Informace o přijímacích zkouškách na střední školy

Gymnázium Arabská

Anonym31. 1. 2012 18.09
Koukni se na http://aplikace.gyarab.cz/prijimacky_calc.php
Eliška20. 1. 2012 18.46
Ahoj- chci se zeptat- když budu mít 1.-3. místo v obvodním kole olympiády a s vysvědčením mi to bodově vyjde tak, abych se dostala bez přijímaček (v 2.pololetí 9.třídy bych měla mít 1.05), tak jestli je stoprocentní, že mě vezmou bez přijímaček?? ;) děkuji moc
Anonym13. 1. 2012 9.01
Byl jsem na DOD a je to moc hezká škola
Anonym8. 1. 2012 18.06
Chci se jen zeptat jaká je pravděpodobnost přijetí? Mám Průměr 1.3...
anonymka:)7. 1. 2012 18.50
ahoj lidi,chtěla bych se zeptat,jestli to mám vůbec zkoušet,když jsem v osmý třídě měla průměr 1.43 a teď mám celkem slušné známky,jenže matikářka si na mě zasedla a asi mi dá trojku-jinak bych chtěla zkusit nad alej- jenže tam jsem si ještě nejistější
JP10. 12. 2011 1.00
Letos jsem tu úspěšně maturoval a jsem docela rád, že právě tady. Stručně: + 3 různé obory (pokud chcete gympl s programováním, tak je GA jasná volba) + spousta dobrých kantorů a výborných lidí + hezky zrekonstruovaná budova - trošku studenější paní ředitelka (orientovat se trošku více 'prostudentsky' by neuškodilo) - pár slabších kantorů (jako všude jinde) Prostě něco se mi líbilo, něco méně. Pokud se nebudete extrémně flákat, tak státně i školně odmaturujete a na VŠ se dostanete. Nakonec je to ale stejně hlavně o lidech, kterýma se obklopíte a na to si stěžovat nemůžu :)
Anonym2. 12. 2011 23.40
Myslím si, že Arabská je docela fajn a fér gymnázium, za ty čtyři roky to mohu posoudit. Samozřejmě se, ale musíte učit, nic Vám tady nikdo zadarmo nedá. Připravte se, že skok ze základní školy do prváku není procházka růžovým sadem(stupnice 50%= 5) samozřejmě jak u koho, ale zvyknete si. Obtížnost náročnosti studia směrem k IV. ročníku se snižuje, asi je to tím, že už víte, co očekávat a znáte profesory. Zvláště se vyplatí účastnit se škol. výletů, akcí a tématických cest. Pro biology doporučuji toulky jižní Moravou, Korfu. Z profesorů Loužecká, Erhart, Hrozinka, Kalousek, Rynd.
Anonym2. 12. 2011 23.39
Myslím si, že Arabská je docela fajn a fér gymnázium, za ty čtyři roky to mohu posoudit. Samozřejmě se, ale musíte učit, nic Vám tady nikdo zadarmo nedá. Připravte se, že skok ze základní školy do prváku není procházka růžovým sadem(stupnice 50%= 5) samozřejmě jak u koho, ale zvyknete si. Obtížnost náročnosti studia směrem k IV. ročníku se snižuje, asi je to tím, že už víte, co očekávat a znáte profesory. Zvláště se vyplatí účastnit se škol. výletů, akcí a tématických cest. Pro biology doporučuji toulky jižní Moravou, Korfu. Z profesorů Loužecká, Erhart, Hrozinka, Kalousek, Rynd.
Anonym2. 12. 2011 23.29
Myslím si, že Arabská je docela fajn a fér gymnázium, za ty čtyři roky to mohu posoudit. Samozřejmě se, ale musíte učit, nic Vám tady nikdo zadarmo nedá. Připravte se, že skok ze základní školy do prváku není procházka růžovým sadem(stupnice 50%= 5) samozřejmě jak u koho, ale zvyknete si. Obtížnost náročnosti studia směrem k IV. ročníku se snižuje, asi je to tím, že už víte, co očekávat a znáte profesory. Zvláště se vyplatí účastnit se škol. výletů, akcí a tématických cest. Pro biology doporučuji toulky jižní Moravou, Korfu. Z profesorů Loužecká, Erhart, Hrozinka, Kalousek, Rynd.
Anonym29. 11. 2011 10.01
Ahoj, 1.září jsem nastoupila do prváku do humanitní větve. Musím říct, že Arabská je dost náročná škola. Hlavě časově (dlouhé rozvrhy). Ale také velmi kvalitní. Musím říct, že na žádném předmětu se nudit nebudete. Jsem v pokročilé francouzštině- profesorka na nás mluví jenom francouzsky a hodně píšeme písemky, ale tento předmět mě baví. Angličtina v pokročilé skupině je hooodně náročná...množství slovíček a jede se dost rychle. Jelikož jsme humanitní třída, je zde trochu problém s přírodovědnými předměty... nepočítejte, že budete mít samé jedničky. Dost těžká je i informatika. Ale přístup učitelů je přátelský-lidský- tak se jich nebojte,až na pár vyjímek... Dokonce i tělocvik je dost přísný. Je tady taky dost velký důraz na docházku... Hodně štěstí při výběru škol
Anonym26. 11. 2011 18.23
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak je na této škole náročný obor programování, resp. jak moc jsou náročné ty "neprogramovací" předměty. Podle učebního plánu mají i v tomto oboru celkem hodně hodin předměty jako dějepis, zeměpis, biologie a chemie... Bydlím docela daleko a kdybych každý den dojížděl, tak by mi v kombinaci s ne úplně malým počtem hodin nezbylo moc času na učení - určitě by se to dalo zvládnout, ale nerad bych strávil veškerý čas, kdy zrovna nebudu ve škole nebo v autobuse, učením :)
