zde s vysokou erudovaností kolegů, s velmi příjemnými studenty. Po těch, kteří letos školu opouštějí, se mi bude mo stýskat. Navždy zůstanou zapsány v mém pedagogickém srdci. Snažme se být všichni solidními lidmi, zla je v poslední době kolem nás už mnoho. Tyto řádky píši po náhodném přečtení hodnocení školy, kde vyučuji. profesor pedagogiky
pass15. 5. 2008 10.56
Ad anonym z 22.3. a xxx z 25.3. Dříve, než začala budovu Masarykova gymnázia, kde nyní sídlí tato VOŠ (kterou jsem zaplaťpánbůh už měla to štěstí opustit...) působila dříve právě ta soukromá obchodně podnikatelsko-manažerská akademie - zkráceně SOPMA... Ta škola byla dobrá a mezi studenty snad i docela oblíbená... Chodil tam můj kamarád, proto to vím... Se současnou voškou, co tam je, to ale nemá zcela nic společného.. Anonym si jen nevšiml, že nehodnotí školu umístěnou zde současně, ale bývalou.. toť vše. Jinak - kdokoli sem jdete hledat názory či rady zda dát své dítě na tuhle vošku.. Nelze jinak, než se vás snažit včas odradit. Dle mého názoru si každý bude vyčítat, že neuvážil pečlivěji. Nenechte se uchvátit ani nabídkou jazyků. Ikdyž třeba já zrovna jsem měla ve své skupině štěstí na málo studentů i skvělou učitelku třetího jazyku, tak ty ostatní trable to v žádném případě nevyváží. Tahle škola člověku bere sebeúctu, ukazuje mu, jak nespravedliví, zlí, chamtiví, sobečtí a kdovíjak je ještě nazvat, lidé mezi námi žijí. Na druhou stranu je to dobrá škola života. V jiných školách funguje víceméně spravedlivý, rovnocený přístup, student má právo na svůj názor, může ho alespoň říci.. tady ne. Těžko popisovat vše. Kdo nezkusil, nemůže asi pochopit.. Ale věřte, v tomto případě je lepší nevědeět.
raděj anonym26. 4. 2008 11.01
I já navštěvuji tuto školu a věřte, že není o co stát. Spíše než škola bych řekla, že je to dobře fungující podnik. Přijde vám normální platit za opravné termíny, mít školu do pol. května, z čehož je volný i celý říjen a leden?? nemluvě o jazykách, kde nás je kolem 18. Ve škole neje wifi ani WC, nemluvě o strašném bordelu. Přijdte se podívat mimo den OD a budete koukat.. je to jen můj názor, nikomu ho nevnucuji
radši ne25. 4. 2008 13.51
Jsem také jedna ze studentek již zmiňované VOŠ a nemám slov. Na školu jsem se velice těšila, bohužel mi teď přijde jako zbytečné vyhození peněz za nic:-(je mi až trapné chtít po rodičích peníze na školné...nejraději bych odešla na jinou školu, protože tady se nic nového nenaučím...začala jsem pracovat v jedné firmě a do školy chodím minimálně a raději se učím doma...chodím tam akorát na písemky a zkoušky...až najdete způsob jak odejít z této školy bez doplacení školného tak dejte vědět...........
Anonym22. 3. 2008 12.33
Na této škole jsem studovala při zaměstníní pouze dálkově o sobotách a nemohu si stěžovat, ovšem pan ředitel Ing.Listopad byl na této škole, která se jmenovala Sokromá obchodně podnikatelsko - manažerská akademie. Vzpomínám ne všechny velice ráda a přeji hodně dalších pracovních úspěchů i když již působí na jiné části prahy tito vzácní lidé. Klobouk dolů a díky za výuku, mohu ji dále uplatnit v dalším pracovním životě.
Fló28. 2. 2008 10.14
Odjinud - chodila jsem na VOŠ a rozhodně bych jí nikomu nikdy nedoporučila!!!!!! taky se mi líbila možnost 3 jazyků, ale nakonec to byla úplná tragédie! všechny úrovně pokročilosti smíchané dohromady včetně těch z gymnázia... takže od začátečníků až po ty, co měli státnice.. pak se něco nauč.. takže moje rada je vybrat si rozhodně jinou školu, jsou to jen ztracené tři roky.
odjinud (e-mail)3. 2. 2008 20.19
Dotaz ohledně VOŠ..Doufám,že se mi někdo ozve..Byla jsem na dni otevřených dveří a škola mě nadchla,hlavně tedy možnost studia tří jazyků a jak jsem pochopila,tak nyní je tam ředitelem její syn, je to tak?..A chci někoho poprosit,aby se mi ozval na e-mail a zhodnotil výuku jazyků a ostatních předmětů a jestli je to opravdu tak hrozné jak se tady píše a nebo zda je to myšleno hlavně na gymnázium..Děkuju a držím palce,abyste dali dohromady nějakou petici a nebo žalobu, přece v 21. století nemůže fungovat takováhle hrůza,která není potrestána!!!
Anna (e-mail)19. 1. 2008 11.15
Jakožto bývalý student tohoto "výběrového" gymnázia bych ráda podotkla, že to byl ten nejhorší půlrok v mém životě. Začalo to potupou ve formě testů na drogy, kdy jsme se museli seřadit do fronty venku před záchodky s kelímky v ruce.. Dále neustálé napětí jestli nepřijde ředitelka, donášení, strach.. Ale zase na druhou stranu jsem našla neocenitelné přátele, kteří poté odešli půl roku po mém odchodu za mnou. Když jsem asi 2 měsíce po mém odchodu navštívila tento "ústav" a nechtěně jsem se zúčastnila jednoho hysterického výlevu ředitelky Bastlové, definitivně jsem si potvrdila, jaká je to ubohá bytost, jejíž jedinou mocí je zastrašovat ostatní. Mimochodem, loni sice otevřeli 3 třídy, ale zbyla tam jen jedna, z přibližně 90ti studentů tam zbylo jen 27.
Bc.27. 12. 2007 16.12
Studium trvá 6 semestrů a končí obhajobou diplomové práce a získáním titulu DiS. V následném studiu na naší VŠCRTS lze získat titul bakalář Bc. na základě uznání zkoušek z ukončené VOŠ CR. co říkáte na tohle?
Anonym12. 12. 2007 22.20
Po přečtení příspěvků jsem si vzpomněla jaký to tam vlastně bylo, je fakt, že už vzpomínám jen na kamarádství, který tu mezi námi vznikla. Drogové testy začaly snad až v druháku, když s tim přišli mysleli jsme si, že je to blbá sranda..Nebyla..Když se Vám nechtělo zrovna čůrat posadila si Vás do kanclíku, nalila vám malýho panáka Mattonky a zeptala se jeslti teď už můžete:) Po ukončení této školy už jen s úsměvem odříkáváme typické hesla a gesta docentky, hlavně neustálé JAKO a tak podobně.. Výuka podle mého názoru nebyla zas tak děsná, jen neustálé změny v profesorském sboru byly na prd (od začátku až k maturitě jsme měli 7 profesorů na češtinu, což je u maturitního předmětu dost nevýhoda), jazyky, za které platíte dost peněz navíc jsme měli mít v jazykové škole, možná tak první rok to tak bylo..(z krásného výběru tolika jazyků stejně někteří měli smůlu, prý by jich bylo málo ve třídě apod.což sme si ve čtvrťáku prodebatovali a zjistili jsme, že to vůbec nebyla pravda, no jo pešek). U nás se zamykalo za 5 minut 8, kdo to nestihl tak smůla. Pak se nám takhle jednou před Vánoci zvedlo školný o 5000,- prý na teplo.. a dalo by se fakt pokračovat do nekonečna..tak si to drazí rodičové včas rozmyslete kam tu svojí ratolest dáte..
Archie (e-mail)20. 11. 2007 23.11
Je to snad nejhorší střední a vyšší odborná škola v Česku. Jinak nevím, zda doc. Bastlová získala docenturu skrze intimní styk s doc. Rzounkem, ale vím, že okrádá žáky a studenty a jejich rodiče a jako manažerka je neschopná!
Jarmila Nováková (e-mail)10. 11. 2007 16.29
Zhlédla jsem dokumenty a reportáže o kauze rodiny Honců, kterou chce p. Bastlová okrást o pěkných pár milionů - úplně mě mrazí. Pevně doufám, že právo zvítězí. Po osobních zkušenostech s paní "docentkou", která stále používá vycpávkové "jako", dělá chyby v pravopise a domnívá se, že autorem soch na Karlově mostě je Petr Parléř, se mi ani nechce věřit, že je tak rafinovaná. Ale že její praktiky ve škole byly děsivé, je naprostá pravda (například výuku jazyků poskytovaly jazykové školy a aby ředitelka ušetřila, vyučoval jeden lektor studenty několika jazykových úrovní najednou - taková malotřídka). Mrzí mě, že stále ještě napaluje další rodiče a ti dávají do její školy své děti - a pěkně za ně platí.
D.8. 11. 2007 13.02
Na tom zajímavém odkazu viz. dole,se toho dočtete celkem dost.Doporučuji si to celé projít.Články z fakulty,to je taky tak trochu mazec no:)
endy15. 10. 2007 17.29
endy-nejprve napiš s rodiči stížnost na poměry ve škole-vše , co víš-i co jsi se dozvěděl/a/.nejlépe na několik odborů mšmt./inspekce, odd,stížností apod/.pak-pokud bys odešel/a/ a byla následně zažalovaná-nejlépe když do výpovědi napíšeš důvod odchodu -neplnění závazků školy a opět vše co se ti příčilo-tak si u soudu vyžádej svědectví VŠECH studentů 10 let zpět-namátkově to stačí-tady nebyl spokojený nikdo.všichni "bývalí" budou mluvit stejně negativně a možná ještě hůř-neb se možná teď krotí.držíme palce
Endy27. 9. 2007 14.49
Chci se zeptat někoho, kdo z týhle strašný školy odešel, jestli musel platit tu pokutu, co je ve smlouvě ... ?? já jenom, kdybych se náhodou chtěla zdejchnout ;) nejsem si totiž jistá, jestli mi tahle škola k něčemu bude :/
Anonym23. 9. 2007 20.18
