Informace o přijímacích zkouškách na střední školy

Gymnázium Horní Počernice

Anonym12. 9. 2010 11.06
Jako jeden ze studentů této školy musím po přečtení komentářů také přidat slovo do pranice. Obzvlášť mě zaujal komentář pí.Urbanové, ve kterém je zřejmé přesvědčení o dokonalosti vlastní paměti a neomylnosti. Nebýt obětí tohoto přesvědčení, pousmál bych se a pokračoval dál. Takto to ale jednoduše není možné. Jeden příklad za všechny: Jednou při výuce došlo k tomu,že jsem byl dotázán na výši svého IQ. Rozhovor vypadal přibližně následovně.. pí.Urbanová:Kolik máš IQ? normálně jsem odpověděl,žádný problém (konkrétní číselné hodnoty nemám důvod zvěřejňovat) pí.Urbanová: Fakt? Tak to máš víc než já. O týden později jsem se nestačil divit. Byl jsem poslán do ředitelny a zde se mimo jiné "vyšetřovalo", jak jsem si mohl dovolit profesorce říci, že moje hodnota IQ převyšuje její! To mi na okamžik téměř vyrazilo dech (když jsem se navíc snažil přímo říct pravou verzi, ředitel mě velmi rychle odbyl) Pro ujištění, že pravda je na mé straně, jsem se informoval u spolužáků, kteří mi mou verzi potvrdili. To je jeden příklad opravdu z mnoha, myslím (a pro dobro eventuelních uchazečů i doufám) , že postačí čtenářům k vytvoření nározu na školu. Už jen díky té šanci, že se s takovým profesorem ve výuce setkáte, bych se tomuto ústavu vyhnul obloukem. Nevidím důvod se sem podepisovat, ti, kteří autora znát mají, mě zajisté poznají. P.S: O případných sankcích za tento komentář zde budu informovat, už mě tu nic nepřekvapí
Emil (e-mail)6. 9. 2010 21.07
Myslim ze si tady nekdo z Urbanovy udelal dobrej forek:D,lepsi jmeno nez Vyhonilova ste fakt vymyslet nemohli:D
Petr28. 6. 2010 11.05
Jedničku!!!
Martin25. 6. 2010 3.07
Petře co máš za známku z češtiny?:)
Petr, student GymnChod21. 6. 2010 19.34
Na GymnChod už chodím 5 let, a už trošku vidím, jak to tam chodí. Hodně lidí si na ředitele stěžuje, aniž by vlastně měli důvod. Vsadil bych boty, že polovina přispívajících kritiků ředitele Podešvy nevyjmenuje ani jeden důvod, proč Podešva špatně řediteluje. Ale to ho neobhajuje. Opravdu omezuje jak studenty, tak profesory, hlavně detašovaným pracovištěm na Černém Mostě. Třídy se tam musely přesunovat pod nátlakem a s se spousta sliby ze strany ředitele, avšak slib nesplinil ani jeden (například viz příspěvek Marka Malého). Profesoři také nejsou z povinosti přejíždět mezi učebnami autobusem nadšení, což je pochopitelné. Mezi ředitelem a profesory panuje zvláštní atmosféra, většina profesorů se ředitelovi za zády směje. Zdejší profesoři se vlastně rozdělují na 2 skupiny. První skupina je plná lidí, kteří jsou schopni samostatně přemýšlet, mají rozum, a dokaží pochopit rozum studentů. Ti v této skupině jsou kvalitní profesoři, kteří se nebojí alternativních metod vyučování, příkladem je p. prof. Palas, Žiláková, Sedláčková, Veverková a spousty dalších. Druhá skupina lidí se vyznačuje tím, že naopak nemají špetku myšlení a zdravého rozumu. Například p. prof. Smlsalová, profesorka anglického jazyka byla odhodlaná dát pěti primánům (6. třída ZŠ) na vysvědčení nedostatečnou. Jsou plní předsudků, a o známce mají rozhodnuto již dopředu. Jde u nich jen o osobní sympatie. Do tétu skupiny například patří i p. prof. Krátká, která studentům v rámci občanské vyuky cpala do hlavy všelijaké definice prázdných slov, kterým nikdo nerozumí. Například lidské vlastnosti nám vyvětlila jako ,,soubor morálních hodnot a zásad s ohledy na...'. Co si pod tím má člověk představit? Opak, pomyslný člen první skupiny, je p. prof. Palas, který vše vypráví příběhem, poutavě a lákavě. Ani si nemusím nic zapisovat, stačí poslouchat a z jeho hodiny odcházím poučený, a to ne na prvních pár dní, ale na celý život. Přidává k tomu realitu. Pokud jde například o policii, nezahazoval nás prázdnýmy definicemi ale naopak vše vysvětlí poutavě a realitou - například uvede, jak to chodí s úplatky. Všeopecně si myslím, že první skupina profesorů nás do života připraví mnohem lépe než skupina druhá. Myslím, že vedení školy a druhá skupina profesorů by se měla alespoň zamyslet nad tím, co dělají. A v případě pana ředitele Podešvy, myslím, že by se měl poučit od Jiřího Paroubka - když vidí, že to své straně (škole) vyloženě kazí, měl by odstoupit.