zuzí22. 11. 2011 16.27
Ahojda, chodí sem někdo kdo by poradil jaký to na týhle škole je? Prosím, vybírám mezi několika gymply a nevim jakej vybrat...hodně by mi to pomohlo...hlavně bych chtěla vědět, jaký tu sou jazyky...francouzština a angičtina..jsou dobře učené? Jazyky jsou pro mě skoro to nejdůležitější...
Houska22. 11. 2011 16.23
Přikláním se k Anonymu pode mnou :D taky bych se na tu školu chtěl hlásit a chtěl bych vědět něco od těch, kdo tam chodí...=))...poradíte? Předem díky=D
Anonym21. 11. 2011 16.16
Ahoj, jsem v 9.třídě ZŠ a potřebuju poradit se střední školou....nejblíž je pro mě Arabská, tak se chci zeptat, jaké na ní máte názory? Je těžká? A co přijímačky? Předem díky=))...
Anonym10. 11. 2011 14.37
ahoj,já jsem byla na školu přijata bez příjmaček na stránkách se to dá vypočítat a měla jsem 44,7 bodů... ale je tahle škola vubec dobra kdyz je to uz od 26 bodu?
Anonym10. 11. 2011 14.35
ahoj,já jsem byla na školu přijata bez příjmaček na stránkách se to dá vypočítat a měla jsem 44,7 bodů... ale je tahle škola vubec dobra kdyz je to uz od 26 bodu?
bunny8. 11. 2011 18.16
Proplouvám :D? S průměrem 1.0 :D. Jo, holka, ta vaše základka fakt může být lehká, ale až budeš u přijímačkách ;)..? Ale neboj, uděláš je. Tak určitě jsi chytrá, když máš ten průměr 1.0 :)! Kdyžtak podáš odvolání nebo zkusíš jiný gympl, taky možnost ;).
katka7. 11. 2011 10.38
Ahoj, mám takový dotaz. V pololetí 8. třídy jsem měla průměr 1.13, v druhém pololetí 1.0, ale na naší ZŠ bych řekla že je to celkem lehký. Neučím se skoro vůbec a proplouvám řekla bych celkem v pohodě. Myslíte že je šance se dostat? Jelikož když jsem dělala zkoušky na gymnázium ze 7. třídy, tak jsem je neudělala, tak se bojím, že neudělám na gympl ani teď, z 9. Nejvíc se bojím snad přijímaček, ať je ta škola jakkoliv dál těžká, už mě tolik netrápí. Jinak budu moc ráda za jakoukoliv informaci o této škole, klidně na e-mail. katkar968@seznam.cz
Klára (e-mail)5. 11. 2011 13.02
Jenom ke Skolilový, asi by to moc lidí neřeklo, ale kdysi byla gymnastkou:)) Hodně lpí na tom bílým triku a černých kalhotách..a pokud se snažíš, tak nemá problém. Znám ji už 4 roky a je čim dál tím snesitelnější. A ten volejbal časem fakt naučí ;)
C.H.C.C27. 9. 2011 19.52
Vsechny tri profesory,co jsi vyjmenovala,tak mam:D Taky jsem v prvaku. Tuzar je klasicky profesor co nauci. Ma ale dobry prezentace. Skapa:D Je to strasne charismaticky clovek. Nauci a je s nim zabava. Pani profesorku Skolilovou osobne nemam,ale ma ji nase druha pulka ve tride.. No nevim.. Polovina z nich je vzdycky totalne vyrizenejch. Od jedne slecny,jsem slysela nazor takovy,ze je to normalni profesorka,ktera vas chce doopravdy neco naucit. Ale jakmile nevidi snahu,tak..:) Jinak urcite se mi nazory budou casem menit. Ale tot nazor prvaka,ktery je tu sotva mesic:D
Anonym18. 9. 2011 17.33
a jáké se Skolilovou ?
Anonym17. 9. 2011 16.12
Zdravím. Ikdyž jsem zrovna nastoupila do 1. ročníku musím říct, že jsem velmi spokojená :) Jen jsem se chtěla zeptat - jaké jsou zkušenosti s pány prof. Škapou a Tuzarem? :D Děkuji
Klára (e-mail)15. 6. 2011 22.24
Dřív by ti je asi někdo prodat mohl, pokud se s nim sama individuálně domluvíš. Spíš bych ale na tvém místě poslala nějakého známého se seznamem učebnic (prý přišel s potvrzením o přijetí), aby ti je koupil;)
Veru15. 6. 2011 8.46
Chtěla jsem se zeptat, jak bude ted ta burza učebnic, tak já jsem zrovna mimo prahu.. tak jestli by mi to někdo neprodal dřív (potřebuji učebnice do prváku) a nebo jestli bude ještě nějaký náhradní termín, protože všechny učebnice nové se mi kupovat nechce :// ... děkuji
anonym2. 6. 2011 14.25
jen jednu známku ze zkoušení a tři známky z testů :D? wow!
Klára (e-mail)24. 5. 2011 18.21
Testů je rozhodně víc. Známek ale není moc. Každý má minimálně jednu známku ze zkoušení a přibližně 3 z testů za pololetí.
Anonym24. 5. 2011 8.46
Co převažuje, zkoušení nebo testy?
Klára22. 5. 2011 22.24
Známky se nezapisují nikam. Učitel je třídě oznámí a je na jednotlivci, jestli si je poznamená.
Anonym22. 5. 2011 19.05
Kam se u vás zapisujou známky ? Do indexu nebo elektronicky ?
Klára19. 5. 2011 23.56
Burza učebnic bývá koncem června. Jaké učebnice máte mít vám řeknou profesoři sami. Ale logicky - pokud se učebnice neprodají v červnu, budou k mání v září;) Všichni studenti humanitní větve mají stejné učebnice (kromě jazykových, které se stejně kupují nové) a stejně tak přírodovědné větve. Na učitelích to zas tak nezáleží. Rozřazovací test je jen zaškrtávání, času je na to až moc, naštěstí můžete odejít i dřív. Všem držím palce:)
Anonym18. 5. 2011 13.06