Milý odmaturovalče, na to, že jsi maturoval právě zde máš překvapivě vyspělý projev a bohatou slovní zásobu...I já jsem se po celé čtyři roky podílela na obohacování paní doc. Zdeny Bastlové, Csc. (mimochodem v kuloárech se proslýchá, že jistý pan Dr. Zounek měl pro Z.B. v určitém období řekněme slabost, možná by nám ještě mohl důkladně povyprávět, jak získala docenturu osoba, co má o literatuře přehled asi jako podprůměrný žák základní školy...že by pro své blond vlasy a velice, velice prátelskou povahu?) a dost z nás ještě před maturitou nemělo jasno ve shodě přísudku s podmětem a za celé studium jsme otevřeli knihu jen pokud nebyl její obsah na internetu. Nebyla to v žádném případě naše chyba. Na této škole absolutně chybí jakékoliv pedagogické vedení a motivace studentů. Vznášel se nad námi pouze stín absolutistické vládkyně, která mohla kdykoliv udeřit a zasadit smrtící ránu, nejčastěji do zad. Kdo chtěl přežít, musel držet hubu a krok. Bylo to nejsnadnější. Kdokoliv se ozval, podepsal tím svůj vlastní rozsudek. Paní Z.B. nás ale naučila mnoha dovednostem! Přetvářce, pomlouvání, vlezdoprdelkovství a lži. Kdo nedonášel měl jistotu, že na něj bylo donášeno. Kdo vybočoval z řady mohl se bát, že se dočká udavačství i z řad spolužáků. Je pravda, že jsem zde poznala mnoho vyjmečných lidí. Celou naší třídu a několik skvělých vyučujících, kteří do jednoho prchali do jiných škol, někteří dokonce ještě dál. Jistě, že je škola z velké části o osobním přístupu studujících, ale za těchto podmínek si po maturitě může gratulovat ne ten, kdo to zvládne s vyznamenáním, ale ten, kdo odejde s nepokřivenou páteří a čistým štítem.
odmaturovalec23. 9. 2007 10.09
Milí, přišel jsem, viděl jsem, odmaturoval jsem. Nechci házet špínu na bývalé autority, už vůbec ne skrytý za anonymem. Jen po přečtení tisíce zdepsaných názorů toužím přispět i svým prožitkem. Je fakt, že tahle škola dokonale uspokojí duševní masochisty, neb je plná intrik a náhlých zvratů. Na druhou stranu, poznávám, že je to slušná simulace skutečného života.., čekal jsem, že po maturitě v pekle na mě bude čekat svět milých a přímých lidí, ale prd, všude je to samá Z.B. Co se kvality výuky týče..měl jsem tu štěstí poznat pár skvělých pedagogů, ale skvělost neskvělost, časem je sejmula neúprosná ruka všemoci. Tahle škola je skvělou demoverzí totalitního režimu, jenž u nás byl patrný od roku 1948, jen zde není ani nádech sametu, neb prsty vedení jsou dlouhé a ostré. Už pro tuto historickou hodnotu ( archivace principu stalinovy strategie ), by měla být škola zachována. V pondělky a čtvrtky by sem měla mít přístup veřejnost, především generace tzv.polistopadová, která by na základě jediné exkurze nikdy nepřipustila aby preference KSČM přesáhly hranici 1%.. Otázkou je, co s politickými vězni? Najdou si svého Havla? A co na to všechno Jan Tleskač? P.s. PES
Adéla (e-mail)20. 9. 2007 18.11
Takze,na teto skole jsem byla jeden rok..potkala jsem zde uzasne lidi,vetsinou bajecne ucitele...ale to jsem netusila,co se vyklube z zeny ktera nam na dni otevrenych dveri slibovala hory doly a pak nesplnila ani zakladni veci...ke konci prazdnin prislo par mym kamaradum prijeti na gymnazium,idyz se hlasili na pedagogicke lyceum(ktere uz 2roky neexistovalo)..zacatkem roku byl rozdan rozvrh-dvakrat tydne do peti jednou do pul4 a dvakrat do 3...snazili jsme se to resit..vysledek-nic..museli jsme si zvyknout a zapomenout na sve konicky mimo skolu...naprosta bezmoc rodicu dat si schuzku s pani reditelkou..porad mela''schuzku s pravnikem''ci''dulezite jednani''......bylo toho jeste mnohem vic,nase trpelivost vsak dosla,dyz nase mila pani reditelka nenabrala prvaky...proto ji ted z neakych 80 lidi v nynejsim druhem rocniku zbylo neco kolem 25 zaku..ma co chtela!!bohuzel se ted bude mstit na tech lidech,kteri si nesehnali novou skolu:(je mi jich lito.....minuly rok byl pro me vysilujici,domu sem se vracela pozdeji nez otec z prace,unavena,bez chuti delat neco jineho,nez jit spat....kdyz mam ted cestu kolem Holesovic a vidim tu skolu,sevre se mi zaludek a je mi z toho opravdu zle....tot vse..
Anonym16. 9. 2007 15.53
Bohužel jsem udělala chybu - nastoupila jsem na voš ortenovo náměstí, aniž bych si předtím o škole zjistila nějaké informace. Možná proto, že už mě dost tlačil čas. Každopádně to byla chyba. Ředitele hajzla jsme měli už na střední, ale škola byla kvalitní, narozníl od této voš. Zjistila jsem, že se tu nic nového nenaučím. Kdybych na přednášky nechodila, o nic bych nepřišla. A já tu Bastlovou viděla v televizi, jenže mi to došlo až teď, že je to vlastně vona:/ No nic, asi budu žádat o individuální plán, takže se ve škole moc zdržovat nebudu - NAŠTĚSTÍ!
Lída (e-mail)13. 9. 2007 13.05
Nooo, tak jsem ráda, že jsem z toho kolotoče venku. Chodila jsem do prváku na vošku a byl to fakt děs. Po půl roce jsem odešla. Představa, že tam strávim ještě dva a půl roku mě fakt ničila. Vidim, že je to pořád stejný. Fakt hnus tahle škola. Jo, jinak pozdravuju všechny co to tam vydrželi a teď by měli být ve druháku.
anonym Kamila (e-mail)10. 9. 2007 19.47
Omlouvám se za překled v poslední větě - chtěla jsem napsat "právního". Tím jsem myslela to, že ředitelka může dát zaměstanci hodinovou výpověď, aniž by vážně porušil své povinnosti, že se studenti vyhazují tak, jak se to paní ředitelce hodí, že si učitelé kupují pomůcky ze svého, že se neustále mění pravidla atd. A tyto podmínky studia ani ti nejlepší pedagogové nezlepší. Bohužel: opravdu ze mě nemluví závist, ráda bych pouze varovala další znechucené studenty a jejich rodiče.
anonym Kamila (e-mail)10. 9. 2007 19.28
Všechny před touto školou varuji - učila jsem zde! Podala jsem stížnost na MŠMT již v roce 2003 - byla uznána jako opodstatněná, provedena inspekce, ale pak se zase vše ututlalo. Praktiky paní Bastlové nemají obdoby! Jak může ministerstvo dovolit, aby další a další rodiče dávali děti na tuto školu bez prvního zázemí!
E2. 9. 2007 22.20
Tak si to nikdo nezapomeňte hlavně přečíst..decánko tam zase přidali nějaký křivárny:-(!!!!!!http://www.gymnazium-humanitni-jazykove.cz/gym/docnovak/skrvos.doc
Ondřej Malý (e-mail)14. 8. 2007 22.44
http://www.gymnazium-humanitni-jazykove.cz/default.asp?w=g&page=prijimacir_terminy Tak tady to je černé na bílém.Kdo do této školy chodíte,tak víte, že tříd tam je moře
Ondřej Malý (e-mail)14. 8. 2007 22.41
Ano, má tam být i vysoká škola a to už teď od září...(viz můj přízpěvek o něco níže) Kvůli tomu se neotvírá gympl, i když oficielně se neotvírá prý pro to, že o studium je příliš velký zájem a škola by ho nemohla uspokojit (!)
kilíí (e-mail)7. 8. 2007 15.18
tak si to tu po dlouhé době opět čtu a některé názory lidí kteří nejsou na naší škole mě docela štvou! za prvé, my nejsme na soukromé školo proto, že jsem se nedostali na státní, ale proto, že nám bylo slibováno spoustu věcí které jen tak na nějáké státní škole neexistují!! a za druhé nás prosím nehodnotte sprostými nadávkami za náš názor, zkuste si ortenovo náměstí a ze svých slov proti nám se ihned vyléčíte! a názor můj na tuto školu zní asi takto : pokud chcete studovat prestižní školu, se kterou vás čeká nějaká budoucnost, nechodtë na ortenovo náměstí a raději zvolte něco jiného! pomlouvat docentku bastlovou nebudu protože asi každý víme na čem jsme! a myslím, že by jsme s tím mohly začít něco dělat co vy na to?? kdo má nějaký REÁLNÝ nápad co s tím tak písněte na tuten meil : nabbersyndicate@seznam.cz
Anonym4. 8. 2007 19.33
Reditelka ma vazby na "podnikatelské" kruhy z českobrodska a úvalska (Mrázek a spol). Jednou šlápla vedle, když si dovolila vyhodit dítko jednoho z těchto podnikatelů. Pan otec si pak na ředitelku došlápl a v ředitelně bylo rušno... :-) Vyhrožoval že na ní vytahne špinavý prádlo, že jí (citace)zničí. Brzo potom vypukl ten skandál s pozemky v Radonicích. Na Nově i na ČT1 o tom byly reportáže docela krátce po sobě, ačkoli se jedná o poměrně starou záležitost. Někdo tomu asi pomohl, což? :-) Každopadně jen tak na ní, na p.y.z.d.u. Mimochodem po odvisílání těchto reportáží svolala všechny studenty lycea a i většinu profesorů do jedné třídy a spolu se svým právníkem tam sršeli oheň, jak na všechny podá žaloby. Jenže pes, který štěká, nekouše. Asi totiž nemá dost zubů. Zmiňované sezení se samozřejmě konalo ve vyučovací době, což se studentům líbilo. A nedivil bych se, kdyby onen právník tuto sešlost fakturoval škole, jako externí přednášku studentům, a nikoliv soukromě osobě ředitelky.
Ondřej Malý (e-mail)4. 8. 2007 19.18
Jsem čerstvý absolvent VOŠ. Můžu vám říct, že nikdy a nikomu tuto školu nedoporučím a všem svým známým jí také rozmlouvám a to celkem úspěšně - po všech těch historkách, z nichž některé tu jsou níže uvedené. Tato škola nabízí za nemalé peníze jen tři roky nervů a nepříjemností a naproti tomu jen málo vzdělání. Pro zajímavost: v prvním ročníku nás bylo cca 80, k absolutoriu nás došlo 24. Podržte se - všech 24 studentů absolutorium udělalo, z toho většina s vyznamenáním.To může znamenat dvě věci - buď jsme byli všichni tak pilní a chytří studenti, anebo byl "hladký" prúběh absolutorií zajištěn ředitelkou. Já se přikláním k té druhé variantě. Ředitelka potřebuje nutně poopravit svůj obraz na veřejnosti, ale tady to trochu přehnala. Jako "nezávislého" předsedu zkušební komise "pozvala" jakéhosi staršího profesora. Jeho vazby na řadové členy zkušební komise a ředitelku byly řekněme zjevně přátelské.Aby toho nebylo málo, nutila zkoušené studenty, aby pana doktora docenta zvali z vlastních peněz na obědy. (další invetář této školy, docent Novák, toho s chutí sobě vlastní mistrně využil a nechal se pozvat taky.) Perlička na závěr. Naše třídní mgr Zýková dost neopatrně vypustila informaci, že má paní ředitelka zažádáno o "licenci" na bakalářské studium a (potřebuje vysokou úspěšnost absloventů) pan předseda zkušební komise má (za hladký průběh absolutorií) slíbené místo děkana. Zkrátka kruh se uzavírá a ruka ruku myje. Celé studium bylo takové pohybování se v kruhu... :-(
