Informace o přijímacích zkouškách na střední školy

Gymnázium Na Vítězné pláni

Anonym1. 5. 2016 15.48
Vítězná pláň je prestižní škola, málokterá se jí může rovnat. Ale taky je dost náročná.
Anonym23. 4. 2016 11.04
Rozhodně bych šla na Vítěznou pláň
Anonym28. 2. 2016 0.12
Zatlanka
Anonym27. 2. 2016 14.29
Dobrý den, GVP má svojí vlastní knihovnu - najdete tam většinu knih z povinné četby a nejen ty - například i knihy v AJ atd...
Sudentka21. 2. 2016 16.03
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli má GVP svou vlastní knihovnu??
Anonym17. 2. 2016 20.34
Vítězná pláň nebo Zatlanka?
Re:Gulášová12. 2. 2016 0.18
Čau, podívej se na ukázky testů, které máme na školních stránkách (http://www.gvp.cz/prijimacky/ukazky/)
Gulášová12. 1. 2016 21.53
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak těžké jsou na tomto gymnáziu přijímací zkoušky? Děkuji, P. G
A.7. 11. 2015 19.47
Skoro kazdy rok.
M.17. 10. 2015 21.06
A obvykle je jak často?
Anonym12. 10. 2015 5.08
Obvykle dělají přijímačky stejně všichni, protože se s tím dobrým průměrem přihlásí moc lidí.
M.3. 9. 2015 21.49
Ahoj, četla jsem na webovkách, že se zde nedělají přijímačky do průměru 1.10, pokud počet lidí s tímto průměrem nepřesáhne 75 procent. Nevíte někdo jaká je šance, že přijímačky dělat nebudu? Kolik lidí se sem tak ročně hlásí na čtyřleté studium? A jsou přijímačky těžké? Děkuji předem.
Anonym25. 8. 2015 9.23
Pro budoucí studentku: No asi máš pravdu, když se člověk na to dívá s odstupem času, musí uznat, že kdyby nezazmatkoval v celkem základních věcech (což se mi dosud nikdy nestalo), výsledky mohly dopadnout lépe, a možná že celkem lehce. Ale člověk nikdy neví, co se mu v nejnevhodnější době šmikne v hlavě. Říkám si, to jsem přeci nepsala já... S mýma blbovinama jsem byla asi 42., asi 70 bodů. Tak jsem si o prázdninách aspoň dala na jazykovce kurzy němčiny a angliny, jsme tam tak tři až čtyři a je to fajn. Naučím se a přístup vyučujícího je velmi příjemný, ne jako v opravdické škole (takhle kdyby se učilo všechno), doma pak mám soukromého učitele matiky, fyziky, chemie, nevím, co vše ještě umí, zajímavě vysvětluje, takže na metody vyučujících si určitě nemohu stěžovat. Zatím. Přeji Ti šťastný start do nového roku a hodně úspěchů.
Budoucí Studentka :)19. 6. 2015 20.24
Byla jsem 16. myslim? Prijimacky mi prisly snesitelne :)
Anonym17. 6. 2015 21.12
Ahoj chtěla bych se zeptat na paní učitelku Haškovou.
Anonym4. 6. 2015 18.01
To ti gratuluji, němčina je fajn, ale pravdu má také ten, jak říká o doučování a pevných nervech, škola zabere hodně času. Kolikátá jsi byla? Připadaly ti přijímačky těžký?
Budoucí Studentka :)31. 5. 2015 12.43
jdu na Němčinu :)
Anonym20. 5. 2015 15.52
Budoucí studentko, nesháněj fb skupinu, ale doučování z matiky, fyziky, popř. dobrého psychologa... budeš to potřebovat. A psychoterapeuta pro rodiče, aby to vydrželi...
Anonym15. 5. 2015 10.11
Budoucí studentko, jak jsi se ptala na tu třídní, jdeš na němčinu, nebo špáninu a fráninu?
Anonym12. 5. 2015 14.59
Je tu někdo kdo nastupuje tenhle rok na šestileté studium? Nechcete založit na fb skupinu? :)
Yvett 11. 5. 2015 21.05
*na čtyřleté studium? :)
Yvett 11. 5. 2015 21.04
Ahoj :) Neví náhodou někdo, jestli je už založená fb skupina pro budoucí prváky s 2. cizím jazykem němčinou? Díky :)
Budoucí Studentka :)6. 5. 2015 19.52
Dostala jsem se na šestileté gymnázium Na Vítězné pláni a Nad Štolu :) Nevíte kam mám jít? a pokud sem tak co budeme mít za třídní? Díky
Anonym28. 4. 2015 23.53
Vybral bych Arabskou. Sam jsem ji studoval a šance na vš vysoka.
Anonym27. 4. 2015 16.45
hele dostala jsem se na Arabskou a na Vítěznou pláň. Kam mám jít?
M26. 4. 2015 23.04
Rozhodně bych volil Voděradskou. Mohu porovnat obě dvě a Vítěznou už nikdy. Jenom ta cesta byla na Vítěznou lepší.
Anonym24. 4. 2015 22.32
Ahoj, rozhoduju se mezi 6-letými gymply- Voděradská a Vítězná pláň. Co byste volili a proč? Díky
Anonym24. 4. 2015 21.05
Ahoj, rozhodně jdi sem. Neváhej :)!
Anonym24. 4. 2015 21.03
Ahoj,dostala jsem se na tuto školu,ale také na Postupickou.Nevím,jaký gympl je lepší.Prosím poraďte.
Natálie (e-mail)16. 3. 2015 21.02
Ahoj, mám se hlásit na tuto školu a musím uznat, že jsem opravdu nervozní, protože se bojím, jestli vůbec zvládnu přijímačky z matematiky. Upřímně, matematika mi nikdy nešla, ale snažila jsem se. Chodím na ZŠ Londýnskou, kde jsem doposud měla jen samé jedničky (včetně matematiky!), ale nezvládám základní předpoklady pro středoškolské studium. Jsem z toho opravdu rozrušená, protože když zkouším udělat testy z minulých přijímaček, vůbec mi to nejde a i můj táta s tím má co dělat, kterému matematika opravdu jde. Chtěla bych se tedy zeptat úspěšných absolventů přijímacích zkoušek na tuto školu, jestli je opravdu těžká matematika na této škole. Pokud máte sami nějaké rady, typy či poučení z přijímaček, byla bych ráda, kdyby jste mi dali vědět. Napište na email buriankova.natalie@email.cz
Anonym25. 2. 2015 18.48
Ahoj, dostal se sem minulý rok někdo na odvolání ? A kdyžtak kolikátý byl ?
Anonym1. 2. 2015 1.29
Absolvovat tento ústav není nikterak těžké. Člověk může hojně chlastat, učit se moc průběžně nemusí a pokud mu nejde zrovna o vyznamenání, nějak to na ty trojky uhraje. Měl jsem kombinaci S+Ř a ve finále to bylo v poho! Byla to sranda!
sofie28. 1. 2015 21.44
hmmmm tak se laskave uklidni jo.. mimochodem byl to jen omyl
svítiplyn28. 1. 2015 21.18
tim že tady budeš spamovat krafko nikdo ti neporadí.. a žádné tabulky se samozřejmě používat nesmí...
sofie28. 1. 2015 21.01
Ahoj, ráda bych se vás zeptala, jestli nevíte, kolik se hlásí uchazečů nebo jak se to dá zjistit:D predem dekuju
sofie28. 1. 2015 21.01
