Informace o přijímacích zkouškách na střední školy

Gymnázium Opatov

Blááázen (e-mail)29. 5. 2011 15.02
Fajn škola až na některé kantory, kteří pak velmi kazí jméno škole. Zvláštní pochvalu si zaslouží výuka exaktních věd. Ostatek je sice na nadprůměrné úrovni, ale od této školy s takovým jménem by se mohlo očekávat více. Best kantoři: Jahelková, Kuřátková, Zajíc, Polenová a pokud jsem na někoho zapomněl moc se omlouvám.
Kááč (e-mail)9. 5. 2011 23.18
Nejde tu někdo tenhle rok do prváku? :))
Jana21. 12. 2010 22.44
Gymnázium Opatov - nejlepší škola na světě!!! Strávila jsem na ní 4 krásné roky svého života.
Anda9. 11. 2010 20.09
to je bomba škola byla sem se tam podívat na den otevřených dveří a je to hustý
Eliška Šafránková16. 9. 2010 17.03
Na tuto školu ještě stále chodím. Musím souhlasit a zároveň nesouhlasit s různýmy názory. Hodiny p.prof. Burjanové jsou opravdu poměrně nudné, ale něco se u ní dá pochytit. MUSÍM vyzdvihnou profesory jako Kuřátková (ČJ), Ničová (M) a Bauer (CH). Negativně naopak hodnotím zmíněnou Burjanovou, Jahelkovou, Žabovou a Krchovou. Z jejich hodin se mi dostatečně zvedaly mandle. Pokud jdete na tuhle školu se záměrem dostat se na vysokou, myslím, že pokud projevíte alespoň trochu snaživosti, nebo alespoň pozornosti, určitě se dostanete. Škola patří mezi věci v mém životě, které mě mnohému naučily, ale zaroveň procházím s evztyčenou hlavou a výtlemem na rtech ;)
Anonym29. 7. 2010 10.58
Než jsem sem nastoupila, tak jsem o této škole slyšela vesměs negativní ohodnocení, ale musím pouze nesouhlasit. Tuto školu navštěvuji již delší dobu a musím říct, že jsem maximálně spokojená. Lidé ve škole jsou skvělí, nejsou zde chodby přecpané šprty. Náš třídní kolektiv je vážně báječný. Co se týče profesorů, asi jako na každé škole jsou zde oblíbení, ale i méně oblíbení, ale nejsou zde žádné extrémy. Myslím, že se dá se všemi v pohodě vyjít. Moc se mi líbí školní akce-lyžák, sporťák, vodák, zahraniční výjezdy. Dále jsou skvělé i jiné akce, třeba toulky Prahou nebo divadelňák. Dále musím zmínit i imatrikulace a maturiťáky. :-) Řekla bych, že jsou všechny gymnázia poměrně stejné a nemyslím si, že jinde vás toho naučí víc. Jde hlavně o váš přístup. Podle mě není střední hlavně o učení, takže jestli chcete skvělou školu s fajn lidma, pojďte na Opatov! :-)
Jana19. 5. 2010 18.58
Na GO jsem studovala osm let - nelituji, ale ani neoplývám přehnaným nadšením. Co se týče obtížnosti, je tato škola ve srovnání s ostatními gymnázii spíše průměr. Katastrofický je stav venkovního stadionu, výměnné pobyty se moc nepěstují. Profesoři tak půl na půl - na některé vzpomínám s láskou, opravdu uměli naučit, na některé radši vůbec - ale to je určitě všude stejné. Škola dodržuje hezké tradice (Divadelní festival a další) a výjezdy každý rok patří mezi plusy. Celkový dojem veskrze pozitivní.
Anonym24. 11. 2009 14.14