Víte někdo jakou formou bude ten rozřazovací test z jazyků? Jestli zaškrtni a b c d nebo i sloh a poslech ? Jenom mě to zajímá abych se mohl psychicky připravit
Martin16. 5. 2011 16.57
Ahoj,nevíte kdy dostaneme seznam učebnic na další rok a kdy bude burza učebnic na škole? Díky
Klára15. 5. 2011 21.49
Úroveň angličtiny je poměrně dobrá, ve 4.ročníku žáci mohou skládat zkoušku FCE, úroveň B2 Evropského referenčního rámce, což odpovídá vyšším státním maturitám. V naší skupině (A1) probíráme učebnici, žádné časopisy. Když zbude čas, trénujeme poslechy nebo čteme úryvky textů s kontrolními otázkami. V hodinách se hodně podporuje komunikace ve dvojici. Hodiny s rodilým mluvčím jsou zábavnější, především hrajeme hry a děláme projekty. Ty podporují vyjadřování se v angličtině. Rozhodně bych doporučila nestydět se mluvit s chybami;) Francouzský jazyk nevím, nemám ho. Postrachem na tělocvik je Skolilová a co vím, tak nikdo moc nevychází s hudebkářem. Pokud něco nepochopíte, nebojte se zeptat. Nevím o učiteli, který by vám za to utrhl hlavu. Většina je ochotná i něco vysvětlit individuálně před začátkem vyučování, během volné hod apod. K prof. Dvořákové se chovejte hezky, oplatí vám stejnou mincí;) Erhart a ona dávají trestné písemky při hluku ve třídě. U většiny učitelů se lze navíc domluvit před začátkem vyučování, aby vás daný den nezkoušeli, protože jste se nestihli připravit. Nemělo by to ale být moc často ;)
Anonym14. 5. 2011 19.21
Příští rok nastupuji do humanitní větve. Jaká je úroven angličtiny? Probírá se pouze učebnice nebo i doplnkové materiály (viz. časopisy Friendship...) Na jaké úrovni je nejlepší skupina ? A jak je na tom francouzský jazyk? Který profesor je postrachem školy? Jaký předmět učí? Dáte mi ještě nějaké rady do prváku ? Dík moc :-) :-)
Klára (e-mail)29. 4. 2011 23.27
Čeština v 1.ročníku částečně navazuje na základku, ale záleží i na učiteli. Literatury je víc, mluvnice jednou týdně. Všechno se ale probírá jakoby znovu, ale víc do hloubky, takže není problém si to doplnit. Studenti z vyšších ročníků jsou, myslím si, nápomocní v tomto ohledu. V prváku se můžete přihlásit do všech kroužků. Funguje terarijní kroužek, černobílé fotografie, školní redakce, debatní kroužek, dramaťák v ČJ nebo AJ, zeměpisné kroužky,divadelní klub, kulturní toulky.. učitelé taky rádi pořádají exkurze všude možně nad rámec výuky. Škola má taky úžasnou hudební zkušebnu ve sklepě (zdarma). Nevim, jestli jsou otevřené nějaké sportovní kroužky, ale nabídka je široká. Příští školní rok se otvírá psychologický kroužek. Navíc právě probíhá renovace posilovny.
Lara9. 4. 2011 14.20
Můžu se zeptat jak je na tom škola s výukou Čj. V 1. ročníku se věnují hlavně literatuře nebo i mluvnici ? Měli jsme na základce špatnou úroven a skoro nic z ní nevím tak jestli se navazuje na učivo ze ZŠ nebo se učí od začátku ? Jaké kroužky si můžeme vybreat v 1.ročníku ? Děkuji
Klára (e-mail)7. 4. 2011 20.43
S průměrem 1,5 máš rozhodně šanci se dostat (bez přijímaček jedině samý + olympiáda). Jde jen o to napsat přijímačky a být mezi 150 nejlepšíma;) Arabská opravdu je kvalitní gymnázium. Nejen že je teď jak nová (žádné zhroucení nehrozí, ve zdech jsou vestavěné ocelové nosníky), ale i učitelé jsou skvělí, neustále se vzdělávaj a žáci se umisťují na celorepublikových soutěžích ve všech oborech. Kvalitní je teď přírodovědná větev(plno tematických cest, letos třeba Korfu, Lednice..), je tu plno kroužků zdarma (focení, fyzické hrátky atd..). Humanitně jsme na tom taky dost dobře, během roku proběhne několik výměnných pobytů, cest do zahraničí a projektů. Na obědě si můžete vybrat ze tří jídel, jedno je vegetariánské. Kuchařky vaří opravdu dobře a jsou velmi milé:) U anglického jazyka lze složit zkoušku FCE. Z francouzštinou moc nevim, ale asi dobrá, loni vyhrála naše studentka francouzskou olympiádu a odjela studovat na rok do Francie;) Informatika je primitivní. Učitelé žákům vykají, ale oslovují je jménem a se všemi se dá dobře vyjít. Každodenní příprava nutná neni, ale na testy je třeba se učit. Zkoušení bývá každou hodinu, ale za pololetí bývá každý jednou a lze se připravit a jít dobrovolně. Kdybych měla volit mezi Přípotoční a Arabskou, volila bych Arabskou. Pokud teda nerozhoduje sport. I když i Arabská má slušnou sbírku pohárů a i nabídka sportovních kroužků je široká. Všechny dotazy by měly být zodpovězeny;)
Anonyym5. 4. 2011 18.12
Počet podaných přihlášek: http://www.gyarab.cz/index.php?page=aktuality&novinka=561 Aspoň, že na programování je to jen dvojnásobek, co berou :-)
Anonym29. 3. 2011 21.26
Ahoj:) Mela bych takovou prosbu o radu. Kdyby se naaahodou stal zazrak a ja se dostala na oba gymply,kam jsem si dala prihlasku,tak jsem se chtela zeptat ktery byste spis volili. Jde o Gymnazium Arabska a Pripotocni. Diky moc za radu:)