bývalá studentka28. 6. 2007 21.41
Ještě nikdy v životě se mi nedostalo takového pounačení a celkového zocelení ducha jako na téhle škole. I přese všechny špatnosti, které zde již byly řečeny, a které jsou bohužel ve valné většině pravdivé, nelituji toho, že jsem na tuto školu šla. Uvědomila jsem si pravé hodnoty, zaregistrovala jsem lidskou špatnost, kterou jsem byla násilně vytržena ze světa dětí rovnou do dospělosti. Nakonec nezůstane nic nepotrestáno a já se téměř zapřísahám, že všechny své zížitky zvěčním a uvedu na papír ve stránky, možná pod jinými jmény i poupraveným dějem, ale se stejnou myšlenkou, které mi víří a bude neustále kolovat v hlavě, pravděpodobně až do konce života. Není lepšího tématu pro napsání knihy, to opravdu ne, pakliže se jedná o děsivý a husí kůži nahánějící děj.
c20. 6. 2007 18.04
Na výměnné pobyty zapomeňte. Žádný zatím nebyl, ač to bylo zaručováno ve smlouvě!!!!!!!!!!!! Tato škola je podvod. Chudáci profesoři i studenti.
Anonym16. 6. 2007 21.45
Tak na výjezdy do zahraničí zapomeň, na tzv. služební cesty jezdí akorát ředitelka . a jazyky? za stejnou nebo lepsi cenu je najdes i jinde...a jinde mas zaruku ze je dodelas, protoze to bude zalezet pouze na tobe, ale tady? tady po podepsani smlouvy u o nicem nerozhodujes,......
Barca15. 6. 2007 20.36
přemýšlím zdali sem jít na VOŠ, ale po prečtení tohoto se desim, je to opravdu tak brutalni? zajimaji me predevsim jazyky a pak ty výjezdy do zahraničí. napište zkusenosti prosím... diky Barca
Anonym31. 5. 2007 16.23
Moje dcera chodí do prvního ročníku této školy.Co se od ní dozvídám je strašné. V současné době ředitelka školy denně buzeruje žáky ohledně prasklého topení,jedná se o opravu prasklého odvzdušňovacího ventilu. To snad je provozní záležitost školy a tak nevím proč by opravu měli platit žáci. Teroru jsou vystaveni i učitelé, řada z nich odešla nebo odejde s koncem školního roku( nekteří se vyjádřili, že pracovat pod Bastlovou je jako pobyt v koncentráku. Uvažuji o jiné škole!!!!!!!!!!!!!!!!!
ČŠI30. 5. 2007 10.29
Závěr Škola si stanovilo náročné, ale reálné cíle v oblasti jazykového vzdělávání a vytváří žákům četné příležitosti k rozvoji jazykových kompetencí. Plán dalšího rozvoje školy v jazykové oblasti reflektuje aktuální trendy státní vzdělávací politiky v cizích jazycích. V ostatních oblastech, týkajících se řízení školy, personálních podmínek a materiálních podmínek, je škola hodnocena jako standardní. Škola splňuje formální podmínky vzdělávání podle vybraných ustanovení školského zákona. Praha 24. dubna 2007 Česká školní inspekce Pražský inspektorát Arabská 683, Praha 6 Složení inspekčního týmu Inspekční tým vedoucí týmu Mgr. Soňa Samková členové týmu Mgr. Luboš Bauer Mgr. Emílie Prokešová Ing. Eva Orságová Dle § 174 odst. 13 zákona č. 561/2004 Sb.. (školský zákon) ve znění pozdějších předpisů, může ředitelka školy podat připomínky k obsahu inspekční zprávy České školní inspekci do 14 dnů po jejím převzetí na adresu pracoviště vedoucího inspekčního týmu. tj. Česká školní inspekce, Pražský inspektorát, Arabská 683, 160 66 Praha 6. Inspekční zprávu společně s připomínkami a stanoviskem k jejich obsahu zasílá ČŠI zřizovateli a školské radě. Inspekční zpráva včetně připomínek je veřejná.
Student vašeho Gymnázia29. 5. 2007 14.39
Gymnázium Ortenovo náměstí,byla škola,která mne nadchla... Posléze jsem ovšem zjistil,že zde nejde o kvalitní výuku,ale o obohacení rodiny Bastlových. Na této škole by se dalo vyčnívat a mohla by to být i škola ideální,ovšem jde o přístup vedení. Jaké je tedy vedení,takoví jsou studenti. Paní ředitelko svým arogantním chováním,obviňováním a zastrašováním,podněcujete studenty,aby ztratili svůj vlastní názor. Já bych nemohl dělat to co vy,v první fázi,na to nemám žaludek. Za druhé,chci dělat něco v čem budu lidem prospěšný. Oba již výme,že Vaše v uvozovkách rodinné podníká brzy zkončí,protože Vaše soustavné porušování zákonů je odporné. Váš syn nebude výjímkou,a vy mu stále nedává možnost projevit svůj názor stejně jako svým studentům. Já doufám,že Vám škoulu zavřou,a již nedají povolení otevřít žádný jiný obor jinde,nedej bože Vysokou školu,nerad bych slyšel o tom,že v národě Komenského či Jungmanna můžu ovlivňovat vzdělání osoba Vašeho formátu. A dodatkem,doufám,že Vaše shledání s mojí osobou bylo poslední shledání se studenty na vaší škole,a doufám,že jsem byl jeden z posledních Vašich podnikatelských záměrů!!!
bývalá studentka - naštěstí19. 5. 2007 20.26
O skole se nema cenu vyjadrovat, urovni vyucovani je na tom asi jako uciliste bez maturity, protoze ucitele nemaji jediny duvod se o neco snazit, kdyz nevi dne ani hodiny, kdy budou vyhozeni. A k osobe Bastlove...nedavno jsem ji potkala v metru. Muj prvni pocit byl hrozny strach. Pote se mi zvedl zaludek a pocit hnusu se me drzel jeste nekolik minut. Pokud chcete projit pravou skolou zivota - vystaveni lzim, podvodum, kradezim, denne se setkavat s udavacstvim a podvody, neomezenou moci reditelky, ktera svou moci muze menit i znamky na vysvedceni, poslete dite na tuto skolu, do zivota pote vkroci dokonale obrnen...
Naštvaný anonym2. 5. 2007 14.31
Jsem odpůrce anonymních příspěvků, nicméně si nejsem jistý, že by se můj příspěvek negativně neodrazil v přístupu vedení školy k mému dítěti. To navštěvuje tento "ústav" 1. rokem na Gymnáziu a bohužel musím konstatovat ,že takový přehmat v důležitém životním rozhodnutí,jakým je volba budoucnosti dítěte je na rozhodnutí se pro dobrovolnou léčbu choromyslnosti. Podotýkám, že tuto školu jsme nevybírali žádnou horkou jehlou a v časové tísni, protože už nic jiného nezbývalo. O výběru především rozhodla nadstandardní nabídka výběru jazyků. Vše bylo tedy uvážené. Bohužel v tomto případě platilo mj. i úsloví Když ptáčka.... . Nechci zde podrobně rozebírat kvalitu či nekvalitu výuky, ale z mého pohledu zásadní věc a tou je absolutní absence komunikace ze strany vedení školy a řešení (lépe řečeno neřešení) konkrétních dotazů, či připomínek. Paní docentka pravděpodobně dodnes nepochopila zásadní věc a tou je smluvní vztah. Na straně jedné je škola, jako dodavatel určité služby a na straně druhé je student jako objednatel této služby, který za tuto službu platí dodavateli sjednanou odměnu. Tito "obchodní partneři" by tedy měli mít logicky stejná práva i povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu. A zde je ten problém, který zde vládne "Studente, Ty máš povinnost platit a právo být zticha a naše povinnost je na tyto dvě věci dohlédnout". Je mi úplně lhostejná soukromá válka paní docentky s médii a soudy ohledně jejích obchodních aktivit, ale je pro mne podstatná budoucnost mého dítěte, které paní docentka v jeho dalším životě sponzorovat určitě nebude. Abych tento příspěvek uzavřel. Rozhodli jsme se smlouvu vypovědět i za cenu soudního sporu a přejít na jinou školu. Vám ostatním, kteří se rozhodujete, kam půjde Vaše dítko studovat doporučuji,vyhněte se této škole velkým obloukem.
Veterán23. 4. 2007 20.36
K tomu všemu, co zde bylo napsáno snad už ani není co dodat.Já můžu jen říct,že po maturitě na lyceu jsem cítila, jak ze mě padá obrovskej balvan.Jedním slovem ÚLEVA!Na tu školu mi zůstaly tak špatné vzpomínky,že když někde v TV vidím tvář té paní,chce se mi zvracet.Nechci to tady dramatizovat,ale je fakt,že ta osoba má zvláštní dar "trávit" své okolí tak dlouho,až jí přestane vzdorovat.Já taky mlčela a držela krok...jak ovce ve stádu.Teď už radši ani nevzpomínám - na co taky...Od té doby však čtu všechno ještě předtím,než to podepíšu-této dovednosti mě naučila paní docentka...takže díky Zdeňko!
raději anonym12. 3. 2007 19.40
dneska měla ta osoba zase povedený den: za nachytání bez přezutí 3 z chování a když to bude po třetí tak vyhazov a samozřejmě doplatit školné. Necháte- li si v šatně učebnice ( vaše učebnice) tak taky za 3 z chování. Každý den vymyslí nějakou novou volovinu, kterou nás dusí. Odchází další profesorka, Která nehodlá snášet estébácký manýry naší soudružky.
Studentka VOŠ11. 3. 2007 20.11
Do ZOO naše ředitelství určitě nepatří. Každé zvíře je lepší než kterýkoliv člověk a co teprve v případě, když se jedná o Bastlovou. Na Bohnice to taky nevidím. Tam jsou skutečně nemocní lidé, kdežto Bastlová nemocná není - problémem je totiž povaha!
Anonym8. 3. 2007 21.21