S Tondou Hanušem musím v každém případě nesouhlasit. Na GO opravdu jsou učitelé, se kterými není možné vyjít i při sebevětší snaze. Mám s tím osobní zkušenost. Angličtinářka Burjanová si na mě zasedla jen z toho důvodu, že jsem slepě nemilovala její předmět a nejevila zřejmě patřičné nadšení. Nikdy jsem ale s ní nešla do přímé konfrontace, jen mi asi na tváři chyběl ten správně zapálený obličejík... A pouze za tohle mi celé tři roky, co jsme jí měli zhoršoala známku na vysvědčení a jeden stupeň, což mi přijde opravdu neprofesionální. A pokud jsem si myslela, že se mě a ještě pár lidí se stejným problémem zastane naše třídní, tak jsem se šredně spletla... A rozhodně nemůžu říct, že by mě tahle škola kdo ví jak úžasně připravila na VŠ. Zkrátka ty roky na GO byly nejhorší v mém životě.
Tonda Hanuš23. 11. 2009 19.55
Tak hned ze začátku bych všem anonymům vytkl jejich přezdívky, protože když už člověk má na nějakou věc názor, tak by se neměl bát dát najevo, že to je jeho názor a že si za ním stojí. Bez toho nikdy nelze najít konstruktivní řešení problémů. Jinak co se týče mého hodnocení školy, musím říci, že jsem na Opatově zažil nejkrásnější léta mého dosavadního života. Rozdodně to není škola plná šprtů a tyranyzujích učitelů. Naopak, když se člověk aspoň trochu snaží, lze zde vyjít s každým. A co se týče náročnosti a úrovně výuky, dá se škola v pohodě vystudovat s tím, že se na probíranou látku kouknete max. 5 minut před písemkou, ale zároveň vás skvěle připraví na další studia a to jde na gymnáziích především. Tak doufám, že jsem budoucí potenciální studenty přesvědčil o tom, že Gymnázium Opatov je ta pravá volba
Štígro (e-mail)23. 11. 2009 18.43
Na GO budu vzpomínat ještě velice dlouho. To co jsem zažil tam, už nikdy jinde nezažiji. Výjezdy, výlety a školní akce vždy perfektní. To byly časy, kdy jsme se bezstarostně bavili. Přiznávám, že oproti jiným gymnaziím, je Opatov školou dosti náročnou, ale zároveň vás perfektně připraví na vysokou školu a kamkoliv se rozhodnete vydat. Maturitu bych nepovažoval za příliš obtížnou(když příhlédnu na to, jak moc jsem se učil), ale rozhodně to bylo krásně atmosferické,konečně složit zkoušku z dospělosti. Učitelé na GO byli vždy vstřícní řešit problémy, pokud jste se chovali s potřebnou dávkou respektu. Chtěl bych také poděkovat Paedr.Synáčkové a Mgr.Farské za německé výjezdy a všem učitelům, kteří kdy T dokázali vytrpět za jejich trpělivost a pedagogické schopnosti, přeci jen úroveň výuky na některých jiných školách se mi oproti Opatovu zdá velice ubohá(vzhledem ke znalostem studentů). Opatov je super škola, tak za ni buďte vděční. Kantoři se snaží jak mohou a na Opatově jsou opravdu skvělí. Už se těším na Imatrikulaci GO.
R.23. 11. 2009 18.21
Tak na tenhle gympl budu vždycky vzpomínat v tom nejlepším. Chodila jsem tam 8 let a bylo to supr. Rozhodně mezi nejlepší profesory MUSIM zařadit Ničovou (mat, fyz), Vondrlíka (zem), Strečkovou (aj)a Farskou (nj)! Kuřátková na ZSV byla taky supr. Taky sdílím něčí názor, že výtvarka a hudebka nestály za nic. A ředitel je skvělej týpek. Prostě skvělá škola a nejlepších 8 let:)
Anonym17. 11. 2009 22.06