Petr, student GymnChod19. 6. 2010 21.24
Na GymnChod už chodím 5 let, a už trošku vidím, jak to tam chodí. Hodně lidí si na ředitele stěžuje, aniž by vlastně měli důvod. Vsadil bych boty, že polovina přispívajících kritiků ředitele Podešvy nevyjmenuje ani jeden důvod, proč Podešva špatně řediteluje. Ale to ho neobhajuje. Opravdu omezuje jak studenty, tak profesory, hlavně detašovaným pracovištěm na Černém Mostě. Třídy se tam musely přesunovat pod nátlakem a s se spousta sliby ze strany ředitele, avšak slib nesplinil ani jeden (například viz příspěvek Marka Malého). Profesoři také nejsou z povinosti přejíždět mezi učebnami autobusem nadšení, což je pochopitelné. Mezi ředitelem a profesory panuje zvláštní atmosféra, většina profesorů se ředitelovi za zády směje. Zdejší profesoři se vlastně rozdělují na 2 skupiny. První skupina je plná lidí, kteří jsou schopni samostatně přemýšlet, mají rozum, a dokaží pochopit rozum studentů. Ti v této skupině jsou kvalitní profesoři, kteří se nebojí alternativních metod vyučování, příkladem je p. prof. Palas, Žiláková, Sedláčková, Veverková a spousty dalších. Druhá skupina lidí se vyznačuje tím, že naopak nemají špetku myšlení a zdravého rozumu. Například p. prof. Smlsalová, profesorka anglického jazyka byla odhodlaná dát pěti primánům (6. třída ZŠ) na vysvědčení nedostatečnou. Jsou plní předsudků, a o známce mají rozhodnuto již dopředu. Jde u nich jen o osobní sympatie. Do tétu skupiny například patří i p. prof. Krátká, která studentům v rámci občanské vyuky cpala do hlavy všelijaké definice prázdných slov, kterým nikdo nerozumí. Například lidské vlastnosti nám vyvětlila jako ,,soubor morálních hodnot a zásad s ohledy na...'. Co si pod tím má člověk představit? Opak, pomyslný člen první skupiny, je p. prof. Palas, který vše vypráví příběhem, poutavě a lákavě. Ani si nemusím nic zapisovat, stačí poslouchat a z jeho hodiny odcházím poučený, a to ne na prvních pár dní, ale na celý život. Přidává k tomu realitu. Pokud jde například o policii, nezahazoval nás prázdnýmy definicemi ale naopak vše vysvětlí poutavě a realitou - například uvede, jak to chodí s úplatky. Všeopecně si myslím, že první skupina profesorů nás do života připraví mnohem lépe než skupina druhá. Myslím, že vedení školy a druhá skupina profesorů by se měla alespoň zamyslet nad tím, co dělají. A v případě pana ředitele Podešvy, myslím, že by se měl poučit od Jiřího Paroubka - když vidí, že to své straně (škole) vyloženě kazí, měl by odstoupit.
Cestovatel18. 5. 2010 11.42
Mám pro vás pár informací o cestě do Říma. Organizace zájezdu byla hrozná. Průvodkyně měla naštěstí knižního průvodce, ubytování bylo v kempu daleko za městem a v Římě jsme zažili dvoudenní dostihy.Atmosféra byla taky zajímavá. Postarala se o to hospodářka Podešvová. Pořád něco kritizovala a hrála si na velkou šéfku. Klidně seřvala před náma i profesorku Schieblovou, která byla vlastně vedoucí a jako jediná se o studenty starala. Paní Podešvovou jsme viděli naposledy u večeře a pak zase u snídaně. Studenti z detaše si v klídku v noci popíjeli alkohol a pak namazaní běhali po kempu. To ji ale asi nezajímalo. Je to protivná ženská. Doufám, že už s námi nikam nepojede. Je k ničemu. To bych radši zůstal doma.
Ljuba Urbanová (e-mail)6. 5. 2010 13.57
Vážená slečno Vyhonilová, k vašemu tvrzení ze dne 24.6.2009 bych vám ráda sdělila: 1. Žádnou slečnu Vyhonilovou neučím a nikdy jsem neučila. 2. Ještě nikdy jsem nikomu nenavrhovala reparát se známkami 1, 2. V takovém případě je možné pouze dopolnění klasifikace. Myslím, že byste si měla pojmy, které používáte, předem upřesnit. 3. Na žádný vámi popsaný případ si nepamatuji. Z toho vyplývá jediné. Když já se na něj nepamatuji, tak se neudál. Bylo by proto dobře, kdybyste si přestala vymýšlet a tvrdit na veřejně přístupné stránce nesmysly. Můžete přijít kdykoli do mého kabinetu a svůj případný problém se mnou prodiskutovat. S pozdravem Ljuba Urbanová