Co dodat? Vím jak to tady chodí.Je to smutný.Člověk tam jen přežívá. Mě už je z toho psychicky na nic. Netěším se tam,každý den vstávám s nechutí. Vím,že se tomu nevyhnu.Těší mě,že mi zbývá už jen pár měsíců.Chci,aby všechno už bylo za mnou a já byla konečně u maturity.Co je na tom nejhorší? Člověk v této budově tráví celý den. Díky změněnému rozvrhu většinou do 16:05.Zbytečné dvě hodiny volna (skoro denně). Dnes jsem zjistila,že odchází i jeden z mých nejoblíbenějších profesorů, tak mu přejme, ať se má jinde lépe a hodně štěstí,aby už nenarazil na takové lidi jako je naše paní ředitelka. Trapná třídní schůzka pro rodiče hned po jarních prázdninách,naprosto zbytečná cesta do školy,kde se vlastně vůbec nic nedozvěděli,akorát se museli rozčilovat. Kéž by se naše škola zavřela a náš stát začal být spravedlivý. Mohlo by se změnit vedení školy,zrušit čipy,dát toaletní papír na záchod, zatopit ve třídách,kde je opravdu šílená zima (zvláště u okna),nezamykat školu (stejně někteří profesoří chodí otvírat dveře pozdě! -> Člověk pak platí za příchozí smsky,protože se nestihl čipnout do určeného času...)A hlavně nás neomezovat,občas si tam připadám jako cvičená opice.Copak člověk nemůže odejít,aniž by platil školné,které není nízké? Každý se bojí říct svůj názor, to mi přijde jako ta největší zbabělost. Prváci,klobouk dolů,jste první,kteří zde něco začali řešit!!! Jen tak dál,nenechte se odradit,možná to přece jen jednou vyjde:-(
Studentka VOŠ5. 3. 2007 19.32
Anonym "věštkyně": Zcela určitě nejsem ředitelka a na 100% jsem studentka! No jo no, kdo má jinej názor, hned musí bejt podezřelej... Jenže já si za vším, co jsem tady napsala, stojím a ke stádu gymnazistů se připojovat nebudu. Nejsem ten typ, kterej by se připojil k davu jen proto, aby byl taky velkej frajer brojící proti autoritám.
xxx5. 3. 2007 8.15
nelituji, že jsem podpořila své dítě k odchodu-přesně bylo řečeno v předcházejícím přízoěvku, že být v blízkosti takového člověka může negativně ovlivnit mladého člověka na celý život.pokud budete v životě kalkulovat a tolerovat a nic nedělat ,tak budete stádo-a to se ted právě od vás chce.nejít do ničeho s emocema , ale s chladnou hlavou a s vědomím práva ve vlastní konání a úcty k sama sobě.
Studentka VOŠ1. 3. 2007 18.57
XXXX: Normální člověk dotáhne do konce, co začal. Nemám ve zvyku utíkat z boje - tím spíš, když jde o školu, do které jsem navíc nacpala nemalé peníze. Do aktivit paní ředitelky je mi houby, já chci ten papír! V tomhle případě neplatí, že kdo uteče, ten vyhraje. Naopak si prose.e kus života a vložené peníze. Nehodlám to vzdávat a moji spolužáci taky ne. Je nás 70 a společně kráčíme k absolutoriu! P.S: Jedna věc je opravdu zvláštní, ale nepřekvapuje mě - ti, co nejsou studenty naší školy, se domnívají, že nejlíp ví, co bysme měli dělat. To se vám ty silácký řeči vedou, když jste třetí osoby.
XXXX1. 3. 2007 16.15
STUDENTKO VOŠ-NEVĚŘÍM, ŽE MLUVÍŠ PRAVDU.NA VOŠ SE BEZ ZKOUŠEK!!!!DOSTANE ASI 100 LIDÍ KAŽDÝ ROK-TAK 30 JICH ODPADÁ-PO ŠOKU-HNED NAZAČÁTKU.DOSTUDUJE TAK KOLEM 30-TI-Z RŮZNÝCH DŮVODŮ-TŘEBA -KDYŽ UŽ TAM JSOU 2 ROKY, TAK TO VYDRŽÍ,NEBO SE BOJÍ RODIČŮ, NEBO JSOU BEZ NÁZORU-NORMÁLNÍ ČLOVĚK ODCHÁZÍ.
Studentka VOŠ28. 2. 2007 23.11
Výrok V.Y. "Smlouva je jednoznačně výhodná jen pro jednu stranu, a tudíž je neplatná!!!" mi přijde maximálně směšný. Navíc nechápu, jak sem může někdo, kdo na naší škole nikdy nebyl, psát, abysme se nebáli, spojili se, podávali žalobu atd. Milá V.Y., pokud jsi studentka, jistě sama víš, že pro studenta je nejdůležitější dostudovat a neusilovat o to, aby se škola co nejdřív zavřela! Články o naší škole, ale i tuhle diskuzi vnímám jako komedii. Všichni sem musí něco připsat jen proto, aby se přidali! Stačí vám si něco přečíst a ani nepřemýšlíte o tom, že to třeba může být lež. Vězte, že sem přispívají hlavně gymnazisti, kteří se zlobí, že nemůžou kouřit před školou a brát drogy! Možná paní ředitelka není dobrý člověk, ale škola dobrá je!
raději zůstat v anonymitě :)28. 2. 2007 16.03
myslím si, že člověk, který si přečte veškeré "neblahé" informace o škole doc. bastlové, udělá si svůj obrázek a názor a těžko mu ho může někdo vyvracet... já nepopírám, co se tady na teěch stránkách a na jiných zdrojích píše a uvádí, jen si myslím, že to není úplně fér. přijde mi, že se za všechno zasloužili hlavně studenti prvních ročníků, kteří jsou ze způsobů výuky asi stále rozčarovaní. ale zeptal se někdy někdo na názor starších? těch, kteří tu prožili s paní doc. bastlovou to dobré i zlé.. myslím si, že kdyby ta škola byla opravdu taková, jaks e všude píše, škola nemá ani jediného studenta. záleží na přístupu profesorů a studentů k nim. milionkrát za studium jsem byla se spoustou věcí nespokojena, hlavně s mnohačetným střídáním profesorů, ale jak jsem tu už někde četla - člověk si zvykne. prostě se s tím naučíte žít. myslím si, že výuka některých, a občas i velmi důležitých, předmětů není až tak špatná. prostě to shrnu - nesuďte hned dle prvního dojmu a zkuste se zeptat například maturantů, anebo studentů třetích ročníků, co vše zde prožili. protože si myslím, že tito studenti mají největší právo doc. bastlovou a jejího syna "soudit"
Anonym28. 2. 2007 14.36
Plakat a narikat vam nepomuze. Kdyz uz jste tak kratkozraci a jdete studovat na soukromou skolu(!!!), misto na statni (ale tam jste se asi nedostali, ze?),jeste podepisete pro vas nevyhodnou smlouvu, tak si to uzivejte se vsim vsudy. Nedelejte si iluze, ze ministerstvo nebo nejaky duch svaty to vas vyresi.
bojim, bojim...28. 2. 2007 0.57
Opět jsme doplatili na to že jsme řekli svuj názor. Po zveřejnění článku na netu a následující debatě jsme zase patřičně potrestáni. Nikdo nám nepomůže a za "trest" nám paní "ředitelka" zdražila opravný termín z dvouset na šestset korun a další pro jistotu zrušila... Toaletní papír nedostaneme, v budově budeme stále zamykáni a internet na škole nám zořísrupnila, ale zpoplatnila... Už nevím jestli brečet, nebo se už jen smát!!!!!!
anonym27. 2. 2007 15.07
Je zvláštní tady tohle všechno číst..o to horší je, že vše co se tu dočtete, je opravdu pravdu. Studovala jsem na této škole a jediného čeho nelituju je to, že jsem získala další kamarády, se kterými jsem toho hodně zažila a budu na to vždy vzpomínat jen v dobrém. Jinak si myslím, že tato škola by mohla normálně prosperovat, jen kdyby byl jiný ředitel školy, který by nezpronevěřoval peníze, a místo svých zájmů by upředňostňoval zájmy svých studentů. Ale jelikož je to soukromá škola, tak se s tím asi nic nezmůže. Nebudu tady vypisovat vše, co jsem na škole zažila, protože by se to nevešlo ani na sedm stránek A4 papíru,ale věřte, že by to nebyly lichotivé zprávy. Mohu jen dodat, že co se tu píše, jsem zažila na vlastní kůži a bránit se proti tomu všemu není tak jednoduché, jak se asi zdá. Ředitelka zná spoustu vlivných lidí, kteří by Vám, i s její velkou pomocí, znepříjemnili nadosmrti život. Co tedy vlastně dělat? Školu ji nezruší, vždy si totiž otevře novou. Proč si myslíte,že skončilo pedagogické lyceum?Protože ji ho zakázali provozovat, jenže tento zákaz se vztahoval jenom na pedagogické lyceum, ne na ostatní školy, proto si hned založila gymnázium. Až ji zavřou i to, věřte, že přijde s další školou. Inspekce taky nezabírají, na škole jich za tu dobu, co jsem tam studovala, bylo nespočet. Má všechno podplacené,peněz si na to nahromadila dost. Podle mého názoru by bylo jediným řešením nepřihlašovat se na její školu. Když nebude mít studenty, nebude mít peníze a tím pádem nebude moc provozovat školu. Nejsem si jistá, zda se někomu podaří dostat paní ředitelku za mříže za všechny její podvody, ale alespoň nebude oškubávat další nebohé studenty a jejich rodiče. Proto, nehlašte se na její institut! Pomůžete tím zavřít její ,,nejprestižnější" školu v ČR!..
Honza27. 2. 2007 10.03
Rodinný podnik paní ředitelky. Tohle je výpis z obchodního rejstříku. Společníci: manžel a synové. Datum zápisu: 17.listopadu 1995 Obchodní firma: Gymnázium, Střední odborná škola a Vyšší odborná škola, spol. s r.o. Sídlo: Praha, Holešovice, Ortenovo nám. 34/1275, PSČ 170 00 Identifikační číslo: 629 56 191 Právní forma: Společnost s ručením omezeným Předmět podnikání: - provozování gymnázia - provozování střední pedagogické školy - provozování vyšší odborné školy Statutární orgán: jednatel: Doc. PhDr. Zdenka Bastlová, r.č. 506005/320 Nehvizdy, Pionýrů 356, PSČ 250 81 den vzniku funkce: 17.listopadu 1995 jednatel: MUDr. Jiří Bastl, r.č. 490226/159 Nehvizdy, Pionýrů 356, PSČ 250 81 den vzniku funkce: 17.listopadu 1995 Zastupování a podepisování za společnost : Jednatelé jednají samostatně. Za společnost se jednatel podepisuje tak, že k názvu společnosti připojí svůj podpis s označením jednatel. Společníci: Doc.PhDr. Zdenka Bastlová, r.č. 506005/320 Nehvizdy, Pionýrů 356, PSČ 250 81 Vklad: 25 000,- Kč Splaceno: 100 % Obchodní podíl: 25% MUDr. Jiří Bastl, r.č. 490226/159 Nehvizdy, Pionýrů 356, PSČ 250 81 Vklad: 25 000,- Kč Splaceno: 100 % Obchodní podíl: 25% Mgr. Libor Bastl, r.č. 780306/4929 Nový Vestec, Na Spořilově 63, okres Praha-východ, PSČ 250 75 Vklad: 25 000,- Kč Splaceno: 100 % Obchodní podíl: 25% Mgr. René Bastl, r.č. 710309/4966 Frýdek-Místek, Návsí č. 688, PSČ 739 92 Vklad: 25 000,- Kč Splaceno: 100 % Obchodní podíl: 25% Základní kapitál: 100 000,- Kč
Píďa25. 2. 2007 21.37