Julie21. 3. 2011 16.49
Letos se podalo prej pres 600 prihlasek... Je to v haji:D
Lara14. 3. 2011 11.50
Ahoj,mohla bych se zeptat jek je to na Arabské s úrovní anglického a francouzského jazyka (humanitní třída).Je ńáročná informatika ? Jakej je přístup učitele k žákům ? Je třeba každodenní přípravy ze dne na den na testy? Děkuji
Ondřej Novotný (e-mail)7. 3. 2011 17.45
nejvíc cool
Anonym20. 2. 2011 22.20
Dobrý den, můžu se zeptat - nevíte někdo kolik už je na Arabskou podaných přihlášek? A kde se dají sehnat ukázky přijímacích zkoušek z minulých let? díky za odpověď
Anonym23. 1. 2011 20.32
Nevim jesli dat přihlašku sem, nad Alej nebo Nad štolou..Co myslíte? Je Arabská kvalitní gymnázium Když sem byla na dni otevřených dveří moc se mi tu líbilo moderní zařízení ale připadala mi i příjemná paní ředitelka.
anonym xP12. 1. 2011 22.01
Dneska jsem tu byla na dni otevřených dveří a jsem s touto školou spokojená,připadá miale,že se dává strašně moc bodů za známky!! přitom na některých školách dostanete jedničky úplně zadarmo. bohužel já k takový škole nepatřím :( a potřebuju se zeptat jestli mám šanci se sem dostat s průměrem 1,5 :))
Anonym8. 12. 2010 20.29
Přemýšlím o této škole, ale bojim se že se sem nedostanu.Kolik lidí se sem tak asi hlásí? A kolik berou? Jsou těžké přímačky? Hlasí se sem hlavně geniusové nebo i lidé s normal IQ? Docela se bojim matiky...a jaké jsou tu rozvrhy? Děkuji :)
Anonym7. 5. 2010 17.06
To bych zase neřekl, záleží na profesorech
Anonym6. 5. 2010 21.15
To není škola, nýbrž továrna na studenty. Tam nejde o kvalitu, ale kvantitu. Studium probíhá klasickým "šprtáním", nečekejte moderní přístup ani hezké prostředí, s jakými byste se setkali např. na Gymnáziu Jana Keplera.
Mám strach..=D (e-mail)18. 3. 2010 19.44
Hej..=D Prosím,řekněte mi někdo,že je to v pohodě škola.Pač jsem sem podala přihlášku a kdybych náhodou udělala zkoušky ( v což pochybuju,protože jsou prý dost těžké) tak abych věděla,jaká ta škola vlastně je :-) Musíte se tam hodně učit?Prý je tam i hudební umění a já hudebku nedávam..=D A mám šanci,když mám ted průměr 1,36?Abych tam nebyla jediná bez 1,00 ..=D Pardon,ale fakt se bojím.Předem dík za odpovědi ;)
To Anonym23. 2. 2010 20.38
Bud v klidu, chodej tam pohodari s trojkama!!! :D
Anonym :-P6. 2. 2010 13.38
Můžu se zeptat,s jakým průměrem tam tak chodí lidi?Zajímá mě,jestli tam nejsou až moc velký inteligenti..!:-D
Humor22. 1. 2010 0.18
Naprosto nesouhlasim s tim, ze Kvaky neumi ucit, nauci ty, kteri chteji. Ti, kteri se to nesnazej pochopit, to asi nenauci, ale to celkem neni jeho chyba! Takze, nic proti tobe Anonyme, ale proste je to dost tvoje chyba, ze od nej nic nechapes! Jinak s rustinarku souhlas, slysel jsem, ze je to dost blby. Jinak skola jako takova dobra, jsem spokojen.
Anonym8. 12. 2009 22.12
Kvajsar nic nenaučí a jelikož letos začala ruštinářka, která neumí skoro ani česky, učit angličtinu, tak už bych sem bejt váma nelezla... mně už to může bejt jedno, já jsem ve čtvrťáku :D jděte radši... kamkoli jinam
Evka23. 9. 2009 14.19
Hm,to jsem si myslela.....
Anonym22. 9. 2009 13.18
nenaučí
Evka17. 9. 2009 15.47
Lidi,měli jste někdo na matiku Kvajsara?Naučí něco?
Anonym11. 9. 2009 15.23
Taky by mě zajímalo,kdyby tu někdo ze zkušenějších napsal,kteří profesoři na Arabský jsou dobří a kteří jsou smůla pro studenty.
Anonym6. 9. 2009 20.45
Čus. Mám dotaz na zběhlejší lidi, kteří zde už nějaký ten rok jsou. Jak je to s profesorama? Myslím tím, kteří jsou dobří a když je člověk dostane, tak má vyhráno. (Myšleno povahově, jak naučí, hlavně ne svině atd.) Dík
Anonym1. 9. 2009 17.02
A bude hůř!!! to poznáš
Anonym1. 9. 2009 15.25
Jsou tu opravdu mizerný rozvrhy.Vědět to,jdu raději Nad Alej.Tam mají perfektní rozvrh a ne zabitý celý den.
Charlie12. 7. 2009 1.58
Podle mě je to stále velice kvalitní škola a upřímně na ni vzpomínám velice rád! V poslední době mi ale přijde, že elitářství a materialismus vedení školy, tak trochu podceňuje význam studijního prostředí (formující budoucí osobnosti studentů), které bylo bezesporu to, čím toto gymnázium bylo vyjímečné. "Duch Arabské", který se těm jenž pamatují vedení Beránkové vryl do paměti především ve výuce, (např.) strávené sledování volejbalových utkání v tělocvičnách školy a dalších akcích, (doufám ne nadobro) vytratil. Ne, že by mi vadilo učení, ale ty tři dny "bez učení" mi přišly jako malá daň za vytvoření pohodové atmosféry škola vs. žák a ve výsledku studentům dají daleko víc než memorování. Mně to poslední 2 ročníky chybělo a rozhodně už to nebyla ta Arabská, co bývala.. I přes, to co sem psal (viz. výše), musím dát Gyarab 9,451 z 10. :-) Gyarab represent!! ;)