No, je jasné, že to, co hodnotím, už z nemalé části není - více jak 1/3 učitelů už nepamatuji. A s odstupem let dodávám, že svůj úkol škola splnila-dostat se i na několik VŠ nebyl žádný problém takřka pro nikoho. Jinak platí, že školu dělají lidé a bohužel leckteří z nejlepších už odešli (tichá vzpomínka na Markétu Bludskou). Z těch, co zůstali, táhnou školu lidé jako Kuřátková, Dittrichová, Ničová nebo Zajíc-ostatní buď neznám, nebo nestáli za nic (hodiny VV s Robejškovou straší ještě teď) :-)). Co se Bauera týká-je to symbol školy (zaručeně ho nikdo nezapomene), učit bohužel neumí, ale aspoň se nenudíte (učil mě 8 let a zažil jsem s nim leccos) :-) Shrnutí-GO je dobrá škola, jen ty jazyky byly vždycky žalostné
OPAT11. 11. 2009 14.30
Gymnázium Opatov je rozporuplná škola, alespoň co se týče příspěvků níže. Musím souhlasit s tím, že jazyky na této škole jsou opravdu k ničemu-francouzštinu se učím třetím rokem a nějáké ty základy mám, možná bych se dokázala domluvit na primitivní úrovni ale tím to tak končí. Co se angličtiny týče tak to ani komentovat nebudu- nezažila jsem nudnější paní profesorku než Burijanovou. Pokud někomu vyhovuje styl "drcení se", vyplňování neustále se opakujícíh dementních cvičení a nulové konverzace, tak můžu vřele doporučit ale kdyby mě samotné angličtina přirozeně nešla a nejezdila např. do Anglie na výměnné pobyty, asi bych se tu nic nenaučila. Proti zbytku profesorů nic nemám, jsou relativně spravedliví ale pravda je že často záleží na tom jak se u koho zapíšete. Naprosto skvělá mi příjde paní profesorka Krůtová, na biologii a chemii, která nejenže se k vám chová slušně a je ochotná vyjít vstříc ale také naučí a musím uznat že než sme ji minulý rok dostali, tyhle 2 předměty nepatřily mezi mé oblíbené. Největší reakce vyvolává profesorka Krchová- na tu si člověk musí udělat názor sám, já osobně si myslím že její způsob výuky je prazvláštní. Škola jako taková zrovna neohromuje designem ale spolehlivě to vynahradí 2 automaty na jídlo i na kávu, tradiční "procházky" po škole o přestávkách nebo výlety pro sýrové housky ven před školu. Studenti rozhodně nejsou šprti, ba naopak :D ale tahle škola je raltivně náročná, dostat se sem možná lehké ale udržet mnohem těžší hlavně co se týče vyššího stupně. Jsem tu už 6 let a často mě napadlo že odejdu, nakonec sem ale ráda že jsem zůstala, co jsem tak slyšela o jiných gymnáziích...tak tohle je jedno z nejlepších v Praze. Na závěr snad jen dodat že jsou tu vážně dobré výjezdy tříd- 2x lyžák, z toho jeden do Rakouska, stmelováky, voda, sportovní kurzy atd. Také výlety do zahraničí jako Angile, Francie, Švýcarsko apod. nebo výměnné pobyty. Podle mě je prostě GO dobrá škola a pro lidi, kteří ji hodnotí negativně, byla nejspíš moc těžká ;))
Anonym5. 11. 2009 0.18
Jsem na této škole už nějaký ten rok a zatim jí musím hodnotit negativně. Samozřejmě se zde najde několik dobrých profesorů v čele s paní profesorkou Ničovou (můžete být na matiku pako jako já, ale tahle učitelka vás stejně hodně naučí), Polenovou či Strečkovou (šíleně přísná, ale šíleně dobrá). Na druhé straně je tu ale velké množství profesorů tragických, z kterých bych jmenoval profesorku Žabovou (pokud jste kluk, zapomeňte na dobré známky, pokud máte vlastní názor tak také, pokud nedejbože máte zájem spíše o něco jiného než její bižuli či chemii, tak také), Růžičku (jeho znalosti IVT jsou nulové, umí jen nadávat studentům do tupců, ačkoli sám je zářným příkladem takového označení) či Jahelková (v jejích hodinách se maximálně dozvíte, jaká je mistryně světa a jak se v minulém režimu žilo hezky). Obrovským mínusem je samotná budova školy, která již od pohledu vypadá dost příšerně, zařízení tříd s výjimkou učeben IVT a multimediálky nevyhovující, hospodaření podivné. Pokud máte někdo zájem o studium na této škole, radši si to ještě rozmyslete.