Ahoj, ráda bych se vás zeptala, jestli nevíte, kolik se hlásí uchazečů nebo jak se to dá zjistit:D predem dekuju
sofie 28. 1. 2015 20.50
Dobrý den, ráda bych se vás zeptala, jestli nevíte, kolik se hlásí uchazečů na GVP nebo jak se to dá zjistit:D predem dekuju
Anonym22. 1. 2015 18.07
Nevíte, zda se mohou používat na přijímačkách tabulky? Předem moc děkuji!
Anonym23. 10. 2014 0.44
Píšeš z toho jazyka, který si vybereš pro další studium.
Anonym22. 10. 2014 20.18
Nevíte jestli se na příjímačkách můžeme vybrat jestli budeme psát z angličtiny nebo z němčiny? Nebo obojí? Předem děkuji
Studentka1. 10. 2014 18.20
Zdravím všechny zůčastněné! Jakožto studentka 5. ročníku zaměřeného na Nj nemohu nic jiného, než GVP doporučit. S profesory se dá velmi dobře vycházet, většina jsou nesliteční pohodáři, co se prof. Staňka týče, toho jsem nikdy neměla, ale od ostatních vím, že nejdříve nadávali a nakonec za něj byli rádi. Co se prof. Šmída týče, je pravda, že trošku více kouká na holky a biologie je alfou omegou jeho života, ale také to není nic nezvládnutelného. Výuku jazyků bych až na vyjímky také chválila, já jsem měla to štěstí a hned od prvního ročníku jsem měla rodilou mluvčí Weber, kterou si nemohu vynachválit, má skvělé uební metody atd. To samé bych mohla říct i o učitelce chemie a biologie prof. Volmutové nyní už Korešové. Za celé studium jsem měla problémy akorát s prof. Neuschlovou, ale jinak přístup ke studentům je velice kladný a není problém zařídit cokoliv chceme. Škola je také hezky upravená, žádná zchátralá, naopak, vše se poslední dobou rekonstruuje (tělocvičny, jídelna, venkovní hřiště, specializované učebny...). Také bych dala velké plus za mimoškolní aktivity, protože studenstvo má možnost zůčastnit se keramických kroužků, sportovních her nebo i power jógy. Za zmínku rozhodně stojí i školní zájezdy a sportovní kurzy. Lyžák naprosto suprovej, skvělá atmosféra, skvělý sport i zážitky, možnost výběru mezi Francií a Rakouskem; voda byla také úžasná, spousta zábavy a poměrně volný program; cyklistický kurz pro mě velmi náročný, ale vesměs nakonec plný skvělých zážitků. Zájezd do Anglie nebo Skotska stál také rozhodně za to! Nebo přenocování u výše zmíněne prof. Weber na zahradě u jejího domu v Německu u Drážďan... Opravdu nemám co téhle škole vytknout. Tak jak jsem byla hrdá na to, že sem chodím v prvním ročníku, tak je tomu doposud a proto jedině doporučuji!
Anonym9. 6. 2014 22.40
na šestileté
Anonym5. 6. 2014 14.55
Na ctyrlete?
Anonym5. 6. 2014 0.00
myslím, že mnoho ne, já byl kousek pod čarou a zatím se neozvali....
Anonym21. 5. 2014 16.45
Nevíte někdo, kolik lidí se dostalo na odvolání? Díky
Anonym (e-mail)19. 5. 2014 11.45
Na GVP jsem se dostala a taky tam pujdu. Zkousky mi neprisly az tak tezke, ale asi to bylo tim, ze jsem se denne ucila tak 2 hodiny. Kazdopadne pokud se kounete na ukazkove prijimacky na webu, ty na ostro jsou jak pres kopirak. Jinak pokud jste nekdo prijaty na 4lete studium, napiste mi
Anonym3. 5. 2014 15.01
Dostala jsem se na obě školy a půjdu na toto gymnázium. Prý je hodně těžké, ze základky mám samé, ale musím se učit docela dost. Tak se docela bojím, jak moc je těžké toto gymnázium?(Jsem ve třídě s posílenou výukou němčiny.
Anonym1. 5. 2014 19.55
Ahoj, dostala jsem se sem na Vítěznou pláň a také na Zatlanku. Ještě nevím kam jít,ale Vítězka mě docela láká..
Anonym22. 4. 2014 17.49
Ty ...... 450 lidí mám vůbec šanci?
Anonym6. 4. 2014 0.57
Což teprve šestileté! Okolo 200!
Anonym1. 4. 2014 23.48
Už jsem to našla,děkuju. :) No,168 přihlášek..."docela" dost.
Anonym1. 4. 2014 23.27
Na stránkách školy je kolonka přijímací řízení. V informacích je napsáno, kolik žáků se hlásí a v požadavcích je informace, co potřebuješ ke zkouškám.
Anonym1. 4. 2014 21.55
Ahoj,nejde nějak přibližně zjistit kolik lidí se letos hlásí na čtyřleté studium? :) A jestli se u příjmaček může používat kalkulačka? + Jestli nemá někdo nějaké tipy jak to ve zdraví zvládnout? :D
Anonym (e-mail)30. 3. 2014 10.52
Ahoj, nevíte, za kolik přibližně bodů se loni ještě příjmalo na čtyřleté studium? Děkuji za odpověď
Anonym27. 3. 2014 23.36
Hlásí se někdo ze zš Horáčkova na šestileté do německé třídy?
Kuba22. 3. 2014 22.10
Mám podanou přihlášku do třídy s němčinou. Nemáte někdo tušení kolik je nás přihlášeno?
Anonym2. 3. 2014 15.10
Chtěla bych se zeptat, jaké to je na čtyřletém studiu. Chci tam dělat přijímačky, tak abych věděla, jestli to opravdu za to stojí. Jo a musela bych začít od prváku s druhým jazykem úplně od začátku? Mám už totiž fj 4 roky a nechtěla bych znovu dělat základy. Předem děkuji :)
Anonym28. 2. 2014 20.57
Na 4leté studium se min rok hlásilo okolo 120 dětí. Ale na odvolání by neměl být velký problém se dostat, pokud se budeš alespoň trochu připravovat na přijímačky.
Anonym6. 2. 2014 21.56
GVP? Pokud si nebudete tykat i v hodinách se S, pokud neposkytnete sponzorské dary nebo vaši rodiče nebudou mít významná postavení, těžko se vám povede,i kdybyste se učili 24 hodin denně. Kombinace S+Ř doplněná o Dr je opravdu smrtící.
Anonym (e-mail)2. 2. 2014 22.57
Ahoj :) chci se zeptat na prijmaci zkousky na ctyrlete studium a to ohledne matematiky. Na webu GVP se pise ze pri zkousce jsou povoleny tabulky a kalkulacka. Je to pravda? Diky za odpoved :)
Anonym (e-mail)1. 2. 2014 22.32
Ahoj, chtěla jsem se zeptat : kolik se tak hlásí lidí na čtyrleté studium? :))
mmmmmm7. 11. 2013 17.11
Ahoj, chci se zeptat jaká je úroven španělštiny-jestli když se na tuhle školu dostanu dosáhnu v ní nějaké úrovně?
Anonym18. 10. 2013 15.49
Ahoj, chtela jsem se zeptat jestli je zde rozdil v chytrosti a slusnosti mezi ctyrletym a sestiletym gymnaziem, jako to byva na jinych školách mezi osmiletým a ctyrletym?Dekuju