Anonym30. 5. 2009 12.39
Vetsina profesoru sou hrozny ignoranti, proste prijdou do tridy, 45minut si tam neco mrmlaj, ze jim nikdo nerozumi, a pak se z toho dalsi hodinu pise pisemka, kterou nema nikdo sanci napsat na lepsi znamku nez trojku. Dobri ucitele odchazej, otazkou je, kdy odejde Lauterbach.
soo30. 5. 2009 11.08
Zajímavé je, že všichni kdo tyhle komentáře píšou z pozice studenta na školu nedají dopustit. Kdo píše jako někdo "kdo se mohl dostat, ale neudělal to" školu haní :) já jsem čerstvý maturant a myslím, že ta škole je báječná. Samozřejmě je tam dost exotů v profesorským sboru, ale není tam nikdo, kdo by nám bezdůvodně šlapal na krk. Jinak jsem si všimla, že všichni berou humanitní větev jako nejlehčí volbu. Tak to v žádném případě není. Jestli jdete na humáče, tak se připravte na to, že se budete ze všech drtit zdaleka nejvíc, a to hlavně literaturu, dějepis a latinu (ooo. latina. kdo bude ve skupině skvělého profesora Žytka bude mít trojky a bude mít k latině poměrně vřelý vztah. Kdo bude u Dvořky projde s jedničkou, ale neodnese si z toho nic). Já tuhle školu prostě miluju a pokud dostanete dobrý profesory (Hrozinku na biolu, Kvajsara nebo Lauterbacha na matiku) tak si ty čtyři roky užijete
anonym (e-mail)21. 5. 2009 18.56
Ahojky lidi dostala sem se na tuhle skolu a jsem za to moc rada.Ale ta kritika na Arabskou me popravde dost vydesila!Jsem uplne normalni holka IQ prumerne a chci se zeptat jaky je tam kolektiv myslim mezi zaky.Diky moc a tesim se na vas!!!
xs10. 5. 2009 17.40
Tahle škola je strašná!!! pokud vám mužu poradit, jestli si nechcete zaplácnout mozek přebytečnýma informacema, tak sem nechodte.. radim vám dobře:-Pa profesoři jsou taky celkem na nic..
Barunka*28. 4. 2009 19.00
má tam byt: ,,odjizdim na soustredeni", prece jenom to zni trochu blbe...:-)
Barunka* (e-mail)28. 4. 2009 18.56
Já jsem se chtela jenom zeptat, jestli kdyz delam zavodne jezdectvi a minimalne dvakrat mesicne ojizdim na 4denni soustredeni, a pak casto na zavody, jestli se to da zvladat i s takovymi absencemi, já ted podavam odvolani, ale uz jsem prijata jinde, tak bych se chtela zeptat jestli si myslite, ze by mi to tolerovali, díky moc.
Lenka23. 3. 2009 19.01
Ahoj lidi, daji se nekde sehnat ukazky prijimacek z minulych let?Diky
Xxx17. 3. 2009 19.46
To je dobre :)
Anonym17. 3. 2009 17.01
Nejsou lidi,no.
Xxx17. 3. 2009 7.09
Coze? to je docela malo! cekala sem daleko vic
Anonym14. 3. 2009 22.04
Je to 578 to ještě v pondělí budou v poště ty odeslané v pátek.
Xxx14. 3. 2009 19.14
Odhaduju to tak na 500
Adriana (e-mail)14. 3. 2009 12.16
Ahojky..chtěla jsem se jenom zeptat jestli někdo nevíte kolik je už podaných přihlášek..??:)
jistý případ z humanitní větve13. 12. 2008 13.48
Asi záleží na tom, jaký profesory člověk vyfasuje. V případě naší třídy jsme štěstí moc neměli, navíc většině profesorům (obzvlášť těm, co učí přírodovědný předměty) je úplně jedno, jestli nás něco naučili nebo ne, protože samozřejmě pořád mají tu možnost svést to na naší blbost. Krom toho Hamina tam furt chová různý případy, který by měli bejt zavřený alespoň doma, když už ne mezi čtyřma stěnama pokoje blázince (tím myslím jisté osoby z prostředí francouzštiny, matiky, hudebky...), i když na druhou stranu je fakt, že na ten žalostný plat mezi nás asi nikoho nenaláká. Nakonec to dopadne tak, že všichni profesoři, co za něco stáli, odejdou a zůstanou tam jen jedinci masírující si svoje ego...
čaj21. 11. 2008 21.33
ahoj hele když bych šla sem bez zkoušek je možny že jich tam pujde víc a zkousky budu muset delat? jsem docela antitalent na matiku..:)
malá blondána s výraznym hlase25. 10. 2008 23.24
Špatnou kritiku tady píšou pouze ti co o Arabský jenom slyšeli. Na Arabský super..dobrá atmosféra...učení se dá zvládat...učitelé jsou možná cholerici, ale zatim to potlačujou... moje hodnocení? 1!!!!
vlasof11. 5. 2008 20.05
megalol. tohle číst je fakt děsná sranda. školu mám rád a spoustu profesorů taky. na trojky to dáte vždycky... doporučil bych.
N.9. 1. 2008 20.45
to co tady někteří píšou, jsou vážně hlouposti. na arabskou sice bez přijímaček berou jen s olypiádama, ale přijímačky se daj zvládnout celkem v pohodě. všeobecnej test neni vůbec těžkej. chce to se jen trochu zajímat o dění a něco málo vědět. matika se možná bude zdát nezvladatelná, ale neni to pravda.já jsem dělala zkoušky v minulém roce. a dostala jsem se bez problémů. chodila jsem na přípravné kurzy z matiky, z češtiny ne. ta byla lehká. jinak škola je výborná! profesoři jsou moc fajn. teda většina profesorů. a panuje zde příjemná atmosféra. navíc po letošní rekonstrukci je ještě lepší. jsou tu skvělý lidé. a učení? dá se zvládat... takže jen doporučuju! :)