Anonym7. 7. 2009 20.53
na GO chodím už 6 let, sem tam mám na vysvědčení nějakou 4 jako většina třídy, škola je to fajn, kromě jazyků, ty sou vážně desný. pokud chcete mít na vysvědčení dobrý známky, tak se musíte buď šprtat, nebo jít jinam
Kira2. 6. 2009 8.04
Co se této školy týká, nemůžu udělat nic lepšího než zapomenout na všechno, co jsem tam zažila a na všechny, co jsem tam potkala (až na dvě, možná tři výjimky). Chodby tam přetékají masou nechutných šprtů, které potěší taková přízemní trapnost, jako je divadelní festival a jemu podobné "akce" A to už vůbec nemluvím o maturitách. Dva z naší třídy profesoři klidně potopili a to proto neměli nejmenší důvod. Ani jeden z poškozených si nezasloužil známku, jakou dostal. Pro jednoho to bohužel znamenalo opakování maturity v září. Pro druhého to znamenalo problémy při přijmacích zkouškách na VŠ. Na této škole hrají opravdu velkou roli osobní sympatie a v neposlední řadě také finanční situace rodičů. Rozhodně bych tuto školu nemohla nikomu doporučit s čistým svědomím.
Anonym19. 5. 2009 23.21
Btw: Bětmene, na Jeřábkovou by měl přijít hygienik, nechtěl bych vidět, co v těch párcích je :-D hlavně když to do ruky chňapne ten její obr... Bůhví, co si tam 8 let jedl:-D
Anonym19. 5. 2009 23.20
No doufám, že má Bětmen pravdu a já dopadnu stejně... Zatim jsem ve fázi té čtyřkové a jsem před tím zlomem:-) tak uvidim, ale zatim příchodu na tuto školu lituji...
Hana Preradová (e-mail)18. 3. 2009 18.17
Je to nejlepší škola, kterou znám, stále na ní studuji a opravdu mi velice pomáhá ve studiu.
Bětmen (e-mail)26. 1. 2009 2.30
Až po absolvování v roce 2006 jsem pochopil, jak výbornou školu opouštím. Nastoupil jsem po 5. třídě a asi do kvarty jsem prolejzal se čtyřkama a párkrát jsem taky málem prolít:) A právě na konci kvarty se to nějak zlomilo. Stačilo se naučit komunikovat s profesorama. Potom už mě začali brát asi tak, že jsem blbej, ale ukecanej a zdravě drzej a to minimum, co bych měl znát, se naučim nebo prostě nějak okecám:). V tu chvíli se ze školy stal ráj na zemi. Spousta krásnejch holek, lyžáky, sporťáky, divadelní festivaly, třídní kapelka, na kretou se perfektně balily spolužačky:), Zechebi, výměnný pobyty, přestávky s párkama v rohliku od pani Jeřábkový:) atd... K maturitě nás všichni profesoři připravovali kvalitně a svědomitě, takže nakonec kdo chtěl, odmaturoval! I ztakovýho ignoranta, jako jsem býval tam udělali, troufám si řict, slušnýho člověka. Je to opravdu skvělá škola. Pro náročné náročná, pro nenáročné vstřícná...
Anonym20. 1. 2009 19.31
Je to ta nejhorší škola na světě-je na hovno!!
Oli (e-mail)10. 10. 2008 14.11