Anonym17. 2. 2010 17.18
Škola se velmi zlepšila. Líbí se mi, že vedení nastolilo řád,podle kterého je třeba se chovat.Kde není kázeň,nemůže být ani dobrá výuka. Některé hodiny se mi velmi líbí, některé méně, ale tak je to všude.
Jiřina Poláková (e-mail)2. 2. 2010 15.29
Souhlasím se všemi příspěvky,ředitel po mně jde už tři roky jako slepice po flusu. Neučím se nijak dobře tak jsem se rozhodla v rámci úspěšné maturity podržet,ale........do nosu? To bylo i na mně moc. Utíkejte!
Slečna Vyhonilová 24. 6. 2009 23.03
Na tuto školu chodím již dva roky a zatím na mě neudělala dobrý dojem. K panu řediteli se raději ani nebudu vyjadřovat ...Také profesorský sbor je nepopsatelný. Například profesorka na němčinu pí. Urbanová mne chtěla poslat na konci školního roku se známkami 1,2 na reparát. Za tento školní rok jsem chyběla pouze 6 hodin a zrovna ten den,kdy jsem byla nachlazena, zkoušela naší polovinu. Nebyla schopna mne za celý půlrok vyzkoušet. Mám pocit,že v nejbližší době mi dojde trpělivost a přestoupím na jiné gymnázium, protože způsob jakým se zde učí mi absolutně nevyhovuje !
Slečna Vyhonilová (e-mail)24. 6. 2009 22.57
Na tuto školu chodím již dva roky a zatím na mě neudělala dobrý dojem. K panu řediteli se raději ani nebudu vyjadřovat ...Také profesorský sbor je nepopsatelný. Například profesorka na němčinu pí. Urbanová mne chtěla poslat na konci školního roku se známkami 1,2 na reparát. Za tento školní rok jsem chyběla pouze 6 hodin a zrovna ten den,kdy jsem byla nachlazena, zkoušela naší polovinu. Nebyla schopna mne za celý půlrok vyzkoušet. Mám pocit,že v nejbližší době mi dojde trpělivost a přestoupím na jiné gymnázium, protože způsob jakým se zde učí mi absolutně nevyhovuje !
IGOR12. 6. 2009 15.14
Na tuto školu už nejaký rok chodím a každým rokem je to horší a horší. Úžasný pan ředitel je ten nejprotivnejší úchyl,co jsem kdy zažila. V profesorském sboru je jen pár dobrých profesorů,kteří ovšem plánují v nejbližší době odejít a nebo už tak učinili. Řekla bych,že škole je rozdělena na dvě skupiny-profesorský sbor a studenti,proti řediteli a jeho dvoum zástupkyním,které skáčou jak píská. Pokud se chcete hlásit na toto gymnázium, radím vám,abyste tak neučinili, neboť si myslím,že přestoupit na naší školu by pro vás nebylo žádnou výhrou,nýbrž naopak. Ředitelova diktatura,jak zde bylo zmíněno je něco opravdu neuvěřitelného. Nechápu,proč si vymyslel zkouškové období ve kterém se máme během 14ti dnů naučit obsah celého učiva za půl roku...to nás nutí ještě víc podvádět,než kdyby to nechal jak to bylo. Radši se zde podepíšu pod jiným jménem,neboť jak už jsem říkala, ředitel je vážně -----.
Adela28. 2. 2009 1.02
pardon, ne podlehnou ale pohlednou :-P
Adela28. 2. 2009 1.01
pro rodice: pokud mate podlehnou dceru,ktera rada nosi sukne, pro vlastni bezpeci ji dejte na jinou skolu. Pan reditel mel vzdy slabost pro mlade pohledne divky ... narazel na moji spoluzacku, ne jeden rodic si s nim sel popovidat z oci do oci.... neni homosexual jako perverzak .....(nic proti homo, hodne proti perverz!). jinak za moji doby byli ucitele fajn, ale je pravda, ze nebylo koser, kdyz jsme v maturitnim rocniku vystridali 2 profesory na Aj... jeden byl ras..ale naucil (byl odejit po 2 mesicich), druhy vedel kulovy a neumel nic vysvetlit ... parada, co vic si prat.Hodne stesti pri studiu a pevne nervy!
Anonym2. 1. 2009 13.28