régo5. 1. 2008 23.46
simvás asi takhle...matika je tezka na kazdy vetvi,oteviraj 5 trid a to co písou na vebu je kec,jedine kdyz se umístíte v olympiáde v krajskym kole do 3.místa,tak vas berou...byl sem na dni otevrenejch dverí a tam to vsechno rikali,mám i přijímacky z minulýho roku....matika tezka,cestina fakt divná,jak uz tu nekdo psal a vseobecnák hlavne fyzika,chemie....navíc mi pride ze matiku nemuzete stihnout,cestinu nepochopíte(bude trvat dlouho nez se v tom vyznáte) a vseobecnák-kdyz se neucite ste v prdeli....takze sry ale du jinam,a ti co si povidali s ucitelema rikali ze pusobili staře,schátrale,umele a upjatě....proste cholerici a rikalo jich to fakt dost...takze nedoporucuju...du na Přípotoční...tam berou na prumer:)
Réza28. 12. 2007 16.44
čau všichni, si to tady pročítám a docela se musim smát...odmaturovala sem v roce 2006 a na ty 4 roky nemůžu zapomenout..prostě gyarab represent;) profesoři supr, neni to žádný HC,prostě nejste-li fakt blbí,v pohodě projdete ( i v matice :) )
Intelidžent5. 12. 2007 7.37
Tak na tyhle skole mam dost kamosu a ikdyz dete na humanitní vetev,tak se hodne tezky matice nevyhnete!Muj kamo byl na zakladce uplnej genius...nekecam,proste spocital vsechno nad cim si cela tridla nevedela rady(a to sme nebyly banda tupcu-nejchytrejsí trida na dobry skole)no a na arabsky ma stezí 3,takze to neco o matice napivada no...jinak sem koukal na přijímacky z cestiny-ta byla takova divna...starodývny texty,divne rozdelený a ted se v tom vyznej...nejdriv budete zmatene koukat co s tim a az vas to tak nak napadne-je konec...no a vseobecnák-je kratkej,ale musíte vedet z kazdyho predmetu to nejzákladnejsí,je tam ze vseho neco(ne jen z chemie,jak tu nekdo psal)takze na ty přijímacky se fakt musíte ucit,jinak cuss...navic přijímacky sou tou nejtezsí cástístudia na arabsky,pác pak uz je to zevlárna...a ty zkousky ¨sou tezzsí nez studium,tak nevim esli se nevyplatí jít jinam...pac to usilí se sem dostat za to moc nestojí...ale neni to jenom spatna skola-sou tam dobry lidi fakt v pohode-ty za to stojí,ale jinak...sel sem Nad alej a sem spokojenej!!!!!
los anonymos2. 12. 2007 15.07
Dobře. Mám 1,00, ale stejně mi nikdo nezaručí, že se dostanu. Nechápu proč se zrušili přihlášky na více škol. Jestli se nedostanu nikam v prvním kole, většina druhé navypisuje. nakonec skončím se svým 1,00 někde na učňáku. A to chci jít na práva...
Honza2. 10. 2007 22.12
Zdravim všechny! Jsem ted v prváku a po měsíci můžu říct, že je to takovej normal gympl.. nějaký věci jsou těžký, ale člověk se hold musí učit.. jinak učielé jsou bezva a lidi docela taky.. přijmačky byly tak z matiky docela těžký, an tu se chce připravovat, protože je to hlavní test u příjmaček... čeština byla kroužkovací, což se mi moc nezamlouvalo, všeobecnej taky a bylo jen deset otázek z toho osm z nich bylo z chemie... kdo chcete jít na gympl a trošku se zaměřit na nějký obor, je to škola přesně pro vás...
Anonym2. 8. 2007 22.28
Letos sem na Arabský s přehledem odmaturovala(2,1,1,1 a to jsem ty ostatní roky prospívala s průměrem okolo 2,3) a taky sem se dostala na vejšku...To je taky důležitý, protože Arabská má hodně vysoký procento přijatejch na VŠ... Ta škola je fakt skvělá a myslim, že bych si ty čtyři roky klidně zopakovala... Jsem nekuřačka, takže nevim, co všechno se odehrávalo za růžkem(to je to místo, kam se chodilo kouřit), ale ta škola mi nepřišla přecpaná feťákama. To s těma bodama za vysvědčení vám asi nikdo neobjasní, ale třeba já jsem měla v 8 jednu dvojku a v 9 v pololetí 2 dvojky a dostala jsem 29,29 bodů(a maximum bylo myslim 80 jako za testy), takže plus tydle body z vysvědčení.... jestli bylo max 110/120.... My už se tam asi teda nepotkáme, ale myslim, že si tu školu oblíbíte, jestli se tam dostanete
mms28. 5. 2007 18.50
říďa je fakt komunistka, to je fakt... alee... jinak lidi (když se seznámíte s těma správnejma) sou OK, sice existujou dost barvitý vyjímky (dost dilinek,rádoby hoperů i "emařů" ale to je asi všude..) ale kupříkladu ted už bejvalý čtvrťáci byli nejlepší lidi na škole.. jo a ještě bych dodala že GA je takový trochu beverly hills ptž to tam táhne každej s každym :D jinak profesoři ok, dost naučej (když o to stojíte) i když hodnocení mívaj dost tvrdý..jo a jen chci upozornit.. kdo se hlásí na humanitní jen proto že si myslí že bude mít lehčí matiku tak to fakt ne-e.. první 2. roky se musej zvládat na každym zaměření stejně.. :/ a pokud berete humáč jako cestu nejmenšího odporu tak děják, aj, čj apod nezvládnete (pokud fakt nemáknete...) that´s all.. PS: já tu školu miluju a jen doufám že se na ní udržim :)