Maturovala jsem na teto škole před 10-ti lety, tehdy žádné 8-leté studium nebylo a na SŠ se šlo pěkně z osmičky ZŠ. Škola byla čerstvá, s mladým profesorským sborem a plná nápadů. Nejen ten Vámi zmiňovaný Bauer byl o pár let starší než my a škola byla jedna velká legrace a průšvih. 90% z nás se dostalo na VŠ naprosto bez problémů, zbytek buď nechtěl nebo to podcenil. Po nastupu do pracovního kolotoče už nikoho nezajímá kde, z čeho nebo za kolik jste maturovali, mnohem důležitější je co umíte. Nevim jaká je škola dnes, ale kdysi to byla vynikající zkušenost.
TOMAS (e-mail)15. 6. 2008 16.02
Gymnázium Opatov je dobrá škola, kam jsem rád chodil. Řekl bych, že velké rozdíly mezi gymnazii nejsou. V Praze jsou možná 2,3 gymply, kde je úroveň vyšší než na Opatově, ostatní jsou srovnatelné. Samozřejmě, že mě tam všechny předměty nebavily, ale ty by mě nebavily ani jinde. S učitely jsem nikdy neměl větší problémy a většinou byli féroví. Každopádně pokud se člověk nějaký předmět nechce učit, tak ho o tom sebelepší učitel nepřesvědčí. Chodil jsem na čtyřletý gympl a musím přiznat, že jsem měl v prváku co dělat, protože změna byla oproti ZŠ velká. Ale pak jsem si zvyknul a bylo to už v pohodě. Velmi se mi líbili různé akce typu sporťák, LIHIVY, lyžák, divadelní festival atd. Ale je jasné, že gymnázium jako takové je pro lidi, kteří mají studijní předpoklady a kteří se chtějí učit. Pokud je nemají, tak je musí vynahradit snahou a pílí. Škoda je, že si člověk až teprve zpětně uvědomí, že se mu vlastně na střední škole líbílo, protože VŠ a potom profesní kariéra je už něco jiného... Proto rád vzpomínam na GO, jen je škoda, že jsem si to neuvědomil už dřív - když jsem tam chodil.
Anonym3. 6. 2008 16.41
tak pardon teda za ty chyby ale tady nepíšu žádný slohovky prostě někomu to ve škole jde víc i když mě ty chyby sou uplně ukradený do slova mi sou uplně uprdele :D tak sorry že sem se ve 3. třídě nezajímala o svou školu tak sem jen napsala co vim. když už aspon né gympl tak umělecká aspon nějaké to zaměření :)
Denisa3. 6. 2008 8.40
Gymnázium Opatov existuje od roku 1993. V komplexu budov působilo paralelně se ZŠ Křejpského (zrušena v r.2002 po odchodu ředitele Růžičky do důchodu). Stejně tak fungovala v budově Křejpského pobočka OA Svatoslavova - na jejím místě je dnes jakási waldorfská škola. Nepřekvapuje mě, že anonymka nemá o existenci gymnázia ponětí. Soudě podle pravopisných chyb, kterých se ve svých příspěvcích dopouští, není gymnázium rozhodně typem školy, o který by se kdy mohla ucházet.
Anonym2. 6. 2008 20.04
1993 asi těžko když sem do týhle školy začala chodit od roku 1999 a škola jako základní se zrušila v roce 2002, snad vim kam sem chodila na školu
Anonym2. 6. 2008 16.13
Mýlíš se, anonyme škola existuje jako gymnázium od roku 1993. Opravdu nevím, proč lžeš - jestli z neznalosti nebo z hlouposti. I tak Ti přeji hezký den.
Michal11. 5. 2008 16.39
Skvělá škola, úroveň výuky jazyků je u některých profesorů horší, ale když chcete, budete umět všechno. Líbí se mi zahraniční výlety(díky prof. Jánská), divadelní a filmový festival(to na moc školách nezažijete) a kurzy(zvlášť od kvarty). Jestli si tu někdo ze čtyřletýho stěžuje, že mu profesoři dohazujou, že jsou nuly, tak je to bohužel pravda a ta se často špatně poslouchá.