Přijatá na šestiletku (e-mail)16. 7. 2013 22.57
Mě to tam přijde fajn.. Nebylo lehký se tam dostat, ale jsem ráda, že vypadnu ze základky :) ..
Anonym26. 4. 2013 21.43
delaji se na tuhle skolu prijimacky z francoustiny a spanelstiny a nemciny???,?,,,muzem na teto skole nemit zadnou znalost spanelstiny nebo francoustiny??
The21. 4. 2013 18.20
Děkuji moc za info. 350 je "docela" dost... Skoro čtyřikrát více než kolik je lidí co se můžou dostat... Eh, tak snad to pozítří vyjde...
Anonym19. 4. 2013 16.19
Záleží jen na Vás a také jste připraven. Pokud vím, tak na vchodu školy jsou již vypsané seznamy(jen pro 22.4.2013), kdo bude v jaké třídě. A co se týče čtyřletého studia, tak tam je cca vypsáno 60 až 70 studentů. A vzhledem návalu do šestiletého studia, tak tam je to dvojnásobek. Ovšem nemůžete vědět, kolik lidí přijde dělat další den...Co se týče předešlých let, tak se na šestileté studium obvykle hlásí 300 i víc uchazečů...Když jsem dělal přijímačky já, tak se k nám hlásilo přes 350 uchazečů. Poměrně dost, ale vzhledem k tomu, že letos berou o jednu třídu víc, tak šance je. Držím palce, ale ať se dostanou ti nejlepší. :)
The18. 4. 2013 22.00
P.S.: Nevíte, kolik je podaných přihlášek na šestileté studium?
The18. 4. 2013 21.58
Za 3 dny dělám přijímačky. Co jsem si tak zkoušel nanečisto přijímačky z M... Fu :D Snad to vyjde. Strašně se na GVP chci dostat, doufám že to dám...
Anonym18. 4. 2013 21.24
Na této škole se přijímačky z jazyka dělají a to dle výběru. Co se týče mě, tak mi angličtina nepřipadala tolik těžká...spíše matematika...na té nejvíc lidí pohoří. Jinak francouzština a španělština? To nevím, jelikož se učím němčinu, ale angličtina na dobré úrovni je. Myslím si, že obecně je naše škola na velmi dobré úrovni a to už v oblasti jazyků, vědy i humanitních oborů. Jo a ještě, kolik hodin denně se musím učit? No, záleží na tom, co je za den, kolik je času a jestli vím, zda něco píšem. Obvykle se učím hodinku denně, ale při velkém a hlášeném testu někdy déle...Ovšem záleží to na každém z nás, také záleží na známkách, kterých chceš dosáhnout a nejen tedy známek. Tak zatím a hodně štěstí. :-)
loláá12. 4. 2013 19.15
delaji se na tuto skolu prijimacky z anglictiny??(šestiletý).??..... a jestli njo jsou tezke?? je moznost nakych pripravnych testu??a je na teto školu francoustina a spanelstina na dobre urovni??a anglictina??kolik hodin denne se musite ucit?? a kolikerat tydne mate odpoledku??diky za odpoved
jana23. 3. 2013 21.15
Ahoj, nevíte, kdy a jak se dozvím, jestli se vejdu do průměru, nebo jestli budu dělat přijímačky? Děkuji :)
honza4. 3. 2013 22.02
Ano, na škole se vyučují hned od prvního ročníku dva jazyky. AJ + FJ/NJ/ŠJ/,v předmaturitním ročníku je volitelná latina a italština, ruštině se vyučuje jako volitelnému předmětu takřka kdykoli během celého studia, dále je v tomto roce nabízena řečtina jako nepovinný volitelný předmět. Takže si myslím, že jazyků je na GVP k dispozici více než dost...Navíc v předmaturitním ročníku jsou nabízeny konverzace v AJ - s přípravou na FCE/CAE, dále ve fj, šj i v nj.
Anonym4. 3. 2013 17.52
ahoj, nevite kdy se dozvím, zda budu muset dělat přijimačky?:)
Anonym3. 3. 2013 21.10
vyucuje se na tehle skole anglictina a k tomu jeste naky jiny jazyk????
Anonym30. 1. 2013 23.02
Stačí se kouknou na stránky, tam to najdeš. S průměrem do 1,10 za sledované období budou přijati všichni žáci, pokud jejich procentu nepřesáhne 75%. (4leté studium)
Anonym9. 1. 2013 5.20
Doporučila bych návštěvu stránek školy a tam se podívat na toto - http://www.gvp.cz/prijimacky/KRITERIA4_12.pdf
anonym (e-mail)8. 1. 2013 22.03
Čau, slyšela jsem,že vás sem vezmou bez příjímaček, když máte průměr do 1,10. Ale že prý berou jen určitý počet lidí s tímhle průměrem. Nevíte jestli je to pravda nebo jaký je ten počet? Díky;)
Anonymka29. 10. 2012 16.18
Jsem studentka na tomto gymnáziu. S některým zde souhlasím a obzvlášť s posledním hodnocením. Já si myslím, že někteří profesoři si opravdu myslí, že máte poze jejich předmět a nic jiného. Tak trochu mi to nejvíce přijde v čj, jelikož naše paní profesorka nám zadá extrémně tlustou knihu (cca 850 str.) a máme to přečíst do měsíce, ale ovšem mezi tím stihneme napsat tucet diktátů a nouze není ani o testy z literatury. Upřímně ani přes toto nelituji, že chodím na tuto školu. Zdá se mi velmi dobrá a skvěle Vás připraví na matuuritu. Raději bych byla bez některých otravných předmětů, ale to je ve hvězdách. Myslím si, že je zde mnoho profesorů, kterří Vás něco naučí a také vysvětlí, když něčemu nerozumíte. Jsou zdei tací(nejmenuji), kteří ponižují své studenty a někdy padají i ostřejší slůvka. Co se týče p. profesora Staňka nemohu hodnotit, jelikož mě neučí ani neučil, ale po škole se šíří leccos, někteří tvrdí, že je to nejhorší, co kdy měli, ale jiní si nestěžují a tvrdí, že konečně matematice rozumí a něco se naučí. Mám svoji školu ráda a myslím si, že pokud bych nebyla nucena vnějšími vlivy ji opustit, tak bych to sama od sebe nikdy neudělala.
studentka15. 10. 2012 17.17
Všichni tu řešíte p. profesora Staňka.. Je to skvělý učitel, vzdělaný, ví, co vypráví, pomůže.. Ale každá třída co ho má nebo ho kdy měla, tak byla jiná. Neučili se na nic jiného než na matematiku (fyziku) a obecně byli jiní. Ale je to asi nejlepší alternativa profesora na matematiku. Udělá si na vás ráno čas, dovysvětlí látku například. Profesora Šmída jsme ted dostali nově na biologii. Vážně se o ní zajímá, asi vážně jen o ni.. Jsem zvědavá jak to s námi dopadne. Každopádně škola je to dobrá, s učiteli se dá vycházet dobře, ač je tam několik exemplářů (nebudu jmenovat), kteří si nás jako třídu zaškatulkovali a nemají nás rádi. Na maturitu vás ale připraví dobře. Zvlášť vyzdvihnu p. profesorku Bártovou, jedna z mých nejoblíbenějších. Rozhodnutí jít na tuhle školu nelituju, ale záleží na tom, jaké profesory dostanete. Škola je určitě náročná, je třeba spousta domácí přípravy a někteří profesoři si bohužel myslí, že jiný předmět než ten jejich nemáte. Hodně štěstí a zdaru ve studiu :)