onk26. 5. 2007 1.07
vetsina tehlech kecu tady podtim, nema zadnou vahu. prave sem tam odmaturoval a cely ty 4roky to tam bylo super, nepocitam ****** typu matika, v 7:45 zacatek prvni hodiny, ale ty lidi a nektery profesori jsou skvely. (jinak rida je desiva) :P zalezi jak se tam sejdete a hlavne jak blizko bydlite :)
blázen28. 1. 2007 18.59
Škola je to fakt dost dobrá, zvláště pak ty lidi tam!Chodí sem krásní kluci (nebo aspon pár, a ty stojí zato!)Do jednoho jsem blázen a ještě asi dlouho budu. Všem moc doporučuji, avšak s tím rizikem že tam bude lestos nával!
Loltus26. 1. 2007 9.22
Nechci tuto školu před vašimaočima pohoršovat, ale nemyslím si žejemoc dobrá,některédůležité předměty jsou velice snadnéněkteré řesně naopak.Kromě toho sem letos bude fakt nával!! čaj
Emil26. 1. 2007 9.17
Ano,hodně lidí,co se sem hlásí,mají samé jedničky, přinejhorším průměr z těch 9tipředmětů do 1,2... Takže nevím. No, tak hodně štěstí,ale .......
Anonym26. 1. 2007 0.15
zajímavé že někdo říká, že se bude hlásit hodně lidí a jiný zase že málo:D ,ale ted mam takovy maly dotaz: ma hodně velke procento tech ,co se hlasí na tuhle školu same jednicky ze ZŠ?protože ja same jednicky nemam ,tak se bojim, abych nebyl moc znevyhodnen
Äjchmajer (e-mail)24. 1. 2007 21.46
Zdraim a nechci kritizovat, ale ARabská je fakt hrozná...U zkoušek jsem měla hrozný nervy, ale dostal jsem se na odvolání...Ted tedy nevim, zzda to stalo za to. BTW z duveryhodnych zdroju primo ZEVNITŘ jsem zjistil, že letos se bude podle všeho na ARabskou hlásit opravdu hodně lidí, takže behužel nedoporučuji...Ale pokud jste opravdu chytří, a to hlavně na matiku(jelikož je to matematická škola), mužete to zkusit...Spokojenost nezaručuju.
vlasof19. 1. 2007 20.57
zdar. názory se markantně liší a tak i já přispěju svojí troškou:D. sem sice teprve v prváku... ALE myslim že už teď můžu říct že profesoři jsou naprosto ok. až na pár výjimek jsem se vždycky setkal s lidma na kterjch je vidět že jsou rádi že vás můžou něco naučit a nedrmolej si tam něco pro sebe aby už mohli jít domu. neřekl bych že je to moc těžký.. je to takovej optimální průměr. kurzy se myslim vyplatěj. a školu bych každopádně všem doporučil. prostě: GA ruleeez. :D
Market13. 1. 2007 16.14
Myslím, že prestiž této školy spočívá hlavně v tom, že pouze na vás jestli od té školy chcete něco získat. Pokavad jste byli dnuceni tam jít a moc vás to nebaví, tak to pro vás nebudu žádná velká zátěž. Ovšem pokavad od té školy něco chcete, tak vám to bez problému poskytne a hodně dobře. Učitelé jsou tu různí.JAk dobří,viz Lauterbach tak i horší-nebudu jemnovat. Například prof. Šternová je přímo zářným příkladem arabské-naučí když máte zájem, když ne váš problém. NA této škole se mi líbí, že neni pouze pasivní ,ale je také aktivní. Těšim se zde na vás a jedna důvěrná informace- letos se sem nebude hlásit moc lidí, takže máte většěí šanci
Míša (e-mail)11. 12. 2006 19.35
Myslím,že je arabská dobrá škola...jistě ne horší než jiné.Co se týče hulení,tak stejné je to zřejmě všude.nedávno se dělal průzkum na gymnáziích a výsledky jsou takové,že nejvíce se drogy rozmáhají zejména na prestižních školách.Mezi které se řadí např.Arabská,Kepler,Jana Nerudy..Když jsem se v deváté třídě rozhodovala,kam jít,mými favority byla Arabská a Kepler.Šla jsem na dny otevřených dveří obou škol,bavila se s žáky...a byla jsem naprosto rozhodnutá!Uchvátila mě ta uvolněná a přátelská atmosféra,kterou jsem popravdě neočekávala.Oproti chladné a formální atmosféře na Keplerce to bylo jako teplá sprcha.Přiznávám,že jsem typ člověka,pro kterého je atmosféra k práci hodně důležitá.I vztah učitel-žák.Možná proto jsem se pro tuto školu rozhodla a nelituji toho.Nezklamala mě.Ze začátku jsem se bála,aby nebyla příliš náročná,ale poté jsem zjistila,že to nic tak hrozného není.Důležité je se sem dostat...to je zdá se mi nejtěžší část,jakmile jste tu,tak to hravě zvládnete.Učitelé jsou fajn,alespon ti,co znám..mají skvělý přístup.Také doporučuji přípravné kurzy!Myslím,že mi hodně pomohly..takže doufám,že se brzy potkáme na chodbách Arabské!:o)Papa
Anonym31. 8. 2006 18.49
jajaj,jak tak tady na to koukam,nekteri z nasich studentu nepochopili,o cem tato skola je.prumer je vam na ... dulezite je to,co mate v hlave.nekteri nezvladaji nasi uvolnenou atmosferu a atake na to posleze tvrde doplati.ona prestiz arabske spociva v tom,ze si muzete odnest neuveritelne znalosti,zkusenosti a zazitky,ale pokud pro to neudelate prvni posledni,tak je to pro vas naprosto nevhodna skola.vzber je na vas.kdyz date najevo zajem,naucite se.pokud budete pouze nucene prezivat hodiny,nepoznate nic.prestiz nasi skoly je v lidech a jejich zajmu,ne o sprtani...verte mi,uspesne studiem prolezam a nejake to brko si o prestavce taky dam,ale zmiram touhou po vedeni,a a na arabske se mi ji dari hasit.jde o vasi iniciativu.nikdo vam do hlavy nic nenatluce...