Sang...4. 5. 2008 18.44
upe nejbestovější škola!!!! přímačky z pětky v poho.... a to že většina kritizujicich anonymů to nezvladla, nedavala pozor atd. neznamena že to musi bejt spatna skola....
Anonym 2!21. 4. 2008 14.32
Tadle škola je zatím dóóst dobrá! Výuka docela v pohodě .. Bauer je dobrý a vtipný učitel. Ale POZOR!! Asi 2/3 písemek jsou neohlášený .. To je tu podle mě jediné minus. Jinak je to tu supéér! Přijímačky jsem udělala levou zadní a vůbec jsem se neučila a dopadla jsem jako 16.-17. z 180 dětí. VŠEM TUTO ŠKOLU DOPORUČUJI!!
Anonym10. 4. 2008 22.56
No asi takhle... škola je to průměrná, nemá nijakou zvláštní prestiž, takže by neměla být ani nějak zvlášť těžká... Ovšem několik pedagogů si na prestižní školu hraje (budoucí studenti určitě několikrát uslyší o "budoucí elitě národa") a tím pádem i zbytečně zvyšují obtížnost... není to nijak na chytrost, prostě pokud jste šprt, školu zvládnete dobře
Anonym27. 3. 2008 17.13
Neřekl bych, že je tato škola skvělá ani příšerná. Ale několik věcí tu opravdu pokulhává! Například již zmíněná úroveň jazyků je hrozná, když opomenu snad jen prof. Strečkovou, je to děs. Dále úroveň biologie a chemie s věčně "vtipným" profesorem Bauerem nebo prof. Žabovou také není nejlepší. Ale tak stále se tu najdou dobří profesoři (Dittrichová, Krchová, Strečková, Hauptman...). Dále jsou tu příšerné uklízečky a kuchařky, ale kde ne, že jo?:-) Jinak průměrná škola...
Anonym3. 3. 2008 11.17
Omlouvám se za pravopisné chyby, to je ostuda. Ale to bylo ve spěchu:)
Anonym3. 3. 2008 11.16
Víte vždycky bude pár lidí, kteří si stěžujou.Úplně je vidím. To jsou ti lehce zamindrákovaní, naprosto nevýrazní.Šedé myši, kteří si tu školu prostě neumějí, či neuměli užít.Střední škola přece není jenom o učení!!Chápu, že ti, co každý den přišli do školy,sesedly se se svýma dvěma jedinýma a věrnýma kamarádkama a pomlouvaly všechno a všechny, nemají moc hezké vzpomínky.Ale tak to je a bude to tak vždycky a všude. Mě se na gymplu líbilo.Dostat se na VŠ pro mě nebyl problém.A to jsem ze čtyřletého studia.
Anonym3. 3. 2008 11.06
Ahoj, Ráda bych připojila svůj příspěvěk k této diskusi. Gymnázium Opatov jsem absolvovala bez větších obtíží. Nemohu ale souhlasit s tím , že úroven výuky není valná. 5ekla bych, že je tomu naopak. Já sama jsem neměla žádný problém dostat se na vysokou školu hned prvním rokem po maturitě. Dokonce jsem si mohla i vybírat.Pokud vím , tak z mého ročníku se na medicínu dostali tři z pěti lidí, kteří se hlásili. Naprosto pozitivně hodnotím i postoj profesorů ke studentům.Nevím o žádném nefér chování z jejich strany. Podle mého názoru ve škole panuje dobrá atmosféra, já jsem se tam vždy těšila. Co se týče rozdílů mezi osmiletým a čtyřletým studiem. Samozřejmě , že osmiletci jsou trochu napřed, mají jiný přístup k učení,ale zkoušky na VŠ dopadly pro všechny třídy stejně - většina se dostala. Líbily se mi každoroční akce jako např. divadelní festivaly, turnaje ve fotbale,různé výjezdy atd. do kterých se aktivně zapojoval i profesorský sbor. Já gymnázium Opatov mohu vřele doporučit.
Anonym22. 1. 2008 9.22