Já už jsem ze školy pro změnu 6 let pryč. Jak si tady pročítám vaše příspěvky, zdá se mi, že se asi nic k lepšímu nezměnilo, spíš to bude naopak. Nastoupil jsem tam v době , kdy se museli dělat přijímací zkoušky a znal jsem poměrně hodně lidí, kteří je neudělali. Škola měla vcelku dobrý zvuk a v tu dobu se jmenovala Gymnázium Univerzity Karlovy. Zpočátku byla kvalita výuky dobrá a je pravda, že s každým dalším rokem se snižovala a v maturitním ročníku se nám neustále měnili profesoři na jazyky. Hlavní problém je určitě ředitel a jeho despotické jednání s okolím. Všechny inteligentní a morální profesory odradil a postupem času tam zůstavalo stále víc a víc jeho věrných patolízalů. Na druhou stranu, jsem na tomto ústavu získal opravdu dobré vzdělání v předmětech jako matematika a fyzika, vlastně i v jazycích, poněvadž nás učili američtí lektoři. Zároveň dramatický kroužek s paní Hošnovou stál určitě zato a lokace školy je také ideální.. myslím tedy Horní Počernice. Pokud má ale někdo s rodičů vyšší ambice, určitě bych sem své dítě nedával, obvzlášť pokud potřebuje šlapat na krk, aby něco dělalo. Já vůbec nelituju, že jsem studoval tuhle školu, nikdy to pro mě nebyl handicap, ti co se chtěli naučit se naučili, ti co ne, zůstali s 8 čtyřkama a víc jim na krk šlapáno nebylo, nejhorší případi radši sami odešli.
Marek Malý17. 11. 2008 15.16
Na tuto školu chdím již 5 let a dá se říct, že rok od roku je to čím dál tím horší. Stal jsem se dokonce tím studentem, který byl donucen jít na detašované pracoviště. Ano, donucen. Nebylo to z mého vlastního rozhodnutí, pan ředitel nám vyhrožoval, chtěl roztrhnout třídu. Potom co se situace trochu uklidnila nám ředitel nasliboval hory doly za to když podepíšeme souhlas s přesunem na Černý Most. Nakonec jsme museli všichni souhlasit a na detašované pracoviště jsme s vyhlídkou naslibovaných výhod opravdu na začátku roku nastoupili. První dojem byl hrozný. Bíla dlouhá nemocniční chodba, jedna třída jako druhá atd. Mohli sme se těšit akorát z ředitelova slibu, že náš rozvrh bude nejlepší, chodit domů budeme po šesté hodině... Vyšel z toho rozvrh kdy jednou máme od 7, dvakrát týdně do 15 20. Nestěžuji si, vím že jsou třídy, které mají rozvrh horší, ale přeci jenom "nám ředitel zase kecal". Teď co jsme tam už třetím měsícem, nás ředitel každou chvíli seřvává, zakazuje předtím slíbené věci atd. Jak už někdo napsal jeho nezajímá jestli jsou žáci na jeho gymnáziu spokojení, ale pouze jeho "diktatura". Myslím, že jediná možnost, která by vyřešila problém upadající pověsti tohoto gymnázia je jeho sesazení. Pod případnou petici pro jeho sesazení se rád podepíšu.
Anonym XY17. 10. 2008 23.17
Na tenhle gympl chodim už třetí rok a samozřejmě to není, co jsem si myslela. Pan ředitel Podešva zakládá parlament a poté řekne: "Jaká demokracie, diktatura je správná!" To mluví za vše. Je tu několik kvalitních profesorů, ale rok co rok odcházejí a přicházejí takoví, kteří 20 let nepracovali ve školství, a myslí si, že učit pubertální výrostky je jednoduché. Mezi kvalitní profesory patří např. prof. Sedláčková, Maxová, Kozáková, Benešová, Veverková, p. prof. Švajda a možná ještě několik dalších, jmenovala jsem pouze ty, kteří nás vyučují. Nesouhlasím s názorem, že prof. Peřanová nic nenaučí atd., je to také jedna z nejlepších profesorek. Nevím, zda je výuka na naší škole kvalitní, zdá se mi ale, že někteří učitelé nám dělají zbytečné podrazy. První pololetí v primě se mi zdálo úžasné, poté jde s každým dnem nadšení dolů a nakonec mnoho studentů gymnázium nenávidí. V poslední době se na dívčích toaletách objevily různé nápisy typu: "Konec Podešvově diktatuře!" apod. Řaditel to překryje dvěmi vstvami barvy a je to vyřešené. Nezajímá ho, jestli jsou studenti spokojení. Je vůči nám naprosto bezohledný a parlament doslova prokecá celý on. Rozmyslete si důkladně, chcete na tuto školu jít? Může se vám tu líbit, můžete tu trpět. Řekla bych, že se většina z nás přikloní spíše k druhému návrhu. PS: Neprozradím identitu, protože se s panem ředitelem znám a obávám se postihu. Přeci jenom bych ráda tuto školu dokončila.
Štěpánka Jersáková7. 10. 2008 21.49