Anonym6. 7. 2006 21.10
zdravim pana Lauterbacha; nejlepsiho ucitele co znam!!!!
jindra (e-mail)14. 5. 2006 0.07
jo a eště k těm zkouškám. na nějaký průměry se vybodněte. jestli máš 1,0001 nebo 4 je fakt jedno. zkoušky jsou zkoušky a může na nich vyhořet jedničkář protože se mu chtělo na záchod. hele když něco chceš musíš proto něco udělat. takže se učte ať to uděláte. jinak jestli je někdo zhrzenej z toho že zkoušky neudělal a pak na danou školu nadávaá :) la pardon ale myslim že je jen dobře že ses tam nedostal/a protože na tebe nikdo neni zvědavej. rozhodně stojí za to máknout a dostat se na dobrou školu (aŤ tu či onu) protože dostat se někam bez zkoušek či na průměry umí každej blb a je to moc jednoduchý. nehledě na to že pak budete chtít jít dál a kvalitní středoškolské vzdělání vám ohromě otevře obzory. Krasné jaro :)
jindra14. 5. 2006 0.00
GYARAB nejlepší gympl v praze. je pravda že nova pani řiditelka je řekněme zvláštní za to ale velmi ctižádostivá a myslím že po stránce investic vede školu výborně. radil bych ji ale aby davala pozor na tu arabskou dušičku protože ta je jedinečná a po týhle stránce se s arabskou nemůže srovnat žádná jiná škola. Miluju arabskou a kdo ji jednou pozná bude ji milovat taky.
Anonym8. 5. 2006 14.41
gyarab olé! je tu skvělá parta lidí, všichni se znaj se všema, pohoda, klídek a tabáček ;-) Poměrně dost pestrá nabídka tématických cest, tzv.odborných dnů + další "školní" mimoškolní akce. Jen semináře jsou takový prapodivný... a když už na to přijde, tak i to učení se dá fpoho zvládnout. Profesoři jsou přátelský a vstřícný (některý ještě srandovní k tomu ;-) ) Takže neváhejte. Arabská je pro vás určo ten pravej gympl...
Anonym1. 5. 2006 21.58
Štěpánská? A lepší? Tak to ne, chodil jsem na Štěpánskou, a pak jsem přestoupil na tu vaši, ale obě sou hrozný, ale Štěpánská je horší!!!!!!
Anonym22. 2. 2006 19.16
Flákárna, co jinýho dodat. Jsem docela sklamaná. Myslela jsem, že jdu na kvalitní školu, kde se toho hodně dozvim(ne, že bych se nedozvěděla, ale neni to, co bych čekala) Zas tak prestižní škola to určitě neni. Nevim, co to o sobě prohlašuje... Radši jděte na Štěpánskou, tam je to PRÝ lepší
Anizdalekanearwen14. 11. 2005 20.55
plně souhlasim s níže uvedenym.jsem na gyarab teprv od září,ale tahle škola je za 1)absolutně super-tzn. skvělí učitelé ale hlavně kolektiv 2)sice ne uplně nenáročná,ale zvládne jí každej průměrně inteligentní člověk 3)opravdu se to dá zvládnou souběžně s téměř každopřestávkovym hulenim jak už tu někdo psal:D! tak co dodat?krom toho že si ještě můžete vybrat ze tří různejch zaměření(příroověda is the BEST!!!;)) leda snad určitě se přijdtě podívat na den otevřených dveří(mě samotnou to dooost ovlivnilo!)
Zevlák4. 10. 2005 17.05
Čus lidi!!!Učitelé tu jsou fakt bombový(btw: samozřemě v tom dobrém slova smyslu: ))Hodně se nám věnujou a mají nás,myslím,moc rádi.Jenom jednu paní profesorku nemusím,ale to vám tu nemusím přece detailně popisovat!!!!Jo a připojení máme taky docela pomalý..ale tož lidi,pojdtě sem..
Anonym5. 8. 2005 19.15
Flákarna nic moc matika lehká.
MistrL18. 2. 2005 5.52
Tak tak, je to fakt cajk skola .-) Je teda pravda ze treba matikari jsou hodne narocni... ale kompenzuje se to tim, ze se tu nic nebere zas tak vazne ^_^ Takze jestli hledate snobarnu kde to vsichni desne zerou tak ... tak radsi nic :D Nicmene jestli je pro vas dulezity partnersky postoj ve vztahu kantor - zak nebo uroven vzdelani, pak je gyarab to prave .-)

Informace o škole

Název:Gymnázium Arabská
Adresa:Gymnázium, Praha 6, Arabská 14
160 00
Praha 6
web:oficiální stránky
e-mail:ga@gyarab.cz
tel:+420 235 351 707

Hodnocení

počet hodnocení: 106
Ohodnoťte tuto školu! 

Vyřešené přijímací testy

Nabízíme vyřešené přijímací zkoušky z minulých let z této střední školy. Součástí je zadaní a podrobné řešení celé písemné práce s hodnocením obtížnosti jednotlivých příkladů a celého testu v porovnání s ostatními SŠ.

Pro žáky 9. tříd a žáky 5. tříd

e-matematika.cz

Komplexní web o matematice: www.e-matematika.cz

Zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto pro žáky 5., 7. a 9. tříd.

Maturita

Učebnice maturitních otázek z matematiky, ukázkové kapitoly, 55 vypracovaných otázek.

Stránky studentů a tříd

Pošlete nám odkazy (hlavac@zkousky-nanecisto.cz) na vaše třídní stránky a my je v tomto prostoru uveřejníme.

Menu

TOPlist