Anonym28. 6. 2012 14.14
Mám tuto školu rád, ačkoli jsem se vůči základní škole zhoršil. Nu co, co s tím naděláme. Hodnotím naší školu jako velmi dobrou!
Kiki28. 6. 2012 13.35
Nepatrně souhlasím s Natkou, ale zároveň trochu s jj, je pravda, že v některých třídách se tací propadlíci zřejmě najdou zejména na čtyřleťáku v příštím školním roce, ale budiž. Například se svou třídou jsem velice spokojena a nerada bych, aby se o naší škole šířily fámy různého typu, ale každý by měl uznat, že nikdo a nic není zcela dokonalé, proto ani tato škola není zcela dokonalá(jisté mouchy má). Také si nejsem zcela jista, jestli je zrovna naše škola 2. nejlepší v celé ČR, rozuměla bych v Praze, ale ČR?... Po pravdě nevím, ale jestli tomu tak je, tak proč ne? Ráda bych tuto školu ohodnotila na výbornou, ačkoli si to možná někteří nemyslí... Já osobně nemám vyložený problém, ale někteří profesoři si umí opravdu vymýšlet, podrážet a jsou zde i tací, kteří uráží studenty...K této věci nevím, jakse vyjádřit, ale to je asi život. Můžeme být rádi, že žijeme v dnešní době a že nejsme biti rákoskou jako naši pradědečci apod.
Miri (e-mail)6. 6. 2012 22.30
Někdo v září do prváku na čtyřletý? :)
Natka6. 3. 2012 20.15
pro jj: to bych zas netvrdila ;), ano, tato škola je podle mě dobrá, ale že by ve všech třídách byl kolektiv dobrý, bych zas netvrdila ;) a ani to, že tu nejsou žádní propadlíci, protože docela lidí odtuď propadají nebo propadnou a jsou do nižšího ročníku, ale většinou musejí přestoupit, ale je to DOBRÁ ŠKOLA! :)
Anonym26. 1. 2012 18.06
Tato škola je 2. nejlepší v Čr,takže je nejspíš super,ne?
jj25. 1. 2012 15.22
Tato škola je super!Až na pár profesorů je to tu vážně ok a takový kolektiv jako tady na žádné ZŠ nenajdete,což je fakt dobrý!Nejsou zde takoví ti propadlíci ze zakladky,což je super!
Anonym6. 12. 2011 17.48
Je pravda, že fyzika i chemie nejsou nejlehčí. Biologie mi zas tak težká nepřijde, možná je to však tím, že mě baví.Jde však spíš o to, že člověka nutí samosttně myslet a nejen naučit se "odpapouškovat" nějaké definice, takže pochpíte li látku, nemáte s tím pak problém. Škola je celkově náročnější, ale s trochou učení se dá v celku v pohodě zvládat (ale nedoporučuji počítat se samými jedničkami). Profesoři jsou taky dobří, samozřejmě najde se tu pár takových, na které byste nejraději nikdy nenatrefili, ale ti dobří převažují. Své rozhodnutí, přihlásit se na tuhle školu, bych nezměnila.
Anonym4. 12. 2011 21.24
Je to dost drsná škola a mám pocit, že to kladné, co se tu o ní píše, sem dává vedení. Není tam jediný profesor, co by za něco stál, oni jsou nahoře, mají moc a my máme smůlu. Neskutečně těžká matika, fyzika, chemie. O biologii ani nemluvím. Jazyky - jak na koho narazíte, ale žádný zázrak. Akorát to pozlátko na ukazování rodičům při otevřených dveřích, to uměj skvěle.
Anonym2. 12. 2011 22.33
a hlavně taky, pokud jsi holka, máš to u Staňka těžký..
Anonym28. 11. 2011 13.23
a s kym uz si stanek potykal? taky vam cte vzkazy na fb?
Anonym26. 11. 2011 22.18
jestli chcete jít na tuto školu po deváté třídě a nevím, jestli to hrozí jen němčinářům, ale pravděpodobně na matematiku dostanete Staňka, což nedoporučuji těm, kterým matematika moc nejde, protože je to peklo. máme už asi 25 známek a z toho třeba 17 za pět.
adelka8. 11. 2011 18.28
prostě doporučit tuhle školu, neasi. jakoze skveli lidi sem chodi. kvalitne vas pripravi na vysokou a celkove je to dobra skola, fakt. DOPORUČUJI!
student pátého ročníku15. 9. 2011 20.49
Jsem studentem pátého ročníku šestiletého studia.Musím přiznat, že výuka je náročnější, že se budete muset učit doma.Někdy víc, někdy míň, ale bez domácí přípravy to nepůjde.Tohle gymnázium má pověst jednoho z nejlepších gymplů v Praze a já to musím jen potvrdit. Kvalita výuky je dobrá.Hodně záleží na to, co vás zajímá, při všeobecném studiu to ani jinak nejde…Někomu ze třídy jde matika a fyzika, někomu francouzština, jinému zeměpis…je to různé. Když můžu mluvit za sebe, tak mně dělá největší problémy matika, máme profesorku, která má systém, že víc než polovina pětek znamená i pětku na vysvědčení, což je fakt drsný systém, ale jde hlavně o zvyk… Co se týče profesorů, tak ty hodnotím spíše kladně, ale najdou se tu i ti, které nemusím, to je jisté. Někteří naučí víc, někteří méně.Pedagogický sbor je stabilizovaný, to hodnotím také jaké plus.Většina profesorů je ochotná vám porozumět, ale samozřejmě se tu najdou i ti druzí…Záleží to na tom, koho chytnete a potom na ten zvyk. V předmaturitním ročníku si vyberete dva předměty z velmi rozsáhlé nabídky- pozitivně hodnotím hlavně konverzace v cizích jazycích. V maturitním ročníku si vybíráte dalších 5 volitelných předmětů s tím, že ty dva předměty z předmaturitního ročníku vám zůstávají. Takže v maturitním ročníku máte celkem 7 volitelných předmětů- to si myslím, že je velmi rozsáhlá nabídka. Velmi pozitivně hodnotím i kurzy-vodácký,lyžařský a cyklistický.Dále také exkurze a výlety.Se školou jsem navštívil dvakrát Paříž, jednou Burgundsko a jednou francouzské Alpy…Myslím, že výletů a kurzů je tu celá řada a jsou dobré.Co se kolektivu týče, tak ten hodnotím pozitivně, alespoň u nás ve třídě je kolektiv dobrý a myslím, že v paralelních třídách také. Rozhodně bych vám tenhle elitní gympl doporučil, ale je fakt, že když schytáte náročnější profesory, bude to dřina…Já jsem zde velice spokojen a rozhodně bych GVP za jinou školu nevyměnil.Za ty čtyři roky a něco, co zde studuji, jsem si k téhle škole vytvořil jistý vztah a ten bude trvat i po studiu, tím sem si jistý. Ohledně diskuzí, které zde jsou- určitě bych nemluvil jako o nějakém úpadku prestiže tohoto gymplu, Vocetku jsem nezažil, ale dle méno názoru má každý ředitel své světlé a tmavé stránky, to je jasné. Za pana Mervínského se povedlo konečně zrealizovat moderní suterén s kamerovým systémem a se skřínkami, postavilo se druhé venkovní hřiště s atletickou dráhou.Já sám jsem měl pana ředitele na dějepis a měl jsem z něj trojky a to jsem se na testy docela dost připravoval, byly dost náročné, nebo spíš mně nevyhovující…