Ano, tak dejme tomu, že zbylo víc dobrých profesorů, než jeden. Ale neříkej mi, že se dají srovnávat s těmi, kteří odešli? Je zcela evidentní, že ti dali výpověď kvůli panu řediteli. A obhajovat stav naší školy tím, že to "nikde není ideální" je zaprvé hloupost a za druhé zlenivělost. Nezlob se na mě, Lukáši, ale to přece není žádný argument. Našlo by se hodně nespokojených studentů, kteří by jistě stáli o změnu vedení, což je velmi snadno odůvodnitelné, vzhledem k ředitelovým praktikám. Všichni to tu víme, že nemá čisté svědomí, akorát má každý strach říct to nahlas. A ředitel se to snaží zabalit do hezkých slov (- ostatně, má v tom trénink-). Psát sem víc není potřeba. Těm, kteří měli zájem jít na tuto školu, to k rozhodnutí stačí a ti, kteří jsou studenty tohoto gymnázia,vědí své. Hezký večer.
Lukáš Boček5. 11. 2007 22.25
Těší mě, že se Anonym ani neumí podepsat. Jistě že má naše škola mouchy-a možná větší, než bychom si přáli-ale který "ústav" je nemá?! A jestli někdo tvrtdí, že kromě paní profesorky Dušánkové nezbyli žádní kvalitní profesoři, pak mu nerozumím. Pro mě lidé jako Hendrich, Smíšková-Maxová, Hošnová, Veverková a další dost znamenají. Každý má své vady, ale podle mého dokáží zmiňovaní profesoři dost naučit. Mohl bych jmenovat více vyučujících, ale sáhl jsem jen po těch, které dobře znám, protože mě učí. Neříkám, že není co kritizovat a co zlepšovat, ale vadí mi, jakým způsobem se stav na naší škole ocitl v médiích!
Anonym1. 11. 2007 18.02
Jak již bylo řečeno, jedná se o školu s nekvalitní výukou. Rada pro rodiče: Chcete-li, aby Vaše dítě bylo zastrašováno, mělo nekvalitní vzdělání a ponižováno (panem ředitelem)? V tom případě ho na školu dejte, nikde jinde se Vaší ratolesti takového vzděláni nedostane. Stručně řečeno - gymnázium upadá, ale Podešva vládne dál.
Anonym1. 11. 2007 18.02
Jak již bylo řečeno, jedná se o školu s nekvalitní výukou. Rada pro rodiče: Chcete-li, aby Vaše dítě bylo zastrašováno, mělo nekvalitní vzdělání a ponižováno (panem ředitelem)? V tom případě ho na školu dejte, nikde jinde se Vaší ratolesti takového vzděláni nedostane. Stručně řečeno - gymnázium upadá, ale Podešva vládne dál.
Anonym30. 10. 2007 17.42
Docela by mě zajímalo, jak letos odmaturují oktavání při té "kvalitě" učitelů, kteří se tam leos šešli?
Anonym30. 10. 2007 0.57
Doporučuji též http://glosy.respekt.cz/Pripad-reditele-Podesvy.html
Anonym29. 10. 2007 19.35
četli jste ten zajímavý článek v idnes z 27.10.? pokud ne, stojí to zato. Myslím, že tento článek velmi pravdivě odhaluje situaci na našem gymnáziu. není co dododat. Kvalitní opravdu odešli. Mimo prof Dušánkové už vlastně nikdo kvalitní nezůstal...
Anonym12. 10. 2007 18.42
Nejvíce mě "rozesmála" nová "profesorka" na dějepis...úvod do hodiny provedla tak, že dala jednomu ze spolužáků přečíst úvodník v novinách 24 hodin (probíráme pravěk, pro představu), poté vzala do ruky učebnici a podle tučně vytištěných slov nám vysvětlovala jednotlivé pojmy..co je to pravěk..co je to člověk...jen opakovala to, co tam je přesně napsané, navíc stylem pro žáka druhé třídy. Tato paní zdá se mi totálně mimo mísu, pan ředitel je už zřejmě doopravdy zoufalý.
herakla11. 10. 2007 22.13
myslim ze by rodice, kteri se zajimaji o toto"gymnazium" rozhodne nemeli uvedene prispevky ignorovat. Kdo by take z vedeni skoly priznal, ze studium zde je vlastne pouha ztrata casu bez jakehokoliv vysledku. Ale precejenom snad toto k necemu je....urcite v rozdilu chovani naseho jakozto studentu a chovani deti, ktere chodi na zakladni skolu az do devate tridy.....dale si ovsem myslim, ze jak dobri profesori odchazeji, tak prichazeji ti, kteri si mysli, ze na gymnaziu je budou studenti poslouchat a najdou zde klid bez jakekoliv snahy....avsak je to prave naopak...alespon ja nedokazu poslouchat profesora, ktery si u me neudela alespon trochu autority, mluvi nejiste, neudrzuje s nami kontakt a nezapojuje nas do vyuky rikam to nerada ale k nam do ustavu zkratka proudi davy splasku, nepotrebneho a nefungujiciho zbozi z ostatnich vetsinou zakladnich skol.....asi s tim nic nenadelam a tak si preji jen uspesne odmaturovat a konecne odejit
Martin26. 9. 2007 16.55
bohuzel musim s predchozim prispevkem souhlasit...o charakteru reditele skoly svedci i fakt ze otvira nove gymnazium na Cernem Moste a chce aby profesori od nas ucili i tam....to se jim samozrejme nelibi a tak pripravuji hromadnou vypoved....konec gymnazia Praha Horni Pocernice? moudrejsi by bylo konec pusobeni pana Podesvy ve skolstvi vubec