Když jsem si četla příspěvky, zdálo se mi, že jsem asi chodila na jinou školu. Odmaturovala jsem tam před 2 lety a jsem opravdu ráda, že jsem pryč. Kdybych se mohla rozhodnout znovu, nikdy bych tam nešla. Úroveň profesorského sboru je přímo katastrofální. Pokud přemýšlíte třeba o medicíně, tak na to zapomeňte, se způsobem, jakým se tu učí biologie, chemie a fyzika nemáte absolutně šanci. Stejně jsou na tom i jazyky, moje aj se od základky skoro nepohnula a po 4 letech francouzštiny nejsem (kromě pár frází) schopná říct skoro nic. Pokud jdete na 4leté studium, neustále vám budou předhazovat, jak ti osmiletí jsou dobrý a jak vy jste špatný. Nejhorší asi je to, jak se k vám profesoři chovají: "já jsem ten borec s titulem a ty jsi absolutní nula," o nějaké příjemné atmosféře nemůže být ani řeč. Chcete odmaturovat s jedničkama? Tak to budete muset být u profesorů oblíbení (to znamená 4 roky jim podlézat kde se dá) a pak je budete mít aniž byste něco věděli. Ale pokud to dělat nebudete nebo si nedej bože dovolíte mít na něco vlastní názor, dopadnete špatně... Radši si ještě rozmyslete, kam dáte přihlášku :-)
juch jupí čtyřletý16. 12. 2007 23.33
Škola je to dobrá, podle mě dost těžká, hlavně ve čtvrtáku dost náročná, ale to ke gymplu patří, bez toho by to nešlo. Jen jazyky stojí za hovno, z ájiny, němčiny i frániny se tady nenaučíte skoro nic. Co tu neučí p. Nagyová, jazyky pokulhávaj. Zdar
Wewak (e-mail)6. 12. 2007 20.21
Tohle je faktys the best of gympl..Je to tu prostě boží..
Anonym19. 10. 2007 16.16
super škola, studium náročný a kvalitní
maturantka 0073. 7. 2007 9.42
Je to nejlepší střední škola na světě!!!!!!!!!!!!!!Strávila sem na ní osm supr let.
ddd14. 6. 2007 10.35
Super škola akorát to čtyřletý stojí za hovno..
ugagagaga28. 5. 2007 20.55
souhlasim s tebou anonyme já sám tam chodim a je to tam fakt hrozný
Anonym24. 4. 2007 18.25
OPATOVSKY GYMNAZIUM JE NEJHORSI GYMNAZIUM NA SVETE
haha11. 4. 2007 19.49
dobra skola ale ted jsou jenom samy pisemky nestiham skousky byli celkem lehky
23. 11. 2006 17.20
Měl bych zájem jít letos na Opatov z pětky...chtěl bych se zeptat jak jsou těžký zkoušky,jestli se dá jít na opatov i na průměr a jak je opatovskej gympl těžkej..dík
Anonym31. 3. 2006 19.38
Tak na teto skole jsem uz dva roky...bohuzel musim rict,ze tu jsou sami sprti,takze ja absolutne nestiham!!!:o(
Anonym11. 3. 2006 14.10
Je to doopravdy skvělá škola !
Anonym26. 2. 2006 15.29
Gymnázium Opatov je podle mého názoru úžasná střední škola.

Informace o škole

Název:Gymnázium Opatov
Adresa:Gymnázium Opatov
Konstantinova č.p. 1500/50
149 00 Praha 4
web:oficiální stránky
e-mail:vondrlik@gymnazium-opatov.cz
tel:+420 272 941 932

Hodnocení

počet hodnocení: 48
Ohodnoťte tuto školu! 

Vyřešené přijímací testy

Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.

Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd

e-matematika.cz

Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz

Zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.

Maturita

Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.

Stránky studentů a tříd

Pošlete nám odkazy (hlavac@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.

Menu

TOPlist