B9. 9. 2011 17.46
like like like!
Anonym31. 8. 2011 23.19
Tato škola má jistě kvalitní i nekvalitní kantory. Jedno vám řeknu pan profesor Staněk je sice pruďas jeho více než polovina známek 5 = za 5 celkem je taky dost síla. Ale člověk který je pro mě naprosto nepřekousnutelný a díky němu jsem po roce tuto školu opustil je ŠMÍD biolog. Spí s půlkou maturitního ročníku a jeho jediná záliba je biologie. Pokud v ní nemáte ani sebemenší zálibu tak jen tak tak dostanete čtyřku. Nejhorší je ale jeho neobjektiví hodnocení testů. 100bodů za 2 špatně položené otázky atd. Tento člověk je pro mě naprosto nepochopitelný kretén a pokrytec a pokud tam jdete tak vám z celého srdce přeju ho nedostat. není nic horšího než on!
xxx28. 8. 2011 22.00
Nepřijde mi, že by tato škola byla nějak extrémně náročná. Maturovala jsem v r. 2008 a i když se člověk moc neučí, tak se to prolézt dá. Když se člověk učí, tak je to bez problému.
B4. 7. 2011 23.18
Já věřím, že dokáže látku vysvětlit, ale také věřím, že je to přísný učitel, který sice skvěle vysvětluje, takže dává těžší příklady, ale ti, kterří ho ještě neměli a na přijímačkách poprví vidí jeho příklady, tak prostě se zhrozí. Však se koukni na výsledky přijímacích zkoušek a uvidíš, že všichni měli nejhorší..až příšerné výsledky z matematiky
An Vo Thi Ha24. 6. 2011 13.07
Ja se musím této školy a pana profesora Staňka také zastat.. Odmaturovala jsem zde loni a měla jsem p. Staňka celé 4 roky, co jsem na této škole strávila, na matematiku i fyziku. Což je kombinace, ze kteé by se nejeden zhrozil. Ale k tomu později. V prváku se mu to taky zdalo šílené tempo, ale to bylo způsobené také tím, že jsem byla zvyklá na základce se flákat a dostávat za to jedničky. Nicméně když si člověk zvykne na tempo výuky a chytne se, tak neni nejmenší problém tuto školu dodělat. Chce to prostě trochu zabrat, nespat v hodině a aspoň trochu se zapojovat do dění. Co se týče kolektivu, tak záleží na každém, jak se k tomu postaví. Když se nezapojuješ do pořádaných akcí, tak logicky nebudeš mít s ostatními společné zážitky a horko těžko se bude s tebou někdo bavit, že? Jinak jsou na škole lidi všemožného druhu, takže zapadnout podle mě není problém. Ohledně učitelů - myslím, že od každého předmětu je tam minimálně 1 velmi kvalitní učitel, který umí vše studentům podat srozumitelně a naučit i zábavnou formou. Tak a teď zpět k profesoru Staňkovi. Musím se přiznat, že jsem o něm slyšela ještě dřív než jsem ho poznala. A také nic pěkného. Přísný, těžké testy, děs běs. Takže když jsem se dozvěděla že ho mám na AŽ dva předměty... Už na první hodině si sjednal absolutní respekt. Stále si pamatuju některé jeho hlášky, jedna z nich je "Nemusíš se učit, nemusíš si v hodinách ani psát, ale UMĚJ" :D výstižné pro něj. Vyžaduje připravenost na své předměty. Ale když vidí snahu a že nejste blbí a drzí, tak to ocení a NEPOTÁPÍ!! Já jsem nakonec u něj měla všechny semináře, páč jsem chtěla maturovat z matematiky a měla jsem z něj vážně vítr. Každopádně po 3 letech ždímání byl v maturitním ročníku moc přátelský, milý, vstřícný a nápomocný. A u maturity mega moc podržel. Mě osobně přijde jako jeden z nejkvalitnějších kantorů této školy. Dokáže látku výborně vysvětlit a je znát, že svému oboru skutečně rozumí a jeho přísnost vás donutí dělat víc a rozvinete v sobě víc, než normálně (při jednom psychologickém testu ohledně výběru budoucího zaměstnání mi bylo řečeno od psycholožky, že moje třída měla průměr logického myšlení znatelně výš, než v ostatních třídách - ty Staňka neměli, takže asi tak). A díky jeho matice si připadam na VŠ o krok "napřed" před ostatníma. Vůbec celkově, když jsem úspěšně odmaturovala na GVP, tak jsem měla šíleně dobrý pocit, že jsem vystudovala takovou prestižní školu (i když je pravda, že její prestiž už upadá). Nakonec bych jen řekla, že jsem tuto školu chtěla po prváku vzdát, páč jsem měla příšerné výsledky, propadala z fyziky atd.. Ale mí rodiče mi to nepovolili, a za to jim jsem vážně vděčná!! Takže stačí se zakousnout a zvyknout si na tempo a nároky a jste za vodou asi jako já ;) a ještě se vám tam bude líbit.
AC2. 6. 2011 16.43
Leaf House!
Baruš2. 6. 2011 14.14
ty priklady z matematiky asi vymyslel pan profesor Stanek..
Baruš2. 6. 2011 14.12
přijímačky z češtiny a angličtiny opravdu lehké, ale z matematiky jsou velice těžké, alespoň pro mě. ikdyž, když jsem koukala na výsledky přijímacích zkoušek, tak tam bylo celkově málo dosažených bodů z matematiky. popravdě jsem si myslela, že tam jsou právě lehké zkoušky a že se tam raz dva dostanu. bohužel tomu tak nebylo.
a2. 6. 2011 14.09
láá la
a2. 6. 2011 14.09
láá la
a2. 6. 2011 14.09
láá la
a2. 6. 2011 14.09
láá la
a2. 6. 2011 14.09
láá la
a2. 6. 2011 14.08
láá la
Baboka18. 5. 2011 11.50
jestliže si neděláš srandu, ale tos mohl napsat i gényus, dýky, studyu, gymnázyu, výtězné, plány ;D.
Baboka18. 5. 2011 11.48
-> chitrý? Jesus, nauč se psát, blbě se to čte.
Anonym9. 5. 2011 12.56