nebyly jste někdy navštívit pasťák nebo jiná zařízení pro mladistvé? pokud ne, přijďte se za námi podívat!!!! tato škola se příliš od podobných ústavů neliší! práva žáků téměř nulová, wc bez higyenických prostředků, 15 stupňů ve vyučovacích prostorech, kromě přestávek jsme zde zamčeni a nedostaneme se ven ani do vnitř!!! zacházení docentky bastlové se žáky, ale i učiteli můžeme srovnat s jednáním ke zvěři nějakého lehkomyslného člověka!! profesorům kteří odešli se nedivím, byly zde pro ně velmi špatné pracovní podmínky, snad zde mohly být pouze na poloviční úvazek! a žáci? jste-li nespokojeni odejděte, ale zaplaťte školné!!školné vlastně za nic! Rodiče a budoucí žáci středních škol pokud vám můžu radit, zvažte vstup do této školy velmi pečlivě! nenechte se zmást sladkými řečmi na dnech otevřených dveří ani kouzelným úsměvem docentky Bastlové! Boužel jsou to opravdu lidově řečeno pouhé "kecy" ! nojono, ale co s tím naděláme, boužel nic, stávající žáci musí bud přežít a nebo odejít a platit...jen se ted sama sebe ptám co je horší....a i kdyby jste si přesto tuto školu vybrali přeji vám pevné nervy!!
Anonym24. 2. 2007 14.51
ja sem na tyhle skole. nijak se mi to tu nelibi,ale musim reagovat na hlasku: nikdo vas tu jazyky nenauci. to neni pravda. je tu vyber mnoha neobvyklych jazyku. je pravda,ze by bastlice mohla predem rict, ze neotvira vsechny, ale to snad musi dojit kazdemu, chodi to tak na vysokych dost casto. uznavam, ze ma napsat poznamku, ze vsechny tyhle jazyky neotevre,ale i tak mate moznost studovat jazyky, o kterych se jinym ani nezda. ne, nezastavam se ji, ale kdyz vam nekdo da na vyber treba japonstinu a vy ji chcete, je otevrena, mate ji...tak pak uz jen na vas, kolik tomu date, na kolik se tomu budete venovat. ucitel vas jazyk nenauci, to musite vy sami, on vam v tom jenom pomuze...
replikbeste (e-mail)24. 2. 2007 12.24
tato skoly je ponekud jina ale zase tak hrozna opravdu neni ....sice bastlova je trochu drsna ale na takovou zver potrebuje mit pevnou ruku !!!!!!!!!:)
Studentka VOŠ23. 2. 2007 19.58
Můj názor je takový, že když přežijete prvotní šok, zvyknete si. Prakticky celý prvák jsem byla jako v říši divů, co všechno se na jedné škole může dít. S odstupem času mi to ale nepřijde tak hrozné, zkrátka jsem si zvykla. Na záchod už si nosím papírové kapesníčky, rozvrh s mírným uléváním zvládám, kvůli zamykání školy jsem si zvykla chodit včas... Profesoři jsou skvělí a chodit do naší školy mě docela i baví. Jen se děsím toho, že přijde chvíle, kdy se chování naší paní ředitelky dotkne přímo mě osobně. Zamykání školy, rozvrh, podivná vyhlášení atd. se totiž dají společně se spolužáky přežít a dokonce se jim i odevzdaně zasmát. Ale jako jednotlivec můžu mít svoje dny na škole sečteny. Razíme heslo "drž krok a hubu", protože jedině tak je nejvyšší šance na úspěšné dokončení a získání diplomu.
Tomáš (e-mail)23. 2. 2007 17.52
Studia mám dávno za sebou a teď se spíše zajímám o školu pro své potomky. Velmi mne zaujala dizkuze ohledně školy Ortenova a tak jsme se aspoň podíval na vícekrát citovanou slavnou smlouvu. SÍLA!!! Celá krátká smlouva je v podtatě pouze o pokutách v případě, že předčasně opustíte školu a o povinnosti platit, platit a platit. Mimo jiné i v případě, že:" Studijní výsledky jsou dlouhodobě zcela nedostatečné a je zřejmé, že student není schopen školu řádně absolvovat.". Takže, místo, aby se snažili někoho s potřebou více péče něco naučit, tak šup s ním ven a ještě nám doplať, že jsme tě uznali za blba. Na smlouvu se koukněte na :http://www.gymnazium-humanitni-jazykove.cz/default.asp?w=g&page=smlouva
Teena22. 2. 2007 21.43
Na tuto školu jsem chodila dva roky.Uz kdyz jsem šla na přijímací pohovor tak mně paní ředitelka přišla dost prapodivna.Zaráželo mě její vyjadřování. na pohovoru se každého ptala co by chtěl tady studovat za jazyk ješte k angličtine.Zvolila jsem si francozký jazyk.Ale poté co jsem v září nastoupila do školy tak mi oznámili,že se budu učit čínsky.A tak tomu nebylo jen u mě.Čínštinu jsem tedy měla 14 dní,pak přišel ale do školy můj otec a zatlačil na ředitelku.Pak jsem tedy mohla přejít na Fr. Co se týče těch testů,tak já jsem je tam zažila za ty dva roky jen jednou,ale můžu vám říct,že to opravdu není nic příjemného. Rozhodla jsem se teda s rodiči že školu opustím.A jsem za to velice rada.Studuji momentalne na jiném gymnaziu a velice si to pochvaluji.Sem bych se NIKDY nevrátila. Školné za roky mého zbylého studia tam neplatím ,jelikož to mama chtěla dát k soudu a Bastlová se stáhla. Proto bych chtěla říct vám všem...nebojte se jí!a bojujte! Však ono jí jednou taky sklapne!
PV22. 2. 2007 18.35
Tuto školu jsem si vybrala,protože byly v nabídce předměty,které se málo kde učí.Ale už 1.září mě paní ředitelka nemile překvapila tím, že místo mé vybrané francouštiny mě dala na DÁNŠTINU s argumentem francouština se učí na více školách,kde najdete školu s tímto jazykem, bude se vám to hodit.Dále se zvedlo školné a věci byli jednou tak a podruhé zas onak.V dnešní době má být soukromá škola PRESTIŽNÍ což se ale o této nedá říci.Po dvou letech zápasení s paní ředitelkou a dánským jazykem (během dvou let jsem měla 3 profesory, což mi nepřijde vhodné a to každý profesor měl jiné požadavky) jsem po domluvě s paní Bastlovou školu opustila sama.Teď jsem také na soukromé škole platím o 5000kč méně a o ní můžu říci,že je to prestižní soukromá škola,kde si vás neudržují kvůli penězům jako to na některých školách bývá.
xxx21. 2. 2007 13.58
V roce 2002 byli nalákáni na klamavou reklamu -/např.že absolventi získali úžasné uplatnění-žádní nebyli-byl to teprve 2.roční/lidi, kteří se s ní neshodli už první den-prostě si nenechali líbit , že realita byla absolutně protipolní , než sliby.Tak je sama vyhnala,vrátila jim na velký jejich nátlak polovinu celého ročního školného a argumentovala, že je velmi korektní, když nevymáhá v rámci smlouvy školné za celé 3 roky-tohle všechno inspekce a jiné instituce vědí-a nic.Těch lidí bylo asi 14-tak si spičítejte sami x12 000 kč-za dva dny návštěvy školy-oni o tuto částku chudší a zmařený rok profesního vzdělávání, újma na psychice , ztráta důvěry ve státní instituce a ve slušnost vůbec.A B.si ponechala pro sebe 14x12.....Uvědomte si, že student odejde-ale musí platit-ubyde práce-ubyde potřeba profesorů-ušetří se peníze.Na tuhle školu se chodí ne abyste se vzdělali, ale abyste přinesli peníze.čím dřív vypadnete-snaží se ot to co to jde-tím je to výhodnější pro ni.žaloba na podezření z korupce v rámci nevyřízených stížností studentů a rodičů je myslím na místě.
Des21. 2. 2007 12.37
Toto je hrozna skola,chodila jsem sem tam a odesla, ale je to ted horor Bastlovka je to nejhorsi co existuje ten kdo to jednou zkusi bude pro nej kazda druha skola uz jen lepsi...
Anonym21. 2. 2007 12.34
Zadne "nezavisle" inspekce u teto skoly neprojdou, Bastlova ma vsude kontakty. Bohuzel jsem jedna z byvalych studentu VOSky a za cele ty tri roky jsem napr. na toalete nevidela ani jednou toaletni papir ci mydlo, o rucniku uz nemluvim. A myslite si nekdo, ze by to u hygieniku proslo? Opravdu vam tuto skolu vrele NEdoporucuji, akorat svym skolnym a poplatkami za nahradni zkouskove terminy budete pani reditelce prispivat na exoticke dovolene (alias sluzebni cesty, jak nam bylo receno). Zaroven necekejte, ze vas tam nekdo nauci cizi jazyky, vsechno z ust pani reditelky jsou lzi. V teto skole neexistuje zadna studovna, jidelna, kdyz prijdete do skoly o 2 min. pozdeji, nepusti vas tam, protoze budou zamcene mrize. Je to proste vezeni! Pokud si vyberete sve tema zaverecne prace v AJ, 2 mesice pred odevzdanim Vam pani reditelka oznami, ze svou praci mate prelozit do ceskeho jazyka, aby tomu vsichni rozumneli. Pri absolutoriu je schopna vyhodit cloveka, aniz by sama byla u zkousky a slysela studenta mluvit. Pro penize je proste schopna udelat snad vsechno!
Anonym21. 2. 2007 8.19
ahoj, chtel bych tuto skolu taky ohodnotit, jsem absolventem uplne prvniho rocniku VOS, nastesti jsem dostudoval. To co tu popisujete, je hrozny, my jsme nastesti zazili jen 50% z toho,ale to Bastlice zacinala,tak musela byt trochu mila...drzim palce vsem, dejte to do TV a tlacte na ministerstvo a vsechny mozne instituce,jinak se utrapi dalsi mnoho deti bude nestastnych!!!! drzim pesti a bojujte!
Anonym20. 2. 2007 22.49
Varuju vás všechny,ruce pryč od této školy,je to ta nejhorší škola existuje.Jetli chcete aby vaše dítě strávilo 4 roky v komunistickym režimu,tak vřele doporučuji!
Anonym20. 2. 2007 22.20