Esse23. 9. 2007 10.11
Na adresu této školy bylo řečeno již dosti. Chtěl bych urgovat na rodiče, kteří se o školu zajímají ať vezmou komentáře v potaz! Jsou pravdivé! Úroveň školy padá s tím jak odpadávají profesoři. Profesory myslím lidi, kteří něco umějí, mají zkušenosti, umí mluvit a mají jistou autoritu. Což znamená, že jich je momentálně na škole asi tolik, že byste je spočítal na prstech jedné ruky. Zbytek je snůška nejhoršího scumu a odpoadu spoelčnosti, který nikdo nechce. Jako velice dobré profesory bych označil: p. Čechákovou (čj,zsv); p.Dušánkovou (nj) p.Benešovou (M), i když na její adresu padne spoustu hanebných slov, nenechte se zmást, je to jen jedna z těch, kteří ví, jak učit a je tím pádem přísná a autoritativní, proto jí lidé, co o matiku zajem nemají, spílají. No a pak už je tu jen p. Kozáková (Ch), která se drží na průměru, občas je trochu přecitlivělá, ale zabraná do svého předmětu, což je dnes na státních školách dosti vzácné. Pokud se má hovořit o úrovni našeho gymnázia v jazycích, těžko by hledal ten, kdo by nějakou úroveň chtěl najít. Anglický kabient se stal terčem posměchu poté, co odešla p. Charouzová, která se vždy stavěla proti vůli ředitelově a nakonec byla nucena odejít. Od té doby nastoupila na místo p. Peřanová, oblíbenkyně pana ředitele, která učit nechce, neumí a do hodin ani nechodí. Ten, kdo na naší škole anglicky umí, se to nenaučil zde, to Vám garantuji. Německy moc lidí taky neumí, ale to bych neřekl, že je přímo chyba profesorů, je pravda, že celý kabient němčiny též nestojí za moc, ale úroveň mu drží již zmíněná p. Dušánková. Co více na úroveň gymnázia říci. Vše ostatní o názorech pana ředitele a způsobu výuky bylo již zmíněno a vše se ještě zhoršuje. Můj osobní názor je ten, že škola do dvou nebo tří let upadne úplně. Sví dítě sem neposílejte, protože to vážně nemá cenu. Nevěřte tomu, že se tu "přeci jen něco naučí". Není to pravda.
Petr16. 9. 2007 19.14
Tahle škola byla v poho, dokud nnastal školní rok 2007/2008 - odešly poslední dobří super fajn profesoři, protože studenti jsou blbci a pořád si ředitely na ně stěžujou. Fůj studenti gymnázia Prahy 9:((
co?5. 7. 2007 18.31
Tadle škola je pěkně blbá, přijmou vás tam ze základky, když ste chodili někde jinde na školu, na ZŠ, tak tady vás přijmou bez zkoušek. Věčina lidí tam má příšernej průměr
Anonym16. 6. 2007 19.37
Rozmyslela bych si dát svoje dítě na školu, kde měli oktaváni v průběhu posledního školního roku čtyři různý profesory na maturitní předmět. Neříkám, že je to přímo ředitelova chyba, ale svědčí to něco o kvalitě výuky na škole.
wolyt15. 5. 2007 19.10
Kdysi měla tahle škola docela slušné jméno. Má ho pořád, ale už dávno není proč. Když jsem nastoupila do primy, bylo tu pár vážně dost dobrých profesorů, kterých jsme si opravdu mohli vážit a vědět, že nás něco naučí. Nebylo to vždy jednoduché a nebyly vždy skvělé známky, ale něco jsme v hlavě měli. Pak ale profesoři odcházeli. A jako náhodou, zrovna ti nejlepší a ti, o kterých se vědělo, že občas tak úplně nesouhlasí s názory pana ředitele. Buď dali výpověď sami, pod různými průhlednými záminkami, nebo prostě byli donuceni. upřímně, ani se jim nedivím, kdo by chtěl pod tímhle ředitelem pracovat.Mizeli skoro nadsvětelným tempem. Stačí se jen podívat, jací učitelé v uplynulých zruba pěti šesti letech přišli a jací odešli. Ten póvl (tímto vyjadřuji omluvu profesorům, kteří ještě za něco stojí, ale jsou natolik nad věcí, aby věděli, co mohou říkat a co ne, že je dávám do jednoho pytle s tím děsuplným zbytkem co tu zůstal, co zbyl, nás opravdu k pořádné maturitě nedovede. I když asi dovede, protože než by pan ředitel vystoupil s příliš špatými maturitními statistikami, radši upraví maturitní testy. O studentských parlamentech, na kterých ředitel prokazatelně řekl, že ho názor studentů nezajímá (položme si tedy otázku, proč je vůbec dělá), už bylo řečeno dost. Bohužel bude trvat ještě pár let, než začne prestiž našeho Gymnázia upadat, do té doby žádám soudné rodiče: neberte tyto názory jako urážky pubertálních nevděčníků, co se snaží pomstít za pětku z chemie, popisujeme vám jen svou vlastní zkušenost.