Já jsem génius a chitrý člověk a to vše jen díky studiu na Gymnáziu Na Vítězné pláni...
anonym23. 4. 2011 19.10
pravda..->gimnázium..:D
Baboka23. 4. 2011 19.10
Tak se koukněte na stránky školy, tam budete mít ukázky testů. Jinak přišla vám pozvánka na zkoušky a tam budete mít též požadavky. Jinak za 4 dny dělám na tuto školu přijímačky a ještě jsem se nezačala učit :D, tak jsem zvědavá, jak mi to dopadne. Snad to dám ;). Jinak všem good luck.
anonym23. 4. 2011 19.03
zajímalo by mě, jestli tam chodíš i ty a jestli ano, tak se trošku divím
Anonym28. 2. 2011 20.24
je to nej gimnazium na svete a jesli se vam to nelibi vite co mi muzete
Guto (e-mail)13. 2. 2011 17.10
Myslím, že hlavní částí bylo porozumění textu a pak následné otázky k němu vztažené. Takže stačí mít slovní zásobu a pak si trochu věcí i umět domyslet.
nejmenovaná8. 2. 2011 0.21
mě by zajímal něčí názor na obtížnost přijímacích zkoušek z angličtiny... vystačím i se znalostmi ze základky nebo se na ně musím učit jako na všechno?
Anonym9. 12. 2010 16.56
"názory zajímali"???? tak to asi moc náročné gymnázium nebude Shoda podmětu s přísudkem
Eli (e-mail)9. 12. 2010 11.41
Chtěla bych se Vás zeptat, jaké je zde stuidum, hlavně výuka cizích jazyků, ale také jaký je zde učitelský sbor a jací jsou spolužáci. Já chodím 4. rokem na gymnazium, jedno z nejtěžších, ale škola na mě neudělala takový dojem, abych tu zůstala ještě další 4 roky. Chtěla bych si dát sem, na Vítěznou pláň přihlášku, ale moc by mě zajímali Vaše názory na tento gympl. Prosím prosím piště na mail co nejvíc můžete dí moc ;-)
anoymm5. 12. 2010 21.18
Je na kazdem studentovi,jak hodne sveho volneho casu bude travit ucenim.Je to sice narocnejsi skola,ale tomu odpovida i kvalita vyuky a kdyz budete davat v hodinach pozor,tak uz se doma zas tak moc ucit nemusite.Jeste bych tu chtel zminit,ze v porovnani s nejmenovanym gymnasiem,kam jsem chodil je zde na skole mnohem lepsi pristup ke studentum a je tu i nekolik ucitelu,co umi zaky naucit a zapojit i trochu srandy a zakum to vysvetlit trochu jinak,kdyz vidi,ze ucivo je moc tezke
??26. 11. 2010 13.48
Vzdělanost je velmi důležitá věc v životě. Je dobré znát ty důležité oblasti života. Čím lepší a systematičtější je vzdělání, tím lepší je orientace v životě. Ale při honbě za kvantem informací by se nemělo zapomínat na to, že život nejsou jen studené informace, ale také srdce, vztahy, přátelství a pohoda. Pokud se hon za dosažení nejvyšší laťky zvrhne v to, že ji studenti dosahují za cenu zlomení osobnosti, za cenu nekorektního a mnohdy i neférového jednání, pak je nasnadě otázka - jakou hodnotu má takové vzdělání? Co je cílem školního vzdělání? - vychovat silné zdravě sebevědomé férové jedince, kteří budou schopni utvářet tuhle společnost, nebo pokřivené osobnosti, které sice možná dosáhnou na tu laťku, ale za cenu, která je bude v budoucím životě stát mnohem víc....
Robert Papoušek14. 11. 2010 0.30
Po roce opouštím tuto školu po roce apůl každo děnním drcení učení do hlavy je to nad průměrně težká škola.Rozhodně nikomu nedoporučuji sem přejít nebo se sem hlásit je tu velká menšina nebo spiš vetšina Vietnamců.Škola je doopravdy velmi těžká a jak říkali studenti předemnou někteří profesoři nehrajou fér.Kolektivy stojí též za ho_no.Říkám všem do předu ne je to moc a moc těžká škola.Nevím kam těd pujdu tata chce abych šel pracovat neudělejte stejnou chybu jako ja!
xy29. 9. 2010 9.45
Způsob komunikace zmíněného pana Staňka je přinejmenším hodně "svérázný". Že pak tento pán degraduje snahu ostatních kantorů, je evidentní. Na škole díky němu vládne strach a nezdravé ovzduší (nejen u studentů). Když si kantor vytvoří síť svých oblíbenců, s kterými si oboustranně tyká a kteří mu podávají informace, tak to rozhodně není zdravé. Náročnost této školy by nebyla ke škodě (spíše naopak), kdyby zde panovaly férové metody.
Tran Viet Anh28. 9. 2010 19.16
Školu jsem nedávno navštěvoval, rozhodně má kvalitu. Sice jsem tu ve 3. ročníku propadl, ale to byla má chyba. Tím chci říct, že pokud nemáte veliké ambice a nejste typ, který umí šprtat, rozhodně sem nelezte. Učitelé jsou úplně normální, stejní jako jinde na gymplech. Nicméně, čerstvé středoškoláky překvapí způsob komunikace, který se dost liší od základky. Kdo schytá kantora Horynu či Staňka, tak tomu přeji hodně štěstí...
Verunka.CB23. 9. 2010 22.37
Jako GVP? Nejlepší škola!! Bezkonkurenčně! Tak zaprvé- profesoři, jsou tu i nějaký kreténi ale hlavně, p. prof. Ordoš- upe nejlepší prdel s nim :DD Dál Bench- uplne nejvic sexy učitel ne, jazyky na ty nejlepší úrovni- prof. Kalinová má supr výslovnost! Jak kdyby bydlela 15 let v Americe!! hukot! No a vůbec je to tam guut.
Anonym28. 7. 2010 15.09
Kombinace S+Ř je smrtící. Postrachy školy. Pokud je dostaneš, na nic jinýho ti nezbyde čas (na jazyky už vůbec ne), budeš po doučováních ve svym volným čase drtit matiku a fyziku, abys dostala s bídou čtyřku, protože do písemek ti nafrkají takový příklady, že se z toho pose..... Dva profesoři, kteří si jen dokazují svoji důležitost a přitom sami neumějí nic vysvětlit.
Sophee25. 5. 2010 21.32
Chtěla bych se zeptat co jazyky fj a aj jestli je dobrá úroveň apod. Děkuju za odpověď :)
Anonym7. 5. 2010 15.40
A také do sauny...
Anonym26. 4. 2010 13.29
Pane Vladimíre Slavíku, také jste si již v prvním ročníku s nejlepším panem profesorem tykal a chodil s ním soukromě plavat do bazénu?
Anonym23. 4. 2010 15.31
No nevím. Jestli je normální učit matematiku stylem - zadám příklady a dělejte, co umíte, protože máte všechno znát ze základky, já vám pak nasolím co nejvíc pětek, abyste si moc nevyskakovali, tak je to asi OK. Pokud má profesor také občas něco vysvětlit, tak to na této škole u některých profesorů OK není... Zvláště, když chodí do hodiny často až o čtvrt hodiny pozdě. Jestli je normální, aby polovina dvou tříd propadala, tak je to asi OK.