Když jsem se rozhodovala před půlrokem na jaké gymnázium jít, padlo mi do oka gymnázium na Ortenově náměstí.Poutavá reklama, příjemně se tvářící ředitelka, vysoká škála jazyků všemožného druhu. Jednalo se o jazyky zcela ojedinělé(japonština,čínština,arabština,korejština atd...), což mě nesmírně nadchlo. Šla jsem do této školy s určitou vizí a velkým nadšením, bohužel jak chorobně jsem se mýlila jsem se dozvěděla téměř vzápětí. Neuvěřitelný chaos, který první měsíce na škole vládl mě ochromil. Žáci nebyli o ničem informovaní(např.:rozvrhy, učebny, do kterých by se měli na jednotlivé předměty stěhovat atd...), když se vedení dozvědělo, že o ničem nevíme, dostali jsme vynadáno, že jsme se nezeptali, ale když jsme se zeptali, opět jsme dostali vynadáno, že jsme prý drzí. Z žáky je ze strany paní ředitelky zacházeno jako s onucemi, na škole panuje strach, studenti se raději o paní ředitelce nebaví, ze strachu, že by se to snad mohla dozvědět. Zato profesoři nemohou být lepší. Samožřejmě, že se najde ten či ta profesorka, kteří nebývají zase až tolik sympatičtí, ale to je zcela normální, tak by tomu bylo třeba i jinde. Myslím, že není případu, který by nešel vyřešit, bohužel zde se jedná o začarovaný kruh a já osobně jsem moc velký stašpitel než abych se o něco pokoušela(riziko vyhození z tohoto "ústavu" je na dením pořádku). Kdyby se ale sešla celá škola a naprosto všichni se podepsali pod petici proti paní ředitelce mohlo by to pomoci(všechny studenty vyhodit nemůže, vyčerpala by tím svou zásobárnu peněz). To je ode mě skoro vše, ještě jsem ohledně placení různých věcí navíc na této škole chtěla podotknout, že dokonce platíme za papíra na písemné práce(2 Kč za papír). Paní ředitelka nelení, to se musí nechat.
Jana20. 2. 2007 17.24
Tuto skolu jsem absolvovala a musim odsouhlasit vse, co bylo zmineno na strankach Aktualne.cz. Za me existence v tomto ustavu (jinak to nazvat nelze) jeste drogove testy nebyly. Avsak ignorace, vyhrozovani, vymahani neopravnenych plateb - to vse zde existovalo. Organizovali jsme nekolik akci proti neopravnenemu chovani pani reditelky avsak niceho jsme nedosahli, i kdyz jsme kontaktovali samotne Ministerstvo skolstvi...
Anka20. 2. 2007 12.24
Ahoj všichni!Představte si že hned první den co nastoupíte na školu Vám udělají test na drogy z moči.Poměrně ponižující.A nebo další veselá příhoda:dovolili jsme si požádat o rychlovarnou konvici aby jsme si mohli uvařit o přestávkách čaj.A paní ředitelka nám oznámila že dostaneme ředitelskou dutku za ,,pobuřující" návrhy.Vtipný,co?Ale já se moc nesměju.A kde je to slibovaný prohlášení od právníky paní ředitelky?A je vůbec to paní na místě?A co na to Jan Tleskač?
Jan Hlaváč20. 2. 2007 11.33
Dobrý den Prosím, zvažte své příspěvky. Nejedná se o diskusi server Aktuálně.cz k danému článku, jde o hodnocení středních škol. Zvažte proto prosím, zda Váš příspěvek je hodnotný a bude přínosem pro ostatní, kteří si sem přijdou přečíst hodnocení této školy. Vynechte také prosím vulgární výrazy. Příspěvky, které mohou odporovat zákonu budeme mazat (rasistické, navádění k trestným činům a podobně). Dawe: ano, p. Bastlová tuto diskusi čte, zřejmě často, neboť už jsme od ni obdrželi e-mail, kde mne upozorňovala že podá trestné oznámení.
Katerina20. 2. 2007 11.00
Ahoj. No musim rict, ze ta diskuze je velmi zajimava. A z pohledu byvaleho studenta si jen rikam, ze drahou pani reditelku jeste nekdo neprerazil vejpul. Za ty roky, co jsem tento ustav navstevovala, jsem si vytrpela fakt peklo. Nerikam, ze porad, ale kdyz to p.reditelku popadlo, zametala se mnou jako s tim nejvetsim povlem. Pripadala jsem si hrozne bezmocna. Ale jelikoz ma nezjistnou podporu na ministerstvu, ni kdo s tim nic neudelal a myslim, ze ani neudela. Uz nikdy v zivote bych na tuto skolu nesla a jsem rada, ze jsem prezila jen s drobnymi ujmami na dusi. Pokud mohu doporucit, vyvarujte se byt jen jit kolem...
Demon20. 2. 2007 10.51
Zdravím, u Bastlové na škole jsem odmaturovala ještě za dob Pedagogického lycea. A musím říct, že žádný článek ani zpola nevystihuje všechno svinstvo, co se tam dělo - ponižující testy na marihuanu z moči byly úplně běžné, Bastlová jejich výsledky využívala k nátlaku na nepohodlné studenty. Hysterické výstupy se opakovaly cca každý týden, Bastlová prostě vešla do třídy a celu hodinu nás seřvávala. Ta ženská je zcela bez nadsázky labilní psychopat s obrovskou chutí terorizovat okolí. A schytávali to od ní nejen studenti, ale i učitelé - co si pamatuju, tak tam jednu dobu měli dokonce takovou "bonzovací knížku", kde se ředitelce na učitele donášelo... Fakt zkušenost jak z totalitního státu, škola života. Ale že bych tam získala nějaké pořádné vzdělání, to teda moc ne. Většinu dobrých učitelů vyrazila tak po prvním roce.
Anonym20. 2. 2007 0.40
Ahoj, na tuto školu jsem nastoupila v září 2006 a to do prvního ročníku VOŠ. První měsice byly peklo. Plakala jsem, protože na záchodě není ani toaletní papír, po slušném vyřčení našeho názoru nám p. ředitelka řekla, že je možnost přidat ho, ale za poplatek, který se odrazí na školném. Několik lidí již odešlo z obav,že ani nedostudují. Nevýhodné smlouvy jsou, ale sliby ženy, která má tolik titulů a vystupuje seriózně..nikdo nečekal, že se z toho vyvine toto. Jsem silně znechucená a odejít jsem chtěla též, ale..nemohu si to dovolit. Připadám mi to jak v komunistické době. Každý se bojí uvést své jméno, protože ví, že by za to byl postih či by nemusel dostudovat. S přestávkami nechápu..v pondělí jsme ve škole od 9-19h!!!!!! Jediné, co je na škole kvalitvní, jsou pro mě jazyky, které máme 3 povinné a máme rodilé mluvčí. Ale silně tuto školu nedporučuji a lituji, že jsem na ní šla. Myslím, že kdybychom podali petici a přestali se bát..začali dělat demonstrace a ostře se ohradili, že by se něco začalo dít, ale bojím se, že by školu zavřeli, my ztratili léta a ještě by se nám nevrátili peníze :o(
roxka (e-mail)16. 1. 2007 23.29
Bohužel, tuto školu také navštěvuji a jsem znechucena. Vážení ročníkoví vedoucí. Nevím, proč i vy se přidáváte k těmto lžím, když dobře víte, jak to na naší "prestižní škole" chodí. Vždyť kde jsme byli v zahraničí? Kde jsou Ti kvalitní učitelé (když se neustále mění)? Co říkáte hygieně (WC, nepořádek všude) a bezpečnosti (zamykání dveří). Všem radím, běžte na normální státní školu a jazyky si dejte na jazykovce, tady bohužel není žádná úroveň. Zdraví Roxka
bla (e-mail)16. 1. 2007 21.57
je nad mesic jasne, ze ucitele budou stat pri reditelce. tady to tak chodi. nedrzite pri reditelce, letite. lonska nemcinarka nebyla prvni, komu se to stalo. takze, pokud si chcete vybrat dobrou skolu, jdete jinam.
Mgr.M. Zýková, Ing. J. Kubista16. 1. 2007 16.00
Je nad slunce jasné, že slova uváděná anonymem a jeho přibuznými sledují jeden cíl - odradit uchazeče od studia na naší škole. Sám lituje, že se mu to nepodařilo dodnes, te kupodivu zájem o studium stoupá. Chceme Vás ubezpečit, že ani neodpadne. Studenti jsou spokojeni! Kdo to může lépe vědět, než my ročníkoví vedoucí. S námi řeší svoje bolístky, problémy i úspěchy. Řešit Vaši závist a zlobu by měl psycholog či psychiatr.
Bohužel radši beze jména!12. 1. 2007 14.10
Na této škole jsem jen krátce, ale už po pár měsících jsem znechucená... Škola je pod těžkou diktaturou Pí Bastlové, učitelé a studenti se bojí cokoliv říct. Projevením názoru se stáváte nepohlodlnými a je vám to ihned dáno razantně dáno najevo... Pokud od školy za kterou platíte čekáte alespoň slušné zacházení, tak rozhodně nechoďte sem... Rozhodně za své peníze nedostanete kvalitní výuku, protože kvalitním učitelům není povolena.Na škole nenjsou dodržovány ani základní hygienické předpisy a nikdo s tím nic neudělá kvůli strachu z DESPOTICKÉ ženský... Je neuvěřitelné kolik lidí dokáže ovládnout!!!
nereknu :-P (e-mail)11. 1. 2007 17.19
tak ted ja :))) vazne vam dam radu, sem nechodte. nejdrive je pani reditelka miloucka, slibuje kolik se budete moct ucit jazyku a pak? dovoli vam anglictinu a jeden dalsi, tot vse. vlastne ne, jeste z vas bude drit co nejvic penez bude moct. prosim, pokud to chcete v zivote s jazykama a skolou nekam dotahnout, jdete na jinou skolu. pokud jde o orientalni jazyky, vyuciji se v jazykovce. vubec necekejte aktivity,ktere si prectete na webu, nic takoveho. cekejte jen sikanu a psychickou ujmu. tahle skola vam nic neda, spis vam dost vezme. hodne lidi uz to pochopilo, neprohlupte pri vyberu skoly, pri tak dulezitym kroku v zivote...
hmmm19. 12. 2006 18.30
Musím říci, že jsem se celkem bavila u čtení těchto článků! A přišlo by mi to jako velmi dobrý vtip, kdyby to nebyla pravda...!Co dodat? Pro ty co se rozhodují mám radu-jít jinam (přesvědčit další oběti, jsme se však snažili každý rok a stále se najde někdo, kdo nevěří...)!!! Pro ty co to nestihli, mám taky radu - být už rychle pryč!
- - - - - - 12. 12. 2006 21.24
Kdybych měla radit jako studentka VOS I., tak bych chtěla všechny varovat, ať na tuto školu nechodí a nic nepodepisují!! Nejde jen o Bastlovou a její podvody, viz.Nova. Jde i o její jednání se studenty, s vybavením školy. Platíte hrozný prachy a nemůžete vůbec nic, ani si stěžovat!!! Nic, co byste chtěli řešit a co by vás zajímalo, nevyřešíte, protože Bastlová se s vámi odmítá bavit! Nechápu tu její drzost, tvářit se, jako by nikdo nic nevěděl!!! Tahle ženská, nemá žádný svědomí a v těhle věcech(podvodech a tak) umí moc dobře chodit!!! Pokud se nic nezačne, tak budeme jen další, kteří budou mlčet a přistoupí na její pravidla!!!
Anonym10. 12. 2006 9.39