ten vůl,co sem šel.. super (e-mail)7. 5. 2007 9.56
de to, ale ne uplně..... většimna pročesorů si myslí, že sou na prestižní škole, ale neni to pravda.... zas tak prestižní ne... skuste a uvidíte.... první rok je hroznej, pak si člověk zvykne
Anonym25. 4. 2007 23.54
Jestli mate vase dite jenom alespon trochu radi, v zadnem pripade ho nedavejte na tuhle skolu. Ne na skolu, kde vladne xenofobni rasista s chovanim orientalniho despoty, ne na skolu, kde profesori chodi "bonzovat" jeden na druheho do reditelny, ne na skolu, kam prijimacky muzete udelat a nebo taky "prispet drobnou castkou". Ne na skolu, kde je pravo na diskuzi oznaceno reditelem skoly za blbost a blabol, ne na skolu, ze ktere vetsina profesoru, kteri jeste za neco stali odesli nebo "byli odejiti" a ti, kteri jeste neodesli, tak odchazeji ted. Copak chcete aby Vase dite melo tohle vsechno za vzor? Skola neni jenom o precteni znalosti z knizky. Jak ho asi vychovaji tihle "lide"? Reditel Podesva dobre vi, jak vypadat v mediich, ale nenechte se zmast. Skola vypada jako pozlatko, ale dostat se pod slupku je tezke, na to tu musite studovat. A pak uz je vetsinou pozde. Rozmyslete si to dobre. Omlouvam se za anonymitu, ale bojim se postihu.
P.22. 3. 2007 17.23
Celkem fajn škola, a taky uvažuju o tom že přestoupim jinam, hlavně kvůli profesorůůům, resp. profesorkám... :(
Anonym10. 1. 2007 15.58
JE TO TSDY V POHODE... LIDI SOU SUPER,PROFESORU V RAMVI MOZNASTI... ALE SEM NESPOKOJENA S PANEM RIDITELEM... VUBEC NAM NEDAVA PROSTOR PRO SVUJ NAZOR... PROSTE ON MA PRAVDU A TECKA... ALE TAK TO SE DA SKOUSNOUT..;) JINAK JAKO DOPORUCUJU!!
corny (e-mail)8. 1. 2007 16.33
Mne se teda tady libi,studovat tady muzeme zadarmo a navic to sem mam blizko.samozrejme to ma nejake ty sve minusy,ale to ostatne vsechny skoly,a je sice pravda,ze obcas mame vic humanitnich predmetu,ale to je napriklad zavineno nepritomnosti nejakych profesoru.jidelna je tu celkem dobra,a novy ucebni program take...
Dani (e-mail)4. 1. 2007 20.26
Nejlepší gymnázium v Praze. Co k tomu dodat?
Anonym19. 7. 2006 12.38
Gympl, kde vezmou každýho a hlavně ho tam držej zuby nehty.
Anonym14. 3. 2006 9.42
Naprosto souhlasím s předchozím názorem. Na naší škole se neustále pachtíme s různými pavědami (například ZSV je v oktávě povinným předmětem s čtyřhodinovou dotací, v oktávě je taktéž povinný dějepis, v septimě pak dějiny umění; zato chemie ani fyzika povinná není - skutečně všeobecné zaměření)na úkor přírodních věd. Rovrh rozhodně nemůže být taktéž nazván jako všeobecný (poměr mezi hodinami humanitních a přírodních věd je především ve vyšších ročnících naprosto nevyrovnaný). Osobně tento postup cítím od vedení školy jako podraz (když jsem se na tuto školu hlásil, počítal jsem s tím, že získám všeobecné, ne humanitní vzdělání). Doporučuji tedy všem lidem, kteří se na tuto školu chtějí přihlásit, rozmyslete si to pořádně.
kikča13. 1. 2006 20.25
mně se na téhle škole líbí,říďa je super,profesorky a profesoři taky (samozřejmě ne všichni):)
Daniela (e-mail)5. 6. 2005 20.03
Vážení, je fajn, že alespoň jeden z předešlých názorů je podepsaný a je to zrovna ten nejmíň pozitivní. Napsat něco špatnýho anonymně by umělo z našeho gymnázia plno studentů, ale buď se i tak bojí, nebo o té možnosti neví. Já mám na školu odlišný názor. Souhlasím ale s tím, že kdokoli může odejít, pokud se mu na škole nelíbí. Já už s jedním gymnáziem zkušenosti mám a nejsou vůbec dobré. Vsadím se, že nespokojení studenti naší školy by tam nevydrželi ani půl roku a ještě by se rádi vraceli do Počernic. U nás nesmíme chodit ven ani my, plnoletí studenti, tam může ven kdokoli, na bezpečnost se absolutně nedbá a to ani u mladších ročníků. To není zrovna nejlepší. Taky bych ráda