student s.19. 3. 2010 12.45
Dle meho nazoru je tu naprosta vetsina ucitelu uplne v pohode,nenutej vas do povinnych ukolu,a kdyz jste na 4letem,tak na vas berou ohled oproti 6letemu,precejenom je neco jineho byt na Zš jen do 7.tř nez az do 9.tř. A vari se tu fakt dobre,doporucuju sem jit :)
lakra (e-mail)1. 12. 2009 16.58
ahojt, prosim, chtěla bych se vás zeptat, jaký to u vás je, víc do podrobna. ted chodím do 9 na gympl a chtěla bych k vám přestoupit, mohli by jste mi na můj e-mail (klara.hoellge@centrum.cz) víc o učitelích, stylech výuky, těžkosti studia a přijímaček apod. Dík, moc by mi to pomohlo.(četla sem tu, že učitelé jsou fakt v pohodě, je to pravda, nebo jde jen o to, koho chytnu?? dík moc, prosím napište)
Lochneska12. 11. 2009 21.08
Chodím do této školy třetím rokem v rámci šestiletého studia a mohu ji taky jen a jen doporučit. Zlatí profesoři, super atmosféra a v podstatě se opakuju :) Pravda, jedničky ani dvojky nemám, ale tak s tím se počítá, že? :) Prostě super škola a sem moc ráda že na ní jsem!
Anonym (e-mail)5. 10. 2009 13.35
Pokud má někdo problémy s matematikou, ráda Vás doučím i připravím k maturitě i k přijímacím zkouškám na VŠ.
mmm20. 11. 2008 14.08
mám dotázek:nevíte jestli na tuhle školu berou bez zkoušek na průměr do 1,2 ? na 4leté studium ?
makca30. 10. 2008 12.09
tezky?
makca30. 10. 2008 12.09
premyslim,ze bude delat zkousky na tenhle gympl!je dobry.a je tezky.
Dotaz22. 8. 2008 20.56
Premyslim o prestupu na jiny gympl,jsem student z Friedrich-Schiller-Gymnasium,a zajimalo by me jestli je tato skola v pohode,jaky jsou prumerny znamky na vyzu,a kolik hodin se musi priblizne clovek na vasi skole ucit??
anonym8. 6. 2008 17.09
ehmm - zkorumpovanej ústav. sice neni nejhorší, ale rozhodně se neřadí mezi nejlepší.
Verča (e-mail)5. 6. 2008 15.34
http://www.spoluzaci.cz/classroomScreen?classroomId=637178 ti co se dostali.. přidávejte se:) těším se, v září :)
Gymnazium Na Vitezne plani (e-mail)26. 4. 2008 15.33
je to skvela skola,strasne dobri ucitele!je to docela makacka mit dobre znamky,ale vsechno jde kdyz se chce!
Mavo (e-mail)22. 4. 2008 20.13
Na tuhle školu chodim druhým rokem a určitě ji doporučuju,je fakt super...Uznávám,neni to úplně lehký,ale je to tam fakt dobrý a super atmosféra,ale jako taky tam jsou profesoři paka,ale jinak je to tam fajn...DOPORUČUJU
W19. 10. 2007 19.54
anonymečko...ROZHODNĚ Vítězná Pláň...náročnější ale lepší!!!a to o dost...hodně štěstí! (jinak já chodim na Vítězku =))
Bára7. 2. 2007 14.28
Chodím na tuhle školu druhym rokem (sem na šestiletym studiu)..líbí se mi tady...zkoušky sem udelala a na to, že sem šla z obyčejný základky sem byla tak nějak uprostřed...myslim si, že je to dobrá škola je tu super atmosféra, profesoři celkem v pohodě (když je moc neprudíte :-)..jídelna dobrý, záchody super:-D..profesoři sou vcelku v pohodě, až na pár vyjímek..já sem naštěstí chytla ty lepší...jeden postrach školy je pan profesor staněk..to je fakt děs..učí fyziku a matiku, což sou sami o sobě příšerný předměty a jsou eště horší když je učí on...třídy, ve kterejch učí dostali na vysvedřčení z matiky a z fyziky od trojek vejš...žádná jednička ani dvojka, což je fakt mazec..:-)...jazyky sou tu ucházející..žádnej zázrak, ae naučíte se, je tu pár dobrejch profesorů na ájinu, fráninu a španělštinu nemůžu hodnotit..no.němčina je teda horší..vůbec mě nebaví a pak to tak taky vypadá :-D...matika - ujde..mám dvojky a to máme profesora, kterej neumí nic vysvětlit a navíc šíleně páchne...bižule, chemie - ty sou super, žádnej problém...zemák - ten je trošku těžší, trvalo mi rok než sem si zvykla na výuku našeho profesora, prostě..jde o zvyk..no a fyzika neni co dodat..je fakt dobrá, to si myslim, že na ní sou tu ty profesoří fakt nejlepší...čeština je v pohodě, převážně profesorky, který fakt naučej, tělák...jo ten je dobrej...všichni profesoři a profesorky sou super až na dvě sokolnice..ty sou fakt tragický :-D..n jediná nevýhoda, co mě štve je, že děláme přestupovky, což mi přijde úplně zbytečný...ae to je jedno...tak doufám, že sem vám trochu pomohla při výběru školy, mějte se :-)
Mišulka (e-mail)12. 8. 2006 11.17
Jako ale ješt? chci dodat,že udelali blbost,jak se ted po 2 letech musej delat ty rozdílové zkoušky,,jsou to vlastne p?ijíma?ky,,ale když už jsme je jednou udelali a nepropadááme?? nechápu to...
Anonym11. 8. 2006 19.07
tak tahle skola nema chybu....mouchy ma ale chybu ne...
Anonym12. 3. 2006 22.10
Poslední dobou to de z kopce.. a to dost velkym tempem.
Renata Žiláková (e-mail)9. 2. 2006 14.40
GVP jsem opustila již před čtyřmi roky, ale stále na toto gymnázium vzpomínám. Považuji ho za jednu z nejlepších škol, na jakou je v Praze možné se dostat. Po jeho absolvování pro mě nebylo těžké dostat se na několik vysokých škol najednou. Samotné studium na vysoké škole je pro mě hračkou, protože mě naučili na tomto gymnáziu samostatně myslet. Kromě jiného jsem získala i jednu ze základních dovedností, která je pro studenta vysoké školy nepostradatelná, tou je psaní kvalitních seminárních prací. Musím říct, že na GVP byla úroveň mého vzdělání daleko lepší než v současné době na vysoké škole. I učitelský sbor, až na nutné výjimky, byl profesionálnější než na VŠ. Diskuze o kvalitách ředitele mi přijde skutečně bezpředmětná, protože hlavní těžiště vzdělávacího procesu na tomto typu škol leží na učitelském sboru. Nevím také o žádném negativním postupu, kterým by pan ředitel Mervínsky gymnáziu nějak ublížil, spíše naopak.
Vladimír Slavík (e-mail)24. 7. 2005 14.11