Nedá mi to, abych jako rodič, který má dítě na této škole, se k tomu nevyjádřil. Z toho, co se teď probírá na těchto stránkách (viz televize Nova), jsme nic nevěděli. Při přijímacích pohovorech padly sliby od paní ředitelky ohledně odpoledního vyučování, jazyků atd. Jenže sliby - chyby. Spousta věcí je jinak. A náprava ? Pokud vím, nejme jediní, kdo se snažil k paní ředitelce propracovat a zeptat se jí na to. Jinak abychom školu jako takovou neodsoudili šmahem. Dle toho, co víme - většina učitelů je dobrých, úroveň vyučování a přípravy také. Jak je vidět, jeden člověk ve vedení dovede hodně zkazit. Takže na závěr - po osobních zkušenostech můžeme jenom zkonstatovat, že profesní a osobní morálka člověka ( v tomto případě paní ředitelky ) se až tak úplně neliší, společné znaky tam jsou, a to je pro tuhle školu jako takovou, velká škoda. Hodně by prospěla změna vedení.
Jan Hlaváč9. 12. 2006 17.16
....! Tak to jsi malinko nepochopil. Tohle není místo, kam se může psát cokoliv. Cokoliv si piš k sobě na zeď. Tohle je diskuse, sloužící k hodnocení středních škol. Příspěvky mají být k věci a vyjádřené slušnou formou. Má sloužit jednam rodičům dětí, kteří střední školu vybírají, a také pro žáky a učitele daných středních škol. Prostor pro osobní urážky, spam a offtopic příspěvky tu rozhodně není. Svým hodnocením můžete hodně lidem pomoci v rozhodování, pokud bude kvalitní. Nikdo sem ale nebude chodit, kvůli tomu aby si tu četl slovníky sprostých slov a jiné urážky. Vemte to prosím navědomí.
Jan Hlaváč7. 12. 2006 2.08
Prosím od teď se zdržte dalších příspěvků na téma p. Bastlové, které nesouvisí se zmíněnou školou. Hodnoťte prosím školu, ne p. Bastlovou jako soukromou osobu. Příspěvků na toto téma už tu myslím bylo dostatečně, věnujte se nadále škole. Odpusťe si také vkládání nesmyslných dlouhých textů, bez jakéhokoliv uvození. Diskuse je diskuse, k zveřejnění jiných dokumentů slouží odkazy.
Anonym28. 11. 2006 18.01
Co se týče studentů, bude se k vám chovat hezky jen do té doby, než podepíšete tu šílenou smlouvu. Co se týče budoucích kantorů,bude k vám slušná jen do doby, dokud vás bude potřebovat...pak vás nemilosrdně vyrazí a často i bez toho, aby vám zaplatila, co dluží...
Anonym28. 11. 2006 17.56
POZOR NA SMLOUVU CO PODEPISUJETE!!! hlavne o tom, ze budete platit skolne i tehdy, kdyz se rozhodnete odejit, kdyz vas skola vylouci atd... a o vylouceni rozhoduje pouze a jenom Bastlova. Ucastnila jsem se nekolika pedagogickych rad, kde se o takovych vecech hlasovalo, a at uz hlasovani dopadlo jakkoliv, vzdycky to nakonec bylo podle Bastlove. Ona si totiz mysli, ze si muze delat to, co se ji zachce... a zatim to tak bohuzel je. NEVERTE NICEMU CO VAM NASLIBUJE!!! a to rikam nejen pripadnym budoucim studentum, ale i budoucim kantorum.
matka28. 11. 2006 11.47
dcera chodí na VOS, nema volny pristup do budovy skoly,v pripade zpozdeni dopravy (dojizdi mimo Prahu) se do budovy nedostane presto, ze do skoly jede s dostatecnym predstihem a prijde tak o vyucovaci hodiny, ktere jsme zaplatili, ve volnych hodinach nesmi do studovny,dokonce pri volnych hodinach musi skolu opustit. Muzete mi to vysvetlit?
Anonym27. 11. 2006 8.17
http://www.nova.cz/tvarchiv/?32701d=22.11.2006&32701m=p&32701p=OCI&32701v=43130
byvaly ucitel26. 11. 2006 17.54
Potvrzuji, ze pokud chcete videt zdejsi silenou "reditelku" pani docentku kandidatku ved doktorku Bastlovou v akci, tak se urcite mrknete na jeji nelidske chovani, machinace s penezi a nedustojne niceni normalnich LIDI na stranky Tv Novy - archiv, Na vlasni oci!! Reportaz by se dala nazvat Smrtelne setkani, coz plati pro kazdeho citliveho jedince po srazu s touhle prisernou potvorou (nechci byt sprosty). Dejte to prosim vedet i ostatnim kolem Vas, at ma doktorka peknou reklamu a na jeji skolu at se uz nikdo nikdy nechytne, existuji jine lepsi konkurencni VOS..A mezi nami, ty tituly neziskala legalni beznou cestou, nemyslete si..Ale to je myslim uplne jasne pom to vsem VSEM..
Anonym25. 11. 2006 20.46
Doporučuji shlédnout reportáž z pořadu Občanské judo ze dne 22.11.2006. Na internetu je to k nalezení na adrese www.nova.cz v archivu. Reportáž se jmenuje Smrtelné dědictví. Taky se tam dozvíte něco o téhle "paní ředitelce"...
Mája10. 10. 2006 20.17
Mě se na téhle škole docela líbí..Uvidím , co budu řikat po roce , ale profesoři(až na nějaké výjmky)máme skvělé..
No jo no..28. 9. 2006 8.25
Jsem studentkou tehle skoly jiz tretim rokem. Ke vsem negativnim hodnocenim reditelky Bastlove se bohuzel pripojuji - nad jejimi narizenimi a "novinkami" se opravdu nekdy rozum pozastavuje. S lidmi jedna jako s podradnymi exemplari. Ale na druhou stranu - ucitele na teto skole jsou opravdu vyborni a jak uz jsem cetla jeden prispevek zde, tak prave arogantnim chovanim reditelky se vytvori mezi ucitelem a zakem dobre pouto. V nasi tride se vystridali akorat 2 ucitele na nemecky jazyk, jinak vsichni zustali. Zezacatku je jiste kazdy student rozcarovany a hned odchazi, ale ten kdo zustane, ten si casem zvykne - tak jako vetsina v nasi tride. Takze: reditelka - skoda mluvit, nebudu se jiz vyjadrovat, kantori - vyborni.. Tot vse muj nazor, zalezi na vas.
martinka26. 9. 2006 17.54
chodila jsem na tuto školu a chci říci,že na ni moc ráda vzpomínám!moje generace profesorů byla výborná...
xxx23. 9. 2006 17.47
Jako student teto skoly si myslim, ze tahle skola nema spatny umysl. Kantori jsou na dobre urovni a i kolektiv je dobry. Ale diky nemoznym narizenim z hora a buzerovani kantoru taky z hora se uroven jaksi snizuje.
Lida20. 9. 2006 21.45
Mohu tez doporucit-vyhnete se teto skole velikanskym obloukem.Me dite uz ukoncilo zdarne pobyt v teto instituci a mne spadl kamen ze srdce.Mohu potvrdi-ucitele prichazi s nadsenim-malo kdo,vsak vydrzi dele jak rok,pokud jsou dele,pak pouze kvuli svym studentum.Skolne posilate po detech-nelze platit prevodem-behem roku muzete zaplatit navic i dalsich 5000kc bez jakehokoliv zduvodneni.Pokud nezaplatite, nebo se jen ozvete,budte si jisti,ze studim Vasi ratolesti prave skoncilo a Vy zaplatite jeste penale.
Renata19. 9. 2006 19.01
Koukám na spoustu názor? a musím se zamyslet...Na této škole jsem byla kupodivu 4 roky....nem?žu ?íct, že bych toho litovala...kanto?i byli super, naše t?ída jako celek naprosto perfektní...jen nad jedním se zamyslet...vstupovali jsme do 1. ro?níku v 50-ti lidech rozd?lených do dvou t?íd a ve 3. ro?níku nás už bylo jen 20 ( není to divné)....ješt? výb?r jazyk? není zrovna perfektn? vy?ešenou situací (ob?as není podle našich p?edstav)...ale vzpomínky mi p?esto z?stanou hezké....
kolega15. 9. 2006 9.46
vazeny KOLEGO,nebudu vam hledat pravopisne chyby,nemam to zapot?ebí ,takze prejdu rovnou k veci.zda se mi nevyhodne nase ryze osobni prispevky na tuto skolu davat sem.,odchylili jsme se od tematu a to sice,ze hazime horkou bramboru neustale nasebe a vedeme nekonecny dialog,ale o tom tato stranka neni- stejne nic nevyresime.mam jine starosti,ale pokud mate pocit,ze me pot?ebujete neco sdelit,rad se s vami sejdu!jsou lide,kteri jsou spokojeni se skolou,jsou lide kteri na tuto skolu nikdy nezapomenou v jakem koliv ohledu,a pak jsou lide,kteri sve negatismi potrebuji ventilovat...tuto debatu ukoncim,lec se mi zda pod moji uroven se s vami, s nekym jinym hadat o teto skole.oba mame stejny nazor,ze pokud si to pani reditelka precte,snad pochopi v ?em dela chybu a zacne realizovat nedostatky.
Anonym13. 9. 2006 14.33
nemusis byt zklamana!jsou horsi veci...a hlavne ta arogance mozna prameni i z vas!
Anonym13. 9. 2006 13.39
doufám, že se vše v dobre obrati, nechci byt zklamana, cele 2 mesice jsem byla brigade, abych si na skolne vydelala, tak jsem mela predstavu o tom, jak s nami budou hezky zachazet, a tak me to strasne mrzi, ze to tak neni, hlavne ta arogance, nechapu proc
Anonym13. 9. 2006 10.17
Vážený byvalý...,reaguji na vas prispevek,ktery me zarmoutil.nejsme od toho abychom soudili,ale na kazdem pracovisti jsou lide,kteri MUSEJI byt na jinym BREHU,ponevadc jestli nejsou skola,jakakoliv skola,za nic NESTOJI.mozna,ze to vidime jen z jednoho uhlu,a to z uhlu podrizenych.Kdyz odchazime reditelka tam je,kdyz jsme pry?,reditelka tam je a je zahlcena papiry...kdyz prichazime je jasne,ze vydime tu uspechanou, nervorzni,nevyspalou reditelku,ktera hyri spatnou naladou.reknete mi jednu osobu,ktera by po tehlech dnech byla stale usmivajici?nikoho se nezastavam,jen se to snazim videt i z druhe strany.Mate pravdu,ze kdyz tam neni,je to opoznani klidnejsi prostredi,ale v cem to tkvi?
byvaly ucitel12. 9. 2006 14.48
Reaguji na prispevek z 10.9. Skola me naucila bojovat a radne me pripravila na zivot na dalsich pracovistich, ve kterych uz NEMOHU nikdy potkat tak naladoveho,prolhaneho, chaotickeho a mamonarskeho nadrizeneho. Poznal jsem vyborne studenty i bajecny kolektiv vyucujicich, ktery byl o to vice soudrzny diky zaporne osobnosti reditelky. V jeji nepritomnosti byla atmosfera ve skole prijemna a pohodova. V teto skole jde o PENIZE studentu, ale i ucitelu. Nic neni zadarmo...
Anonym2. 9. 2006 10.06
Naprosto souhlasím s názorem pedagoga,z pozice rodi?e je to vysava? na peníze,žádný pedagog zde nez?stane déle než p?l roku a za?ínám se zbožn? modlit,aby mé dít? bylo schopno odmaturovat a bylo p?ijato na VŠ. Roz?arovaná matka.
U?itelka30. 8. 2006 9.18