upozornila na to, že není na každé škole samozřejmostí možnost účastnit se soutěží, jezdit do zahraničí nebo navštěvovat školní kluby. Netvrdím, že se dá se všemi profesory vyjít, protože z vlastní zkušenosti vím, že ne, ale na druhou stranu vztahy mezi profesory a studenty jsou otevřenější než na školách, kde učí tolik lidí, že je ani všechny neznáte. Co se týče pana ředitele, tak jsem možná jediný člověk na zeměkouli, ale absolutně nic proti němu nemám. Někdy se nestačím divit tomu, co o něm slyším, ale nikomu jeho názor neberu. Prostě ho neposuzuju podle několika hodin strávených na parlamentu. Je pravda, že se někdy rozřeční, ale každého nechá říct i jeho názor a to, o čem mluví, je mnohdy zajímavé. Řeči o diktátorovi nejsou na místě. Chápu, že ho za špatného považují ti, kteří by o volných hodinách rádi zašli na pivo k Meinlovi, nebo zakouřit si mezi paneláky, ale až se jim to projeví na zdraví, ještě si na to vzpomenou. Je to otřepaná fráze, ale pravdivá. Netvrdím, že si taky čas od času nedám ráda pivo, ale ve škole a na školních akcí to bez něj přežiju. Nemusíte se mnou souhlasit, ale napište taky svůj názor, schválně, jaký bude.
Anonym20. 5. 2005 17.39
Já sem chodím zatím jenom do Primy, ale nemyslím si, že je to tu tak špatné, komu se tu nelíbí přece může odejít, ne? A na našeho ředitele mám svůj názor :)
Anonym2. 3. 2005 19.02
Připadá mi,že ta slečna, co se o našem ústavu vyjadřovala jako první, se docela trefila. A přesto přese všechno, co mě na naší škole rozčiluje, jsem ráda, že tady můžu studovat. Sice se těším,až odejdu, ale jinak na náš ústav nedám dopustit. Všichni by pořád jenom nadávali a kritizovali, ale co kdybyste se podívali tak jinam? Aspoň byste viděli, že je všude mají svoje menší/větší problémy. A když se ti to nelíbí, můžeš jít, nebo ne?
Edit (e-mail)11. 1. 2005 21.54
Nechci vas znechutit hned na zacatku, tak zacnu mirne: je tu par(ale bohuzel opravdu jen par)skutecnych odborniku-profesoru a...sorry, ale uz me nic kladnyho moc nenapada:) Nase skola,ac se to neuvadi, je, dalo by se rici, zamerena humanitne (mame 3 vyucujici na Vv, ale jen jednoho na celou skolu v predmetech Ch a Fy) s urovni vyucovani taky nepanuje uplna spokojenost, ale to uz tak chodi i jinde... Jinak skola je mala, je tu jen osmilete gymn., telocvicny a jidelnu( :-( ) mame spolecne se sousedni zakladkou (kvuli ni mame taky posunuty zacinani vyucovani na 8:45), skola lezi na periferii prahy vedle sidliste, ale to jsou jen drobnosti, to,co si opravdu zaslouzi kritiku, (vazne se snazim byt objektivni, verte mi:)je uvnitr. Obcas mam pocit, ze na skole panuje diktatorsky rezim naseho reditele, ktery, ac se pisni tim, ze 1za mesic probiha na skole studentsky parlament, kde se maji diskutovat problemy a navrhy trid na ruzne zmeny(sama jsem zastupce sve tridy,vim, o cem mluvim)neni pristupny byt sebemensi diskuzi a profesori se ho podle meho pozorovani vesmes boji, nebo potichu ignoruji, ale nikdy jsem nevidela, ze by se proti nemu nekdo postavil. Skutecne s nim neni lehke vyjit, a nekolik mych spoluzaku uz kvuli nemu a problemum s nim opustili skolu (vlastne o tom taky trochu uvazuju:). mozna jsem nevyjadrila vsechno presne ale tak to vidim ja a spoustu lidi kolem me, kazdopadne, jestli se sem chystate, poradne si to rozmyslete a hlavne se informujte...

Informace o škole

Název:Gymnázium Horní Počernice
Adresa:Chodovická 2250
193 00, Praha 9
web:oficiální stránky
e-mail:gymnchod@gymnchod.cz
tel:281 921 487
den otev. dveří:12. 12. 2005

Hodnocení

počet hodnocení: 46
Ohodnoťte tuto školu! 

Vyřešené přijímací testy

Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.

Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd

e-matematika.cz

Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz

Zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.

Maturita

Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.

Stránky studentů a tříd

Pošlete nám odkazy (hlavac@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.

Menu

TOPlist