Na této škole jsem dostudoval před 4mi lety.Tahle škola měla renomé jedně z nejtěžších a nejlepších škol tohoto suptně v ČR, ale teď co jsem slyšel upadá. Jednak na tom má podíl jistý p. Mervínský, který nedostatečně nahradil Vocelku, který byl přísný, ale škola šla správným směrem. Teď kvality výuky upadá, ale to neni způsobeno kvalitou profesorů, ale kvalitou studentů, kteří jsou neschopní a mají maximální averzi k učení a jsou po všech stránkách free a další ty jejich kecy. Takže se musí snižovat požadavky, jinak by měli problém školu dodělat. A že požadavky jsou teď neúnosné a hrozné? Za mých let prospěli všihni chytřejší a každý rok vypadl ze třídy max jeden člověk, ale tomu nebylo z hůry dáno, jinak v pohodě a člověk se nemusel ani moc učit aby prospěl. Sám jsem to flákal a učil se jen v metru cestou do školy, cca 12minut denně a měl jsem průměr 1,8. A pokud si myslíte, že po Vás chtěj moc a moc se musíte biflovat taxi počkejte na vysokou :o) Nároky na GVP se Vám budou zdát komické :o)) GVP je pro mě nejlepší gympl a z profesorů je nejkvalitnější pan profesor Staněk a to souverénně;o)
Vojtěch Kristen (e-mail)24. 1. 2005 12.49
No, tuhle školu mám za sebou (šestileté studium), maturoval jsem dav roky zpátky. Myslím, že škola se během mého studia neustále zhoršovala, respektive její prestiž neustále upadá (je možné, že i já jsem na tom měl svůj podíl?). Každopádně s nástupem pana Mervínského na post ředitele školy byl pro mne a většinu mých spolužáků negativním fenoménem, pokud jeho "ředitelování" srovnáme s bývalým řed. Vocelkou tak je podle mého názoru na místě fráze že oč byl Vocelka lepší tím je Mervínský horší (bohužel si nepamatuji tituly zmíněných ředitelů, věřím, že mi eventuelně prominou). Úroveň některých předmětů byla katastrofální, kurs, který pan Mervínský nastolil takřka nedemokratický (Když jsme iniciovali vznik školního časopisu STIGMA, bylo nám sděleno, že škola nám může poskytnout prostředky na jeho realizaci za předpokladu, že pan ředitel tam bude mít pravidelné okénko..škola nakonec ustoupila), boj proti studentům chtějícím jít o přestávce či během volné hodiny na cigaretu byl ponižující, odborná fundovanost "profesorů" občas také kolísala. Avšak škola měla a má i své světlé stránky např. avšak nikoli pouze v osobách pana Svobody, Nesvadby, Vedrala, paní Páté, Kautské...
Anonym19. 1. 2005 20.14
Na tomto gymnáziu studuju druhým rokem. Až na výjimky jsem docela spokojená a jako jedna z mála mám možnost porovnávat, protože mám zkušenosti i se soukromým gymplem. A musím říct, že úroveň se nedá srovnávat. Myslím, že výuka i studenti jsou trošku někde jinde. Ikdyž na druhou stranu se to tu všechno točí jen a jen kolem biflování, ale to už není problémem školy, nýbrž celého školského systému...
Anonym18. 1. 2005 16.58
Studuji zde druhým rokem čtyřleté studium, je to občas docela makárna, ale vždycky se řeknu, že to snad k něčemu budu, ale napriklad biologie dost pochybuji. Trochu budu odporovat předchozimu názoru, že šestileté studiu je těžší, je podle mě naopak, protože za čtyři roky musíme my odmatrovat z toho samého jako jako oni za šest. To cena za 2 roky "flakani" na ZŠ. Je pravda, že většina profesorstva je docela super, hlavně "prvňáci" maj vyhodu a nejsou na ne tak "zly". Proti základce to bude určite pro každého velká změna-ale snad k lepšímu. Co vím, tak z velkě většiny tříd se stává super parta, jak s té mé, tak mých známých!
Julie (e-mail)18. 1. 2005 14.16
No, jsem ve třeťáku a myslím, že se názory na školu velmi liší podle toho, jaké má profesory. Velmi negativně bych ohodnotila výuku jazyků (ikdyž teď je tu jeden rodilý mluvčí). Někteří profesoři jsou v pohodě, ale někteří se chovají naprosto neuvěřitelně. Pozitivně bych ohodnotila naší jídelnu, kde máme na výběr ze třech jídel a vaří fakt výborně. Jako výhoda se dá možná považovat výběr předmětů v maturitních ročnících, není povinné nic jako chemie, zeměpis, dějepi. Povinná je matika, tělocvik, čeština, jazyky a Zsv. Celkově bohužel nedovedu školu zhodnotit, protože nemám porovnání..
Anonym13. 1. 2005 15.09
Na Vítězce studuju druhej ročník šestiletýho studia, takže mě čekaj postupky, což mě víc než dost naštvalo (koho taky ne, že).Podle mě je tohlůe docela dobrá škola, i když je trochu rozdíl mezi šestiletým a čtyřletým studiem v kvalitě vzdělání-šestileté je náročnější (ale ne tak,abyse to nedalo zvládnout). Co se týče profesorů, dalo by se to tady rozdělit na jakési dvě skupinky-a)prudiči-moc jich není, ale i těch pár, co jich tu je stojí za to.Ke všemu jejich oborem jsou většinou ty ne zrovna populární předměty jako je matika,fyzika,chemie,biologie. No a druhá parta-pohodáři-těch je docela dost.Co asi považuju za nej plus je, že s námi jednají jako rovný s rovným, umějí přiznat případnou chybu a neberou nás jako nesamostatně uvažující jedince. Jinak na oběd si můžete dát jedno ze 3 jídel a každý rok se pořádá nějaká školní akce (lyžáky,snowboardové kurzy,divaDELNÍ SOUSTŘEDĚNÍ, ZÁJEZDY DO ZAHRANIČÍ..APOD...

Informace o škole

Název:Gymnázium Na Vítězné pláni
Adresa:Na Vítězné pláni 1160.
140 00 Praha 4
web:oficiální stránky
e-mail:mail@gvp.cz
tel:+420 261 109 611
den otev. dveří:23.11.2005 a 4.1.2006

Hodnocení

počet hodnocení: 153
Ohodnoťte tuto školu! 

Vyřešené přijímací testy

Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.

Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd

e-matematika.cz

Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz

Zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.

Maturita

Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.

Stránky studentů a tříd

Pošlete nám odkazy (podpora@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.

Menu

TOPlist