Tato škola je jedna velká tragédie. Odu?ila jsem tam minulý školní rok a ješt? te? se mi d?lá špatn?, když si na to vzpomenu. S u?iteli se zachází jako s materiálem, se studenty jako s pokladni?kami. Vše je nastaveno k co nejv?tšímu prosp?chu vládnoucí rodiny, na studenty nebo kvalitu se nebere žádný ohled. Tato škola se opravdu nedá brát vážn?, rozhodn? tam své d?ti neposílejte.
Nemáme volný odchod17. 8. 2006 11.57
Souhlasím plne se vsim co tady pisete.A hlavne si myslim, ze kdo vymazal vsechny prispevky k teto skole je spol?ený s paní ?editelkou.A kdyby jste nikdo chtel ty smazane prispevky rad vam je poslu ja jsem si je ukladal vsechny.TETO SKOLE SE VYHNETE VELKYM OBLOUKEM
xxx14. 8. 2006 12.37
PANE HLAVÁ?, BOHUŽEL NEVÍTE O KOM JE ?E? , JINAK BYSTE NEHÁJIL P?ÍSP?VKY, KTERÉ BYLY -A? JE TO NEP?EDSTAVITELNÉ-PRAVDIVÉ-DOKONCE SI DOVOLÍM TVRDIT , ŽE POUHÝ ODVÁREK.TI LIDÉ MAJÍ PRÁVO ?ÍKAT PRAVDU.
Anonym14. 8. 2006 11.11
Pokud vam vadily prispevky od byvalych ucitelu (byly to asi jen 2 prispevky), tak proc jsou vymazany i vsechny ostatni? A proc jsou vlastne vymazany prispevky jen o teto skole? to je dost podivne...
Jan Hlavá? (e-mail)9. 8. 2006 19.13
Pokud máte pot?ebu n?koho obvi?ovat z diktatury a podobn?, adresujte je nejlépe doty?nému nebo jeho nad?ízenému. Pokud to chcete psát sem, m?žete, ale za p?edpokladu že své tvrzení m?žete dokázat. V??ím tomu, že žáci se necht?jí podepsat vlastním jménem ze strachu. Nicmén? už zapom?li, že bývalý u?itelé (kte?í tak pravideln? p?ispívají) se nemájí ?eho bát.
Anonym25. 7. 2006 11.21
NEHLASTE SE NA TUTO ŠKOLU!!! Nemáte šanci z ní potom utéci a navíc nemáte šanci se jakkoliv postavit "ředitelce" Bastlové. Ředitelka tohoto ÚSTAVU je absolutní psychopat, který si myslí, že může poroučet všem a ostatní musí jen slepě přihlížet. Nemáte ani naději, že by Ministerstvo školství mohlo nějak pomoci. Sami jsme podávali stížnost na tuto školu a na ředitelku a výsledek? Vše je podle Inspekce školství vpořádku, ředitelka je ten nejlepší člověk, který má naprosto ve všem pravdu. V tom se ale přepočítali. Není možné nechat terorizovat studenty tohoto ústavu bláznem v podání Bastlové.Využijeme všech možných i nemožných prostředků proto, abychom tuto zrůdu naučili správnému chování a vystupování. S rodiči jedná, jako by to byl ten nejhorší odpad světa a přitom si neuvědomuje, že nebýt rodičů a studentů, tak by to mohl tento přízrak v podání Bastlové zavřít. Koneckonců už jednu školu zbankrotovala!!!!!!!!!!! VARUJI VÁS, NENASTUPUJTE NA TUTO ŠKOLU, BUDETE CHUDÁCI!!!!!!!!!
Pan XY2. 7. 2006 19.12
Dobrý den jsem pan xy a velice rád bych zhodnotil toto gymnázium aneb ústav tyrana, psychopata a sociopata bastlové. Začal bych pozitivně. 1)někteří profesoři a profesorky jsou báječní. 2)studenti a studentky jsou nejlepší kamarádi a kamarádky. 3)němčina, dějepis, občanská výchova a tělocvik byly nejlepší. Dokončim to oprávěně negativně. 1)označení výše bastové je 200% pravda. 2)učebnice (xeroxované papíry) anglického jazyka jsou hnusem a odpadem učebnic. já osobně nevím proč se zde používají. 2)velice negativní je smlouva (smluva je založená výhradně na pravomocích ředitekly a povinostech vůči ní studentům a studentkám) sváže vám ruce, tedy pokud jí podepíšete, a vy s tím nic neuděláte, nadále smlouva vám dokonale vyprázdní rodimou finanční pokladnu a konta, pan růřička má opak. 3)pokud máte něco kolem miliómu korun českých tak zde v tomto korupčním prostředí relatimně ve zdraví vydržíte. Nechoďte sem 4 roky studia a 80000kč pryč a to pro nic.
Anonym22. 6. 2006 15.38
No fakt děsná škola. Kantoři jsou sice v pohodě, ale k čemu to, když největší zlo ze všech páchá ředitelka. Psychopat. Opravdu jsme zde jen prostředkem k získání financí pro ředitelku Bastlovou. Učitele utíkají nebo jsou vyhozeni - pokud možno bez peněz. Studenti mají právo tak akorát držet h..u a krok, pokud se nam neco nelibi, tak muzeme vypadnout, ovsem s tim, ze az dokonce studia podle smlouvy musime platit 50procent skolneho, i kdybysme vylitli uz v prvnim rocniku. Nechodte sem a dejte si pozor, jaka je vam podstrcena smlouva! Taky jsem nedostal jazyk, ktery jsem si vybral, ani ten,ktery jsem napsal jako druhou moznost, a ten se oteviral. Spoustu veci, ktere vam pri prijimackach naslibuji, nesplni. Vlastne temer nic. A hlavne je to rok od roku horsi. Totalni neorganizovanost a chaos, ktery tu vladne. Syn reditelky - tzv. zastupce - toho moc nevi, jdete-li se na cokoliv zeptat reditelky, vykopne vas, pokud zrovna nema dobrou naladu, coz je tak jednou za pololeti. I ucitele maji strach chodit do reditelny a verejne to pred nami priznaji. Rodice nemaji pravo na cokoliv poukazat, nikdo se s nima totiz o tom nebavi, vse se resi stylem - nelibi se ti to, tak vypadni. My te tady nepotrebujeme. Protoze podle smlouvy se musi platit, i kdyz student studium ukonci nebo je vyhozen, a navic se to ma platit az do konce studia. Tak dvakrat do roka se nam na kazdy predmet zmeni ucitel, kvalita vyuky tudiz upada. Reditelka se k vam chova slusne jen do te doby, dokud nezaplatite skolne na prvni rocnik, pak uz jste "vazani" a jedna se s vami vsemi jak s kusem hadru. Takze jednim slovem: NEDOPORUCUJI.
Anonym19. 6. 2006 22.03
NECHOĎTE SEM!Já na této škole studuji.NENECHEJTE SE ZLÁKAT VELKÝM VÝBĚREM JAZYKŮ,NA 98% HO TOTIŽ NEDOSTANETE!A ŠOUPNOU VÁS TAM KDE MÁ BASTLOVÁ MOMENTÁLNĚ PROFESORY..ANI SE NENECHEJTE ZLÁKAT PRVNÍM DOJMEM NA POHOVORU,NEDĚLÁTE ŽÁDNÝ ZKOUŠKY,ALE UPÍŠETE SE!JAK UŽ SE PSALO,PROFESOŘI ODCHÁZÍ JAKO NA BĚŽÍCÍM PÁSU..JE TO TADY FAKT STRAŠNÝ..VYHNĚTE SE TÉTO ŠKOLE OBLOUKEM!
Anonym13. 6. 2006 10.23
mnooo - ústav je to hrozný, ale výuka jazyků je zase na druhou stranu dobrá
Anonym9. 6. 2006 17.31
Souhlasím naprosto s tímto článkem. Studenti i kantoři jsou zde šikanováni ze strany psychopatické ředitelky, kantoři mají tu výhodu, že můžou "utéct", proto je zde veliká fluktuace učitelů. Většinou ani nedostanou zaplaceno poslední měsíc. Je běžné, že do čtrtého ročníku se vám vystřídá přes 10 učitelů na jeden předmět. Nehlaste se sem! Studenti jsou tady chudáci. Škola je totálně nevybavena, dokonce si prý kantoři musejí kupovat veškeré učebnice a další pomůcky, aby nás měli z čeho vyučovat... Paní ředitelka totiž potřebuje peníze PRO SEBE. Hrůza. NEHLASTE SE SEM!!!
Anonym6. 6. 2006 12.15
Dobrý den. Pokud se někdo rozhodnete studovat na této "škole", tak doporučuji si to rozmyslet. To není škola, ale ústav, kde vládne majitelka a ředitelka jménem Bastlová. Tato žena by měla být někde v psychiatrické léčebně a ne ve škole. Studenti školy jsou chudáci, kteří nemají žádná práva a musejí se vždy podřídit. Pokud se vám nebude na škole něco líbit, paní ředitelka vám odpoví, že vás tu nikdo nedrží a klidně můžete odejít, samozřejmě ale musíte dále platit školné, protože ste podepsali smlouvu. To co se na této škole děje není normální. Škola byla několikrát v novinávh a televizi, dokonce v Ončanském judu, ale bohužel ani to nepomohlo. Já studuji na této škole a už se moc těším až tenhle horor budu mít končně za sebou.
rodiče19. 5. 2006 15.06
Chcete přihlásit své dítě na Gymnázium či Pedagogické lyceum v Praze 7, Ortenovo nám.? Nedoporučuji, v žádném případě!!!!!! Máte-li pevné nervy hádat se s psychopatickou ředitelkou jménem Bastlová, pak prosím. Na této škole absolutně Vaše dítě není student, ale pouze nástroj k získání peněžních prostředků. Nabídka krásná, lákavé přijímání a následně po přijetí přijde šok. Dítě Vám bude vykládat neuvěřitelné zážitky, budit se ze spaní, a po vlastním prvním setkání s ředitelkou, budete mít pocit, že dítě studuje v psychiatrické léčebně, kde žáci jsou zdraví, ale ředitelka je magor. Pedagog na této škole je zde jak v zajetí a brzy zjistí, s kým má tu čest. Ostatně se zde střídají jak na nádražním nástupišti. Děkujeme i systému naší paní ministryně, kdy si dítě nemůže v klidu vybrat školu, ale z obav, že nebude přijato v prvním kole, vezme i to, co se lehce nabízí. Toto je zaplacená daň a bohužel takoví, jako Bastlová, z toho jen těží. RODIČE a STUDENTI VELMI SI ROZMYSLETE ZDA ZDE STUDOVAT!!! Až naše děti dostudují a to již bude brzy, zřídíme internetové stránky, kde si budou moci všichni přečíst jak to chodí na tomto tzv. GYMNÁZIU. Doufáme, že studentů bude tak ubývat, že si ředitelka Bastlová bude moci zřídit školu pro krysy, tak totiž jedná se všemi. Dětmi i rodiči.

Informace o škole

Název:Gymnázium Ortenovo nám. Střední odborná škola a Vyšší odborná škola, spol.s.r.o.
Adresa:Ortenovo náměstí 1275
170 00 Praha 7
web:oficiální stránky
e-mail:spsvos@volny.cz
tel:+420 222 782 007

Hodnocení

počet hodnocení: 168
Ohodnoťte tuto školu! 

Vyřešené přijímací testy

Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.

Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd

e-matematika.cz

Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz

Zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.

Maturita

Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.

Stránky studentů a tříd

Pošlete nám odkazy (hlavac@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.

Menu

TOPlist